abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36865750
Lips, waarom ben je zo kwaad op haar en niet op je ex? Waar twee kijven hebben twee schuld.

no__on, niet lullig bedoeld, maar ik denk dat je misschien toch beter proffessionele hulp in kan schakelen. Je geeft zelf al aan dat je geen goede reden hebt, maar dat je toch aan hem blijft hangen. Klinkt als een soort verslaving of zo. Heel eerlijk gezegd denk ik zo bij mezelf als ik je verhaal hoor: waarom wil zij bij zo'n eikel zijn? Daar wil een normaal persoon toch zo ver mogelijk uit de buurt blijven? Helemaal als hij duidelijkmaakt dat hij jou niet moet. En het ergste is nog dat je alles zelf al weet. Er is niets wat iemand hier kan zeggen wat jou kan helpen in deze situatie, maar misschien iemand die ervoor geleerd heeft wel?
Assumption is the mother of all fuckups.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:24:31 #77
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36866272
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:32 schreef Lips het volgende:
Ja daar is ze weer
Ik was gisteren jarig (ja, gefeliciteerd, nog vele jaren enzo)
Gefeliciteerd Lips!!

Goed gehandeld hoor!! Alhoewel, misschien had ik helemaal niet gereageerd op zijn sms-je. Zeker niet na wat hij je heeft geflikt. Ook goed dat je niet ingaat op het feit dat ie hoopt binnenkort nog iets van je te horen. Je schiet er niks mee op. Hij was je snel vergeten door met een vriendin van jou het nest in te duiken (na een week ) en nu wil ie ineens weer contact enzo. Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar ik heb de indruk dat ie je aan het lijntje wil houden. Als je erop ingaat, dan kun je straks weer van voor af aan gaan beginnen met verwerken.

Pfff.. en dat die oude vriendin het lef heeft om jou te feliciteren zeg.... Het is jammer dat je geen drol kunt terugsturen. Alhoewel.... er schijnt een site te zijn waar je een drol kunt bestellen en in een mooie verpakking (al dan niet anoniem) kunt laten bezorgen.... Misschien een idee
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:16:32 #78
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36870440
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:11 schreef LadyXochi het volgende:
Lips, waarom ben je zo kwaad op haar en niet op je ex? Waar twee kijven hebben twee schuld.
Op hem ben ik ook kwaad hoor. Iets minder dan op haar wel, maar dit voorval was voor mij de druppel om het contact met hem te verbreken.
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:24 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Lips!!

Goed gehandeld hoor!! Alhoewel, misschien had ik helemaal niet gereageerd op zijn sms-je. Zeker niet na wat hij je heeft geflikt. Ook goed dat je niet ingaat op het feit dat ie hoopt binnenkort nog iets van je te horen. Je schiet er niks mee op. Hij was je snel vergeten door met een vriendin van jou het nest in te duiken (na een week ) en nu wil ie ineens weer contact enzo. Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar ik heb de indruk dat ie je aan het lijntje wil houden. Als je erop ingaat, dan kun je straks weer van voor af aan gaan beginnen met verwerken.

Pfff.. en dat die oude vriendin het lef heeft om jou te feliciteren zeg.... Het is jammer dat je geen drol kunt terugsturen. Alhoewel.... er schijnt een site te zijn waar je een drol kunt bestellen en in een mooie verpakking (al dan niet anoniem) kunt laten bezorgen.... Misschien een idee
Behalve dat hij binnen een week met haar in bed lag heeft ie me nooit iets kwaads aangedaan. Ik vind het niet de moeite alleen daarom kwaad op hem te blijven. Daarom heb ik wel gereageerd. De vraag naar contact was redelijk oppervlakkig en ik denk dat hij ook niet verwacht dat ik daar op in ga.
Mijn eerste reactie op haar sms was "ach sterf!", maar die drol is ook wel een goed idee
Ach, ze is het niet waard om op te reageren, op welke manier dan ook.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_36884085
En terecht... nou ja, of niet...
Dit is niet echt een situatie waar je makkelijk een zwart-wit reactie op kunt loslaten. Aan de ene kant kun je zeggen "het was toch uit?" maar aan de andere kant wisten ze allebei dat ze jou er pijn mee zouden doen. En schijnbaar kon ze (beiden) dat niets schelen en dat vind ik ook wel reden genoeg om kwaad op ze te zijn. Maar precies wat je zegt: 't is het niet waard.

Stom he? Dat slaat eigenlijk wel op alle verhalen ijn dit topic: het/hij/zij is het niet waard... en er is eigenlijk ook geen reden voor. Waarom dan toch al die ergernis?
pi_36888027
lama

[ Bericht 84% gewijzigd door pure_pleasure_seeker op 12-04-2006 15:20:06 ]
  maandag 17 april 2006 @ 21:34:05 #81
143815 Madski
ad-rem galore
pi_37044397
Nou ff maar een bump. Wel benieuwd hoe het gaat hier.

Met mij zelf gaat het zo zo, beetje moeilijk houding te geven ten opzichte van anderen. Beetje ruzie gehad met een vriend, maar dat is al bijgelegt (was toen onredelijk), en nu bijv een beetje mot met een vriendin die vind dat ik blijkbaar de schijn op hou geinteresseerd te zijn in mensen.

Het was eerst bijv heel veel op mezelf gewezen zijn en stil, laatste tijd wel wat mondiger geworden. Maar om te weten hoe met mensen om te gaan (soms wel de neiging om wat stennis te schoppen) is dan weer vaag. Tis natuurlijk altijd doen wat je zelf het prettigs vind. Maar daar hoort blijkbaar ook bij lak te hebben aan anderen?
  maandag 17 april 2006 @ 23:32:28 #82
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37049033
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef Madski het volgende:
Nou ff maar een bump. Wel benieuwd hoe het gaat hier.

Met mij zelf gaat het zo zo, beetje moeilijk houding te geven ten opzichte van anderen. Beetje ruzie gehad met een vriend, maar dat is al bijgelegt (was toen onredelijk), en nu bijv een beetje mot met een vriendin die vind dat ik blijkbaar de schijn op hou geinteresseerd te zijn in mensen.

Het was eerst bijv heel veel op mezelf gewezen zijn en stil, laatste tijd wel wat mondiger geworden. Maar om te weten hoe met mensen om te gaan (soms wel de neiging om wat stennis te schoppen) is dan weer vaag. Tis natuurlijk altijd doen wat je zelf het prettigs vind. Maar daar hoort blijkbaar ook bij lak te hebben aan anderen?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt? Je hebt blijkbaar moeite om normaal met mensen te communiceren en hebt daardoor af en toe bonje? Een beetje scheit aan anderen hebben is goed, maar je moet het niet zo ver laten komen dat men daardoor ruzie met je krijgt. Op een gegeven moment moeten ze je dan niet meer vrees ik. Maar goed... contact met mensen kan inderdaad lastig zijn ja. Niet iedereen is communicatief sterk op het sociale vlak.

Met mij gaat het stukken beter! Natuurlijk spookt mij ex nog wel door mijn hoofd, maar ik voel me niet zo down meer. Heb ook weer een goed weekend achter de rug. Ik creëer alleen nu weer een ander probleem.... ditmaal een financiëel probleem Moet nu dus echt wel ff op de centen gaan letten en ff stoppen met stappen en gek doen!
pi_37055781
Ah, dan ben ik niet de enige, want ik las die post ook gisterenavond en ik volgde het voor geen meter. Ik dacht dat ik gewoon te moe was en ben naar bed gegaan
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:10:15 #84
38039 Katana
Snoekduiker
pi_37056225
Oke ik meld me ook weer even in dit topic

2 Maanden geleden is het uitgegaan met mn ex. We hadden 3,5 jaar een relatie. De laatste tijd werkte het gewoon niet meer in de relatie. Van mijn kant was het gevoel ook wat weg. Al met al had ik het besluit genomen om er mee te stoppen. Toen het uit was had ik het gevoel van opluchting, er viel een last van mn schouders omdat ik er al enige tijd mee liep en ik me steeds meer ging irriteren aan kleine dingetjes.

In de tussen tijd (2 maanden terug tot nu) heb ik haar nauwelijks gemist. Heb haar een paar keer gezien en gepsroken en dat deed me weinig. Tot ik haar afgelopen vrijdag in de stad tegen kwam. Even met haar staan praten en het voelde erg vertrouwd. We had een oa ene gesprek over haar tante die zwaar alcholverslaafd is en wat niet goed ging. Eenmaal terug uit de stad zat ik in de auto en mn telefoon ging. Het was mn ex, dr tante waar we het zojuist over hadden was overleden. Ik hoorde haar huilen en dart raakte me enorm.

Er ging een weekend overheen tot ze me gister aansprak op internet. Iets van anderhalf uur zitten lullen en het was weer vertrouwd en gezellig. We hadden het over het feit dat het jammer was dat het zo gelopen was en bla bla (je kent het wel)

Tijdens het gesprek moest ik voor het eerst sinds lange tijd weer een paar tranen laten omdat ik er gewoon ineens kut onder voelde. Ik kreeg een vreemd gevoel en wist nu niet of ik haar miste of dat ik een relatie miste. Het laatste lijkt me waarschijnlijker aangezien ik me de laatste tijd wat eenzamer voel. Vrienden doen veel met hun vriendin, 1 vriend spreek en zie ik nog nauwelijks sinds hij een relatie heeft enzovoort.

Waar ik naar toe wil met dit verhaal, geen idee. Mischien wil ik het alleen even van me afschrijven omdat ik me sinds gister niet echt relaxt voel.
Het is gewoon het feit dat eropeens allemaal oude herrineringen door mn hoofd gingen betreft mij en mn ex. Toen ze gister ging slapen zei ze nog ' Ik hoop dat je me mist vanacht' Dus dat was al niet een lekkere opmerking om in slaap te vallen. Nog een tijd liggen malen en denken in bed.

Vandaag wakker geworden en nog steeds dat kut gevoel van gister.
Ik weet dat het beter is dat het over is maar toch mis ik haar, mischien meer als maatje dan als mn vriendin.

edit:

Morgen is trouwens ook die begrafenis van dr tante. Ik zit nu ook in dubio: Contact opnemen om haar sterkte te wensen of niet?

Pff, wat voel ik me vreemd vandaag

[ Bericht 5% gewijzigd door Katana op 18-04-2006 11:41:09 ]
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:43:14 #85
74671 h_vreman
true Junglist
pi_37057037
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:10 schreef Katana het volgende:

Vandaag wakker geworden en nog steeds dat kut gevoel van gister.
Ik weet dat het beter is dat het over is maar toch mis ik haar, mischien meer als maatje dan als mn vriendin.
Erg herkenbaar en zeker het laatste gedeelte, ik mis ook mijn maatje....
niemand die haar vervangt. Het is nu een half jaar voorbij na 4 jaar en ik mis mijn maatje nogsteeds.
En dat kutgevoel dat komt vaak onverwacht en blijft dan hangen totdat je je "ei" weer eens ergens kwijt kan.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:43:52 #86
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37058570
Hebben jullie ook dat je jezelf totaal nog niet samen met een andere meid kunt zien? Zelf krijg ik de laastse tijd best wel wat aandacht van andere meiden. Dit geeft een goed gevoel, alleen ik kan me er maar niet toe zetten om een stapje verder te gaan dan alleen flirten en praten. Op de een of andere manier weet ik bij voorbaat al dat het niet iets serieus gaat worden omdat ik nog teveel aan mijn ex denk. Bovendien hebben al die meiden wel weer een 'maar': De ene is te jong, de ander weer te oud de volgende heeft al te veel gasten vesleten naar mijn zin en weer een ander vind ik op de een of andere manier niet echt aantrekkelijk.

Ook ben ik wel bang om iemand weer in vertrouwen te nemen. Bang om weer gekwetst te worden enzo... ik weet niet. Lastig! Ben gewoon nog niet toe aan een nieuwe relatie!
pi_37058631
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:43 schreef jagermeister1 het volgende:
Hebben jullie ook dat je jezelf totaal nog niet samen met een andere meid kunt zien? Zelf krijg ik de laastse tijd best wel wat aandacht van andere meiden. Dit geeft een goed gevoel, alleen ik kan me er maar niet toe zetten om een stapje verder te gaan dan alleen flirten en praten. Op de een of andere manier weet ik bij voorbaat al dat het niet iets serieus gaat worden omdat ik nog teveel aan mijn ex denk. Bovendien hebben al die meiden wel weer een 'maar': De ene is te jong, de ander weer te oud de volgende heeft al te veel gasten vesleten naar mijn zin en weer een ander vind ik op de een of andere manier niet echt aantrekkelijk.

Ook ben ik wel bang om iemand weer in vertrouwen te nemen. Bang om weer gekwetst te worden enzo... ik weet niet. Lastig! Ben gewoon nog niet toe aan een nieuwe relatie!
Je bedoeld je bent de goede meid nog niet tegen gekomen Kerel, geniet van die aandacht! De rest komt wel weer
Doe ik ook namelijk
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:31:32 #88
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37059906
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:46 schreef Carda het volgende:

[..]

Je bedoeld je bent de goede meid nog niet tegen gekomen Kerel, geniet van die aandacht! De rest komt wel weer
Doe ik ook namelijk
Is ook wel zo natuurlijk, maar ik bedoel te zeggen dat het lijkt alsof je ex de enige is waar je nog gevoel voor kunt hebben. Dat je je niet voor kunt stellen dat er nog een andere meid rondloopt waar je dezelfde gevoelens voor zou kunnen krijgen. Ik kan er dan ook met mijn verstand niet bij dat veel mensen kort na een relatiebreuk weer een nieuwe vriendin/vriend opduikelen.

Natuurlijk geniet ik van de aandacht, maar in een enkel geval is het wel irritant. Er komt vaak een meid bij mij in de kroeg die volgens mij wat van me wil. Ze is altijd zo overdreven aardig en pfff... je kent het wel Ze is echt niet mijn type. Het gekke is dat ze die aandacht niet gaf of iig in mindere mate toen ik nog vrijgezel was. Ik merk nu dat ik haar soms al probeer te mijden. Ik doe wel aardig tegen haar, daardoor blijft ze het proberen denk ik. Misschien moet ik maar eens wat minder aardig doen, alleen zo zit ik niet in elkaar.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:06:29 #89
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_37064499
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:43 schreef jagermeister1 het volgende:
Hebben jullie ook dat je jezelf totaal nog niet samen met een andere meid kunt zien? Zelf krijg ik de laastse tijd best wel wat aandacht van andere meiden.

Beide erg herkenbaar... Dat eerste verandert vanzelf

En dat bang zijn om iemand weer te kunnen vertrouwen...ik merk dat het bij mezelf echt een moeilijk punt blijft, maar ook dat heeft tijd nodig. En als je een nieuw iemand tegenkomt moet dat vertrouwen ook weer groeien, komt vanzelf wel.
Ondanks angst en alles blijf ik niet angstig buiten de zijlijn staan, maar ik sta er (in m'n hoofd) wel stiekem heel gauw weer met 1 been buiten
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_37065248
Oké, dat je je ex nog niet kan loslaten als het <6 maanden uit is, daar kan ik inkomen, maar volgens mij gaat het topic over situaties waarbij het al veel langer uit is.... of vergis ik me?

Anyway, als 't dus uit is met jou en je ex en da's nog geen 6 maanden geleden, dan denk ik: komt goed. Da's niet meer dan normaal... denk ik Pas na 6 maanden moet je je zorgen gaan maken.
pi_37065949
Volgende keer trouwens even de OP goed overnemen, missen nu wat linkjes. .

Contact met mijn ex is een dag of tien geleden verbroken. Op de manier waarop ze tegen me sprak voelde ik wat afstand dus nam ik de proef op de som door voor te stellen wat af te spreken, wat een nee werd. Het argument was dat ze het niet fijn vond dat ze 'invloed heeft op mijn stemming'. Dat was ik me niet bewust, maar enfin, voorgesteld gevoelszaken dan maar niet te bespreken. Geen reactie.

Zag haar vorige week nog even, althans, ze deed eerst of ze me niet zag maar later moest ze alsnog langs me heen fietsen. Ik zag haar aankomen en vroeg me af wat ik zou zeggen. Al lachende en bellende kwam er een gefigneerd "HOI!" uit. Ik reageerde niet, het kwam zo nep/ongeinteresseerd/arrogant over dat ik niet eens kón reageren. Dit is niet meer iemand waar ik bij wil zijn, op wat voor manier dan ook.

Wel typisch dat deze houding is begonnen vlak nadat haar ze d'r nieuwe kamer had. Via ondergetekende. Ah well. "Move along".
pi_37068607
pi_37069158
Eindelijk VD!!!!!
Top!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:49:36 #94
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37069676
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Beide erg herkenbaar... Dat eerste verandert vanzelf

En dat bang zijn om iemand weer te kunnen vertrouwen...ik merk dat het bij mezelf echt een moeilijk punt blijft, maar ook dat heeft tijd nodig. En als je een nieuw iemand tegenkomt moet dat vertrouwen ook weer groeien, komt vanzelf wel.
Ondanks angst en alles blijf ik niet angstig buiten de zijlijn staan, maar ik sta er (in m'n hoofd) wel stiekem heel gauw weer met 1 been buiten
Denk zelf dat ik maar ff een tijdje alleen blijf. Ik ga in iedergeval zeker niet met de eerste de beste die zich aandient een relatie beginnen om 'het hebben van een relatie'. Bij enige vorm van serieuze twijfel, kap ik ermee.
pi_37070501
Na een leuk weekend te hebben gehad, vandaag weer een kutdag. Heb m'n ex sinds anderhalve week niet meer gesproken, maar morgen is ze jarig? Wat moet ik er mee? Bellen? Sms-en? Ze laat zelf niks meer van zich horen, maar ik vind het toch wel fijn even interesse te tonen.

(Voor de goede orde, we zijn als 'vrienden' uit elkaar gegaan, maar van het leuke contact is weinig meer over sinds dat ze een nieuwe vriend heeft )
A dirty mind is a joy forever
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:18:05 #96
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37070797
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef korenwolfje het volgende:
Na een leuk weekend te hebben gehad, vandaag weer een kutdag. Heb m'n ex sinds anderhalve week niet meer gesproken, maar morgen is ze jarig? Wat moet ik er mee? Bellen? Sms-en? Ze laat zelf niks meer van zich horen, maar ik vind het toch wel fijn even interesse te tonen.

(Voor de goede orde, we zijn als 'vrienden' uit elkaar gegaan, maar van het leuke contact is weinig meer over sinds dat ze een nieuwe vriend heeft )
Vrouwen zijn over het algemeen wat dat betreft toch wel harder als mannen merk ik. Ze verbreken veel makkelijker alle contact.

Ik zou niets laten horen in jouw geval. Ze heeft een nieuwe vriend, ze laat niets meer van zich horen.... zegt genoeg lijkt me. Als ze nog wat van je wil dan komt ze vanzelf wel (vroeg of laat)!

Sterkte ermee
pi_37070892
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef korenwolfje het volgende:
Trek je conclusie zou ik zeggen. .
pi_37070922
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:35 schreef het.ismij het volgende:
Eindelijk VD!!!!!
Top!!
Ja. Dank. Ik had het gewoon graag anders gezien.

Maar goed. .
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:55:22 #99
143815 Madski
ad-rem galore
pi_37072334
Nja zo zit me kop dus ff op dit moment in elkaar. Vaag :x

In de eerste alinea legde ik uit met wie en wat ik een beetje problemen heb. 2de was een beetje voor verhaal.
Het is niet dat ik moeite heb met communiceren met anderen. Dat is het probleem niet, tis alleen de manier waarop het gaat wat soms verkeerd uit pakt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:55:46 #100
3038 Emel
realist
pi_37072362
poosje geleden dat ik hier gepost heb maar ik dacht ik laat even horen hoe het nu gaat

6 maanden uit nu en het gaat hartstikke goed met mij we hebben nu drie maanden geen contact met elkaar.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')