Gefeliciteerd Lips!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:32 schreef Lips het volgende:
Ja daar is ze weer
Ik was gisteren jarig (ja, gefeliciteerd, nog vele jaren enzo)
Op hem ben ik ook kwaad hoor. Iets minder dan op haar wel, maar dit voorval was voor mij de druppel om het contact met hem te verbreken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:11 schreef LadyXochi het volgende:
Lips, waarom ben je zo kwaad op haar en niet op je ex? Waar twee kijven hebben twee schuld.
Behalve dat hij binnen een week met haar in bed lag heeft ie me nooit iets kwaads aangedaan. Ik vind het niet de moeite alleen daarom kwaad op hem te blijven. Daarom heb ik wel gereageerd. De vraag naar contact was redelijk oppervlakkig en ik denk dat hij ook niet verwacht dat ik daar op in ga.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:24 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Lips!!![]()
![]()
Goed gehandeld hoor!! Alhoewel, misschien had ik helemaal niet gereageerd op zijn sms-je. Zeker niet na wat hij je heeft geflikt. Ook goed dat je niet ingaat op het feit dat ie hoopt binnenkort nog iets van je te horen. Je schiet er niks mee op. Hij was je snel vergeten door met een vriendin van jou het nest in te duiken (na een week) en nu wil ie ineens weer contact enzo. Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar ik heb de indruk dat ie je aan het lijntje wil houden. Als je erop ingaat, dan kun je straks weer van voor af aan gaan beginnen met verwerken.
Pfff.. en dat die oude vriendin het lef heeft om jou te feliciteren zeg....Het is jammer dat je geen drol kunt terugsturen. Alhoewel.... er schijnt een site te zijn waar je een drol kunt bestellen en in een mooie verpakking (al dan niet anoniem) kunt laten bezorgen.... Misschien een idee
![]()
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt? Je hebt blijkbaar moeite om normaal met mensen te communiceren en hebt daardoor af en toe bonje? Een beetje scheit aan anderen hebben is goed, maar je moet het niet zo ver laten komen dat men daardoor ruzie met je krijgt. Op een gegeven moment moeten ze je dan niet meer vrees ik. Maar goed... contact met mensen kan inderdaad lastig zijn ja. Niet iedereen is communicatief sterk op het sociale vlak.quote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef Madski het volgende:
Nou ff maar een bump. Wel benieuwd hoe het gaat hier.
Met mij zelf gaat het zo zo, beetje moeilijk houding te geven ten opzichte van anderen. Beetje ruzie gehad met een vriend, maar dat is al bijgelegt (was toen onredelijk), en nu bijv een beetje mot met een vriendin die vind dat ik blijkbaar de schijn op hou geinteresseerd te zijn in mensen.
Het was eerst bijv heel veel op mezelf gewezen zijn en stil, laatste tijd wel wat mondiger geworden. Maar om te weten hoe met mensen om te gaan (soms wel de neiging om wat stennis te schoppen) is dan weer vaag. Tis natuurlijk altijd doen wat je zelf het prettigs vind. Maar daar hoort blijkbaar ook bij lak te hebben aan anderen?
Erg herkenbaar en zeker het laatste gedeelte, ik mis ook mijn maatje....quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:10 schreef Katana het volgende:
Vandaag wakker geworden en nog steeds dat kut gevoel van gister.
Ik weet dat het beter is dat het over is maar toch mis ik haar, mischien meer als maatje dan als mn vriendin.
Je bedoeld je bent de goede meid nog niet tegen gekomenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:43 schreef jagermeister1 het volgende:
Hebben jullie ook dat je jezelf totaal nog niet samen met een andere meid kunt zien? Zelf krijg ik de laastse tijd best wel wat aandacht van andere meiden. Dit geeft een goed gevoel, alleen ik kan me er maar niet toe zetten om een stapje verder te gaan dan alleen flirten en praten. Op de een of andere manier weet ik bij voorbaat al dat het niet iets serieus gaat worden omdat ik nog teveel aan mijn ex denk. Bovendien hebben al die meiden wel weer een 'maar': De ene is te jong, de ander weer te oud de volgende heeft al te veel gasten vesleten naar mijn zin en weer een ander vind ik op de een of andere manier niet echt aantrekkelijk.
Ook ben ik wel bang om iemand weer in vertrouwen te nemen. Bang om weer gekwetst te worden enzo... ik weet niet. Lastig! Ben gewoon nog niet toe aan een nieuwe relatie!
Is ook wel zo natuurlijk, maar ik bedoel te zeggen dat het lijkt alsof je ex de enige is waar je nog gevoel voor kunt hebben. Dat je je niet voor kunt stellen dat er nog een andere meid rondloopt waar je dezelfde gevoelens voor zou kunnen krijgen. Ik kan er dan ook met mijn verstand niet bij dat veel mensen kort na een relatiebreuk weer een nieuwe vriendin/vriend opduikelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:46 schreef Carda het volgende:
[..]
Je bedoeld je bent de goede meid nog niet tegen gekomenKerel, geniet van die aandacht! De rest komt wel weer
Doe ik ook namelijk
Beide erg herkenbaar... Dat eerste verandert vanzelfquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:43 schreef jagermeister1 het volgende:
Hebben jullie ook dat je jezelf totaal nog niet samen met een andere meid kunt zien? Zelf krijg ik de laastse tijd best wel wat aandacht van andere meiden.
Ook ben ik wel bang om iemand weer in vertrouwen te nemen. Bang om weer gekwetst te worden enzo... ik weet niet. Lastig! Ben gewoon nog niet toe aan een nieuwe relatie!
Denk zelf dat ik maar ff een tijdje alleen blijf. Ik ga in iedergeval zeker niet met de eerste de beste die zich aandient een relatie beginnen om 'het hebben van een relatie'. Bij enige vorm van serieuze twijfel, kap ik ermee.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Beide erg herkenbaar... Dat eerste verandert vanzelf![]()
En dat bang zijn om iemand weer te kunnen vertrouwen...ik merk dat het bij mezelf echt een moeilijk punt blijft, maar ook dat heeft tijd nodig. En als je een nieuw iemand tegenkomt moet dat vertrouwen ook weer groeien, komt vanzelf wel.![]()
Ondanks angst en alles blijf ik niet angstig buiten de zijlijn staan, maar ik sta er (in m'n hoofd) wel stiekem heel gauw weer met 1 been buiten![]()
![]()
Vrouwen zijn over het algemeen wat dat betreft toch wel harder als mannen merk ik. Ze verbreken veel makkelijker alle contact.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef korenwolfje het volgende:
Na een leuk weekend te hebben gehad, vandaag weer een kutdag. Heb m'n ex sinds anderhalve week niet meer gesproken, maar morgen is ze jarig? Wat moet ik er mee? Bellen? Sms-en? Ze laat zelf niks meer van zich horen, maar ik vind het toch wel fijn even interesse te tonen.
(Voor de goede orde, we zijn als 'vrienden' uit elkaar gegaan, maar van het leuke contact is weinig meer over sinds dat ze een nieuwe vriend heeft)
Trek je conclusie zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef korenwolfje het volgende:
(Voor de goede orde, we zijn als 'vrienden' uit elkaar gegaan, maar van het leuke contact is weinig meer over sinds dat ze een nieuwe vriend heeft)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |