Thanks, maar het was geen aanval hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:50 schreef Lips het volgende:
Jagermeister, ik wil even zeggen dat ik trots op je ben! Ik vind het knap van je dat je eindelijk haar eens aan hebt durven vallen na alles wat zij de afgelopen tijd gedaan heeft.
ik lees nog steeds mee, misschien hier binnenkort even een update maar heb ik nu geen zin in. Korte samenvatting: nog steeds geen contact, voel me meestal ok
Ik heb fans!!quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik stuur dan wel gedragen ondergoed op voor de trouwste leden![]()
Klopt... daar ben ik ook van overtuigd. Ik geef eerlijk toe, ook naar mijn ex, dat ze nog diep in mijn hart zit. Tegen mij zegt ze via email dat ik allang uit haar hart ben na wat er allemaal gezegd is door mij. Toch frapant dat ze dan zo hysterisch wordt van een opmerking.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:22 schreef Mickeys het volgende:
Ik hoor hier wel veel 'oog om oog, tand om tand' stukjes en dat verbaasd me. Jullie zijn er dus zelf nog niet klaar mee. Haat en liefde liggen nu eenmaal heel dicht bij elkaar. Iemand die je niets doet kun je ook niet haten
Good luck 2 all of u
Ik ben nou een jaar en 2 weken min een dag geleden gedumpt (het feit dat ik dat precies weet zegt al genoeg...) en ik koester nog steeds diepe wraakgevoelens voor hem!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:22 schreef Mickeys het volgende:
Ik hoor hier wel veel 'oog om oog, tand om tand' stukjes en dat verbaasd me. Jullie zijn er dus zelf nog niet klaar mee. Haat en liefde liggen nu eenmaal heel dicht bij elkaar. Iemand die je niets doet kun je ook niet haten
Mijn vraag aan jou:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:45 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Klopt... daar ben ik ook van overtuigd. Ik geef eerlijk toe, ook naar mijn ex, dat ze nog diep in mijn hart zit. Tegen mij zegt ze via email dat ik allang uit haar hart ben na wat er allemaal gezegd is door mij. Toch frapant dat ze dan zo hysterisch wordt van een opmerking.
Zoals ik net al aangaf, probeer het ietwat positiever te benaderen hoe moeilijk het ook is. en dat het moeilijk is kan ik je verzekeren. Waar ik nog goed contact mee heb zo af en toe is mijn ex-man. zie ook het stukje wat ik geschreven heb :linkquote:Iemand tips om haar boosheid te laten afnemen, zodat we toch eens met elkaar kunnen babbelen zonder bonje? Die brief heeft misschien wel geholpen.. zondag verstuurd. Natuurlijk moet ie even op haar inwerken. Misschien heeft ze hem wel gewist en niet eens gelezen, maar eerlijk gezegd ga ik daar niet vanuit.
Probeer je hoofd koel te houden, dat is het enige wat ik je mee kan gevenquote:Denk ook niet dat ze contact op zal nemen. Ik zal haar dus wederom eens tegen het lijf moeten lopen.
Blijkbaar zit hij nog heel diep en zou je misschien ergens willen dat hij bij je was cq 100% voor jou koos. Helaas is de werkelijkheid anders. Je moet niet bang zijn om hem met haar tegen te komen. Probeer er boven te staan. Hij laat iets supergafs lopen. Kan die arme stakker ook niks aan doen, blijkbaar het IQ van een ..... (vul zelf maar in)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:55 schreef Flibble het volgende:
[..]
stukje
Nee zonder dollen, ik heb na een jaar nog steeds een hekel aan hem en ik zou hem ook niet graag tegen het lijf lopen met z'n nieuwe vlam..![]()
Ik kan me haar reactie zeer zeker voorstellen als het haar nog aan het hart gaat. Waarom ik zo reageerde:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn vraag aan jou:
waarom moet je ook zo'n opmerking maken? probeer het positiever te benaderen dan je nu doet. Haar reactie kan ik ook inkomen
Mijn benadering was positief. Echter die sloeg snel om in een negatieve benadering. Volgende keer zal ik gewoon weglopen als ze zo'n houding erop na houdt. Dan maar geen gesprek. Maar je hebt gelijk, de volgende keer hou ik mij gewoon inquote:Zoals ik net al aangaf, probeer het ietwat positiever te benaderen hoe moeilijk het ook is. en dat het moeilijk is kan ik je verzekeren. Waar ik nog goed contact mee heb zo af en toe is mijn ex-man. zie ook het stukje wat ik geschreven heb :link
Het is niet het makkelijkste maar het zou reden genoeg zijn voor een 'oog om oog, tand om tand' actie
Zal ik zeker proberen, want dit was gewoon kut met de grote K.quote:Probeer je hoofd koel te houden, dat is het enige wat ik je mee kan geven
Als ik het even op mezelf betrek (ja ik ben van het vrouwelijk geslacht) dan moet ik toegeven dat ik zeer eigenwijs en koppig ben. Wel heb ik wat wijsheid soms in pacht en weet dat impulsieve acties in deze situaties niet goed zijn. Je zit immers niet goed in je vel en dan reageer je makkelijk heel kribbig. Heel goed te begrijpen. Persoonlijk vind ik het goed dat de mannen hier posten. Het is niet voor niets dan mannen van mars komen en vrouwen van venus. Je moet elkaar ergens tussenin tegen komen en begrip voor elkaar op te brengen.quote:
Thanx!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Blijkbaar zit hij nog heel diep en zou je misschien ergens willen dat hij bij je was cq 100% voor jou koos. Helaas is de werkelijkheid anders. Je moet niet bang zijn om hem met haar tegen te komen. Probeer er boven te staan. Hij laat iets supergafs lopen. Kan die arme stakker ook niks aan doen, blijkbaar het IQ van een ..... (vul zelf maar in)
Ook jij succes!
Oh ja. The first scar is the deepest. De andere waren stukken minder verdrietig.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:17 schreef korenwolfje het volgende:
Heeft de eerste breuk bij iemand een ander gevoel gegeven dan andere relaties?
Daarintegen onthou je de deepest scar alsof het je eerste was. Want in vergelijking verbleken alle voorgaande.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:19 schreef sadisticembrace het volgende:
Oh ja. The first scar is the deepest. De andere waren stukken minder verdrietig.
Er zijn succesverhalen in zulke situaties, maar alleen als de persoon in jouw situatie onzettend veel geduld heeft en geen gekke dingen doet zoals uitmaken vanwege de pijn. Maar ik denk dat de kans vrij klein is als jij je nu al zo voelt.... want dat gaat ze merken en dan wordt ze extra voorzichtig en neemt ze juist meer afstand.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:03 schreef h_vreman het volgende:
De deepest scar zeg dat wel ja....
.....
Ik moet voor mezelf kiezen en die gevoelens dumpen, ik ga kapot zo.
iemand nog een wijs advies of ervaring met het geheel ?
Om die reden hebben we gezegt dat we elkaar maar even niet moesten zien en dan kijken hoe het zou gaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef Gi1337 het volgende:
Hmm, toch ook maar een keer jullie advies vragen:
Ik heb al 3 jaar een relatie gehad met een schat van een meid... Nooit problemen gehad.
Totdat ze een half jaar geleden is verhuisd voor haar studie.. nu is het 3 uur reizen van deur.
Op zich niet erg, maar het punt is dat we elkaar door de weeks zelden kunnen zien. allebei druk met school, stage, sport.. dus we zien elkaar nu alleen in het weekend meestal maar 1 dagje / avondje / nachtje. Zij heeft daar een heel eigen leven weer opgebouwd. Nieuwe vrienden etc. en dat is ook goed voor haar.
Op een gegeven moment kregen we steeds ruzie om domme dingen.. zo van "waarom kom je dit weekend weer niet naar mij" etc. En nu hebben we samen besloten dat het toch niet meer zo verder kon. Dat het niet meer zo leuk was als "vroeger"... Het is nu 3 weken "uit". We bellen nog wel enzo en ik heb haar weinig gezien. Maar ik denk echt elke dag nog wel aan haar.
Dat snapte ze op zich wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Gi1337 het volgende:
Hmmm, vrouwen...
Belt ze me gister op. Zegt ze dat ze me mist en dat ze niet zonder mij kan. en dat ze spijt heeft dat ze bijna 6 weken heeft "genegeerd". Ze zegt dat het komt omdat ze te veel aan der kop heeft gehad. (tentamens enzo).
Maar ze kan mij niet wijs maken dat ze ze doordat ze gestressed is, opeens niet meer wil dat ik bij haar blijf slapen, en dat ze niet genoeg voor mij voelt om een ralatie te hebben. En dat het gewoon niet werkt. En nu van de ene op de andere dag loopt ze te huilen aan de telefoon dat ze het allemaal zo jammer vindt en dat ze me mist. En dat ze nu verliefd is als ze aan mij denkt.
Ik heb gezegd dat ik ff helemaal niks wou. dat ik me de afgelopen 5 weken enorm kut gevoeld heb. en dat ik nu net een beetje weer normaal begon te voelen. En dat ik het niet geloof dat je 6 weken niks wil en dan van de ene op de andere dag opeens weer overal spijt van heeft.
Heel iritant!
Jeeminee wat een rot situatie zeg!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:59 schreef Gi1337 het volgende:
Nou ja, toch weer een keer een update.
verhaal
Je gaat een man vragen wat hij bedoelt met sexquote:Op maandag 8 mei 2006 20:19 schreef Twinkle20 het volgende:
1 Dag later is het voor mijn gevoel te vroeg om de balans op te maken, te vragen aan hem wat hij nu wil, wat hij ermee bedoelde. Was het voor hem alleen maar daarom/ Of, mist hij me echt, zoals hij zaterdagnacht zei toen we aan het praten waren. We'll see
Het probleem is juist dat ik een beetje genoeg heb van dat iritante gewacht, en getweifel. maar ik wil daarentegen weer niet dat het voorbij is.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:30 schreef Flibble het volgende:
[..]
Jeeminee wat een rot situatie zeg!![]()
Erg lastig dat ze zo vaag is, hier kan jij echt helemaal niks mee! Uit dat laatste stukje begrijp ik dat ze het in ieder geval weer met je wil proberen. Ik zou zeggen, probeer het en kijk wat er uit komt. Van daaruit kan je verdere beslissingen nemen. Loopt het goed: fijn! Loopt het niet goed: dan weet je in ieder geval wat je van haar kan verwachten en kan je het voor jezelf afsluiten.
Veel succes ermee!![]()
Ik kan het je denk ik (first hand information) wel vertellenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:28 schreef Tarot het volgende:
[..]
Je gaat een man vragen wat hij bedoelt met sex
Ja. En zij maar denken dat "ze haar vriendje weer even terug had".quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:05 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik kan het je denk ik (first hand information) wel vertellen
L-U-S-T
Komt heel eng bekend voor. Heb precies hetzelfde meegemaakt.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen mijn ex-vriendin. Ik heb op een gegeven moment een berichtje van haar gekregen "Voor mij leef je niet meer". Dit was zo'n beetje het enige dat ik nog van haar gehoord heb... op een allerlaatste botte email als reactie op mijn pogingen het e.e.a. recht te zetten na dan.
En ik heb haar nooit geslagen en / of psychisch mishandeld.
Vertel....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Komt heel eng bekend voor. Heb precies hetzelfde meegemaakt.
Dat betekent het dus ik dacht kleine dwerg maar der avater zegt genoegquote:Op woensdag 5 april 2006 15:51 schreef Madski het volgende:
Fijn dat je zoveel begrip kan tonen voor anderen kleinkonijn. TopNee echt waar. Top
![]()
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kan daar nog geen conclusies over trekken omdat het pas 1 keer voor is gevallen. Zou het aan de lopende band gebeuren, ja dan geeft het stof tot nadenken.
Maar gezien de inhoud van smsjes die ik de laatste paar dagen van hem ontvang kan ik al voorzichtig concluderen dat jullie ernaast zitten..
Hij komt morgenavond naar mijl, om te praten (ja echt.. kga hem nie fucken).
Ben benieuwd wat ie wil komen vertellen.
Om de een of andere reden zijn er erg veel vrouwen die, ondanks dat de ex bovenstaande zegt, toch nog blijven hopen dat het goed komt. En het ergste is nog dat ze het de ex dan kwalijk gaan nemen als het na een hele tijd zo doorgaan nog steeds niets is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Ja. En zij maar denken dat "ze haar vriendje weer even terug had".![]()
Mannen die wel de lusten en niet de lasten en het allemaal niet weten maar toch wel willen neuken.(Tenzij ze eerlijk zijn en zeggen dat er niks meer is en kan komen, en zij dan toch met hem naar bed blijft gaan, da's is iets anders.)
Ik ook!quote:
Gevoelens hè. Die zijn nooit hypocriet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:43 schreef LadyXochi het volgende:
Om de een of andere reden zijn er erg veel vrouwen die, ondanks dat de ex bovenstaande zegt, toch nog blijven hopen dat het goed komt. En het ergste is nog dat ze het de ex dan kwalijk gaan nemen als het na een hele tijd zo doorgaan nog steeds niets is.![]()
Ik ken net zoveel mannen die dat ook hebben, ze weten dat het niet meer goed komt en nog zien ze dingen die er niet zijn, en nemen ze het je kwalijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:43 schreef LadyXochi het volgende:
Om de een of andere reden zijn er erg veel vrouwen die, ondanks dat de ex bovenstaande zegt, toch nog blijven hopen dat het goed komt. En het ergste is nog dat ze het de ex dan kwalijk gaan nemen als het na een hele tijd zo doorgaan nog steeds niets is.![]()
Het gaat niet over dingen zeggen, het gaat om neuken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ken net zoveel mannen die dat ook hebben, ze weten dat het niet meer goed komt en nog zien ze dingen die er niet zijn, en nemen ze het je kwalijk.
Idem dito met vrienden die een oogje op je hebben en eindeloos overal van alles achter blijven zoeken want "ja maar je zei en deed dit, dus toen dacht ik ...."
![]()
Ja en daar ken ik genoeg mannen van die dan achteraf gaan mekkeren... zit weinig verschil in.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:08 schreef sadisticembrace het volgende:
Het gaat niet over dingen zeggen, het gaat om neuken.
Nou... denk wel dat dat het meest pijnlijke is. Je ego loopt ook nog eens een dikke deuk op. Uiteindelijk zal het misschien makkelijker zijn om een dikke streep door je relatie te zetten aangezien er meestal veel woede bij komt kijken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:12 schreef Muk het volgende:
de beste manier om over je ex heen te komen is nog steeds good ol' belazert worden
kom ik dan weer achter
Huh? Signalen zoeken om je hoop te voeden en seksen, een en al lichamelijk (!) signaal, m.i. een wéreld van verschil. En ik weet niet met wat voor mannen jij je inlaat, maar ik ken er bitter weinig die het onderscheid tussen seks en liefde niet kunnen maken. En nogmaals, als je daar duidelijk over bent, is er niks mis mee. Met seks met je ex ook niet, trouwens. Wel als je nog hoop hebt, uiteraard.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en daar ken ik genoeg mannen van die dan achteraf gaan mekkeren... zit weinig verschil in.
Ik ken net zoveel mannen als vrouwen die het onderscheid niet kunnen (lees willen) maken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:18 schreef sadisticembrace het volgende:
Huh? Signalen zoeken om je hoop te voeden en seksen, een en al lichamelijk (!) signaal, m.i. een wéreld van verschil. En ik weet niet met wat voor mannen jij je inlaat, maar ik ken er bitter weinig die het onderscheid tussen seks en liefde niet kunnen maken. En nogmaals, als je daar duidelijk over bent, is er niks mis mee. Met seks met je ex ook niet, trouwens. Wel als je nog hoop hebt, uiteraard.
Dus je sluit het niet uit voor jezelf?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Klopt, heb je ook gelijk in en je bekijkt het van een reeele kant.
Dus ik moet er ook maar eens over nadenken, dat als dit in de toekomst vaker gebeurt, wat ik er dan zelf aan heb.
Maar ja.. voorlopig is het bij 1 keer gebleven. En ik heb mezelf inderdaad wel voorgenomen dat dit niet veel vaker moet gebeuren , tenzij het ergens toe leidt.
Paar dingen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |