Gelukkig wel zeg. Die feiten houden me nog op de been zeg maarquote:Op zondag 2 april 2006 18:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ook dat raakt met de tijd steeds verder naar de achtergrond.
Cliche's als "tijd heelt alle wonden" (naja niet alle, maar merendeel wel...) en "alles went" kloppen toch best wel... (gelukkig maar)
Tis idd waar, en wakker worden naast anderen ookquote:Op zondag 2 april 2006 19:43 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg. Die feiten houden me nog op de been zeg maar
Kuuke heeft een meid mee naar huis genomen van het weekend?quote:Op maandag 3 april 2006 08:35 schreef Kuuke2k5 het volgende:
[..]
Tis idd waar, en wakker worden naast anderen ook
Kinderachtig zelfs. Je nog een beetje inwrijven dat ze loopt te klooien met een ander en dat ze ook nog eens verliefd is. Nuttige info.... NOT!quote:Op maandag 3 april 2006 10:17 schreef Madski het volgende:
Ok ff een update.
Kom ik op een website waar ik me ex-vriendin dus van ken. Spreekt me ze me aan voor het eerst in 5-6 weken. Dat vond ik al opmerkelijk. Dacht van: " ja eindelijk eens een beetje contact weer leuk".
Zit ik was oudere berichten door te lezen van dr: blijkt dat ze afgelopen zaterdag een date heeft gehad met een jongen waar ze helemaal de kriebels voor heeft en mee gezoent heeft. Grappige is alleen dat zij hem helemaal geweldig vind en hij nog twijfels heeft.
Vind ik het wel enorm raar dat ze juist mij dan aanspreekt op de maandag terwijl ze zaterdags die date heeft gehad.
Mja ben dr niet kapot van, wel een beetje flauw van dr.
Toch zuur. Ik zou er iig niet blij van worden. Ik heb nu vermoedens en ik denk dat ik het daar maar bij wil houden voorlopig.quote:Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef Madski het volgende:
Nou ze heeft mij dat niet expliciet verteld, maar aan andere "vrienden van het internet" zeg maar.
Knap dat je je daar niet druk om gemaakt hebt. Ik zou meteen weer diep in een dip schieten vrees ik. Ik ga er nu vanuit dat ze een ander heeft. De bevestiging heb ik (nog) niet, maar als die komt dan was ik iig voorbereid.quote:Op maandag 3 april 2006 11:30 schreef Madski het volgende:
Ach nja, ik heb me er niet druk overgemaakt. Dan weet ze namelijk meteen van: " haha heb ik hem mooi te pakken". Dus lekker afzijdig gehouden en platonisch gelult.
Wel benieuwd wat andere mensen ervan zeggen. Gezien jager en ik stamgasten zijn hier enzo
Dat vrees ik ook. Aan de andere kant... dan zit die gast opgescheept met die nare karaktereigenschappen.quote:Op maandag 3 april 2006 12:46 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Voorbereiden op je ex die een vriend heeft is lastig, heb ik ook geprobeerd, alleen de klap is er niet minder om als je alsnog de bevestiging krijgt.....
Hoelang geleden zijn jullie uit elkaar gegaan?quote:Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef Madski het volgende:
Dat is nu dus het geval. Ben er niet door kapot ofzoiets, maar prettig voelt het natuurlijk niet.
Probeer weer zoals eerst weinig aan dr te denken en het achter me te laten.
Alhoewel ik niet verbaast zou zijn als ik op een gegeven moment er ook helemaal doorheen zit zoals die klasgenote van jagermeister1.
Zo dan... dan ben jij er ook al een tijd mee bezig zeg.quote:Op maandag 3 april 2006 13:37 schreef Madski het volgende:
Um 2de week van november 2005 dacht ik.
Als je niets voor haar voelt zou ik het inderdaad maar afkappen. Ik weet niet of zij wel wat voor jou voelt?quote:Op maandag 3 april 2006 13:42 schreef Madski het volgende:
Mja, zij was het meisje voor mij naar mijn mening. Konden naar elkaar kijken bijv en dan wisten we precies hoe laat het was.
Maar goed, ben er nu wel redelijk overheen. Zij was zeg maar het meisje wat me eerste relatie liet vergeten en liet zien hoe het ook kon.
Heb nu bijv dan een maand iemand anders, maar dat wil ik afkappen binnenkort. Vooral vanwege het feiit dat ik niks voor dr voel en totaal op een andere lijn zitten.
Angst om alleen te zijn zal het waarschijnlijk zijn. Wil nu ook op me eigen benen staan en gerust om me heen kunnen kijken en met anderen gewoon kunnen praten.
Misschien heb jij ook wel een hele stomme hobbyquote:Op maandag 3 april 2006 14:11 schreef Madski het volgende:
Precies.
Nou ik maakte eruit op dat zij er wel wat in zag. Ook al gaf ze in het begin aan er niet veel van te denken. Maar goed, heb mijn besluit wel gemaakt.
Bedoel als ik over me hobby zit te praten en dat word afgewimpelt als iets stoms dan heb ik meestal meteen de behoefte om weg te lopen bij die persoon. Zelfs exen konden een zekere interesse tonen daarin!
Sommige mensen willen gewoon niet dat het over is, gaan de hort op en na een tijdje bedenken ze dat de kop in het zand steken geen zin meer heeft of knapt er iets... Misschien ook wel het feit, dat je jezelf voor de gek probeerde te houden. Dat je ms niet zo sterk bent als je dacht te zijn...quote:Op maandag 3 april 2006 12:33 schreef jagermeister1 het volgende:
Trouwens van het weekend met een oud klasgenootje staan praten. Zij is nu 8 maanden bij haar vriend weg. Ze hebben 7 jaar samengewoond. Ze vertelde dat toen zij uit elkaar gingen ze de eerste 3 maanden ontzettend geforceerd met iedereen ging afspreken om maar onder de mensen te zijn enzo. Op een gegeven moment reed ze van een avondje stappen terug naar huis en barstte ze in janken uit. Ze heeft de hele weg zitten janken.... en besefte toen pas dat het echt over was!
Zelf kan ik daar niet helemaal bij, maar het schijnt te kunnen dat het spreekwoordelijke kwartje later pas valt. (en ja, ze is blond)Iemand hier ervaring mee?
Ik vraag dit in de stiekeme hoop dat de man met de moker mijn ex misschien nog wel even komt bezoeken. Klinkt gemeen van me, maar ik vind wel dat ze dit even verdient. Heb via via namelijk weer dingen gehoord die over mij gezegd zouden zijn.... dikke leugens.![]()
Magic woohooquote:Ach kom op. Ruilkaarten zijn gewoon tof. Als je begint dat bepaalde kaarten 800 euro waard zijn dan spitst iedereen z'n oren wel.
Denk niet dat mijn ex niet wilde dat het over zou zijn. Zij was er klaar mee. Mijn twijfels over onze toekomst hebben haar aan het denken gezet en haar laten inzien dat het niet werkt tussen ons. Ook de ruzies die we hadden enzo. In die zin denk ik dat ze er compleet achter staat terwijl ik haar op een gegeven moment terug wilde (uit angst alleen te zijn misschien). Het zal wel een grote stap voor haar zijn geweest om alles wat we hebben opgebouwd op te geven. In die zin denk ik dat de klap voor haar nog wel gaat komen, als ze die al niet heeft ervaren. En ja... zoals ik het nu zie steekt ze haar kop inderdaad in het zand. Ze kan de confrontatie met mij waarschijnlijk niet aan ...daarom zal ze dus gekozen hebben voor geen enkel contact. Ieder contact dat ik zocht werd genegeerd of ontaarde in woede vanuit haar kant..quote:Op maandag 3 april 2006 14:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gewoon niet dat het over is, gaan de hort op en na een tijdje bedenken ze dat de kop in het zand steken geen zin meer heeft of knapt er iets... Misschien ook wel het feit, dat je jezelf voor de gek probeerde te houden. Dat je ms niet zo sterk bent als je dacht te zijn...
Ik kan het me zelf ook niet voorstellen, maar wel dat je in het begin "verdoofd" bent van verdriet, angst en pijn... Maar dan nog ben ik te nuchter om m'n kop in het zand te steken.
Ik maak haar ook niet zwart tegenover anderen. Ja ... hier in dit topic misschien een beetje, maar tegenover mijn vrienden en kennissen laat ik haar in haar waarde.quote:En ja, ex'en die verhalen gaan rondlullen, jammer altijd dat het zo moet gaan, maar ja...
Ik heb met m'n laatste ex altijd zoiets gehad van, dat ik geen zin had om me ook zo als een teringwijf te gaan gedragen. Bepaalde vrienden van me weten niet eens wat er allemaal is gebeurd, wat voor streken m'n ex heeft geleverd en tot op de dag van vandaag hou ik dat zo; tenzij het ter sprake komt en hun erg doorvragen.![]()
Heb geen zin om hem zwart te maken, hou gewoon de eer aan mezelf en hij is uit m'n leven en bestaat ook niet meer voor me. Als ik er anders over denk gaat het teveel energie kosten, vind ik het gewoon niet waard.![]()
Ik hoef hem niet zwart te maken, hij heeft zichzelf al gigantisch voor lul gezet en zit nu op de blaren, niet ik...
Ik heb ook elk contact met m'n laatste ex vermeden...quote:Op maandag 3 april 2006 16:30 schreef jagermeister1 het volgende:
Ze kan de confrontatie met mij waarschijnlijk niet aan ...daarom zal ze dus gekozen hebben voor geen enkel contact. Ieder contact dat ik zocht werd genegeerd of ontaarde in woede vanuit haar kant..
Maar jij bent dan waarschijnlijk wel eerlijk naar hem toe geweest? Eerlijk in de zin van dat je uitgelegd hebt dat je het contact wil verbreken omdat je het niet trekt anders. Zoiets? Mijn ex is nooit duidelijk geweest in het waarom van alles.quote:Op maandag 3 april 2006 18:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb ook elk contact met m'n laatste ex vermeden...
Andersom ooit een ex gehad, die nooit meer contact wilde en dat heb ik altijd gerespecteerd, hoe lullig ik het ook vond.
Iedereen heeft z'n/haar eigen manier om met dingen om te gaan. Tja, en als je ergens aan onderdoor gaat, dan moet je voor jezelf kiezen.
Ik wil nu ook verder met m'n leven en m'n ex blijft mekkeren en doen, ik vind het respectloos, heb vriendelijk gezegd en gevraagd of hij me met rust wilde laten...
Maar goed, zelfs als ik hier nu een paar posts heb geplaatst krijg ik alweer een rotgevoel in m'n maag, dat ik er mee bezig ben en dat wil ik niet meer, kijk vooruit en niet terug...![]()
K'heb m'n ex gelukkig compleet losgelaten.
Ik heb maanden geen contact gehad, maar dat was niet een standaard "ex-situatie" zeg maar.quote:Op maandag 3 april 2006 19:51 schreef jagermeister1 het volgende:
Maar jij bent dan waarschijnlijk wel eerlijk naar hem toe geweest? Eerlijk in de zin van dat je uitgelegd hebt dat je het contact wil verbreken omdat je het niet trekt anders. Zoiets? Mijn ex is nooit duidelijk geweest in het waarom van alles.
Dan heb jij het iig netjes gedaanquote:Ik heb uit respect voor mezelf en voor haar het e.e.a. in wat mailtjes uitgelegd enzo. Zij heeft geen respect gehad om daar volwassen op te reageren. Geeft ook niet... ik laat haar nu met rust. Ze zal nooit meer wat van mij horen... niet direct van mij iig.
Hmmm die dingen die jij schetst maken dat ik snap dat je ervoor hebt gekozen totaal geen contact meer te willen. Netjes dat je alles op een correcte manier geregeld hebt. Ikzelf heb ook alles geregeld qua het inpakken en versjouwen van de spullen. Zelf heeft ze geen kont hoeven doen. De post enzo ben ik tot 3 a 4 weken geleden nog langs gaan brengen. Ze heeft tijd genoeg gehad om adressen te wijzigen, dus nu pleur ik alles weg. (ook om de simpele reden dat onze vorige bewoners ook niet al te rap waren met hun adreswijziginen en zij altijd riep van... "Wegrotten die handel". Ik was dan zo dat ik het ff langs ging bregen. Ze woonden immers een straat verderop)quote:Op maandag 3 april 2006 20:21 schreef -Delta- het volgende:..knip...
Nou.. in eerste instantie heb ik het helemaal niet zo netjes gedaan, maar ik heb echt mijn stinkende best gedaan om mijn fouten daarna recht te breien. Zij heeft er geen boodschap aan gehad.... en dat is dan haar probleem. Zegt toch ook wel iets over haar karakter. Wie weet gaat dat belletje bij haar nog rinkelen, maar ik heb haar meerdere kansen gegeven de dingen normaal af te handelen.... ze heeft ze niet aangepakt. Denk niet dat ik later nog bereid ben om toenadering te zoeken. En natuurlijk kost het tijd. Het gaat steeds beterquote:Dan heb jij het iig netjes gedaanen ik zou het dan ook laten rusten.
Wie weet zoekt ze later wel contact of gaat er later misschien een belletje rinkelen. (Genoeg mensen die niet normaal lijken te kunnen reageren/doen en na een tijdje ineens tot inkeer komen).![]()
Maar snap zeker wel, dat je het er nog moeilijk mee hebt... elke relatie die eindigt blijft gewoon pijnlijk en kost tijd om het een plekje te geven.
Oh.. hier nog ff een reactie op jouw post.quote:Op maandag 3 april 2006 15:51 schreef Madski het volgende:
Je moet bij jezelf afvragen of je al over je ex heen bent of niet. Dat kan niemand beslissen voor je.
Ligt eraan. Denk dat het wel uitmaakt waarom het uit is gegaan destijds en zeker ook hoe het uit gegaan is. In mijn geval is het niet verstandig de stap te zetten. Hoe dat in jouw geval is zou ik niet weten. Ligt er denk ik ook nog aan hoelang het uit is. Als het nog vers is, is het misschien niet verstandig en liggen de zaken nog te gevoelig. Elkaar zomaar tegenkomen?... ik zou er niet op hopen. Zomaar zou wel erg toevallig zijn, tenzij jullie dezelfde uitgaansgelegenheden opzoeken.quote:Op maandag 3 april 2006 23:39 schreef h_vreman het volgende:
Hallo dan allen,
ben me nu aan het afvragen of we (ex en ik) elkaar ooit nog tegenkomen of gaan opzoeken.
Zij zit nl. in Utrecht, eigen ding enzo, ik in Arnhem ook eigen ding.
Vraag me af of ik de stap moet zetten of zij.......moeilijk moeilijk.......of zij er nog wel zin in heeft om me uberhaubt optezoeken. Ik ben erachter dat ik het toch wel eens fijn zou vinden om haar weer eens te zien. Bedoel je ken(de) elkaar zo'n 4 jaar intiem en das best lang om dan maar ineens geen contact of oppervlakkig te doen.
Stel je komt elkaar weer tegen zal het een gedraal worden of oppervlakkig ......
Iemand een eigen idee of ervaring hiermee, toen je je ex weer tegenkwam en het niet ging zoals je dacht qua gevoel ?
Goed bezig!! Laat haar maar ff voelen hoe het isquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Gi1337 het volgende:
Hmmm, vrouwen...
Belt ze me gister op. Zegt ze dat ze me mist en dat ze niet zonder mij kan. en dat ze spijt heeft dat ze bijna 6 weken heeft "genegeerd". Ze zegt dat het komt omdat ze te veel aan der kop heeft gehad. (tentamens enzo).
Maar ze kan mij niet wijs maken dat ze ze doordat ze gestressed is, opeens niet meer wil dat ik bij haar blijf slapen, en dat ze niet genoeg voor mij voelt om een ralatie te hebben. En dat het gewoon niet werkt. En nu van de ene op de andere dag loopt ze te huilen aan de telefoon dat ze het allemaal zo jammer vindt en dat ze me mist. En dat ze nu verliefd is als ze aan mij denkt.
Ik heb gezegd dat ik ff helemaal niks wou. dat ik me de afgelopen 5 weken enorm kut gevoeld heb. en dat ik nu net een beetje weer normaal begon te voelen. En dat ik het niet geloof dat je 6 weken niks wil en dan van de ene op de andere dag opeens weer overal spijt van heeft.
Heel iritant!
sinds wanneer kunnen de meningen en de gevoelens van een mens niet meer veranderen ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Gi1337 het volgende:
En dat ik het niet geloof dat je 6 weken niks wil en dan van de ene op de andere dag opeens weer overal spijt van heeft.
Heel iritant!
Tuurlijk kan dat. Ik ben zelf ook zo veranderlijk als het weer. Ik zou het alleen heel goed snappen van hem als het nu te laat is. Ik zou ook zoiets hebben van... "Nu ineens wel??"quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:11 schreef maaike78 het volgende:
[..]
sinds wanneer kunnen de meningen en de gevoelens van een mens niet meer veranderen ?
al begrijp ik dat je hier nu even niet tegenkan ...
Tja.. ik kan me voorstellen hoe kut dat voelt. Je doet er alleen niet veel aan. Ja.. die site niet meer bezoeken, zodat je het ook niet weet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:08 schreef Madski het volgende:
Zit zelf nu een beetje in de meh stemming. Nog steeds omdat ik gewoon stond te kijken dan me ex mij aansprak op TM. Verder las dat ze druk aan het daten is en de "kriebels" al heeft voor een jongen. :x
Typisch iets voor mannen, volgens mij. Ik (vrouw) merk ook dat een aantal van mijn exen (man) mijn leven nog steeds volgen (voor zover ik dat op internet deel, dan). Ik snap dat niet, want ik doe dat zelf echt niet bij hen. Niet omdat ik bang ben dat het me pijn doet om te lezen wat ze tegenwoordig doen en vooral met wie (leer mij m'n exen kennen), maar gewoon, omdat het me niet zoveel kan schelen. Ik heb toen het net uit ging twee weken gehuild en toen was het klaar, over and done with. En nu gun ik ze alle geluk en neukpartijen van de wereld. Met wie, waar, hoe lang en waarom zal me eerlijk gezegd een worst wezen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:08 schreef Madski het volgende:
Zit zelf nu een beetje in de meh stemming. Nog steeds omdat ik gewoon stond te kijken dan me ex mij aansprak op TM. Verder las dat ze druk aan het daten is en de "kriebels" al heeft voor een jongen. :x
Dan was jij er snel overheen zeg!quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:16 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Typisch iets voor mannen, volgens mij. Ik (vrouw) merk ook dat een aantal van mijn exen (man) mijn leven nog steeds volgen (voor zover ik dat op internet deel, dan). Ik snap dat niet, want ik doe dat zelf echt niet bij hen. Niet omdat ik bang ben dat het me pijn doet om te lezen wat ze tegenwoordig doen en vooral met wie (leer mij m'n exen kennen), maar gewoon, omdat het me niet zoveel kan schelen. Ik heb toen het net uit ging twee weken gehuild en toen was het klaar, over and done with. En nu gun ik ze alle geluk en neukpartijen van de wereld. Met wie, waar, hoe lang en waarom zal me eerlijk gezegd een worst wezen.
Ja is heel fijn dat jij dat snel van je af kan zetten. Begrijp me niet verkeerd. Ik gun haar al het geluk van de wereld, maar het zo lezen is niet prettig dat kun je denk ik wel begrijpen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:16 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Typisch iets voor mannen, volgens mij. Ik (vrouw) merk ook dat een aantal van mijn exen (man) mijn leven nog steeds volgen (voor zover ik dat op internet deel, dan). Ik snap dat niet, want ik doe dat zelf echt niet bij hen. Niet omdat ik bang ben dat het me pijn doet om te lezen wat ze tegenwoordig doen en vooral met wie (leer mij m'n exen kennen), maar gewoon, omdat het me niet zoveel kan schelen. Ik heb toen het net uit ging twee weken gehuild en toen was het klaar, over and done with. En nu gun ik ze alle geluk en neukpartijen van de wereld. Met wie, waar, hoe lang en waarom zal me eerlijk gezegd een worst wezen.
Reboundjes helpen altijd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:34 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Dan was jij er snel overheen zeg!![]()
Wij mannen kunnen onze exen misschien minder snel loslaten inderdaad. Ik denk wel dat als ik een ander tegenkom waar het goed mee klikt, alle 'interesse' naar mijn ex compleet verdwenen is. Zal me dan zelfs geen reet schelen als ze zich door 2 gasten tegelijk laat palen, bij wijze van. Op het moment ligt het toch even anders, al begin ik al aan het idee te wennen dat ze mogelijk aan het sloeren is of ze zelfs al een vaste nueckert heeft.
Afgelopen weekend was voor mij even het bewijs dat ik ook zo weer vaste nueckert zal hebben als ik even moeite doe. De vraag is alleen of ik daar op zit te wachten. Ben ik nog ff niet uit met mezelf.
Daar is maar één middeltje voor, mop. Niet-lezen. Het zijn je zaken trouwens ook niet meer. Simpel maar waar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:50 schreef Madski het volgende:
[..]
Ja is heel fijn dat jij dat snel van je af kan zetten. Begrijp me niet verkeerd. Ik gun haar al het geluk van de wereld, maar het zo lezen is niet prettig dat kun je denk ik wel begrijpen.
Heb je gelijk in schat. En daarom was ik er ook niet over begonnen bij dr. Afgelopen 5 weken al niet verdiept in dr leven qua prive en die trend ga ik ook voort zetten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:52 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Daar is maar één middeltje voor, mop. Niet-lezen. Het zijn je zaken trouwens ook niet meer. Simpel maar waar.
Dat zei ik ook al, maar ik kan het me wel voorstellen van hem. Ik zou het waarschijnlijk ook doen. Ik heb nu ook nog die drang om te weten te komen wat ze uitspookt. Alleen niemand schijnt het precies te weten of te willen vertellen. Ik kan haar natuurlijk gaan volgenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:52 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Daar is maar één middeltje voor, mop. Niet-lezen. Het zijn je zaken trouwens ook niet meer. Simpel maar waar.
Tuurlijk, iedereen heeft die drang in 't begin, niet meer dan normaal. Je bent tenslotte ook gewend om te weten wat de ander doet. Alleen vond ik het persoonlijk na een paar weken wel welletjes en zodra je in staat bent om de ander ook echt los te laten, lucht dat alleen maar op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:57 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar ik kan het me wel voorstellen van hem. Ik zou het waarschijnlijk ook doen. Ik heb nu ook nog die drang om te weten te komen wat ze uitspookt. Alleen niemand schijnt het precies te weten of te willen vertellen. Ik kan haar natuurlijk gaan volgenNee... daar voel ik me te goed voor, bovendien schiet ik er niets mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |