abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 april 2006 @ 19:43:44 #201
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36586397
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:55 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ook dat raakt met de tijd steeds verder naar de achtergrond.
Cliche's als "tijd heelt alle wonden" (naja niet alle, maar merendeel wel...) en "alles went" kloppen toch best wel... (gelukkig maar )
Gelukkig wel zeg. Die feiten houden me nog op de been zeg maar
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_36599296
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:43 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Gelukkig wel zeg. Die feiten houden me nog op de been zeg maar
Tis idd waar, en wakker worden naast anderen ook
  maandag 3 april 2006 @ 09:03:23 #203
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36599613
quote:
Op maandag 3 april 2006 08:35 schreef Kuuke2k5 het volgende:

[..]

Tis idd waar, en wakker worden naast anderen ook
Kuuke heeft een meid mee naar huis genomen van het weekend?
pi_36599676
andersom maar goed niet mijn type verder
Helpt wel om ff een bepaald gevoel kwijt te raken ofzo, weer ff de aandacht van een ander....
  maandag 3 april 2006 @ 10:17:24 #205
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36600795
Ok ff een update.

Kom ik op een website waar ik me ex-vriendin dus van ken. Spreekt me ze me aan voor het eerst in 5-6 weken. Dat vond ik al opmerkelijk. Dacht van: " ja eindelijk eens een beetje contact weer leuk".
Zit ik was oudere berichten door te lezen van dr: blijkt dat ze afgelopen zaterdag een date heeft gehad met een jongen waar ze helemaal de kriebels voor heeft en mee gezoent heeft. Grappige is alleen dat zij hem helemaal geweldig vind en hij nog twijfels heeft.

Vind ik het wel enorm raar dat ze juist mij dan aanspreekt op de maandag terwijl ze zaterdags die date heeft gehad.

Mja ben dr niet kapot van, wel een beetje flauw van dr.
  maandag 3 april 2006 @ 10:21:14 #206
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36600891
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:17 schreef Madski het volgende:
Ok ff een update.

Kom ik op een website waar ik me ex-vriendin dus van ken. Spreekt me ze me aan voor het eerst in 5-6 weken. Dat vond ik al opmerkelijk. Dacht van: " ja eindelijk eens een beetje contact weer leuk".
Zit ik was oudere berichten door te lezen van dr: blijkt dat ze afgelopen zaterdag een date heeft gehad met een jongen waar ze helemaal de kriebels voor heeft en mee gezoent heeft. Grappige is alleen dat zij hem helemaal geweldig vind en hij nog twijfels heeft.

Vind ik het wel enorm raar dat ze juist mij dan aanspreekt op de maandag terwijl ze zaterdags die date heeft gehad.

Mja ben dr niet kapot van, wel een beetje flauw van dr.
Kinderachtig zelfs. Je nog een beetje inwrijven dat ze loopt te klooien met een ander en dat ze ook nog eens verliefd is. Nuttige info.... NOT!
  maandag 3 april 2006 @ 10:25:04 #207
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36600992
Nou ze heeft mij dat niet expliciet verteld, maar aan andere "vrienden van het internet" zeg maar.
  maandag 3 april 2006 @ 11:24:00 #208
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36602397
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef Madski het volgende:
Nou ze heeft mij dat niet expliciet verteld, maar aan andere "vrienden van het internet" zeg maar.
Toch zuur. Ik zou er iig niet blij van worden. Ik heb nu vermoedens en ik denk dat ik het daar maar bij wil houden voorlopig.
  maandag 3 april 2006 @ 11:30:51 #209
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36602543
Ach nja, ik heb me er niet druk overgemaakt. Dan weet ze namelijk meteen van: " haha heb ik hem mooi te pakken". Dus lekker afzijdig gehouden en platonisch gelult.

Wel benieuwd wat andere mensen ervan zeggen. Gezien jager en ik stamgasten zijn hier enzo
  maandag 3 april 2006 @ 12:33:51 #210
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36604194
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:30 schreef Madski het volgende:
Ach nja, ik heb me er niet druk overgemaakt. Dan weet ze namelijk meteen van: " haha heb ik hem mooi te pakken". Dus lekker afzijdig gehouden en platonisch gelult.

Wel benieuwd wat andere mensen ervan zeggen. Gezien jager en ik stamgasten zijn hier enzo
Knap dat je je daar niet druk om gemaakt hebt. Ik zou meteen weer diep in een dip schieten vrees ik. Ik ga er nu vanuit dat ze een ander heeft. De bevestiging heb ik (nog) niet, maar als die komt dan was ik iig voorbereid.

Zelf ben ik wel alweer lekker aan het rondneuzen. Opzich best wel weer leuk... zeker als je merkt dat er nog meiden zijn die wel interesse in je tonen.

Trouwens van het weekend met een oud klasgenootje staan praten. Zij is nu 8 maanden bij haar vriend weg. Ze hebben 7 jaar samengewoond. Ze vertelde dat toen zij uit elkaar gingen ze de eerste 3 maanden ontzettend geforceerd met iedereen ging afspreken om maar onder de mensen te zijn enzo. Op een gegeven moment reed ze van een avondje stappen terug naar huis en barstte ze in janken uit. Ze heeft de hele weg zitten janken.... en besefte toen pas dat het echt over was!

Zelf kan ik daar niet helemaal bij, maar het schijnt te kunnen dat het spreekwoordelijke kwartje later pas valt. (en ja, ze is blond) Iemand hier ervaring mee?

Ik vraag dit in de stiekeme hoop dat de man met de moker mijn ex misschien nog wel even komt bezoeken. Klinkt gemeen van me, maar ik vind wel dat ze dit even verdient. Heb via via namelijk weer dingen gehoord die over mij gezegd zouden zijn.... dikke leugens.
pi_36604512
Voorbereiden op je ex die een vriend heeft is lastig, heb ik ook geprobeerd, alleen de klap is er niet minder om als je alsnog de bevestiging krijgt.....
  maandag 3 april 2006 @ 13:06:27 #212
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36605152
Dat is nu dus het geval. Ben er niet door kapot ofzoiets, maar prettig voelt het natuurlijk niet.
Probeer weer zoals eerst weinig aan dr te denken en het achter me te laten.
Alhoewel ik niet verbaast zou zijn als ik op een gegeven moment er ook helemaal doorheen zit zoals die klasgenote van jagermeister1.
  maandag 3 april 2006 @ 13:36:38 #213
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36606032
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:46 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Voorbereiden op je ex die een vriend heeft is lastig, heb ik ook geprobeerd, alleen de klap is er niet minder om als je alsnog de bevestiging krijgt.....
Dat vrees ik ook. Aan de andere kant... dan zit die gast opgescheept met die nare karaktereigenschappen.
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef Madski het volgende:
Dat is nu dus het geval. Ben er niet door kapot ofzoiets, maar prettig voelt het natuurlijk niet.
Probeer weer zoals eerst weinig aan dr te denken en het achter me te laten.
Alhoewel ik niet verbaast zou zijn als ik op een gegeven moment er ook helemaal doorheen zit zoals die klasgenote van jagermeister1.
Hoelang geleden zijn jullie uit elkaar gegaan?

Ik denk zelf dat ik het ergste nu wel achter de rug heb. Zat er goed doorheen, maar merk nu dat ik wel wat vooruitgang boek. Zij het met miniscule stapjes. Werk zorgt ook wel voor goede afleiding. Kan ook zijn dat ik straks weer in zo'n mega dip belandt natuurlijk, maar ik ga daar ff niet vanuit. Op de een of andere manier voel ik me anders vandaag. Lijkt wel alsof ik er vrede mee begin te krijgen. Kan schijn zijn hoor... maar goed... eindelijk weer ff een dagje dat ik me redelijk voel.
  maandag 3 april 2006 @ 13:37:26 #214
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36606053
Um 2de week van november 2005 dacht ik.
  maandag 3 april 2006 @ 13:38:38 #215
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36606087
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:37 schreef Madski het volgende:
Um 2de week van november 2005 dacht ik.
Zo dan... dan ben jij er ook al een tijd mee bezig zeg.
  maandag 3 april 2006 @ 13:42:57 #216
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36606212
Mja, zij was het meisje voor mij naar mijn mening. Konden naar elkaar kijken bijv en dan wisten we precies hoe laat het was.
Maar goed, ben er nu wel redelijk overheen. Zij was zeg maar het meisje wat me eerste relatie liet vergeten en liet zien hoe het ook kon.

Heb nu bijv dan een maand iemand anders, maar dat wil ik afkappen binnenkort. Vooral vanwege het feiit dat ik niks voor dr voel en totaal op een andere lijn zitten.
Angst om alleen te zijn zal het waarschijnlijk zijn. Wil nu ook op me eigen benen staan en gerust om me heen kunnen kijken en met anderen gewoon kunnen praten.
  maandag 3 april 2006 @ 14:08:15 #217
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36606926
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:42 schreef Madski het volgende:
Mja, zij was het meisje voor mij naar mijn mening. Konden naar elkaar kijken bijv en dan wisten we precies hoe laat het was.
Maar goed, ben er nu wel redelijk overheen. Zij was zeg maar het meisje wat me eerste relatie liet vergeten en liet zien hoe het ook kon.

Heb nu bijv dan een maand iemand anders, maar dat wil ik afkappen binnenkort. Vooral vanwege het feiit dat ik niks voor dr voel en totaal op een andere lijn zitten.
Angst om alleen te zijn zal het waarschijnlijk zijn. Wil nu ook op me eigen benen staan en gerust om me heen kunnen kijken en met anderen gewoon kunnen praten.
Als je niets voor haar voelt zou ik het inderdaad maar afkappen. Ik weet niet of zij wel wat voor jou voelt?

Ik ben af en toe ook wel bang om alleen te zijn ja. Volgens mij heb ik dat altijd wel gehad en ben ik veel teveel aan mijn ex blijven hangen. Het had veel eerder uit moeten zijn gezien onze problemen, maar toch had ik alles ook voor geen goud willen missen. Toch ben ik nu van plan om een tijdje als vrijgezel verder te gaan. Gewoon om mezelf te leren kennen en te ontdekken wat ik nou echt wil. Ik ga me iig niet meer in een relatie storten als ik twijfel of het wel de juiste keuze is.
  maandag 3 april 2006 @ 14:11:23 #218
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36606995
Precies.

Nou ik maakte eruit op dat zij er wel wat in zag. Ook al gaf ze in het begin aan er niet veel van te denken. Maar goed, heb mijn besluit wel gemaakt.
Bedoel als ik over me hobby zit te praten en dat word afgewimpelt als iets stoms dan heb ik meestal meteen de behoefte om weg te lopen bij die persoon. Zelfs exen konden een zekere interesse tonen daarin!
  maandag 3 april 2006 @ 14:36:55 #219
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36607806
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:11 schreef Madski het volgende:
Precies.

Nou ik maakte eruit op dat zij er wel wat in zag. Ook al gaf ze in het begin aan er niet veel van te denken. Maar goed, heb mijn besluit wel gemaakt.
Bedoel als ik over me hobby zit te praten en dat word afgewimpelt als iets stoms dan heb ik meestal meteen de behoefte om weg te lopen bij die persoon. Zelfs exen konden een zekere interesse tonen daarin!
Misschien heb jij ook wel een hele stomme hobby

Nee.. ik snap wat je bedoelt. Mijn ex had nou ook niet echt veel interesse in de dingen die ik leuk vond. zelf had ze niet eens een hobby. Tja.... tv kijken.... hele dagen lang
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik opgelucht begin te raken. Er zat zoveel scheef bij ons.... tuurlijk was ze ook lief en hield ik van haar. We hadden alleen zo weinig raakvlakken. Bovendien praatten we ook amper. Ook zoiets essentieels.
  maandag 3 april 2006 @ 14:52:11 #220
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36608249
Ach kom op. Ruilkaarten zijn gewoon tof. Als je begint dat bepaalde kaarten 800 euro waard zijn dan spitst iedereen z'n oren wel.
En dan nog, als ik goed gedaan heb ik een tournooi dan kan men best blij zijn.
  maandag 3 april 2006 @ 14:55:46 #221
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36608335
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:33 schreef jagermeister1 het volgende:

Trouwens van het weekend met een oud klasgenootje staan praten. Zij is nu 8 maanden bij haar vriend weg. Ze hebben 7 jaar samengewoond. Ze vertelde dat toen zij uit elkaar gingen ze de eerste 3 maanden ontzettend geforceerd met iedereen ging afspreken om maar onder de mensen te zijn enzo. Op een gegeven moment reed ze van een avondje stappen terug naar huis en barstte ze in janken uit. Ze heeft de hele weg zitten janken.... en besefte toen pas dat het echt over was!

Zelf kan ik daar niet helemaal bij, maar het schijnt te kunnen dat het spreekwoordelijke kwartje later pas valt. (en ja, ze is blond) Iemand hier ervaring mee?

Ik vraag dit in de stiekeme hoop dat de man met de moker mijn ex misschien nog wel even komt bezoeken. Klinkt gemeen van me, maar ik vind wel dat ze dit even verdient. Heb via via namelijk weer dingen gehoord die over mij gezegd zouden zijn.... dikke leugens.
Sommige mensen willen gewoon niet dat het over is, gaan de hort op en na een tijdje bedenken ze dat de kop in het zand steken geen zin meer heeft of knapt er iets... Misschien ook wel het feit, dat je jezelf voor de gek probeerde te houden. Dat je ms niet zo sterk bent als je dacht te zijn...
Ik kan het me zelf ook niet voorstellen, maar wel dat je in het begin "verdoofd" bent van verdriet, angst en pijn... Maar dan nog ben ik te nuchter om m'n kop in het zand te steken.

En ja, ex'en die verhalen gaan rondlullen, jammer altijd dat het zo moet gaan, maar ja...
Ik heb met m'n laatste ex altijd zoiets gehad van, dat ik geen zin had om me ook zo als een teringwijf te gaan gedragen. Bepaalde vrienden van me weten niet eens wat er allemaal is gebeurd, wat voor streken m'n ex heeft geleverd en tot op de dag van vandaag hou ik dat zo; tenzij het ter sprake komt en hun erg doorvragen.
Heb geen zin om hem zwart te maken, hou gewoon de eer aan mezelf en hij is uit m'n leven en bestaat ook niet meer voor me. Als ik er anders over denk gaat het teveel energie kosten, vind ik het gewoon niet waard.
Ik hoef hem niet zwart te maken, hij heeft zichzelf al gigantisch voor lul gezet en zit nu op de blaren, niet ik...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  maandag 3 april 2006 @ 15:15:27 #222
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_36608900
quote:
Ach kom op. Ruilkaarten zijn gewoon tof. Als je begint dat bepaalde kaarten 800 euro waard zijn dan spitst iedereen z'n oren wel.
Magic woohoo Maarem, er is idd een groot verschil tussen geen interesse hebben en het gewoon downright stom te vinden. Ik heb een vriend (gewoon een vriend dus ) die onwijs veel over waterpolo praat, en nou kan me die sport echt niks interesseren, maar alleen al omdat ik weet hoe graag hij erover praat luister iktoch naar em, en ik zal nooit zeggen dat het stom is of wat dan ook.

Magoed ik weet wat je voelt, als die-hard gamer kom je dit probleem ook vaak genoeg tegen. De beste films kunnen het gevoel wat ik kreeg bij het spelen van Shenmue niet evenaren, maar dat zullen andere mensen nooit geloven, lastig is dat

Ik heb nu een korte relatie gehad met een ander meisje, ontzettend lekker ding. Maar daarbij heb ik dus hetzelfde gevoel gehad (het is inmiddels weer over). Alles wat ik deed en vond was maar stom, en alles wat zij deed moest maar interessant gevonden worden... Toch blijf ik het een schat van een meid vinden, stom is dat
  maandag 3 april 2006 @ 15:40:15 #223
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36609743
Jepz, nja en sowieso. Gezien wij totaal op de verkeerde golflengte zitten (zij onvervaren, ik weet wat ik wil) en totaal geen gesprekstof hebben lijkt het voor mij wel duidelijk.

Ach, zwemmen dr wel meer in de zee. Dat ik de juiste vrouw voor me tegenkom twijfel ik niet aan.
  maandag 3 april 2006 @ 15:44:08 #224
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36609860
Kleine update:

Het is nu sinds de Carnaval uit. Sinds vorige week echt het contact helemaal verbroken. Ging ik me alleen maar kut van voelen. Op zich gaat het nu wel OK. heb zaterdag met stappen met een ander meisje gezoend. en die vindt mij ook echt heel leuk (een collegatje). En ik vindt haar ook echt heel leuk Ik vond haar ook al "wel leuk" toen ik nog een relatie had. Maar het wordt nu alleen maar "erger".

Alleen ik vindt het wel een beetje raar tegenover mijn vrienden en familie. Dat ik na een maand opeens iemand anders "leuk vind". Ik heb ook tegen dat meisje gezegd dat ik het wel ff rustig aan wil doen. en dat ik net een relatie van 3 jaar achter de rug heb. Maar ik moet steeds aan haar denken. En nu heb ik zaterdag iets met haar afgesproken. Maar ik ben bang dat ik dit onbewust doe om mijn ex te vergeten. Maar dat gevoel heb ik niet. moeilijk
"Damn you, vile woman!"
  maandag 3 april 2006 @ 15:51:02 #225
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36610122
Je moet bij jezelf afvragen of je al over je ex heen bent of niet. Dat kan niemand beslissen voor je.
  maandag 3 april 2006 @ 16:30:23 #226
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36611499
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:55 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Sommige mensen willen gewoon niet dat het over is, gaan de hort op en na een tijdje bedenken ze dat de kop in het zand steken geen zin meer heeft of knapt er iets... Misschien ook wel het feit, dat je jezelf voor de gek probeerde te houden. Dat je ms niet zo sterk bent als je dacht te zijn...
Ik kan het me zelf ook niet voorstellen, maar wel dat je in het begin "verdoofd" bent van verdriet, angst en pijn... Maar dan nog ben ik te nuchter om m'n kop in het zand te steken.
Denk niet dat mijn ex niet wilde dat het over zou zijn. Zij was er klaar mee. Mijn twijfels over onze toekomst hebben haar aan het denken gezet en haar laten inzien dat het niet werkt tussen ons. Ook de ruzies die we hadden enzo. In die zin denk ik dat ze er compleet achter staat terwijl ik haar op een gegeven moment terug wilde (uit angst alleen te zijn misschien). Het zal wel een grote stap voor haar zijn geweest om alles wat we hebben opgebouwd op te geven. In die zin denk ik dat de klap voor haar nog wel gaat komen, als ze die al niet heeft ervaren. En ja... zoals ik het nu zie steekt ze haar kop inderdaad in het zand. Ze kan de confrontatie met mij waarschijnlijk niet aan ...daarom zal ze dus gekozen hebben voor geen enkel contact. Ieder contact dat ik zocht werd genegeerd of ontaarde in woede vanuit haar kant..
quote:
En ja, ex'en die verhalen gaan rondlullen, jammer altijd dat het zo moet gaan, maar ja...
Ik heb met m'n laatste ex altijd zoiets gehad van, dat ik geen zin had om me ook zo als een teringwijf te gaan gedragen. Bepaalde vrienden van me weten niet eens wat er allemaal is gebeurd, wat voor streken m'n ex heeft geleverd en tot op de dag van vandaag hou ik dat zo; tenzij het ter sprake komt en hun erg doorvragen.
Heb geen zin om hem zwart te maken, hou gewoon de eer aan mezelf en hij is uit m'n leven en bestaat ook niet meer voor me. Als ik er anders over denk gaat het teveel energie kosten, vind ik het gewoon niet waard.
Ik hoef hem niet zwart te maken, hij heeft zichzelf al gigantisch voor lul gezet en zit nu op de blaren, niet ik...
Ik maak haar ook niet zwart tegenover anderen. Ja ... hier in dit topic misschien een beetje, maar tegenover mijn vrienden en kennissen laat ik haar in haar waarde.

Zelf denk ik niet eens dat die verhalen direct van mijn ex afkomen. Waarschijnlijk is het haar zus die de boel een beetje verdraaid. Zij is echt zo'n roddeltante die d'r mondje niet stil laat staan. Bovendien zal het e.e.a. van persoon tot persoon wel verdraaid zijn.

Wat me overigens wel opgevallen is bij mijn ex is dat ze vaak halve waarheden vertelt. Als iets haar niet uitkomt, zal ze dat proberen te verzwijgen. Beter kwijt dan rijk dus!
  maandag 3 april 2006 @ 18:07:29 #227
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36614479
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:30 schreef jagermeister1 het volgende:

Ze kan de confrontatie met mij waarschijnlijk niet aan ...daarom zal ze dus gekozen hebben voor geen enkel contact. Ieder contact dat ik zocht werd genegeerd of ontaarde in woede vanuit haar kant..
Ik heb ook elk contact met m'n laatste ex vermeden...
Andersom ooit een ex gehad, die nooit meer contact wilde en dat heb ik altijd gerespecteerd, hoe lullig ik het ook vond.
Iedereen heeft z'n/haar eigen manier om met dingen om te gaan. Tja, en als je ergens aan onderdoor gaat, dan moet je voor jezelf kiezen.

Ik wil nu ook verder met m'n leven en m'n ex blijft mekkeren en doen, ik vind het respectloos, heb vriendelijk gezegd en gevraagd of hij me met rust wilde laten...
Maar goed, zelfs als ik hier nu een paar posts heb geplaatst krijg ik alweer een rotgevoel in m'n maag, dat ik er mee bezig ben en dat wil ik niet meer, kijk vooruit en niet terug...
K'heb m'n ex gelukkig compleet losgelaten.
And know what you want,
  maandag 3 april 2006 @ 19:51:53 #228
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36618078
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:07 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik heb ook elk contact met m'n laatste ex vermeden...
Andersom ooit een ex gehad, die nooit meer contact wilde en dat heb ik altijd gerespecteerd, hoe lullig ik het ook vond.
Iedereen heeft z'n/haar eigen manier om met dingen om te gaan. Tja, en als je ergens aan onderdoor gaat, dan moet je voor jezelf kiezen.

Ik wil nu ook verder met m'n leven en m'n ex blijft mekkeren en doen, ik vind het respectloos, heb vriendelijk gezegd en gevraagd of hij me met rust wilde laten...
Maar goed, zelfs als ik hier nu een paar posts heb geplaatst krijg ik alweer een rotgevoel in m'n maag, dat ik er mee bezig ben en dat wil ik niet meer, kijk vooruit en niet terug...
K'heb m'n ex gelukkig compleet losgelaten.
Maar jij bent dan waarschijnlijk wel eerlijk naar hem toe geweest? Eerlijk in de zin van dat je uitgelegd hebt dat je het contact wil verbreken omdat je het niet trekt anders. Zoiets? Mijn ex is nooit duidelijk geweest in het waarom van alles.

Ik heb uit respect voor mezelf en voor haar het e.e.a. in wat mailtjes uitgelegd enzo. Zij heeft geen respect gehad om daar volwassen op te reageren. Geeft ook niet... ik laat haar nu met rust. Ze zal nooit meer wat van mij horen... niet direct van mij iig.
  maandag 3 april 2006 @ 20:21:24 #229
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36619133
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:51 schreef jagermeister1 het volgende:

Maar jij bent dan waarschijnlijk wel eerlijk naar hem toe geweest? Eerlijk in de zin van dat je uitgelegd hebt dat je het contact wil verbreken omdat je het niet trekt anders. Zoiets? Mijn ex is nooit duidelijk geweest in het waarom van alles.
Ik heb maanden geen contact gehad, maar dat was niet een standaard "ex-situatie" zeg maar.
Hij heeft bepaalde dingen gedaan die nooit meer goed te praten zijn (geweld - politie - justitie - strafblad, om het kort door de bocht ff te zeggen), dus hij wist wel waarom ik me eigen weg ging.
Heb altijd de eer aan mezelf gehouden en alles qua huis en hypotheek netjes geregeld en spullen gebracht (bij de brievenhuis gezet) die ik nog tegenkwam toen ik al verhuisd was...
Wel een paar keer sprekken gevoerd, gezegd dat ik geen contact meer wil. Buiten wil ik best een praatje maken als we elkaar tegenkomen of elkaar iig gedag zeggen.
Daar heeft hij weer misbruik van gemaakt, is me meer en weer lastig gaan vallen tot ik nu op het punt zit dat ik doorloop als ik hem tegenkom.
Jammer, dat het zo heeft moeten lopen, maar hij heeft er zelf een potje van gemaakt en ik ben niet langer meer zijn vangnet of hond die hij denkt te commanderen. Ik heb het netjes gedaan, maar respectloos gedrag heb ik gewoon geen zin meer in. Ik blijf niet aan de gang...
quote:
Ik heb uit respect voor mezelf en voor haar het e.e.a. in wat mailtjes uitgelegd enzo. Zij heeft geen respect gehad om daar volwassen op te reageren. Geeft ook niet... ik laat haar nu met rust. Ze zal nooit meer wat van mij horen... niet direct van mij iig.
Dan heb jij het iig netjes gedaan en ik zou het dan ook laten rusten.
Wie weet zoekt ze later wel contact of gaat er later misschien een belletje rinkelen. (Genoeg mensen die niet normaal lijken te kunnen reageren/doen en na een tijdje ineens tot inkeer komen).
Maar snap zeker wel, dat je het er nog moeilijk mee hebt... elke relatie die eindigt blijft gewoon pijnlijk en kost tijd om het een plekje te geven.
And know what you want,
  maandag 3 april 2006 @ 21:25:57 #230
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36621854
Iemand nog commentaar op mijn post of?
  maandag 3 april 2006 @ 22:28:51 #231
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36624504
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:21 schreef -Delta- het volgende:..knip...
Hmmm die dingen die jij schetst maken dat ik snap dat je ervoor hebt gekozen totaal geen contact meer te willen. Netjes dat je alles op een correcte manier geregeld hebt. Ikzelf heb ook alles geregeld qua het inpakken en versjouwen van de spullen. Zelf heeft ze geen kont hoeven doen. De post enzo ben ik tot 3 a 4 weken geleden nog langs gaan brengen. Ze heeft tijd genoeg gehad om adressen te wijzigen, dus nu pleur ik alles weg. (ook om de simpele reden dat onze vorige bewoners ook niet al te rap waren met hun adreswijziginen en zij altijd riep van... "Wegrotten die handel". Ik was dan zo dat ik het ff langs ging bregen. Ze woonden immers een straat verderop)
[..]
In welke zin was hij je weer lastig gaan vallen dan? Stalk neigingen? Nu loop je dus door en negeert hem volledig? Hoe reageert hij dan?

Ik weet niet hoe ik reageer als ik haar tegen het lijf loop. Gelukkig is dat nog niet gebeurd.

Natuurlijk is het jammer dat het zo is gelopen, maar jij hebt er volgens mij ook veel van opgestoken. Ikzelf merk ook wel dat ik anders tegen dingen aan ga kijken. Ik ben me ook bewuster geworden van mezelf, van de fouten die ik gemaakt heb. Ook van het feit dat ik eigenlijk nog helemaal niet toe was aan zo'n lange relatie. Eerst op eigen benen leren staan is nu mijn doel! Daarna zie ik wel weer. In iedergeval geen relatie met de eerste de beste griet, tenzij ze heeeel leuk is
quote:
Dan heb jij het iig netjes gedaan en ik zou het dan ook laten rusten.
Wie weet zoekt ze later wel contact of gaat er later misschien een belletje rinkelen. (Genoeg mensen die niet normaal lijken te kunnen reageren/doen en na een tijdje ineens tot inkeer komen).
Maar snap zeker wel, dat je het er nog moeilijk mee hebt... elke relatie die eindigt blijft gewoon pijnlijk en kost tijd om het een plekje te geven.
Nou.. in eerste instantie heb ik het helemaal niet zo netjes gedaan, maar ik heb echt mijn stinkende best gedaan om mijn fouten daarna recht te breien. Zij heeft er geen boodschap aan gehad.... en dat is dan haar probleem. Zegt toch ook wel iets over haar karakter. Wie weet gaat dat belletje bij haar nog rinkelen, maar ik heb haar meerdere kansen gegeven de dingen normaal af te handelen.... ze heeft ze niet aangepakt. Denk niet dat ik later nog bereid ben om toenadering te zoeken. En natuurlijk kost het tijd. Het gaat steeds beter
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:51 schreef Madski het volgende:
Je moet bij jezelf afvragen of je al over je ex heen bent of niet. Dat kan niemand beslissen voor je.
Oh.. hier nog ff een reactie op jouw post.

Denk dat je het vanzelf wel merkt als je over haar heen bent. Zodra je niet iedere dag meer aan haar denkt en je niet meteen in een dip raakt als je haar ziet, dan kun je wel zeggen dat je over haar heen bent. Hoelang dat duurt zal voor iedereen verschillend zijn denk ik.
  maandag 3 april 2006 @ 23:39:17 #232
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36627469
Hallo dan allen,

ben me nu aan het afvragen of we (ex en ik) elkaar ooit nog tegenkomen of gaan opzoeken.
Zij zit nl. in Utrecht, eigen ding enzo, ik in Arnhem ook eigen ding.
Vraag me af of ik de stap moet zetten of zij.......moeilijk moeilijk.......of zij er nog wel zin in heeft om me uberhaubt optezoeken. Ik ben erachter dat ik het toch wel eens fijn zou vinden om haar weer eens te zien. Bedoel je ken(de) elkaar zo'n 4 jaar intiem en das best lang om dan maar ineens geen contact of oppervlakkig te doen.
Stel je komt elkaar weer tegen zal het een gedraal worden of oppervlakkig ......
Iemand een eigen idee of ervaring hiermee, toen je je ex weer tegenkwam en het niet ging zoals je dacht qua gevoel ?
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  maandag 3 april 2006 @ 23:54:38 #233
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36627971
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:39 schreef h_vreman het volgende:
Hallo dan allen,

ben me nu aan het afvragen of we (ex en ik) elkaar ooit nog tegenkomen of gaan opzoeken.
Zij zit nl. in Utrecht, eigen ding enzo, ik in Arnhem ook eigen ding.
Vraag me af of ik de stap moet zetten of zij.......moeilijk moeilijk.......of zij er nog wel zin in heeft om me uberhaubt optezoeken. Ik ben erachter dat ik het toch wel eens fijn zou vinden om haar weer eens te zien. Bedoel je ken(de) elkaar zo'n 4 jaar intiem en das best lang om dan maar ineens geen contact of oppervlakkig te doen.
Stel je komt elkaar weer tegen zal het een gedraal worden of oppervlakkig ......
Iemand een eigen idee of ervaring hiermee, toen je je ex weer tegenkwam en het niet ging zoals je dacht qua gevoel ?
Ligt eraan. Denk dat het wel uitmaakt waarom het uit is gegaan destijds en zeker ook hoe het uit gegaan is. In mijn geval is het niet verstandig de stap te zetten. Hoe dat in jouw geval is zou ik niet weten. Ligt er denk ik ook nog aan hoelang het uit is. Als het nog vers is, is het misschien niet verstandig en liggen de zaken nog te gevoelig. Elkaar zomaar tegenkomen?... ik zou er niet op hopen. Zomaar zou wel erg toevallig zijn, tenzij jullie dezelfde uitgaansgelegenheden opzoeken.

Ik heb laatst wel een ex opgebeld en dat werd gewoon gewaardeerd. Leuk gesproken en ik ben daar zelfs een nachtje blijven slapen. Bijna 6 jaar geleden dat het uit ging tussen ons, dus het kan. Ik voelde alleen niets meer voor haar. We waren teveel veranderd en bovendien was ik net een maand van m'n meest recente ex af. Dat zat nog te diep.
  dinsdag 4 april 2006 @ 08:54:49 #234
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36631728
Hmmm, vrouwen...

Belt ze me gister op. Zegt ze dat ze me mist en dat ze niet zonder mij kan. en dat ze spijt heeft dat ze bijna 6 weken heeft "genegeerd". Ze zegt dat het komt omdat ze te veel aan der kop heeft gehad. (tentamens enzo).
Maar ze kan mij niet wijs maken dat ze ze doordat ze gestressed is, opeens niet meer wil dat ik bij haar blijf slapen, en dat ze niet genoeg voor mij voelt om een ralatie te hebben. En dat het gewoon niet werkt. En nu van de ene op de andere dag loopt ze te huilen aan de telefoon dat ze het allemaal zo jammer vindt en dat ze me mist. En dat ze nu verliefd is als ze aan mij denkt.

Ik heb gezegd dat ik ff helemaal niks wou. dat ik me de afgelopen 5 weken enorm kut gevoeld heb. en dat ik nu net een beetje weer normaal begon te voelen. En dat ik het niet geloof dat je 6 weken niks wil en dan van de ene op de andere dag opeens weer overal spijt van heeft.

Heel iritant!
"Damn you, vile woman!"
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:10:33 #235
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36631932
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Gi1337 het volgende:
Hmmm, vrouwen...

Belt ze me gister op. Zegt ze dat ze me mist en dat ze niet zonder mij kan. en dat ze spijt heeft dat ze bijna 6 weken heeft "genegeerd". Ze zegt dat het komt omdat ze te veel aan der kop heeft gehad. (tentamens enzo).
Maar ze kan mij niet wijs maken dat ze ze doordat ze gestressed is, opeens niet meer wil dat ik bij haar blijf slapen, en dat ze niet genoeg voor mij voelt om een ralatie te hebben. En dat het gewoon niet werkt. En nu van de ene op de andere dag loopt ze te huilen aan de telefoon dat ze het allemaal zo jammer vindt en dat ze me mist. En dat ze nu verliefd is als ze aan mij denkt.

Ik heb gezegd dat ik ff helemaal niks wou. dat ik me de afgelopen 5 weken enorm kut gevoeld heb. en dat ik nu net een beetje weer normaal begon te voelen. En dat ik het niet geloof dat je 6 weken niks wil en dan van de ene op de andere dag opeens weer overal spijt van heeft.

Heel iritant!
Goed bezig!! Laat haar maar ff voelen hoe het is
pi_36633077
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Gi1337 het volgende:
En dat ik het niet geloof dat je 6 weken niks wil en dan van de ene op de andere dag opeens weer overal spijt van heeft.

Heel iritant!
sinds wanneer kunnen de meningen en de gevoelens van een mens niet meer veranderen ?

al begrijp ik dat je hier nu even niet tegenkan ...
  dinsdag 4 april 2006 @ 10:20:04 #237
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36633239
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:11 schreef maaike78 het volgende:

[..]

sinds wanneer kunnen de meningen en de gevoelens van een mens niet meer veranderen ?

al begrijp ik dat je hier nu even niet tegenkan ...
Tuurlijk kan dat. Ik ben zelf ook zo veranderlijk als het weer. Ik zou het alleen heel goed snappen van hem als het nu te laat is. Ik zou ook zoiets hebben van... "Nu ineens wel??" Ik zou haar laten smeken. Zolang ze niet smeekt en dus niet overtuigend genoeg overkomt..... tja... de groeten
Zelfs al zou ze smeken weet ik nog niet of ik haar terug zal nemen. Ik bedoel... ik heb me echt klote gevoeld en ik pas ervoor om dit nog een keer mee te maken bij dezelfde griet.
  dinsdag 4 april 2006 @ 10:51:51 #238
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36633869
Dat zei ik dus ook.
Wie zegt dat als we straks weer bij elkaar zijn dat je in je volgende tentamenweek weer opeens zo leip loopt te doen en me zo gaat kwetsen. "Ik zeg dat, ik wil jou niet kwetsen" zei ze...
"Damn you, vile woman!"
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:08:43 #239
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36634228
Zit zelf nu een beetje in de meh stemming. Nog steeds omdat ik gewoon stond te kijken dan me ex mij aansprak op TM. Verder las dat ze druk aan het daten is en de "kriebels" al heeft voor een jongen. :x
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:40:14 #240
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36635158
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:08 schreef Madski het volgende:
Zit zelf nu een beetje in de meh stemming. Nog steeds omdat ik gewoon stond te kijken dan me ex mij aansprak op TM. Verder las dat ze druk aan het daten is en de "kriebels" al heeft voor een jongen. :x
Tja.. ik kan me voorstellen hoe kut dat voelt. Je doet er alleen niet veel aan. Ja.. die site niet meer bezoeken, zodat je het ook niet weet.
pi_36637330
dood laten vallen als ze je kut laten voelen, zat net ff een foute actie van dit weekend aan me ex (andere ex) te vertellen, kind ineens helemaal van de pot gerukt....voelde me ff kut maar zucht allemaal het schijt laten krijgen....
pi_36639907
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:08 schreef Madski het volgende:
Typisch iets voor mannen, volgens mij. Ik (vrouw) merk ook dat een aantal van mijn exen (man) mijn leven nog steeds volgen (voor zover ik dat op internet deel, dan). Ik snap dat niet, want ik doe dat zelf echt niet bij hen. Niet omdat ik bang ben dat het me pijn doet om te lezen wat ze tegenwoordig doen en vooral met wie (leer mij m'n exen kennen), maar gewoon, omdat het me niet zoveel kan schelen. Ik heb toen het net uit ging twee weken gehuild en toen was het klaar, over and done with. En nu gun ik ze alle geluk en neukpartijen van de wereld. Met wie, waar, hoe lang en waarom zal me eerlijk gezegd een worst wezen.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:24:08 #243
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36640106
jah dat is dan typisch iets voor vrouwen...?
"Damn you, vile woman!"
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:34:17 #244
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36640378
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:16 schreef sadisticembrace het volgende:

[..]

Typisch iets voor mannen, volgens mij. Ik (vrouw) merk ook dat een aantal van mijn exen (man) mijn leven nog steeds volgen (voor zover ik dat op internet deel, dan). Ik snap dat niet, want ik doe dat zelf echt niet bij hen. Niet omdat ik bang ben dat het me pijn doet om te lezen wat ze tegenwoordig doen en vooral met wie (leer mij m'n exen kennen), maar gewoon, omdat het me niet zoveel kan schelen. Ik heb toen het net uit ging twee weken gehuild en toen was het klaar, over and done with. En nu gun ik ze alle geluk en neukpartijen van de wereld. Met wie, waar, hoe lang en waarom zal me eerlijk gezegd een worst wezen.
Dan was jij er snel overheen zeg!

Wij mannen kunnen onze exen misschien minder snel loslaten inderdaad. Ik denk wel dat als ik een ander tegenkom waar het goed mee klikt, alle 'interesse' naar mijn ex compleet verdwenen is. Zal me dan zelfs geen reet schelen als ze zich door 2 gasten tegelijk laat palen, bij wijze van. Op het moment ligt het toch even anders, al begin ik al aan het idee te wennen dat ze mogelijk aan het sloeren is of ze zelfs al een vaste nueckert heeft.

Afgelopen weekend was voor mij even het bewijs dat ik ook zo weer vaste nueckert zal hebben als ik even moeite doe. De vraag is alleen of ik daar op zit te wachten. Ben ik nog ff niet uit met mezelf.
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:50:47 #245
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36640878
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:16 schreef sadisticembrace het volgende:

[..]

Ja is heel fijn dat jij dat snel van je af kan zetten. Begrijp me niet verkeerd. Ik gun haar al het geluk van de wereld, maar het zo lezen is niet prettig dat kun je denk ik wel begrijpen.
pi_36640918
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:34 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Dan was jij er snel overheen zeg!

Wij mannen kunnen onze exen misschien minder snel loslaten inderdaad. Ik denk wel dat als ik een ander tegenkom waar het goed mee klikt, alle 'interesse' naar mijn ex compleet verdwenen is. Zal me dan zelfs geen reet schelen als ze zich door 2 gasten tegelijk laat palen, bij wijze van. Op het moment ligt het toch even anders, al begin ik al aan het idee te wennen dat ze mogelijk aan het sloeren is of ze zelfs al een vaste nueckert heeft.

Afgelopen weekend was voor mij even het bewijs dat ik ook zo weer vaste nueckert zal hebben als ik even moeite doe. De vraag is alleen of ik daar op zit te wachten. Ben ik nog ff niet uit met mezelf.
Reboundjes helpen altijd. Bij mij dan. Tenzij ze er niks van bakten, dan wilde ik altijd juist weer méér de desbetreffende ex terug.
pi_36640937
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:50 schreef Madski het volgende:

[..]

Ja is heel fijn dat jij dat snel van je af kan zetten. Begrijp me niet verkeerd. Ik gun haar al het geluk van de wereld, maar het zo lezen is niet prettig dat kun je denk ik wel begrijpen.
Daar is maar één middeltje voor, mop. Niet-lezen. Het zijn je zaken trouwens ook niet meer. Simpel maar waar.
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:56:15 #248
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36641022
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:52 schreef sadisticembrace het volgende:

[..]

Daar is maar één middeltje voor, mop. Niet-lezen. Het zijn je zaken trouwens ook niet meer. Simpel maar waar.
Heb je gelijk in schat. En daarom was ik er ook niet over begonnen bij dr. Afgelopen 5 weken al niet verdiept in dr leven qua prive en die trend ga ik ook voort zetten.
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:57:20 #249
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36641058
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:52 schreef sadisticembrace het volgende:

[..]

Dat zei ik ook al, maar ik kan het me wel voorstellen van hem. Ik zou het waarschijnlijk ook doen. Ik heb nu ook nog die drang om te weten te komen wat ze uitspookt. Alleen niemand schijnt het precies te weten of te willen vertellen. Ik kan haar natuurlijk gaan volgen Nee... daar voel ik me te goed voor, bovendien schiet ik er niets mee op.
pi_36641283
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:57 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Dat zei ik ook al, maar ik kan het me wel voorstellen van hem. Ik zou het waarschijnlijk ook doen. Ik heb nu ook nog die drang om te weten te komen wat ze uitspookt. Alleen niemand schijnt het precies te weten of te willen vertellen. Ik kan haar natuurlijk gaan volgen Nee... daar voel ik me te goed voor, bovendien schiet ik er niets mee op.
Tuurlijk, iedereen heeft die drang in 't begin, niet meer dan normaal. Je bent tenslotte ook gewend om te weten wat de ander doet. Alleen vond ik het persoonlijk na een paar weken wel welletjes en zodra je in staat bent om de ander ook echt los te laten, lucht dat alleen maar op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')