abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36526945
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:13 schreef sadisticembrace het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend doen - maar ws. speelde het bij hem al langer gezien zijn "reden". Alleen heeft hij het nooit met je besproken, en kwam het voor jou uit het niets.
Ik verbaas me erover hoe lang mensen dit verborgen kunnen houden voor hun partner. Ik bedoel...je ziet toch wel 1 verandering in hun gedrag? Waren er dan helemaal geen tekenen aan de wand...?
pi_36526997
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik verbaas me erover hoe lang mensen dit verborgen kunnen houden voor hun partner. Ik bedoel...je ziet toch wel 1 verandering in hun gedrag? Waren er dan helemaal geen tekenen aan de wand...?
liefde maakt blind
pi_36527075
Het waren meer kleine dingen volgens hem waar we dan kleine ruzietjes over hadden verdeelt over 2.5 jaar wat altijd weer goed kwam maar wat hem uiteindelijk opbrak, daarbij opgeteld dat hij alleen wil zijn.
pi_36527415
Zaterdags merkte ik enige verandering. Hij stuurde smorgens een smsje dat hij graag wilde praten omdat hij een beetje in de knup zat met van alles. Dus zaterdagavond is hij gekomen hier .. toen was het carnaval. Na dat gesprek dacht ik dat het weer goed zat .. het luchtte hem wel op dat hij het kon vertellen, dat zag ik aan hem en toen ik daarnaar vroeg bevestigde hij dat ook. Echt nog een hele gezellige avond/nacht gehad.. snachts nog gekust, geknuffeld, gesekst .. echt niks aan de hand.. een en al gevoel.
En zondags ging het bergafwaarts.. afstandelijker.. Toen merkte ik dat het fout zat. En dinsdags was het uit ..

Dus ja.. toch een donderslag bij heldere hemel. Ook voor hemzelf. Want ik heb hem gevraagd of hij er dan voor zichzelf eerder een punt achter had gezet, voordat hij het tegen mij zei.. maar hij liep er 'pas' sinds donderdag mee rond .. paar dagen later is het uit.

Dus zo snel kunnen die dingen gaan :S..
pi_36527730
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:29 schreef Twinkle20 het volgende:

En zondags ging het bergafwaarts.. afstandelijker.. Toen merkte ik dat het fout zat. En dinsdags was het uit ..
Er leek toch echt wel meer aan de hand. Dat lijkt mij toch echt wel een teken dat hij er eerder mee rondliep
A dirty mind is a joy forever
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:41:39 #156
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_36527850
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:38 schreef korenwolfje het volgende:

[..]

Er leek toch echt wel meer aan de hand. Dat lijkt mij toch echt wel een teken dat hij er eerder mee rondliep
Inderdaad... Dat hij het in enkele dagen kan uitmaken bevestigt dat of hij er al een stuk langer mee rondliep of gewoon niets voor haar voelde.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_36528264
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Inderdaad... Dat hij het in enkele dagen kan uitmaken bevestigt dat of hij er al een stuk langer mee rondliep of gewoon niets voor haar voelde.
Ik zou het ook slecht over m'n lippen kunnen krijgen. Daar ga je je alleen maar kut van voelen, dat zal het wel verklaren.
A dirty mind is a joy forever
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:54:41 #158
88139 JoeyT
pi_36528315
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:53 schreef korenwolfje het volgende:

[..]

Ik zou het ook slecht over m'n lippen kunnen krijgen. Daar ga je je alleen maar kut van voelen, dat zal het wel verklaren.
Het is ook een moeilijk iets. Ik ga er voor het gemak vanuit dat hij veel voor haar voelde. Dan is het ontzettend moeilijk om aan degene te vertellen dat je twijfelt aan de relatie...
pi_36529320
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Veel mensen zijn bang voor hun eigen emoties. En natuurlijk zou je in zo'n situatie, ook als de "uitmaker" het het liefst gewoon "blijven kunnen". In mijn vorige relaties, inclusief die die ik stopte, gebeurde dat abrupt. Binnen anderhalve week. Dat zegt misschien inderdaad iets over de serieusheid, maar ook over het feit dat je er dan ook écht zo snel mogelijk van af wilt zijn. Het zijn vreselijke dingen.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:54:53 #160
88139 JoeyT
pi_36529879
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:32 schreef sadisticembrace het volgende:

[..]

Veel mensen zijn bang voor hun eigen emoties. En natuurlijk zou je in zo'n situatie, ook als de "uitmaker" het het liefst gewoon "blijven kunnen". In mijn vorige relaties, inclusief die die ik stopte, gebeurde dat abrupt. Binnen anderhalve week. Dat zegt misschien inderdaad iets over de serieusheid, maar ook over het feit dat je er dan ook écht zo snel mogelijk van af wilt zijn. Het zijn vreselijke dingen.

Ik heb een relatie van 7 jaar beeindigt, maar daar ging wel een jaar! aan twijfels aan vooraf. Het komt echt niet uit het niets...
pi_36530353
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb een relatie van 7 jaar beeindigt, maar daar ging wel een jaar! aan twijfels aan vooraf. Het komt echt niet uit het niets...
Ik zeg niet dat het uit het niets komt. Ik zeg dat het voor de ander onverwacht komt.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:24:46 #162
88139 JoeyT
pi_36530529
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:17 schreef sadisticembrace het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het uit het niets komt. Ik zeg dat het voor de ander onverwacht komt.
Tsja iets met oogkleppen dan maar. Voor mijn ex kwam het niet vanuit het niets. Ook zij moest wel een beetje aanvoelen dat t niet lekker liep...
pi_36530598
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Zaterdags merkte ik enige verandering. Hij stuurde smorgens een smsje dat hij graag wilde praten omdat hij een beetje in de knup zat met van alles. Dus zaterdagavond is hij gekomen hier .. toen was het carnaval. Na dat gesprek dacht ik dat het weer goed zat .. het luchtte hem wel op dat hij het kon vertellen, dat zag ik aan hem en toen ik daarnaar vroeg bevestigde hij dat ook. Echt nog een hele gezellige avond/nacht gehad.. snachts nog gekust, geknuffeld, gesekst .. echt niks aan de hand.. een en al gevoel.

Dus ja.. toch een donderslag bij heldere hemel. Ook voor hemzelf. Want ik heb hem gevraagd of hij er dan voor zichzelf eerder een punt achter had gezet, voordat hij het tegen mij zei.. maar hij liep er 'pas' sinds donderdag mee rond .. paar dagen later is het uit.

Dus zo snel kunnen die dingen gaan :S..
Klinkt mij dusdanig in de oren alsof hij een 'tik van de molen heeft gehad'. De beargumentatie vind ik persoonlijk ook naadje hoor... ik bedoel, dit gaat toch helemaal nergens meer over of zie ik het verkeerd?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:30:55 #164
88139 JoeyT
pi_36530666
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:27 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Klinkt mij dusdanig in de oren alsof hij een 'tik van de molen heeft gehad'. De beargumentatie vind ik persoonlijk ook naadje hoor... ik bedoel, dit gaat toch helemaal nergens meer over of zie ik het verkeerd?
Zou het kunnen zijn dat zij het niet goed ingeschat heeft
pi_36530884
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zou het kunnen zijn dat zij het niet goed ingeschat heeft
Maar dan moet TS toch wel enorme oogkleppen op hebben gehad. Er moet namelijk het e.e.a zijn geescaleerd in het verleden om tot deze beslissing te komen naar mijn mening of de vriend van TS heeft gewoon de weg van de minste weerstand gekozen...
pi_36531284
Ik heb geen idee.
Ik bedoel... krijg iedere keer te horen dat alles gewoon goed zat, al die tijd. Dat hij nooit aan mij of aan ons getwijfeld heeft dus jah.. als hij het al niet doet .. hoe zou ik het dan moeten hebben gezien in het verleden.
Het was er gewoon niet ..
Het zit gewoon niet in onze relatie die we hadden.. dat zegt ie keer op keer. Het zit niet in mij als persoon .. Het zat niet in iets waar ik iets aan kon doen zeg maar.
Het ligt echt bij hem.. en wat dat is dat weet ik niet. Maar daarvoor moet ie zichzelf maar eens te rade gaan om daarachter te komen.. daar kan ik hem verder ook niet mee hlepen ben ik bang.

Ik weet echt niet wat het is mensen.. en ik heb ook geen zin om ernaar te gaan zoeken..
Tis gewoon over. Ik heb er lang genoeg over nagedahct waar het dan in godsnaam aan kon liggen en inmiddels ben ik bijna 5 weken verder en weet het nog niet. En veel andere dingen zijn mij ook dierbaar waar ik mijn aandacht aan wil geven. Daar focus ik mij nu op en hoe het gaat in de toekomst.. dat weet ik niet. Dat zullen we dan wel zien.

Ik heb veel aan jullie adviezen gehad in ieder geval.
pi_36531405
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb geen idee.
Ik bedoel... krijg iedere keer te horen dat alles gewoon goed zat, al die tijd. Dat hij nooit aan mij of aan ons getwijfeld heeft dus jah.. als hij het al niet doet .. hoe zou ik het dan moeten hebben gezien in het verleden.
Het zit gewoon niet in onze relatie die we hadden.. dat zegt ie keer op keer. Het zit niet in mij als persoon .. Het zat niet in iets waar ik iets aan kon doen zeg maar.
Het ligt echt bij hem.. en wat dat is dat weet ik niet. Maar daarvoor moet ie zichzelf maar eens te rade gaan om daarachter te komen.. daar kan ik hem verder ook niet mee hlepen ben ik bang.

Ik weet echt niet wat het is mensen.. en ik heb ook geen zin om ernaar te gaan zoeken..
Tis gewoon over. Ik heb er lang genoeg over nagedahct waar het dan in godsnaam aan kon liggen en inmiddels ben ik bijna 5 weken verder en weet het nog niet. En veel andere dingen zijn mij ook dierbaar waar ik mijn aandacht aan wil geven. Daar focus ik mij nu op en hoe het gaat in de toekomst.. dat weet ik niet. Dat zullen we dan wel zien.

Je vriend lijkt wel een wijf! Dit soort mumbojumbo verhalen van 'het ligt niet aan jou maar aan mij...' hoor je doorgaans van vrouwen aan en gaan je het ene oor in en het andere weer uit zeg maar... beetje vage bedoening, maar wat was er dan veranderd in hem dat hem tot deze conclusie heeft gebracht? Suc6 iig!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:00:10 #168
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36531411
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tsja iets met oogkleppen dan maar. Voor mijn ex kwam het niet vanuit het niets. Ook zij moest wel een beetje aanvoelen dat t niet lekker liep...
Tja..het loopt overal weleens niet lekker. Denk niet dat je dan meteen moet verwachten dat de relatie wordt beëindigd. Tussen ons liep het ook kut... al tijden, maar ik had niet verwacht dat we nu uit elkaar zouden zijn. Ook al ben ik degene geweest die het vuur aangewakkerd heeft. Dat heeft haar aan het denken gezet en in een week tijd heeft ze de knoop doorgehakt.

Wel moedig van haar om alles op te geven en terug naar haar ouders te gaan. Ik zou die stap niet zo snel gezet hebben denk ik. Maar goed.. het blijft kut.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_36531626
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:00 schreef jagermeister1 het volgende:

Wel moedig van haar om alles op te geven en terug naar haar ouders te gaan. Ik zou die stap niet zo snel gezet hebben denk ik. Maar goed.. het blijft kut.
Ik ook niet woonde net een half jaar samen na een relatie van bijna 4 jaar, eerste half jaar ging wel ik was veel te blij met het huisje en het huisje boompje beestje gevoel, toen hij na een half jaar liet merken dat hij niet lekker in zijn vel zat....ik dacht dat hij moest wennen aan het samenwonen en dat het wel goed zou komen....later bleek dat hij er niet aan toe was om samen te wonen en na totaal een jaar vertelde hij dat hij terug ging naar zijn ouders....die dag voelde ik het al aankomen en heb meerdere malen huildend aan hem gevraagd of er iets was of dat hij er een punt achter wilde zetten. En steeds zei hij nee dat is het niet....tot die avond hij was in slaap gevallen op de bank en ik maakte hem wakken en hij had zijn ogen nog niet open of hij zei: ik denk dat ik weer bij mijn ouders ga wonen.
Daar zat ik dan....heb het heel moeiljk kunnen verwerken en heb het er nog steeds elke dag moeilijk mee en mis hem dagelijks alleen zoals iedereen zegt: het is niet anders....

En liefde is nou eenmaal een ingewikkeld iets...je doet dingen die je niet had verwacht van jezelf als je verliefd bent en zo is ook het verwerken van liefdesverdriet.... het maakt je aan de ene kant een sterker persoon maar als je echt intens van iemand gehouden hebt blijft het ook altijd je zwakke plek
Dit was mijn laaste dag op fok thanks everyone have fun xxx
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:16:26 #170
88139 JoeyT
pi_36531804
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb geen idee.

Hij vind je gewoon niet leuk genoeg. Geen kriebels etc... Zo moeilijk is het antwoord blijkbaar niet. Gevoel is weg
Ik zei ook tegen mn ex dat t niet aan haar lag. Wat moet je dan? Zo probeer je t wat te verzachten. Heb nu 1,5 jaar een nieuwe vriendin en die overtreft mijn ex 1000 maal. Ligt dat aan mn ex? Nee t ligt aan mij... Zij was t niet voor mij en jij bent het niet voor hem. Dit kan nooit maar dan ook nooit meer goed komen. Ookal komen jullie weer bij mekaar, de twijfels zullen altijd bij hem terugkomen...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:18:35 #171
88139 JoeyT
pi_36531840
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:40 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Maar dan moet TS toch wel enorme oogkleppen op hebben gehad. Er moet namelijk het e.e.a zijn geescaleerd in het verleden om tot deze beslissing te komen naar mijn mening of de vriend van TS heeft gewoon de weg van de minste weerstand gekozen...
Iets hoeft helemaal niet te escaleren... Het omgekeerde kan net zo makkelijk waar zijn... Een relatie kan zover ingekakt zijn dat de gevoelens wegebben en op een gegeven moment begin je steeds meer te twijfelen en kom je erachter dat je partner het toch niet is... Dit gebeurt echter niet in 1 nacht maar is een langzaam proces...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:20:27 #172
88139 JoeyT
pi_36531885
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:00 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Tja..het loopt overal weleens niet lekker. Denk niet dat je dan meteen moet verwachten dat de relatie wordt beëindigd. Tussen ons liep het ook kut... al tijden, maar ik had niet verwacht dat we nu uit elkaar zouden zijn. Ook al ben ik degene geweest die het vuur aangewakkerd heeft. Dat heeft haar aan het denken gezet en in een week tijd heeft ze de knoop doorgehakt.

Op een gegeven moment is het gewoon over en moet je je conclusies trekken. Zij heeft niet in 1 week de knoop doorgehakt, dit was gewoon de druppel...

Het is niet moedig van haar, het is laf van jou dat je het niet zou durven...
pi_36531895
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hij vind je gewoon niet leuk genoeg. Geen kriebels etc... Zo moeilijk is het antwoord blijkbaar niet. Gevoel is weg
Ik zei ook tegen mn ex dat t niet aan haar lag. Wat moet je dan? Zo probeer je t wat te verzachten. Heb nu 1,5 jaar een nieuwe vriendin en die overtreft mijn ex 1000 maal. Ligt dat aan mn ex? Nee t ligt aan mij... Zij was t niet voor mij en jij bent het niet voor hem. Dit kan nooit maar dan ook nooit meer goed komen. Ookal komen jullie weer bij mekaar, de twijfels zullen altijd bij hem terugkomen...
Waarom kom je hier dan niet eerlijk voor uit ipv een 'het ligt niet aan jou, maar aan mij' antwoord te geven waarvan je zeker weet dat het je partner in twijfels achterlaat en de pijn juist in de praktijk niet verzacht.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:22:11 #174
88139 JoeyT
pi_36531940
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:09 schreef Stoeteltje het volgende:

[..]

Ik ook niet woonde net een half jaar samen na een relatie van bijna 4 jaar, eerste half jaar ging wel ik was veel te blij met het huisje en het huisje boompje beestje gevoel, toen hij na een half jaar liet merken dat hij niet lekker in zijn vel zat....ik dacht dat hij moest wennen aan het samenwonen en dat het wel goed zou komen....later bleek dat hij er niet aan toe was om samen te wonen en na totaal een jaar vertelde hij dat hij terug ging naar zijn ouders....die dag voelde ik het al aankomen en heb meerdere malen huildend aan hem gevraagd of er iets was of dat hij er een punt achter wilde zetten. En steeds zei hij nee dat is het niet....tot die avond hij was in slaap gevallen op de bank en ik maakte hem wakken en hij had zijn ogen nog niet open of hij zei: ik denk dat ik weer bij mijn ouders ga wonen.
Daar zat ik dan....heb het heel moeiljk kunnen verwerken en heb het er nog steeds elke dag moeilijk mee en mis hem dagelijks alleen zoals iedereen zegt: het is niet anders....

En liefde is nou eenmaal een ingewikkeld iets...je doet dingen die je niet had verwacht van jezelf als je verliefd bent en zo is ook het verwerken van liefdesverdriet.... het maakt je aan de ene kant een sterker persoon maar als je echt intens van iemand gehouden hebt blijft het ook altijd je zwakke plek
Misschien moeten jullie eens wat vaker met jullie partner praten. Blijkbaar denkt niet iedereen goed na over de stappen die ze nemen zoals samenwonen. Het is geen klein iets voor een relatie...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:24:47 #175
88139 JoeyT
pi_36532000
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:20 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Waarom kom je hier dan niet eerlijk voor uit ipv een 'het ligt niet aan jou, maar aan mij' antwoord te geven waarvan je zeker weet dat het je partner in twijfels achterlaat en de pijn juist in de praktijk niet verzacht.
Als je het rationeel bekijkt dan ligt het toch ook niet aan haar. Het ligt toch niet aan mn ex dat ik haar niet meer leuk vind. Verder zit het gewoon in de mens dat het alles probeert te verzachten voor een ander.
Tis moeilijk om tegen iemand waar je veel om geeft te zeggen dat je niets meer op dat gebied voor degene voelt. Smoesjes als nadenken etc komen dan vaak terwijl het allang duidelijk is...
pi_36532019
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie eens wat vaker met jullie partner praten. Blijkbaar denkt niet iedereen goed na over de stappen die ze nemen zoals samenwonen. Het is geen klein iets voor een relatie...
Precies, ik heb ook het gevoel dat communicatie in een relatie door veel mensen zeer wordt ondergewaardeerd. Deze horen naar mijn mening onlosmakelijk met elkaar verbonden te zijn.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:40:32 #177
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36532424
quote:

[..]

Tjee.. dat is ook nogal een resoluut besluit zeg. En dat al zo snel nadat jullie samen zijn gaan wonen. Sorry hoor, maar sommige mensen....

Hoelang zijn jullie al uit elkaar? Ik mis mijn ex ook nog dagelijks. Maar dat merkt iedereen hier wel denk ik Toch merk ik wel dat het wat aan het afnemen is, of ik zit net ff in een up-moment.
Wij zijn al 2 maanden en 1 week uit elkaar. Wat ik me nog wel vaak afvraag is of ze nog aan me denkt. Als ze een nieuwe liefde heeft... dan vast niet zo vaak. Maar goed... boek raakt steeds verder gesloten! We moeten verder!

Tja.. liefde is vaag idd. Ik realiseerde me pas hoeveel ik om haar geef toen het uit was. Waar ik ook wel eerlijk in ben, is dat ik ook wel flip van het feit dat ik er nu alleen voor sta. Die onzekerheid... de angst voor de toekomst, het moeilijk alleen kunnen zijn. Dat maakt allemaal dat ik haar nog veel meer mis. Denk dat als ik sterker in mijn schoenen zou staan, het al veel eerder uit was geweest tussen ons. Heb toch altijd wel twijfels gehad of zij wel de 'ware' is. In hoeverre de ware bestaat natuurlijk.

Sterkte ermee iig
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:42:56 #178
88139 JoeyT
pi_36532484
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:40 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Tjee.. dat is ook nogal een resoluut besluit zeg. En dat al zo snel nadat jullie samen zijn gaan wonen. Sorry hoor, maar sommige mensen....
Hoezo sommige mensen. Je moet aan iets werken wat je eigenlijk helemaal niet meer wilt
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:57:40 #179
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36532914
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Op een gegeven moment is het gewoon over en moet je je conclusies trekken. Zij heeft niet in 1 week de knoop doorgehakt, dit was gewoon de druppel...

Het is niet moedig van haar, het is laf van jou dat je het niet zou durven...
Nou.. als jij als meid van je vriend te horen krijgt dat ie mogelijk niet oud met je wil worden en dat hij het ook niet ziet zitten om een huis te gaan kopen omdat hij twijfelt aan het nut van de relatie (ging al een tijd kut). Wat doe je dan? Ok, zo makkelijk ging ze uiteindelijk ook niet weg, ze was nog een week gebleven. Eerst zei ze dan tegen mijn moeder dat ze bij me weg zou gaan. Toen heb ik haar eigenlijk maar verteld dat ze dan maar beter meteen kon gaan. Dat ging toch niet helemaal zoals ze gedacht had en wilde terugkrabbelen. Ik heb met mijn stomme kop gedaan of het me niet boeide... tja.... dat was dan wel de druppel voor haar!

En idd laf van mij, maar aan de andere kant. Als ik echt van haar af zou willen, dan had ik uiteindelijk toch wel gegaan. Ik kon het nog goed uithouden, alleen ik twijfelde over onze toekomst.
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoezo sommige mensen. Je moet aan iets werken wat je eigenlijk helemaal niet meer wilt
Nee.. ik bedoel te zeggen dat ik er met mijn verstand niet bij kan dat iemand besluit te gaan samenwonen en slechts na enkele maanden er ineens mee kapt. Dan voelde het waarschijnlijk al niet goed voordat ze gingen samenwonen.
pi_36532961
quote:

[..]

*zucht* Als hij niet aan samen wonen toe was, waarom ging het meteen helemaal uit, dan?

En verder wat anderen ook zeiden: communiceren! Ik heb ik weet niet hoe vaak met mijn vriend erover gesproken voor we de stap hebben gezet om te gaan samenwonen. Er niet klaar voor zijn, volgens mij is dat iets wat je ook wel van te voren in kunt schatten.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:02:06 #181
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36536585
Hey all,

Moet weer ff wat kwijt. Tis inmiddels dik 2 maanden uit (morgen 10 weken), ik heb ongeveer 4 weken geen contact meer en opzich gaat het redelijk. Ik voel me over het algemeen goed en heb niet meer echt een gevoel van missen als ik aan m'n ex denk. Ik heb tegen 'm gezegd dat ik voorlopig geen contact wil en ik merk ook dat ik daar niet aan toe ben en ergens geen behoefte aan heb.
Nu het probleem: Hij heeft nog steeds een huissleutel van mij en er liggen hier nog wat spullen van hem. Opzich geen probleem, het ligt me niet in de weg, maar het begint me geestelijk in de weg te liggen. Ik wil dat die spullen weg zijn en dat ik m'n sleutel terug heb, om het zeg maar echt even af te sluiten. Maar ik wil geen contact met 'm om dat te regelen. Als ik er over denk dan ga ik lopen denken aan of hij mijn sleutels nog aan z'n bos zou hebben, hoe vaak hij aan mij zal denken bla bla bla en dan gaat m'n hoofd weer..... Ik word hier zo moe van.....
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:39:41 #182
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36541970
Hey lips, misschien dat je een gemeenschappelijke vriend/vriendin dit kan laten doen?

Had vandaag even een dipje :s Gisteren was ik 3fm aan het luisteren en kwam het favoriete liedje van me ex over de radio (M. Jackson - Dirty Diana voor de geinteresseerde). Ging toen weer een rilling door me lijf en onbehaagelijk gevoel. Wel afgeluisterd en verder niet meer aan gedacht.

Vandaag in de trein was ik met een vriend onderweg naar enschede om te gaan magiccen daar: dacht ik me ex gezien te hebben. Ze had ongeveer het juiste postuur en haar, maar wist niet of het dr zeker was. Ga je toch wel weer denken. Mja, in het achterhoofd weet ik dan ook weer dat ze vrijdags altijd stage loopt en dan richting het westen gaat en niet het oosten. Maar goed, toch niet zo prettig
pi_36544542
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:39 schreef Madski het volgende:
Hey lips, misschien dat je een gemeenschappelijke vriend/vriendin dit kan laten doen?

Had vandaag even een dipje :s Gisteren was ik 3fm aan het luisteren en kwam het favoriete liedje van me ex over de radio (M. Jackson - Dirty Diana voor de geinteresseerde). Ging toen weer een rilling door me lijf en onbehaagelijk gevoel. Wel afgeluisterd en verder niet meer aan gedacht.

Vandaag in de trein was ik met een vriend onderweg naar enschede om te gaan magiccen daar: dacht ik me ex gezien te hebben. Ze had ongeveer het juiste postuur en haar, maar wist niet of het dr zeker was. Ga je toch wel weer denken. Mja, in het achterhoofd weet ik dan ook weer dat ze vrijdags altijd stage loopt en dan richting het westen gaat en niet het oosten. Maar goed, toch niet zo prettig
Gaat wel over, tot het je nauwelijks meer iets doet als je d'r écht ziet lopen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 09:57:50 #184
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36544726
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:39 schreef Madski het volgende:
Wij hadden altijd heel erg onze eigen vrienden en daar ben ik ook wel blij om. Zo heb ik ook niet bij vrienden de neiging te gaan vragen hoe het met hem is.
Maar dat is dus helaas geen optie...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_36545511
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 09:57 schreef Lips het volgende:

[..]

Wij hadden altijd heel erg onze eigen vrienden en daar ben ik ook wel blij om. Zo heb ik ook niet bij vrienden de neiging te gaan vragen hoe het met hem is.
Gewoon kort op een station o.i.d. afspreken, ruilen en klaar. Wel raar dat hij zelf niet initatief neemt om je je sleutel terug te geven. Wel zo netjes.
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:51:11 #186
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36555717
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 09:57 schreef Lips het volgende:

[..]

In mijn situatie is dat net zo gelukkig. Ik heb mijn eigen vrienden. Moet er niet aan denken dat ik elke keer met haar geconfronteerd wordt als ik met vrienden iets ga doen. Een meid die ik goed ken zit wel in zo'n situatie... ze ziet haar ex nog bijna iedere dag omdat ze de zelfde vrienden hebben.

Vandaag trouwens weer een dipje. Ik moest ff naar de Karwei om verf en verduisterende rolgordijnen te halen. Samen met mijn ex daar ook regelmatig geweest om spullen voor ons huis te halen. Gelijk die kut gedachtes weer. Overal waar je kijkt zie je ook van die happy stelletjes ...
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:40:10 #187
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36557087
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:51 schreef jagermeister1 het volgende:

Vandaag trouwens weer een dipje. Ik moest ff naar de Karwei om verf en verduisterende rolgordijnen te halen. Samen met mijn ex daar ook regelmatig geweest om spullen voor ons huis te halen. Gelijk die kut gedachtes weer.
Dat had ik in het begin helemaal... Als je bijna 7 jaar hebt samengewoond, dan heb je zoveel samen gedaan, alles herinnert je aan je ex
K'ben blij dat dat nu zo goed als weg is, kleine dingetjes blijven altijd, maar dat is niet zo gek na een lange relatie.
En idd, die stelletjes die je dan ziet

En als er weer een nieuw iemand op je pad komt, kun je gelukkig weer nieuwe "momenten" maken
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:36:29 #188
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36558478
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:40 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dat had ik in het begin helemaal... Als je bijna 7 jaar hebt samengewoond, dan heb je zoveel samen gedaan, alles herinnert je aan je ex
K'ben blij dat dat nu zo goed als weg is, kleine dingetjes blijven altijd, maar dat is niet zo gek na een lange relatie.
En idd, die stelletjes die je dan ziet

En als er weer een nieuw iemand op je pad komt, kun je gelukkig weer nieuwe "momenten" maken
Hoelang heb jij er over gedaan voor het ergste gemis over was?

Wat ik me wel afvraag is of mijn ex diezelfde dingen ervaart. Als ze een ander heeft, dan zal dat wel minder zijn, maar als ze gewoon single is dan moet ze toch ook van die kut momenten hebben? Ook al zegt ze "klaar" met me te zijn.
  zaterdag 1 april 2006 @ 22:29:41 #189
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36562719
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:36 schreef jagermeister1 het volgende:

Wat ik me wel afvraag is of mijn ex diezelfde dingen ervaart. Als ze een ander heeft, dan zal dat wel minder zijn, maar als ze gewoon single is dan moet ze toch ook van die kut momenten hebben? Ook al zegt ze "klaar" met me te zijn.
Iedereen heeft van die kutmomenten, ook al zeggen ze van niet, en ben je op wat voor manier dan ook uit elkaar gegaan. Al is het niet eens het gemis van die persoon, maar het gemis van "niet samen zijn" en alleen zijn zeg maar.

Ik was ook volkomen "klaar" met m'n ex en toch voelde ik me kut... Je bent gewend om samen te wonen en ineens staat je wereld dan wel ff op z'n kop.
Maar goed, ik heb er hard aan gewerkt en mezelf vaak een hele harde schop onder m'n kont gegeven om toch verder te gaan hoe klote alles ook was...
En uiteindelijk werpt dat z'n vruchten toch wel af.
And know what you want,
  zaterdag 1 april 2006 @ 22:39:21 #190
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36562984
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 22:29 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Iedereen heeft van die kutmomenten, ook al zeggen ze van niet, en ben je op wat voor manier dan ook uit elkaar gegaan. Al is het niet eens het gemis van die persoon, maar het gemis van "niet samen zijn" en alleen zijn zeg maar.

Ik was ook volkomen "klaar" met m'n ex en toch voelde ik me kut... Je bent gewend om samen te wonen en ineens staat je wereld dan wel ff op z'n kop.
Maar goed, ik heb er hard aan gewerkt en mezelf vaak een hele harde schop onder m'n kont gegeven om toch verder te gaan hoe klote alles ook was...
En uiteindelijk werpt dat z'n vruchten toch wel af.
Indd, vaak helpen anderen maar uiteindelijk ben je zelf degene die door moet....
zonder die persoon die de helft van jezelf heeft meegenomen zeg maar, je moet jezelf weer vinden en "leren" met jezelf zijn....en dat vind ik nog steeds zwaar kut. Nog best wel vaak
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  zondag 2 april 2006 @ 00:20:49 #191
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36565475
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 22:39 schreef h_vreman het volgende:

Indd, vaak helpen anderen maar uiteindelijk ben je zelf degene die door moet....
zonder die persoon die de helft van jezelf heeft meegenomen zeg maar, je moet jezelf weer vinden en "leren" met jezelf zijn....en dat vind ik nog steeds zwaar kut. Nog best wel vaak
Idd

Maar uiteindelijk wordt het wel makkelijker, sommige dagen zijn oke, andere weer minder... maar uiteindelijk gaat het de betere kant op.
And know what you want,
pi_36570367
Hetgene waar ik het meeste mee zit is dat het lijkt alsof hij het helemaal niet pijnlijk vindt, hij heeft het zelfs over dat ik weer iemand anders ga vinden etc (hoe cliche) dan heb je wel heel erg veel afstand genomen, terwijl hij hier 4 dagen geleden voor de deur stond omdat ie me zo miste.

dat gevoel is ergens heen en ik begrijp nog steeds niet waar het is.
  zondag 2 april 2006 @ 10:46:46 #193
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_36571082
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:36 schreef jagermeister1 het volgende:

Ik ben nu ruim een half jaar verder en heb het vooral de eerste periode moeilijk gehad. Ander huis, nieuwe vreemde omgeving.. Op dit moment voel ik me prima, al was het idd minder leuk toen ik hoorde dat ze "alweer" een ander had. Ik had altijd het idee dat wij nog steeds in het zelfde schuitje zaten; scheiding verwerken, jezelf zien te redden.. terwijl mevrouw allang weer een ander neuckertje heeft
  zondag 2 april 2006 @ 11:20:48 #194
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36571564
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:51 schreef sadisticembrace het volgende:

[..]

Gewoon kort op een station o.i.d. afspreken, ruilen en klaar. Wel raar dat hij zelf niet initatief neemt om je je sleutel terug te geven. Wel zo netjes.
Iets afspreken wil ik dus niet Ik ben zo bang dat ik, als ik 'm zie, weer een paar weken terug val in m'n verwerking.
Dat hij geen contact opneemt om m'n sleutel terug te geven is denk ik ook vooral omdat ik heel duidelijk aan heb gegeven dat ik niet wil dat hij contact opneemt. De laatste keer dat hij hier was heb ik er (helaas) gewoon niet aan gedacht 'm terug te vragen...
Miauw
pi_36575310
Ik heb ook een probleem met mn ex. Ik heb nu maar liefst 5 (!) jaar een NIEUWE vriendin, en het is al 6 (!) jaar uit met mn ex. Idioot gewoon. Echter, ik blijf maar aan haar denken. Ik wil dr niet eens terug, dat is het stomme. Ik droom over haar (of athans, ze komt in mn dromen voor) en ze beinvloed mijn leven...super irritant. Ik spreek/zie dr nooit meer, en heb daar ook geen behoefte meer aan.
Maar toch komt zij soms in mijn dromen voor en mijn huidige vriendin niet....erg vaag en vervelend...heeft iemand anders dit ook
  zondag 2 april 2006 @ 13:39:20 #196
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36575339
quote:
Op zondag 2 april 2006 08:21 schreef Moja het volgende:
Hetgene waar ik het meeste mee zit is dat het lijkt alsof hij het helemaal niet pijnlijk vindt, hij heeft het zelfs over dat ik weer iemand anders ga vinden etc (hoe cliche) dan heb je wel heel erg veel afstand genomen, terwijl hij hier 4 dagen geleden voor de deur stond omdat ie me zo miste.

dat gevoel is ergens heen en ik begrijp nog steeds niet waar het is.
Daar zit ik ook mee. Ze deed erg koud en afstandelijk in haar e-mail en tijdens ons laatste telefonische contact. Echt vreemd. En ze is amper thuis heb ik gehoord, altijd maar de hort op. Die heeft het dus erg naar haar zin. Ach.. gisterenavond in de kroeg was het erg gezellig. Ook wel de nodige aandacht van de dames gehad. Was toch best wel weer leuk. Misschien ga ik het vrijgezel zijn straks nog leuk vinden
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:46 schreef cosmick het volgende:

[..]

Ik ben nu ruim een half jaar verder en heb het vooral de eerste periode moeilijk gehad. Ander huis, nieuwe vreemde omgeving.. Op dit moment voel ik me prima, al was het idd minder leuk toen ik hoorde dat ze "alweer" een ander had. Ik had altijd het idee dat wij nog steeds in het zelfde schuitje zaten; scheiding verwerken, jezelf zien te redden.. terwijl mevrouw allang weer een ander neuckertje heeft
Ik heb het ook nog moeilijk, alleen ik moet leren relativeren. Eigenlijk zou ik zelfs blij moeten zijn dat ik van haar af ben. Het had tussen ons van kwaad tot erger geworden en de dingen waar ik me aan ergerde zouden altijd voor spanningen blijven zorgen. Het is namelijk haar karakter en daar verander je niet veel aan. Waarschijnlijk heeft mijn ex ook weer een ander. Verklaart meteen waarom ze geen moeite heeft gedaan om mijn mailtjes fatsoenlijk en correct te behandelen. I'm out of the picture.
  zondag 2 april 2006 @ 13:42:18 #197
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36575432
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:39 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Misschien ga ik het vrijgezel zijn straks nog leuk vinden
Dit klinkt alweer een stuk positiever dan een tijdje geleden! Goed te horen dat het iets beter gaat
Miauw
  zondag 2 april 2006 @ 14:20:40 #198
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36576682
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:39 schreef jagermeister1 het volgende:

En ze is amper thuis heb ik gehoord, altijd maar de hort op. Die heeft het dus erg naar haar zin.
Genoeg mensen die juist alleen maar de hort op gaan, om het verdriet zoveel mogelijk te onderdrukken en zoveel mogelijk afleiding te hebben. Betekent niet dat iemand de tijd van z'n/haar leven heeft... Sommige mensen zorgen ervoor, dat ze nooit thuis zitten. Het kan soms goed zijn, maar dan kom je jezelf dubbel en dwars tegen, je moet je soms gewoon klote voelen en alleen zitten... Maar goed, ieder z'n eigen methode om er mee om te gaan.
Ik probeerde veel weg te zijn, maar moest vaak ook verplicht alleen thuis zitten, zo vond ik het beetje bij beetje steeds relaxter om thuis te zijn en was de rust niet eens zo verkeerd.
quote:
Ik heb het ook nog moeilijk, alleen ik moet leren relativeren. Eigenlijk zou ik zelfs blij moeten zijn dat ik van haar af ben.
Dat heb ik altijd in m'n achterhoofd gehouden, als ik m'n ex wel eens miste en alle leuke dingen herinnerde... als ik me dan realiseerde dat hij gewoon niet goed voor me was en dat ik ondanks alles (het verdriet en eenzaamheid) beter af was alleen zonder hem, dan voelde ik me meteen stukken beter.

Wat mij ook wel hielp, was het feit, dat iedereen het verdriet en de leegte meemaakt als een relatie eindigt. Het lijkt alsof je de enige bent met zoveel verdriet en pijn, maar als je dan mensen om je heen spreekt ervaart iedereen het zo. T'is een fase waar je doorheen moet, er is niet 1 weg die je kunt bewandelen om meteen happy te zijn, je moet het verwerken, met de nodige tranen. Maar beetje bij beetje gaat het beter en zie je ook hoe trots je op jezelf kunt zijn, dat je altijd verder bent gegaan en moeite hebt gedaan om positief te blijven en je eigen leven weer op te bouwen en er wat van te maken.
And know what you want,
  zondag 2 april 2006 @ 16:41:39 #199
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36581160
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:42 schreef Lips het volgende:

[..]

Dit klinkt alweer een stuk positiever dan een tijdje geleden! Goed te horen dat het iets beter gaat
Ups en downs he

Maar goed.. de wetenschap dat mijn ex eigenlijk een evil bitch from hell is, maakt het iets gemakkelijker.
quote:
Op zondag 2 april 2006 14:20 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Genoeg mensen die juist alleen maar de hort op gaan, om het verdriet zoveel mogelijk te onderdrukken en zoveel mogelijk afleiding te hebben. Betekent niet dat iemand de tijd van z'n/haar leven heeft... Sommige mensen zorgen ervoor, dat ze nooit thuis zitten. Het kan soms goed zijn, maar dan kom je jezelf dubbel en dwars tegen, je moet je soms gewoon klote voelen en alleen zitten... Maar goed, ieder z'n eigen methode om er mee om te gaan.
Ik probeerde veel weg te zijn, maar moest vaak ook verplicht alleen thuis zitten, zo vond ik het beetje bij beetje steeds relaxter om thuis te zijn en was de rust niet eens zo verkeerd.
Ik denk idd dat het soms goed is om alleen te zijn. Door de weeks ben ik ook vaak alleen thuis en het begint wel een beetje te wennen. Gewoon in huis dingen doen of een beetje Fokken.
[..]
quote:
Dat heb ik altijd in m'n achterhoofd gehouden, als ik m'n ex wel eens miste en alle leuke dingen herinnerde... als ik me dan realiseerde dat hij gewoon niet goed voor me was en dat ik ondanks alles (het verdriet en eenzaamheid) beter af was alleen zonder hem, dan voelde ik me meteen stukken beter.
Het is inderdaad zo dat dat wel wil helpen, maar vaak vervliegen die gedachtes weer en begin je de boel weer te verromantiseren.
quote:
Wat mij ook wel hielp, was het feit, dat iedereen het verdriet en de leegte meemaakt als een relatie eindigt. Het lijkt alsof je de enige bent met zoveel verdriet en pijn, maar als je dan mensen om je heen spreekt ervaart iedereen het zo. T'is een fase waar je doorheen moet, er is niet 1 weg die je kunt bewandelen om meteen happy te zijn, je moet het verwerken, met de nodige tranen. Maar beetje bij beetje gaat het beter en zie je ook hoe trots je op jezelf kunt zijn, dat je altijd verder bent gegaan en moeite hebt gedaan om positief te blijven en je eigen leven weer op te bouwen en er wat van te maken.
Inderdaad. De laatste tijd toch wel veel mensen gesproken die ook weten hoe het voelt. Iedereen lijkt er echt wel een tijdje kapot van te zijn. Zeker als het om een langere relatie gaat. Het verwerken gaat met ups en downs. Veel downs, weinig ups, maar goed ik begin steeds meer in te zien dat het zo gewoon niet langer kon doorgaan.
  zondag 2 april 2006 @ 18:55:02 #200
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36584972
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:41 schreef jagermeister1 het volgende:

Het is inderdaad zo dat dat wel wil helpen, maar vaak vervliegen die gedachtes weer en begin je de boel weer te verromantiseren.
Ook dat raakt met de tijd steeds verder naar de achtergrond.
Cliche's als "tijd heelt alle wonden" (naja niet alle, maar merendeel wel...) en "alles went" kloppen toch best wel... (gelukkig maar )
And know what you want,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')