Geen probleem.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Gi1337 het volgende:
ja idd zo is het eigenlijk ook, bedankt. Echt relaxed dat ik hier zo me ei kwijt kan en dat andere mensen met gezond verstand naar mijn problemen kijken en me adviseren. Dankje mensen
Off-topic:
Madski, waar studeer je Bedrijfskundige Informatica? Ik in Arnhem...
Anders zeg je je moeder even dat je totaal geen informatie meer wilt over je vriendin en ex-schoonmoeder. Anders blijf je info krijgen en blijf je doordenken. Wat niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:59 schreef jagermeister1 het volgende:
Wat doet bij jullie nou het meeste pijn als je aan je ex denkt?
Ik heb sterk het vermoeden dat mijn ex al een tijdje een nieuwe liefde heeft. Mijn moeder sprak laatst met mijn schoonmoeder welke een beetje schrikachtig vroeg of mijn moeder mijn ex laatst zag lopen? Mijn moeder zei dat ze haar niet had gezien, maar vroeg wel meteen waarom ze dat wilde weten. Nou toen kwam het erop neer dat mijn ex mijn moeder heeft gezien terwijl ze uit haar werk naar een café ging met een collega. Mijn moeder was daar op dat moment in de buurt maar had ze gezien. Mijn ex was blijkbaar geschrokken en dacht dat mijn moeder ze dus zag lopen. Mijn schoonmoeder had toen nog aan mij ex gevraagd of ze dan arm in arm liepen ofzo... "Nee dat niet hoor" had ze gezegd. Anyway mijn schoonmoeder er gelijk achteraan: "Maaruh.. hij is al 32 hoor.....*grinnik* " (ex is 22). Daarmee wilde ze dus zeggen dat het slechts om een vriendschap gaat.
Zou dus kunnen, maar aan de andere kant zet het mij wel weer aan het denken. De manier waarop ze mijn e-mailtjes genegeerd heeft, haar laatste ijskoude en botte mailtje met de boodschap dat het echt over is voor haar, het niet willen praten, het ineens heel erg vaak op stap zijn. Allemaal dingen die het er niet gemakkelijker op hebben gemaakt. Ze laat me in de twijfel zitten. Eigenlijk maakt het natuurlijk ook geen kont meer uit wat ze doet. Ze is mijn vriendin tenslotte niet meer. Alleen het idee dat ze haar liefde aan iemand anders geeft. Dat er misschien iemand anders met zijn snufferd tussen haar benen ligt... aargh... dat is zoooo fucked up. Als ik zou weten dat ze niemand heeft en ook voorlopig niet van plan is om te klooien met iemand, had ik het toch echt wel makkelijker.
Kortom... ik flip van het idee dat er misschien iemand anders is. Een gast van 32 notabene. Hoeft natuurlijk niet.... maar het lijkt er wel op.
Tja..ze had het al een tijdje voor me achter gehouden. Ze zei het van de week pas. Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant wil je het toch weten. En bovendien... Ik blijf toch wel doordenken en scenario's verzinnen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:06 schreef Madski het volgende:
Anders zeg je je moeder even dat je totaal geen informatie meer wilt over je vriendin en ex-schoonmoeder. Anders blijf je info krijgen en blijf je doordenken. Wat niet de bedoeling is.
Dat is idd vervelend... Het gevoel dat ze je niet meer wil. Dat ze je niet leuk genoeg vindt. En dat ze andere jongens wel vindt of gaat vinden. Dan ga je echt aan jezelf twijfelen. Dat is echt slecht voor je ego.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:59 schreef jagermeister1 het volgende:
Alleen het idee dat ze haar liefde aan iemand anders geeft. Dat er misschien iemand anders met zijn snufferd tussen haar benen ligt... aargh... dat is zoooo fucked up.
voor jij der was ging dat net zo...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:48 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Dat is idd vervelend... Het gevoel dat ze je niet meer wil. Dat ze je niet leuk genoeg vindt. En dat ze andere jongens wel vindt of gaat vinden. Dan ga je echt aan jezelf twijfelen. Dat is echt slecht voor je ego.
Ik wordt ook echt misselijk bij de gedachte dat iemand anders dan ik haar heerlijk neemt en dat ze daar van geniet..![]()
Vervelend?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:48 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Dat is idd vervelend... Het gevoel dat ze je niet meer wil. Dat ze je niet leuk genoeg vindt. En dat ze andere jongens wel vindt of gaat vinden. Dan ga je echt aan jezelf twijfelen. Dat is echt slecht voor je ego.
Ik wordt ook echt misselijk bij de gedachte dat iemand anders dan ik haar heerlijk neemt en dat ze daar van geniet..![]()
Zo werkt dat bij iedereen wel een beetje denk ik...quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:43 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Vervelend?Ronduit tergend is die gedachte.
Ja.. je wordt in een klap een stuk minder zeker. Ik weet niet of dat voor meerdere mensen geldt of dat dit nu ligt aan de kutperiode waarin ik nu zit, maar mét vriendin voelde ik me een stuk zekerder. Neem aan dat dat opzich normaal is. Er is tenslotte iemand die jou wil...
Nu is er dus iemand die je niet wil, maar wel een ander....
Mja niet dit topic, maar de vorige bedoel ik dan. Daar zette ik mijn gedachten gangen toen neer. En zal wel kloppen dat ik bot overkom. Ben ik ook wel bewust van. Maar ben het gewoon zat om zielig te doen voor mezelf bijv weer. Het is stukken prettiger om met een dikke vuist op tafel te slaan van: basta.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Jah ik lees gewoon met dit topic mee ne lees jouw posts dus ook.
Soms komen ze bot op me over .. maar ik weet dat je het goed bedoelt.
Vanbinnen weet ik ook dat je heel erg gelijk hebt. Soms wil ik dat inzien. Soms niet.
Goed bezigquote:Dan moet ik er maar mee leren leven. Maar het gaat beter met me
Begin daar zo langzamerhand ook achter te komen, al komt het met vlagen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:24 schreef Madski het volgende:
[..]
Mja niet dit topic, maar de vorige bedoel ik dan. Daar zette ik mijn gedachten gangen toen neer. En zal wel kloppen dat ik bot overkom. Ben ik ook wel bewust van. Maar ben het gewoon zat om zielig te doen voor mezelf bijv weer. Het is stukken prettiger om met een dikke vuist op tafel te slaan van: basta.
waarom is het dom van haar dat je ze laat schieten ? wat een ego heb jij zegquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:34 schreef jagermeister1 het volgende:
Ze laat je schieten... dom van haar, maar daar komt ze zeker nog wel achter. Ze is dit alles gewoon niet waard!
Tsja, goed punt!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef maaike78 het volgende:
[..]
waarom is het dom van haar dat je ze laat schieten ? wat een ego heb jij zeg.
Omdat ik de beste benquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef maaike78 het volgende:
[..]
waarom is het dom van haar dat je ze laat schieten ? wat een ego heb jij zeg.
Whaha... je hebt ook gelijk. Ik probeer mezelf gewoon een beetje moed in te lullen en mijn ego op te krikken en dan gaan mensen het weer af zitten zeiken. Het is ook nooit goed he.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:46 schreef Developersrus het volgende:
Tsja, goed punt!Jullie pasten gewoon niet bij elkaar, that's it. 'T is gewoon effe 'passen en meten' voordat je de ware tegenkomt. Life is a journey, not a destination!
waarom zeg je eigenlijk duizenden keren in dit topic dat jullie niet bij elkaar passen, om dan TOCH steeds te zeggen dat je de beste bent, dat ze spijt zal hebben, en dat het toch zo erg is dat het over is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:54 schreef jagermeister1 het volgende:
ik denk... dat als haar woede voorbij is en ze er achter komt dat ze weer helemaal opnieuw moet beginnen..(misschien nu nog spannend enzo dat stappen) ze nog weleens terug denkt aan wat we hadden.
Ik zal het vorige topic ookn og eens doorlezen.. kan ik ook meteen kijken naar de gedachtegangen die ik toen had .. toen alles nog vers was.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:24 schreef Madski het volgende:
[..]
Mja niet dit topic, maar de vorige bedoel ik dan. Daar zette ik mijn gedachten gangen toen neer. En zal wel kloppen dat ik bot overkom. Ben ik ook wel bewust van. Maar ben het gewoon zat om zielig te doen voor mezelf bijv weer. Het is stukken prettiger om met een dikke vuist op tafel te slaan van: basta.
[..]
Goed bezig![]()
Heb zelf ook dat het stukken beter gaat. Mede door mezelf meer te kietelen en lak aan bepaalde dingen te krijgen.
Haha...ja, daar ben ik zelf nog niet uit joh. Gevoel vecht tegen verstand. Zoiets.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:07 schreef maaike78 het volgende:
[..]
waarom zeg je eigenlijk duizenden keren in dit topic dat jullie niet bij elkaar passen, om dan TOCH steeds te zeggen dat je de beste bent, dat ze spijt zal hebben, en dat het toch zo erg is dat het over is.
ik begrijp er geen bal van. Je past niet bij elkaar, wat wil je eigenlijk in godsnaam ?
Ik hoop het. Iedereen doet het weer op zijn eigen manier denk ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:18 schreef kopvoltwijfels het volgende:
Twinkle sterkte,
Jagermeister Je doet het prima hoor! Verwerken gaat met ups en downs en met gemixte gevoelens.
Ik heb ze ook en ik heb niks te twijfelen. Nu weet ik eigelijk niet of het zo slecht is om uit elkaar te zijn en dan toch nog even bij elkaar te wonen. Je woede zakt maar de situatie blijft het zelfde dus ik kan niet idialiseren. En dan wordt het wel duidelijk waarom je uit elkaar gaat.
Maar het gemis van een relatie dat denk ik dat je laat twijfelen.
Volgende week heb ik m'n nieuwe huisje...hierperdepiep
Het is nu ook net uit met mn vriend en ik kan hem niet eens meer knuffelen of vasthouden, ja het kan wel maar dan staat hij er als een hark bijquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Hij belde me zojuist op.. of hij langs kon komen..
*denkt: Ik blijf van hem af .. ik blijf van hem af .. ik blijf van hem af .. ik blijf van hem af ... *
Aaaaaaarhgh die fucking verliefdheid
Het gaat alweer wat beter. Ben weer wat sterker geworden in het relativeren. Natuurlijk denk ik nog veel aan haar, maar zodra de gedachten komen probeer ik ze om te buigen. Ik ga dan de negatieve dingen van haar naar voren halen. De dingen waaraan ik me vaak heb gestoord en waardoor uiteindelijk blijkt dat we niet bij elkaar horen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:59 schreef Xtinction het volgende:
Jagermeister: je moet ECHT kappen met nadenken gozer, je bent jezelf echt een gat aan het indenken dat wil je niet weten. En ja ik weet dat dat zo werkt, maar serieus.... kom onder de andere vrouwen, want dit soort shit heb je echt niet meer nodig nu...
Twinkle: niet doen... oh wacht.. te laat.....
Ik heb dat 'geluk' zoals jij het noemt nog wel. Andere kant van de medaille is dus dat ALS je hem tegen komt, je dan ook bijna zeker weet dat het op knuffelen uitdraait en (Zoals bij mij vorige week) op nog wel iets meer .... Zeker als je beide nog steeds vol zit met gevoelens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:56 schreef Moja het volgende:
[..]
Het is nu ook net uit met mn vriend en ik kan hem niet eens meer knuffelen of vasthouden, ja het kan wel maar dan staat hij er als een hark bij. Het is zo pijnlijk en moeilijk om die knop om te zetten
.
Wat een eikel. Maar ja, je maakt het hem dan ook wel makkelijk. Wacht nog maar een paar maanden af, dan ben je helemaal kapot, en je hebt er niks mee bereikt. Het enige wat je zou moeten doen is hem blocken op MSN, hem niet bellen of SMSen en wédden dat hij dan niet eens meer langs wilt komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Hij belde me zojuist op.. of hij langs kon komen..
Nu wordt je aan het lijntje gehouden. Ben het eens met meneer (of mevrouwquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben blij dat het zo kon gaan.. beter dan da je mekaar de hersens in slaat en elkaar nooit meer wil zien en hoopt dat diegene zo snel mogelijk uit je leven opdondert.
Gebruikersnaam: sadisticembracequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:53 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ben het eens met meneer (of mevrouw) hierboven.
Inderdaad zijn er veel mensen bij wie dit niet werkt, of dat ze denken dat het niet werkt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:38 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Wat een eikel. Maar ja, je maakt het hem dan ook wel makkelijk. Wacht nog maar een paar maanden af, dan ben je helemaal kapot, en je hebt er niks mee bereikt. Het enige wat je zou moeten doen is hem blocken op MSN, hem niet bellen of SMSen en wédden dat hij dan niet eens meer langs wilt komen.
Vrienden na een relatie werkt niet. Niet meteen. Dus ook al denk je (momentopname) dat het nu wel goed gaat, je houdt jezelf alleen maar voor de gek. Wacht maar tot hij een nieuwe vriendin krijgt, eens kijken of je het dan nog wel best vindt.
Nou ja, ik heb wel eens van die situaties dat ik niet weet ik wil.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:20 schreef jagermeister1 het volgende:
Uiteindelijk moet je gewoon altijd zelf doen wat je hart je ingeeft. Adviezen op dit gebied zijn goed bedoeld, maar zelf weet je eigenlijk wel het beste wat je wilt.
Klopt. Ik ken eigenlijk geen meiden waar ik wel iets serieus mee zou willen beginnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
ja das waar... maar er zijn er zoveel die in aanmerking komen voor sex maar waar je verder behalve een soort vriendschap achtig iets echt niets mee zou willen. Zo kom ik soms toch in vreemde situaties terecht.
Mjah... dat is een apart verhaal. Maar zo gaan die dingen soms.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:03 schreef Moja het volgende:
Ik moet even mijn verhaal kwijt, ik heb me in mn hele leven echt nog nooit zo ongelukkig gevoeld..
Zoals ik al eerder had gepost is het na 2.5 jaar uit met mijn vriend (2 dagen geleden) we woonden nog geen 3 maanden samen. Hij heeft er een eind aan gemaakt omdat hij voor zichzelf heeft besloten dat hij op zijn eigen benen wil staan en alleen wil zijn om zichzelf te leren kennen en dat daardoor zijn gevoel voor mij ook minder is geworden. Ik weet gewoon niet wat ik hier van moet geloven hoe kan je gevoel zo snel weg zijn, 4 dagen geleden deed hij nog iets waardoor ik duidelijk kon merken dat hij nog gek op me was. Ik blijf piekeren en probeer het te begrijpen maar het lukt me niet. Hij handelt en reageert nu heel rationeel en zakelijk net alsof het een totaal ander persoon is.
ik heb ook de hele tijd de neiging om te bellen, waarom weet ik niet...het antwoord veranderd niet, jezus wat is dit ontzettend kut![]()
Dat zakelijke ineens he... de persoon waar je jaren mee gedeeld hebt doet ineens heel vreemd en afstandelijk. Alsof je een vreemde voor haar bent. Zelf deed ik dat ook naar haar in het begin. Waarom weet ik eigenlijk niet eens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:03 schreef Moja het volgende:
Ik moet even mijn verhaal kwijt, ik heb me in mn hele leven echt nog nooit zo ongelukkig gevoeld..
Zoals ik al eerder had gepost is het na 2.5 jaar uit met mijn vriend (2 dagen geleden) we woonden nog geen 3 maanden samen. Hij heeft er een eind aan gemaakt omdat hij voor zichzelf heeft besloten dat hij op zijn eigen benen wil staan en alleen wil zijn om zichzelf te leren kennen en dat daardoor zijn gevoel voor mij ook minder is geworden. Ik weet gewoon niet wat ik hier van moet geloven hoe kan je gevoel zo snel weg zijn, 4 dagen geleden deed hij nog iets waardoor ik duidelijk kon merken dat hij nog gek op me was. Ik blijf piekeren en probeer het te begrijpen maar het lukt me niet. Hij handelt en reageert nu heel rationeel en zakelijk net alsof het een totaal ander persoon is.
ik heb ook de hele tijd de neiging om te bellen, waarom weet ik niet...het antwoord veranderd niet, jezus wat is dit ontzettend kut![]()
De drang om te bellen, te smsen en contact te zoeken herken ik. Dat vermindert na een tijdje. Geloof me .. alleen daar ben je nu gewoon nog niet aan toe en ik denk dat het goed is als je nu gewoon even aan je gevoel en verdriet toegeeft.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:03 schreef Moja het volgende:
Whahaha...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:41 schreef Kuuke2k5 het volgende:
De meeste pijn of beter gezegt hetgeen klote gevoel oplevert is het missen van dat sexxen, zoenen etc het lichamelijke, verder de aandacht enzo maar opzich de rest de dingen doen enzo kan me niet zo veel schelen ...daarvoor heb ik denk ik een te druk leven.
Nee hoor. Het zal mij worst wezen of mijn exen (met wie ik overigens allemaal hetzelfde geprobeerd heb als jij, mij daar tijdelijk goed bij voelde, om daarna in een héél groot gat te vallen) een vriendin/vriend krijgen. Hopelijk wel voor ze. Maar vervangen voelen? Nee. Dat betekent dat je het verwerkt hebt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:46 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Doet het niet altidj pijn als je hoort dat diegene waar je altijd zo van gehouden hebt ineens een nieuwe vriend/vriendin heef? Voel je je dan niet altijd vervangen?
Of je dan geen contact meer met je ex hebt of wel, zoals in mijn geval.. dat zal toch pijn doen en daar ontkom je bijna niet aan.
Valse hoop heb ik niet meer, iedereen zegt wel dat hij er spijt van krijgt..en het is ook wel goed bedoelt maar dat geloof ik niet. En dan nog, hij heeft nu gewoon te veel stuk gemaakt. Ik kon daar wel blijven maar dan ging hij weg. Ik ben dus weggegaan kan daar toch niet in mijn eentje zitten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:35 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Dat zakelijke ineens he... de persoon waar je jaren mee gedeeld hebt doet ineens heel vreemd en afstandelijk. Alsof je een vreemde voor haar bent. Zelf deed ik dat ook naar haar in het begin. Waarom weet ik eigenlijk niet eens.
Die neiging om contact te zoeken had ik ook. Wilde zelfs langs haar huis gaan en zo. Bijna stalkneigingen. Gelukkig kon ik me inhouden. Nu kan ik het wel aardig weerstaan allemaal. Ik weet nu namelijk waar ik aan toe ben. Eerder had nog altijd die valse hoop.
Zorg gewoon dat je van die valse hoop afkomt ( ik weet het ... het is moeilijk) dan wordt het een stuk makkelijker om geen contact te zoeken. Op een gegeven moment kom je er gewoon achter dat het totaal geen zin meer heeft.
Maaruh, zit jij nu alleen in jullie huisje of ben jij weggegaan?
Bij mij kwam het ook uit het niets, niet verwacht. Klinkt suf maar ik had zelfs ideen over de toekomst van ons samen hij ook maar dat is dus in een maand veranderd. Ik kan er nog steeds niet bij hoe je gevoel zo ontzettend snel kan verdwijnen. Voelt onbegrijpelijk, letterlijk van alles naar niets..quote:De drang om te bellen, te smsen en contact te zoeken herken ik. Dat vermindert na een tijdje. Geloof me .. alleen daar ben je nu gewoon nog niet aan toe en ik denk dat het goed is als je nu gewoon even aan je gevoel en verdriet toegeeft.
Bij mij kwam de 'breuk' ook als donderslag bij heldere hemel.
Dag ervoor hebben we 's nachts nog de hele nacht zitten knuffelen, seksen, zoenen .. een en al verlangen naar elkaar.. Ik kon echt niks aan hem merken
Dan kan/wil je ook niet geloven als hij de dag erna zegt dat het uit is.
Tis nu eenmaal zo.. over een tijdje heb jer er vrede mee. Nu niet .. maar dat moment komt nog. Geef het de tijd ..
Heel veel sterkte
Iemand anders leren kennen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:12 schreef Moja het volgende:
Tja het zal wel normaal zijn, maar voor mijn gevoel klopt het gewoon niet. Alles in een keer weg, waar komt dat vandaan, het op je eigen benen willen staan en van iemand houden staat in mijn ogen los van elkaar.
Ik wil niet vervelend doen - maar ws. speelde het bij hem al langer gezien zijn "reden". Alleen heeft hij het nooit met je besproken, en kwam het voor jou uit het niets.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:37 schreef Moja het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij hoe je gevoel zo ontzettend snel kan verdwijnen. Voelt onbegrijpelijk, letterlijk van alles naar niets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |