abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37552219
voor Lips en jager!
Assumption is the mother of all fuckups.
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:37:21 #202
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37555297
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:50 schreef Lips het volgende:
Jagermeister, ik wil even zeggen dat ik trots op je ben! Ik vind het knap van je dat je eindelijk haar eens aan hebt durven vallen na alles wat zij de afgelopen tijd gedaan heeft.

ik lees nog steeds mee, misschien hier binnenkort even een update maar heb ik nu geen zin in. Korte samenvatting: nog steeds geen contact, voel me meestal ok
Thanks, maar het was geen aanval hoor Eerder een manier om dat masker eens af te zetten.

Goed te horen dat je je meestal ok voelt! Zie je... alles slijt. Tijd is het toverwoord!
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:57 schreef LadyXochi het volgende:
voor Lips en jager!
Ik heb fans!!

Jullie mogen... als jullie willen..... best een fanclub oprichten. Ik stuur dan wel gedragen ondergoed op voor de trouwste leden
Eventueel is er ook nog wel een exclusieve "Meet and Greet" te regelen
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_37558286
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ik stuur dan wel gedragen ondergoed op voor de trouwste leden

Opt-out
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:47:03 #204
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37569684
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:59 schreef LadyXochi het volgende:

[..]

Opt-out
Nou nou nou.... gelijk weer die kotssmilie's he!
pi_37570106
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:22:22 #206
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37570650
Ik moet toegeven dat ik bij 1 ex ook 'wraakgevoelens' had. tot ik al heel snel tot de ontdekking kwam dat dat dus betekende dat het me wat deed. Ik was daar meteen klaar mee. Het enige wat ik gedaan heb een week nadat het uit was en hij melde dat hij het niet aan kon was zijn spullen en kleren etc in de container te pleuren die een dag later geleegd werd. Toen was ik echt opgelucht. (ik was degene die het uitmaakte)

Bij de andere exen (het klinkt veel maar is niet zo) is het goed gegaan. wel verdriet in het begin maar uiteindelijk met 2 nog af en toe contact. de andere heeft in overleg met mij waar ik ook achter sta besloten geen contact meer te hebben. Ik ben gelukkig zo.

Ik hoor hier wel veel 'oog om oog, tand om tand' stukjes en dat verbaasd me. Jullie zijn er dus zelf nog niet klaar mee. Haat en liefde liggen nu eenmaal heel dicht bij elkaar. Iemand die je niets doet kun je ook niet haten

Good luck 2 all of u
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:45:27 #207
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37571350
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:22 schreef Mickeys het volgende:
Ik hoor hier wel veel 'oog om oog, tand om tand' stukjes en dat verbaasd me. Jullie zijn er dus zelf nog niet klaar mee. Haat en liefde liggen nu eenmaal heel dicht bij elkaar. Iemand die je niets doet kun je ook niet haten

Good luck 2 all of u
Klopt... daar ben ik ook van overtuigd. Ik geef eerlijk toe, ook naar mijn ex, dat ze nog diep in mijn hart zit. Tegen mij zegt ze via email dat ik allang uit haar hart ben na wat er allemaal gezegd is door mij. Toch frapant dat ze dan zo hysterisch wordt van een opmerking.

Iemand tips om haar boosheid te laten afnemen, zodat we toch eens met elkaar kunnen babbelen zonder bonje? Die brief heeft misschien wel geholpen.. zondag verstuurd. Natuurlijk moet ie even op haar inwerken. Misschien heeft ze hem wel gewist en niet eens gelezen, maar eerlijk gezegd ga ik daar niet vanuit.

Denk ook niet dat ze contact op zal nemen. Ik zal haar dus wederom eens tegen het lijf moeten lopen.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:55:25 #208
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_37571658
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:22 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben nou een jaar en 2 weken min een dag geleden gedumpt (het feit dat ik dat precies weet zegt al genoeg...) en ik koester nog steeds diepe wraakgevoelens voor hem!
Aan de ene kant kan ik het niet uitstaan dat hij me blijkbaar nog steeds iets doet, vooral na de manier waarop hij me gedumpt heeft. Maar toch kan ik de gedachte aan een fles benzine met aansteker in combinatie met zijn auto niet onderdrukken...

Nee zonder dollen, ik heb na een jaar nog steeds een hekel aan hem en ik zou hem ook niet graag tegen het lijf lopen met z'n nieuwe vlam..
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:43:46 #209
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37573090
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:45 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Klopt... daar ben ik ook van overtuigd. Ik geef eerlijk toe, ook naar mijn ex, dat ze nog diep in mijn hart zit. Tegen mij zegt ze via email dat ik allang uit haar hart ben na wat er allemaal gezegd is door mij. Toch frapant dat ze dan zo hysterisch wordt van een opmerking.
Mijn vraag aan jou:
waarom moet je ook zo'n opmerking maken? probeer het positiever te benaderen dan je nu doet. Haar reactie kan ik ook inkomen
quote:
Iemand tips om haar boosheid te laten afnemen, zodat we toch eens met elkaar kunnen babbelen zonder bonje? Die brief heeft misschien wel geholpen.. zondag verstuurd. Natuurlijk moet ie even op haar inwerken. Misschien heeft ze hem wel gewist en niet eens gelezen, maar eerlijk gezegd ga ik daar niet vanuit.
Zoals ik net al aangaf, probeer het ietwat positiever te benaderen hoe moeilijk het ook is. en dat het moeilijk is kan ik je verzekeren. Waar ik nog goed contact mee heb zo af en toe is mijn ex-man. zie ook het stukje wat ik geschreven heb :link
Het is niet het makkelijkste maar het zou reden genoeg zijn voor een 'oog om oog, tand om tand' actie
quote:
Denk ook niet dat ze contact op zal nemen. Ik zal haar dus wederom eens tegen het lijf moeten lopen.
Probeer je hoofd koel te houden, dat is het enige wat ik je mee kan geven
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:48:57 #210
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37573230
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:55 schreef Flibble het volgende:

[..]

stukje

Nee zonder dollen, ik heb na een jaar nog steeds een hekel aan hem en ik zou hem ook niet graag tegen het lijf lopen met z'n nieuwe vlam..
Blijkbaar zit hij nog heel diep en zou je misschien ergens willen dat hij bij je was cq 100% voor jou koos. Helaas is de werkelijkheid anders. Je moet niet bang zijn om hem met haar tegen te komen. Probeer er boven te staan. Hij laat iets supergafs lopen. Kan die arme stakker ook niks aan doen, blijkbaar het IQ van een ..... (vul zelf maar in)

Ook jij succes!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 13:48:16 #211
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37575131
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:43 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Mijn vraag aan jou:
waarom moet je ook zo'n opmerking maken? probeer het positiever te benaderen dan je nu doet. Haar reactie kan ik ook inkomen
Ik kan me haar reactie zeer zeker voorstellen als het haar nog aan het hart gaat. Waarom ik zo reageerde:

Ik denk zelf dat haar houding.. die ijskoude afstandelijke en arrogante houding mijn reactie getriggerd heeft. Ik kwam echt alleen om een praatje te maken op haar af. Ik zei dat het me spijt dat ik geen gedag had gezegd toen ik haar eerder die week voor het eerst sinds 3 maanden tegen het lijf liep. Ze zei toen tegen mij iets. Wat precies weet ik geen eens meer, maar dat maakte me kwaad ofzo. Daardoor gooide ik die opmerking meteen voor haar voeten. Eigenlijk zonder erbij na te denken, maar toch ook misschien om te zien hoe ze zou reageren. Een I don't care houding na die opmerking had mij doen inzien dat ik helemaal uit haar leven ben verdwenen, maar het tegendeel gebeurde.

Je moet niet vergeten dat ik tot op die dag echt geen idee had of ze er mee zou zitten of niet. Ik was dus ergens blij met haar reactie. Toch geeft ze niets toe. Echt een koppige meid hoor. Je kunt toch gewoon je gevoelens bespreken. Ze weet van mij ook dat ik het er moeilijk mee heb. Ik zeg dat eerlijk.
quote:
Zoals ik net al aangaf, probeer het ietwat positiever te benaderen hoe moeilijk het ook is. en dat het moeilijk is kan ik je verzekeren. Waar ik nog goed contact mee heb zo af en toe is mijn ex-man. zie ook het stukje wat ik geschreven heb :link
Het is niet het makkelijkste maar het zou reden genoeg zijn voor een 'oog om oog, tand om tand' actie
Mijn benadering was positief. Echter die sloeg snel om in een negatieve benadering. Volgende keer zal ik gewoon weglopen als ze zo'n houding erop na houdt. Dan maar geen gesprek. Maar je hebt gelijk, de volgende keer hou ik mij gewoon in
quote:
Probeer je hoofd koel te houden, dat is het enige wat ik je mee kan geven
Zal ik zeker proberen, want dit was gewoon kut met de grote K.

Ik heb wel geschreven dat ik haar gedag zal zeggen, maar dat ik haar verder wel met rust laat en dus geen reacties zal uitlokken. Als ik dan toch weer op haar afstap kom ik niet realistisch meer over he.

Beter dat ik het nu laat rusten. Ik zie wel of we ooit nog in contact met elkaar komen.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:12:47 #212
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_37577838
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Lariekoek op 05-05-2006 15:53:44 ]
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  vrijdag 5 mei 2006 @ 17:25:33 #213
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37581343
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:48 schreef jagermeister1 het volgende:

[verhaal]
Als ik het even op mezelf betrek (ja ik ben van het vrouwelijk geslacht) dan moet ik toegeven dat ik zeer eigenwijs en koppig ben. Wel heb ik wat wijsheid soms in pacht en weet dat impulsieve acties in deze situaties niet goed zijn. Je zit immers niet goed in je vel en dan reageer je makkelijk heel kribbig. Heel goed te begrijpen. Persoonlijk vind ik het goed dat de mannen hier posten. Het is niet voor niets dan mannen van mars komen en vrouwen van venus. Je moet elkaar ergens tussenin tegen komen en begrip voor elkaar op te brengen.

Ga eens rustig in de tuin of op je balkon zitten in je uppie en probeer je eens in de ander te verplaatsen. Immers ken je de ander al een tijd en in de goeie ouwe tijd hadden jullie ooit wel begrip voor elkaar. Andersom geldt dat natuurlijk ook.

Het is nog nooit zo donker geweest of er komt wel weer licht is een uitspraak waar ik achter sta, maar pas op, 1 keer heb ik dat gedacht... en toen dacht ik dat het niet donkerder kon worden... Helaas het kon, maar daar heb ik dan het positieve uit gehaald. Zeker nadat ik gehoord had van de kanker genezen te zijn maar! dat dit veroorzaakt was doordat 1 van de partners wisselende sexuele contacten had. Ik was het niet dus dan is de rekensom makkelijk. Ondanks dit alles heb ik nog steeds contact met mijn exman. niet dat het soepel is gegaan, maar gaande weg hebben we beiden ons eigen leven weer opgebouwd en meer begrip voor elkaar gekregen. Dit heeft wel een jaar of wat geduurd, maar de grondslag was natuurlijk ook niet niks.

Kop op en probeer de dingen in het mooie zonnetje te zetten. stapje voor stapje en niet alles tegelijk opgelost willen hebben. Het maakt niet uit of zij nu wel of geen gevoelens voor je heeft. Zij heeft besloten dat ze geen relatie meer met je wil en zegt misschien wel uit stoerheid dat ze over je heen is. Omdat ze je kent!!!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:49:10 #214
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_37584445
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Blijkbaar zit hij nog heel diep en zou je misschien ergens willen dat hij bij je was cq 100% voor jou koos. Helaas is de werkelijkheid anders. Je moet niet bang zijn om hem met haar tegen te komen. Probeer er boven te staan. Hij laat iets supergafs lopen. Kan die arme stakker ook niks aan doen, blijkbaar het IQ van een ..... (vul zelf maar in)

Ook jij succes!
Thanx!

Het idiote is dus dat ik hem helemaal niet terug wil omdat ik weet dat er van alles niet klopte in onze relatie. Wat dat betreft ben ik ook blij dat ik nu weer op mijn eigen benen sta, maar op een of andere manier kan ik het gewoon nog steeds niet verkroppen wat hij me toen geflikt heeft. Ik vertrouwde hem volledig en hij dumpte me niet alleen nee hij moest er ook nog eens flink inwrijven dat hij een nieuwe betere leukere mooiere vriendin had gevonden...
pi_37642868
zucht, definitief besluiten dat het echt over is en ook niet meer goed komt.. Terwijl je nog zoveel van haar hou.. life's a bitch
pi_37644827
and then you die!

Bij mij speelt het nog te vaak. Feit is dat dit mijn eerste relatie was.

Heeft de eerste breuk bij iemand een ander gevoel gegeven dan andere relaties?
A dirty mind is a joy forever
pi_37652394
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:17 schreef korenwolfje het volgende:

Heeft de eerste breuk bij iemand een ander gevoel gegeven dan andere relaties?
Oh ja. The first scar is the deepest. De andere waren stukken minder verdrietig.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_37652805
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:19 schreef sadisticembrace het volgende:
Oh ja. The first scar is the deepest. De andere waren stukken minder verdrietig.
Daarintegen onthou je de deepest scar alsof het je eerste was. Want in vergelijking verbleken alle voorgaande.
Doe eens wild ....
  maandag 8 mei 2006 @ 12:03:14 #219
74671 h_vreman
true Junglist
pi_37653337
De deepest scar zeg dat wel ja....

(heb onderstaand al eens eerder gepost maar nu wordt t ff lastig dus moet ik het kwijt)

Ben nu al een tijdje met een andere meid (5 maanden) aan het daten, ze zeggen dat ze gek op me is, ze geeft ook de signalen af (onbewust of niet). Toch toen ik het haar rechtstreeks vroeg wist ze niet wat ze wou; een relatie kan ze niet voor 100% aangaan nu..... af en toe wil ze zoenen maar ze wil me niet kwetsen....
We doen veel dingen en ze vind het het erg plezierig als ik bel; logisch aandacht ! We gaan zelfs met zijn 2een op vakantie.
Echter nadat ik nu haar 3 keer heb duidelijk gemaakt wel verliefd op haar te zijn is het net alsof ze met die gevoelens speelt terwijl ze niet zo'n type is; koosnaampjes (liefie, lieverd, honey over de telefoon) en allemaal in de wetenschap dat ik verliefd ben. Ik heb zelfs haar stiefmoeder benaderd en die bevestigde het een en ander; nl. dat ze wel gek op me was.
Het probleem is;
- dat ze me niet af heeft gewezen, ik heb (foute?) hoop en nu heb IK er strontgenoeg van en zeg langzaam doei !,
- ik het idee begin te krijgen echt achter haar aan te lopen,

Ik moet voor mezelf kiezen en die gevoelens dumpen, ik ga kapot zo.
iemand nog een wijs advies of ervaring met het geheel ?
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_37654670
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:03 schreef h_vreman het volgende:
De deepest scar zeg dat wel ja....
.....
Ik moet voor mezelf kiezen en die gevoelens dumpen, ik ga kapot zo.
iemand nog een wijs advies of ervaring met het geheel ?
Er zijn succesverhalen in zulke situaties, maar alleen als de persoon in jouw situatie onzettend veel geduld heeft en geen gekke dingen doet zoals uitmaken vanwege de pijn. Maar ik denk dat de kans vrij klein is als jij je nu al zo voelt.... want dat gaat ze merken en dan wordt ze extra voorzichtig en neemt ze juist meer afstand.
Doe eens wild ....
  maandag 8 mei 2006 @ 13:59:44 #221
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_37656215
Nou ja, toch weer een keer een update.

Voor de mensen die de oude topics niet doorgelezen hebben:
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef Gi1337 het volgende:
Hmm, toch ook maar een keer jullie advies vragen:

Ik heb al 3 jaar een relatie gehad met een schat van een meid... Nooit problemen gehad.
Totdat ze een half jaar geleden is verhuisd voor haar studie.. nu is het 3 uur reizen van deur.
Op zich niet erg, maar het punt is dat we elkaar door de weeks zelden kunnen zien. allebei druk met school, stage, sport.. dus we zien elkaar nu alleen in het weekend meestal maar 1 dagje / avondje / nachtje. Zij heeft daar een heel eigen leven weer opgebouwd. Nieuwe vrienden etc. en dat is ook goed voor haar.

Op een gegeven moment kregen we steeds ruzie om domme dingen.. zo van "waarom kom je dit weekend weer niet naar mij" etc. En nu hebben we samen besloten dat het toch niet meer zo verder kon. Dat het niet meer zo leuk was als "vroeger"... Het is nu 3 weken "uit". We bellen nog wel enzo en ik heb haar weinig gezien. Maar ik denk echt elke dag nog wel aan haar.
Om die reden hebben we gezegt dat we elkaar maar even niet moesten zien en dan kijken hoe het zou gaan.

In die periode voelde ik me echt klote en was ik regelmatig in dit topic te vinden...
Maar na een tijdje had ik me er bij neergelegd. Ik ging veel dingen doen met mijn vrienden. En had er zo waar een beetje vrede mee.

Toen kwam ze weer met dit:
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Gi1337 het volgende:
Hmmm, vrouwen...

Belt ze me gister op. Zegt ze dat ze me mist en dat ze niet zonder mij kan. en dat ze spijt heeft dat ze bijna 6 weken heeft "genegeerd". Ze zegt dat het komt omdat ze te veel aan der kop heeft gehad. (tentamens enzo).
Maar ze kan mij niet wijs maken dat ze ze doordat ze gestressed is, opeens niet meer wil dat ik bij haar blijf slapen, en dat ze niet genoeg voor mij voelt om een ralatie te hebben. En dat het gewoon niet werkt. En nu van de ene op de andere dag loopt ze te huilen aan de telefoon dat ze het allemaal zo jammer vindt en dat ze me mist. En dat ze nu verliefd is als ze aan mij denkt.

Ik heb gezegd dat ik ff helemaal niks wou. dat ik me de afgelopen 5 weken enorm kut gevoeld heb. en dat ik nu net een beetje weer normaal begon te voelen. En dat ik het niet geloof dat je 6 weken niks wil en dan van de ene op de andere dag opeens weer overal spijt van heeft.

Heel iritant!
Dat snapte ze op zich wel.
Weer een paar weken elkaar wel gesproken, maar zeer weinig gezien. Tot 2 weken terug. Toen vonden we toch allebei dat we elkaar weer wat vaker moesten gaan zien, aangezien ik haar miste en zij mij ook. Dus we moesten het maar proberen.

Vorige weekend was ze bij mij een avondje. Was heel gezellig en vertrouwt. Verder niks gebeurd. alleen gekust, toen ze weg ging.

Kwam ik begin dit weekend bij haar. Had ze opeens bijna geen aandacht voor mij. En toen ik maar naar huis ging, gaf ze me niet eens een afscheidskusje.
Ik dacht: "WTF? doe je nou? "
Ik zei: niets en liep beetje verstrooit weg.

Komt ze me achterna en hebben we nog even een gesprek over hoe het nu zit.
Ik zeg zo van: "waarom doe je nou in godsnaam zo moeilijk, en zeg je niet gewoon wat je wil, ik word echt helemaal gek van jouw! Je moet nu echt even duidelijk zijn"
Zij: "Ja, ik weet het ook allemaal niet. Soms voel ik wel heel veel voor je, en soms niet"
Ik: "nou ja doei dan maar"

Ik daarna nog even met haar aan de telefoon gehangen.
Zegt ze van dat ze het wel wil proberen, maar dat het in stapjes moet. Stapjes? we kennen elkaar al fuckin' 3 jaar door en door. Hoezo moet het zo lelijk?

Heb ik haar gister aan de telefoon.
Ik: "Ik heb er eigenlijk genoeg van, van dit gedoe, steeds maar waar dat vage gedoe, je moet eerst maar eens bedenken wat je nu eigenlijk wil, en als je het weet moet je maar bij mij komen."
Zij: "ik weet wat ik wil, ik wil dat het goed komt..."
Ik: "en ik wil me niet meer zo kut voelen"
Zij: "mag ik je nog wel bellen deze week, en zie ik je volgend weekend?"
Ik: "Je ziet maar, doei schat "

Om een lang verhaal kort te maken en samen te vatten:

Ik vind het zo'n ontiegelijk kl*te situatie. En ze doet zo ontiegelijk iritant. ze weet gewoon niet wat ze wil, en wat ze voelt. Ik wordt er gewoon gestoord van ...

Bedankt voor het lezen
"Damn you, vile woman!"
  maandag 8 mei 2006 @ 17:30:50 #222
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_37662904
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:59 schreef Gi1337 het volgende:
Nou ja, toch weer een keer een update.

verhaal
Jeeminee wat een rot situatie zeg!

Erg lastig dat ze zo vaag is, hier kan jij echt helemaal niks mee! Uit dat laatste stukje begrijp ik dat ze het in ieder geval weer met je wil proberen. Ik zou zeggen, probeer het en kijk wat er uit komt. Van daaruit kan je verdere beslissingen nemen. Loopt het goed: fijn! Loopt het niet goed: dan weet je in ieder geval wat je van haar kan verwachten en kan je het voor jezelf afsluiten.

Veel succes ermee!
pi_37664643
Dit weekend mijn ex gezien (net als het weekend ervoor en ervoor en ervoor en ervoor)
Gezellig als altijd ...
's Avonds zou hij bij mij blijven slapen, op de bank wel te verstaan. Dat heb ik hem gevraagd, omdat ik van mezelf wist dat ik niet van hem af kon blijven wanneer hij naast me zou slapen. In eerste instantie zo gezegd zo gedaan, hij stemde ermee in, begreep mijn gevoel.

Om na 5 minuten beiden al te beseffen dat de drempel nu wel niet zo laag is om toch samen de nacht door te brengen.

Seks met mijn ex, dacht dat het mij nooit zou overkomen. Maar wat voelde DAT fijn.
Ik heb er geen slecht gevoel aan over gehouden. Heb eerder het gevoel dat het allemaal van voren af aan begint, voordat we een relatie kregen met elkaar.

Ja ik weet het ik mag geen hoop koesteren. En ik moet eerlijk toegeven, dat doe ik op dit moment ook helemaal niet. Echt wazig. Ik denk niet meer continu aan hem. Het was leuk, het was fijn ..
Ik had mijn vriendje weer terug, zoals hij altijd was in onze relatie. Hij was helemaal van mij.

Ik weet niet waar het heen gaat. Ik modder op dit moment gewoon lekker verder. Ik heb onze relatie naast me neergelegd en afgelopen zaterdag had ik echt niet voorzien of geplanned dat dit zou gebeuren.

Ja, ik kan jullie nu al horen schelden: HOE KAN JE ZOIETS DOEN??

Kweet het niet mensen .. kweet het niet. Maar ik heb er nog geen moment spijt van. Kheb geen idee waar dit op uit gaat draaien, maar dat zien we dan wel weer.

Voor nu voel ik me goed
pi_37665130
Als het bij 1x blijft, prima, maar als het een soort "sex, maar niet meer"-relatie gaat worden, dan ben je genaaid. Want dan loopt hij allicht ooit eens iemand anders tegen het lijf, waar hij sex mee wil... en aangezien hij geen relatie meer met jou heeft, zal niets hem tegenhouden. Denk niet dat je je dan nog zo goed voelt.

Het wordt nog erger als hij een nieuwe relatie krijgt. Want dan houdt dat wat jullie dan hebben gewoon op. En dan voelt het net als toen het net uit was.

Zie maar wat je doet.
pi_37668637
Klopt, heb je ook gelijk in en je bekijkt het van een reeele kant.
Dus ik moet er ook maar eens over nadenken, dat als dit in de toekomst vaker gebeurt, wat ik er dan zelf aan heb.
Maar ja.. voorlopig is het bij 1 keer gebleven. En ik heb mezelf inderdaad wel voorgenomen dat dit niet veel vaker moet gebeuren, tenzij het ergens toe leidt.

We zien het allemaal wel. Twas niet alleen platte seks.
Twas alles .. dat we hier tot weet ik hoe laat in de nacht hebben zitten praten, knuffelen, zoenen..
Nee ik romantiseer het niet, zo is het gewoon verlopen. 1 Dag later is het voor mijn gevoel te vroeg om de balans op te maken, te vragen aan hem wat hij nu wil, wat hij ermee bedoelde.
Was het voor hem alleen maar daarom/ Of, mist hij me echt, zoals hij zaterdagnacht zei toen we aan het praten waren. We'll see
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')