1. Dat is het nou, ik stoor me er gewoon niet aan dat we geen seks hebben, seks is voor mij niet zo super belangerijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:07 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Paar dingen:
1. Ik zou zoiezo niet een relatie hebben met iemand waar ik misselijk van word als ik sex met haar heb.. (Of in jouw geval Hem)
2. No offence, maar ik kan er ook niet tegen als een vrouwtje een afspraak maakt in kleinere stappen dan een half uur. Komop, je spreekt toch niet met iemand af om 10 over 9?![]()
3. Over dat je eenzaam bent: Heb je geen familie waar je met je problemen terrecht kan? waar ej je ei bij kwijt kan? En anders neem Kabeltv en neem je internet? Spreek weer af met je vage halve kenissen, en vertel je verhaal zoals je hier doet.
4. Als het wel wilt dat het goed komt: Denk dan na of hij het wel waard is. Weeg de leuke dingen op tegen die vervelende dingen (zijn leugens over vriendinnen/Drugs)
Klinkt "Klishjé" , maar er zijn meer mannen op de wereld...
Raar mensquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:25 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
1. Dat is het nou, ik stoor me er gewoon niet aan dat we geen seks hebben, seks is voor mij niet zo super belangerijk.
Dat veranderd de zaak... Ga dan in een leuke stad wonen. met een paar leuke huisgenootjes waar je lekker 3 keer per week mee kunt gaan stappen. En dan kom je vanzelf wel weer een keer de ware tegen... geloof mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:25 schreef BubblegumBarbie het volgende:
3. Nee ik heb geen familie, ik ben pleegkind en toen ik 17 was geworden werd ik 'te veel' voor mijn pleegouders en toen ben ik maar in een internaat gestopt omdat de staat me nergens anders kwijt kon. Maar vanaf je 18 ben je niet meer de staat zijn probleem en mocht ik dus niet in het internaat blijven. Dus nu woon ik op kamers bij de ouders van een vriend van me in een boerderij. En wat is het geval, we wonen dus in de boerderij in de middle of nowhere, kabeltv en internet is geen optie.
Ik ben bezig met een huis zoeken in Alkmaar, maar het wil niet echt vlotten. En 3 keer per week stappen zit er niet in, fulltime baan..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:42 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Raar mens![]()
[..]
Dat veranderd de zaak... Ga dan in een leuke stad wonen. met een paar leuke huisgenootjes waar je lekker 3 keer per week mee kunt gaan stappen. En dan kom je vanzelf wel weer een keer de ware tegen... geloof mij.
Ik weet het, maar dan is er dat stukje in me dat hoop houd en van hem houd en het zo graag wil. En het alleen achter bljiven houd me zo onwijs tegen..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:17 schreef Mickeys het volgende:
Slaande ruzie? getver.. dumpen die gast en zorg dat je in een betere omgeving terecht komt. dit moet je niet willen Bubble!!!!
Rare vraag misschien maar hoe kan je nu houden van iemand die je slaat? Heb je weinig zelfrespect? Kom op meis... opkomen voor jezelf en je niet verlagen tot zijn soort!!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:30 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dan is er dat stukje in me dat hoop houd en van hem houd en het zo graag wil. En het alleen achter bljiven houd me zo onwijs tegen..
Natuurlijk blijf je niet alleen achter. Zijn er niet genoeg mensen waarmee jij je tijd door kan brengen? Afleiding te zoeken, je weer op andere, nieuwe dingen te richten. Je weet waarschijnlijk zelf ook wel dat je relatie ooit op zal houden te bestaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:30 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dan is er dat stukje in me dat hoop houd en van hem houd en het zo graag wil. En het alleen achter bljiven houd me zo onwijs tegen..
Wauw, de ene cliché na de anderequote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef BubblegumBarbie het volgende:
verhaal
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:28 schreef stevengerrard het volgende:
Verhaal
Als ik je verhaal zo lees mag je uiteindelijk misschien wel verschrikkelijk blij zijn dat je van d'r af bent. Dat voelt op het moment misschien niet zo, maar ik zou daar mijn kracht uit halen.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:28 schreef stevengerrard het volgende:
...
Niet ieder haat zijn ex hier.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef aleko het volgende:
Wat me opvalt is dat iedereen hier 'haat' heeft tegen de ex? Zijn er ook nog mensen (behalve stevengerrard dan misschien) die het WEL gewoon erg vinden gedumpt te zijn door diegene waarvan je heel veel houdt? Ik kan echt NIET boos worden op mijn ex... Met andere woorden, zijn er ook nog mensen die wel gewoon reageren op een break-up of is het normaal dat je die persoon van het ene op het andere moment haalt zodra ze je dumpt? Onbegrijpelijke reacties hier....
Ik had ook nog veel contact met m'n ex. Ging prima en dacht dat ik dat mooi zo kon houden. Tot de dag dat die ander kwam. Toen was het in 1 klap over, ze heeft me daarna niet meer gebeld en dat is al 2 maanden zo. Af en toe kwam ze op msn en was er een gesprek. Vorige week maar besloten daar helemaal mee te kappen.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:17 schreef aleko het volgende:
moet je doendan pack ik ook en ben ik ook weg. Enige voordeel voor mij is wel dat ze nog steeds heel normaal tegen me doet. Dus het is niet zo dat ze me categorisch negeert ofzo, dus ik hoop haar wel als vriendin te kunnen behouden, gewone vriendin wel te verstaan. Dan maar op die manier hopen nog bij haar te kunnen zijn. Zat zo in mijn hoofd dat wij samen oud zouden worden
. Bah ellende! Nou ik ga maar een happie eten. Succes iedereen.
Na het bëindigen van een relatie kun je in een groot gat terecht komen omdat je dan met zeëen van tijd zit. Het punt is dan dat je geconfronteerd wordt met emoties die je op dat moment niet wil hebben, dan heb je de keuze om deze rechtstreeks te confronteren of er langer over te doen en eerst uitvluchten te zoeken zoals hobbies, uitgaan, sporten, etc. etc. Met andere woorden gewoon tijdsinvulling, naarmate er meer tijd is verstreken helen de wonden. Hoe cliché het ook klinkt.. Ga een hobby zoeken, iets waar je tijd mee op kunt vullen.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:43 schreef stevengerrard het volgende:
Riann: Iedereen zegt tegen me dat ik sterk moet zijn en geen contact meer moet opnemen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik begrijp zelf ook wel dat het beter is maar toch wil ik op een normale manier met elkaar om blijven gaan.. Zoals ik al eerder zei, ze is mijn centrale punt geweest en als er wat geregeld moest worden (voor haar of voor mij) deed ik dat altijd.
En zoveel vrienden heb ik helaas niet meer om op te bellen..Ik heb 1 goede vriend maar die kan ik helaas ook niet continue lastig vallen mede omdat ik vind dat hij ook z'n leven heeft en niet alle energie in mij moet steken
niet zo erg belzart, het was net uit, toen is ze meteen met een andere kerel begonnen, maar heeft mij nog een flinke tijd aan het lijntje gehouden... en daar kan ik goed kwaad om worden, maar jaloezie heeft er GELUKKIG niets mee te maken...quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:41 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Nou... denk wel dat dat het meest pijnlijke is. Je ego loopt ook nog eens een dikke deuk op. Uiteindelijk zal het misschien makkelijker zijn om een dikke streep door je relatie te zetten aangezien er meestal veel woede bij komt kijken.
Ik heb een grote hobby en dat is voetbal / mountainbiken. Voetbal is nu bijna voorbij met als hoogtepunt een weekend weg met het elftal. Ik ging nooit eerder mee dus dat zou nu wel wennen zijn. En met het mooie weer is fietsen wel lekker maar toch doe je dat ook niet zo gauw alleen.quote:
quote:‘Loslaten’ betekent niet dat het niet meer uitmaakt, het betekend dat ik het niet voor iemand anders kan doen.
‘Loslaten’ betekent niet dat ik hem smeer, het is het besef dat ik een ander niet kan beheersen.
‘Loslaten’ is niet het onmogelijk maken, maar het toestaan om te leren van consequenties.
‘Loslaten’ is machteloosheid toegeven, wat betekend dat ik het resultaat niet in de hand heb.
‘Loslaten’ is niet proberen een ander te veranderen of de schuld te geven, het is jezelf zo goed mogelijk maken.
‘Loslaten’ is niet zorgen voor, maar geven om.
‘Loslaten’ is niet even regelen, maar ondersteunend zijn.
‘Loslaten’ is niet anderen tegen zichzelf te beschermen, het is anderen toestaan de werkelijkheid onder ogen te zien.
‘Loslaten’ is niet treiteren, schelden of ruzie maken, maar juist zoeken naar je eigen tekortkomingen en die verbeteren.
‘Loslaten’ is niet alles naar eigen hand willen zetten, maar elke dag nemen hoe hij komt en jezelf er gelukkig mee prijzen.
‘Loslaten’ is niet anderen kritiseren of reguleren, maar proberen te worden wat ik droom te zijn.
‘Loslaten’ is niet spijt hebben van het verleden, maar groeien naar de toekomst.
‘Loslaten’ is minder vrezen en meer beminnen…
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:49 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Hoewel ik haar op dit moment nog enorm mis, probeer ik er vooral van te leren. En dan vooral over mezelf. Ik merk nu hoe erg ik mezelf heb verloren en hoe afhankelijk ik van haar ben geweest. Echt een dooddoener voor een relatie! Helaas is dit allemaal achteraf gepraat.![]()
Jammer dat je pas vaak achteraf, wanneer er definitief een knop is door gehakt, rustig kunt gaan nadenken. Maarja, het zij zo.
Ik kwam net een aantal regeltjes ergens tegen, en moet zeggen dat ik er wel het een en ander in herken.
Kittyquote:
Je zou de wereld altijd alleen aan moeten kunnen, imho.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef stevengerrard het volgende:
Ik denk dat het misschien komt dat als je een lange relatie gehad hebt die ineens over is, je erg moet wennen aan het begrip dat je de wereld weer alleen aan moet kunnen.
Dit i.p.v. dat je het gevoel had dat je samen de wereld aankon. Dus ik denk niet de wereld eng is voor als je alleen bent maar meer het gemis van iemand die je steunt in je beslissingen.
Ik had na 6,5 jaar samenwonen echt moeite om weer alleen verder te gaan (wie niet na zoveel jaar...), maar ben altijd door gegaan en heb mezelf continu een harde schop onder m'n kont gegeven.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:23 schreef stevengerrard het volgende:
En wanneer dit dan wegvalt kan het heel moeilijk worden voor de een om alleen verder te gaan.
GEEF DIT AAN! Gewoon een keer samen gaan zitten en dat echt zeggen. Wat je allemaal dwars zit. Dit is bij mij pas telaat gekomen. Ofja helemaal niet, behalve toen me gezegd werd dat het niet meer hoefde. Dus gewoon zeggen wat je dwarszit! Die kerel van je klinkt net als ik: niet echt in de gaten hebben wat er misloopt.... Als je hem in topvorm wel leuk vindt, dan zeg het dat het anders moet en hopen dat het gaat lukken!quote:k zit in de "welke kant gaat dit op"-fase
Begint m'n strot een beetje uit te komen, dat ik met iemand samen ben, die het gewoon vertikt om zo nu en dan rekening met me te houden.
En dan ineens lijkt de relatie over te zijn, en de dag erna is alles weer koek en ei
Dat komt door de acties van exen nadat het uit isquote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef aleko het volgende:
Wat me opvalt is dat iedereen hier 'haat' heeft tegen de ex? Zijn er ook nog mensen (behalve stevengerrard dan misschien) die het WEL gewoon erg vinden gedumpt te zijn door diegene waarvan je heel veel houdt? Ik kan echt NIET boos worden op mijn ex... Met andere woorden, zijn er ook nog mensen die wel gewoon reageren op een break-up of is het normaal dat je die persoon van het ene op het andere moment haalt zodra ze je dumpt? Onbegrijpelijke reacties hier....
Ik weet het niet, hij heeft het onwijs druk, is best overwerkt en overspannen, dus ergens begrijp ik het allemaal wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:25 schreef stevengerrard het volgende:
Sterkte Noisekick maar als ik zo vrij mag zijn?? Als je merkt dat jij wel wil vechten voor de relatie en de ander niet, is dat dan niet een teken dat er iets fouts zit? Of dat die ander het als de normale zaak van de wereld ziet dat hij jou heeft?
Als ik het fout heb moet je het zeggen!
Believe me, ik ben een prater eersteklas, ik doe dit al weken...quote:Op maandag 15 mei 2006 19:44 schreef aleko het volgende:
GEEF DIT AAN! Gewoon een keer samen gaan zitten en dat echt zeggen. Wat je allemaal dwars zit. Dit is bij mij pas telaat gekomen. Ofja helemaal niet, behalve toen me gezegd werd dat het niet meer hoefde. Dus gewoon zeggen wat je dwarszit! Die kerel van je klinkt net als ik: niet echt in de gaten hebben wat er misloopt.... Als je hem in topvorm wel leuk vindt, dan zeg het dat het anders moet en hopen dat het gaat lukken!
Ik ben niet verliefd op hem geworden omdat hij populair is bij het andere geslacht, 9 van de 10 keer maakte hij niet eens kans bij al die meisjes, maar beschouden ze hem als 'vriendin'.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:26 schreef Tarot het volgende:
[..]
Wauw, de ene cliché na de andere
- verliefd worden op iemand 'omdat' ie populair is bij het andere geslacht.
- vrienden in de steek laten tijdens een relatie
- uit eenzaamheid elke minuut van je partner in de gaten houden
- boos worden op iemand als hij flikflooit met een ander terwijl het uit is.
- na het uitmaken pas beseffen dat je bang bent om alleen te zijn
Ik zou eigenlijk willen adviseren... denk eens (wat langer) na voordat je een beslissing maakt.
Succes, over een maand hoor ik wel hoe het gegaan is.
Ik zou soms willen dat ik haar kon haten. Lijkt me heerlijk, want volgens mij had ik het dan veel makkelijker los kunnen laten. Ben wel boos... maar haten.. nee dat niet. Overigens is mijn boosheid ook wel redelijk afgenomen. Ik denk dat ik me nu kan beheersen als we met elkaar zouden praten.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat komt door de acties van exen nadat het uit is![]()
Ik vond het eerst gewoon heel erg en was helemaal niet kwaad op hem. Hebben ook geen ruzie gehad toen het uit ging (of daarvoor).
Ik koester een gezonde portie haat!
Als je iemand haat, dan blijft het aan je vreten... dat wil je helemaal niet, want dan blijf je ermee bezig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:27 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik zou soms willen dat ik haar kon haten. Lijkt me heerlijk, want volgens mij had ik het dan veel makkelijker los kunnen laten. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |