Oh ja, jíj was het die jarig is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:53 schreef Fir3fly het volgende:
Kut, krijg ik op mn verjaardag een boete van 120 euro binnen![]()
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 4 april 2006 15:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja, jíj was het die jarig is.![]()
GEFELICITEERD.
50 op een plek waar je 60 magquote:En da's wel balen ja.Wat heb je gedaan?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
[..]
50 op een plek waar je 60 mag![]()
![]()
quote:
quote:
Ikke niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:30 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Jim Carrey - Don't you want somebody to love
Fragment uit Cable Guy.
Kutkwaliteit, maar het gaat om het idee.
Nee, ik zet dat er voor de grap bij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef rena het volgende:
[..]
Huh, komt dat uit Cable Guy? Dan is het lang geleden dat ik die heb gezien![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik zet dat er voor de grap bij.
STEL TOCH NIET VAN DIE DOMME VRAGEN!!!111!!!
!!!
Tel Veel Paarden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:40 schreef Zhenar het volgende:
tvp
Het is zelfs nog erger; 60 in terwijl je 30 magquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Maarreh... is het niet andersom?? 60 op een plek waar je 50 mag?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga echt een ban aanvragen voor kneuzen die "eens" met "is" vervangen......
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef Snakey het volgende:
Doe is op één been naar de andere kant van de kamer hinkelen!
Dat is een van de weinige JC-films die ik nog niet gezien heb.quote:
Jij bent ook best te pruimen.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige JC-films die ik nog niet gezien heb.
Ik heb al zijn 'grote' films gezien, behalve Lemony Snicket en The Grinch.
Ik moet zeggen, Lemony Snicket is best vermakelijk. Het blijft natuurlijk een kinderfilm, maar toch nog een best goedequote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige JC-films die ik nog niet gezien heb.
Ik heb al zijn 'grote' films gezien, behalve Lemony Snicket en The Grinch.
Zie ook MIJN reply in dat topic...quote:
quote:# Believe It or Not (2007) (pre-production)
# The Number 23 (2006) (filming)
# Fun with Dick and Jane (2005)
# Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events (2004)
# Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
# Bruce Almighty (2003)
# Pecan Pie (2003) (geen echte film, toch gezien)
# The Majestic (2001)
# How the Grinch Stole Christmas (2000)
# Me, Myself & Irene (2000)
# Man on the Moon (1999)
# The Truman Show (1998)
# Liar Liar (1997)
# The Cable Guy (1996)
# Ace Ventura: When Nature Calls (1995)
# Batman Forever (1995)
# Dumb & Dumber (1994)
# The Mask (1994)
# Ace Ventura: Pet Detective (1994)
quote:
Ik ga ze dan zeker ook eens kijken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, Lemony Snicket is best vermakelijk. Het blijft natuurlijk een kinderfilm, maar toch nog een best goede.
En de sets zijn erg mooi. En een bijrol van Meryll Streep
.
Aanpakken dat verloederde tuigquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:22 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb ook verassend veel van zijn films gezien![]()
Begin maar bij rena.quote:
Wat vind jij 'ver(r)assend veel'?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:22 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb ook verassend veel van zijn films gezien![]()
quote:
Mwah, die reken ik nog onder de fiktouten..quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:23 schreef alwaysthebest het volgende:
The Grinch is stom.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:23 schreef alwaysthebest het volgende:
The Grinch is stom.
Rena is geen tikfoutquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, die reken ik nog onder de fiktouten..
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat vind jij 'ver(r)assend veel'?
Lijstjeeeeee!
quote:
Pfff, 8.quote:
Het is zonder hoofdletter, dus het is in ieder geval FOUT!quote:
Best wel weinig. Sorry Buup.quote:# Believe It or Not (2007) (pre-production)
# The Number 23 (2006) (filming)
# Fun with Dick and Jane (2005)
# Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events (2004)
# Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
# Bruce Almighty (2003)
# Pecan Pie (2003) (geen echte film, toch gezien )
# The Majestic (2001)
# How the Grinch Stole Christmas (2000)
# Me, Myself & Irene (2000)
# Man on the Moon (1999)
# The Truman Show (1998)
# Liar Liar (1997)
# The Cable Guy (1996)
# Ace Ventura: When Nature Calls (1995)
# Batman Forever (1995)
# Dumb & Dumber (1994)
# The Mask (1994)
# Ace Ventura: Pet Detective (1994)
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is zonder hoofdletter, dus het is in ieder geval FOUT!.
quote:
Als rena een naam is, dient het wel met hoofdletter geschreven te worden, en doet rena het zelf fout, indien het géén naam is, moet het aan het begin van een zin tóch met hoofdletter geschreven worden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is zonder hoofdletter, dus het is in ieder geval FOUT!.
Sorry, rena.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:29 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar voor verontschuldigen? En dan al helemaal aanBupa
?
*'hoofdlettek' quoot*quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als rena een naam is, dient het wel met hoofdlettek geschreven te worden, en doet rena het zelf fout, indien het géén naam is, moet het aan het begin van een zin tóch met hoofdletter geschreven worden.
![]()
Dat valt onder typefoutquote:
Ga ergens anders Kirk Geiger aanbidden!quote:
Dan doe ik het in deze postquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga ergens anders Kirk Geiger aanbidden!
quote:
Én ik had een punt, Bupatih. Ik had wel een punt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat valt onder typefout.
En ik maar denken dat ik de post na twee keer controleren toch wel foutloos kon plaatsen![]()
Da's beter.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan doe ik het in deze post![]()
![]()
Kirk Geiger
![]()
![]()
Gebakken darmfilet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:35 schreef rena het volgende:
Ik ben alleen thuisWat zal ik vreten? Friet, pizza of iets anders ongezonds?
Hier heb je een punt:quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Én ik had een punt, Bupatih. Ik had wel een punt..
Heb je huisdieren?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:35 schreef rena het volgende:
Ik heb lasagne gemaakt. Over 5 minuten kan ik de kaas erop strooien en over ene kwartier is ie klaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:35 schreef rena het volgende:
quote:
Ja, maar daar zit iets te veel haar op en ik heb geen tijd om hem helemaal te ontleden.quote:
Ik denk niet dat zijn lippen zo'n gewicht kunnen dragen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:36 schreef Svensational het volgende:
Ik hang aan je lippen, Canisfire.
Met huid en haar opetenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit iets te veel haar op en ik heb geen tijd om hem helemaal te ontleden.![]()
Een a-broodje a-poep.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:35 schreef rena het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn lippen zo'n gewicht kunnen dragen.
Ik hoef jequote:
quote:
Wil je mijn punten zien dan?quote:
quote:
Zolang ze niet op die vanquote:
New Yorkquote:
Leueueueueuk!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
New York
Ik vlieg op 14 juni en kom 18 juni terug... 5 dagenGenoeg om NewYork te zien + hou ik nog over voor een hoop dingen te kopen.
Plus ik moet ook nog geld overhouden omdat ik naar Parijs/Disneyland ga
Plus ik ga ook nog van de zomer een paar dagajes Berijn
Weer zo doen?quote:
quote:Chuck Norris once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]Psst, het is maar een film, hoor! Er is niet echt zo'n groen monster dat kleine kindjes pest...
Mits je die hebt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer zo doen?
Zo ben ik altijd al geweest.
Zelfkennis is oké.
Jij en zelfkennis?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer zo doen?
Zo ben ik altijd al geweest.
Zelfkennis is oké.
Mag ik meequote:Op dinsdag 4 april 2006 18:22 schreef rena het volgende:
Ik ga nu naar de snackbar toe![]()
![]()
![]()
Vreet smakelijk allemaal![]()
De enige vast niet, maar toch wel redelijk zeldzaam.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben ik nou de enige die friet gewoon niet lekker vind?.
ik ben volgens mij de enige die geen thee lustquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben ik nou de enige die friet gewoon niet lekker vind?.
Ik ken iemand die ook geen thee lust.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die geen thee lust
Maar zo extreem is het nietquote:ben iig nog nooit iemand tegengekomen die er ook kotsneigingen van krijgt
Dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben iig nog nooit iemand tegengekomen die er ook kotsneigingen van krijgt
ik wil diegene graag ontmoetenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken iemand die ook geen thee lust.
Diegene is wel te jong voor je.quote:
Koude patatquote:ik luste tot mijn tiende ofzo geen friet, maar dat kwam vooral omdat ik zo langzaam at
[en koude patat is zooooooo vies]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Die franse frietjes van de Mac zijn trouwens nog wel te eten..
Oh. Ja, nou. Als ik 'm een keer zie, dan zal ik het vragen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoel ook vooral om de hand te schudden
Dan heb ik 1 JC film meer gezien, want op mijn lijstje staat The Grinch ook.quote:
Waar zit je?! In een hostel?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:54 schreef Dizer het volgende:
Vliegen met KLM
Hotel: Holiday Inn Hasbrouck Heights
(half uur van Manhatten vandaan met metro...)
Kosten: 588 euro. incl alle kosten zoals belasting en zo.
Als we voor een hotel midden in manhatten gingen, moesten we 200 euro bij optellen.
Hotel: Holiday Inn Hasbrouck Heightsquote:
Oeh, hotels zijn best duur.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hotel: Holiday Inn Hasbrouck Heights
Vertel het mij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, hotels zijn best duur.
Ik had anders nog wel een prima hostel geweten aan Central Park voor 20 dollar per nacht.
Nou... ehm... ik weet de naam niet meerquote:
Vraag het even aan degene met wie je daar hebt gelogeerd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou... ehm... ik weet de naam niet meer![]()
Maar ik kan het wel even vragen aan degene met wie ik daar heb gelogeerd.
![]()
quote:This is 'New York City's Best Hostel' Jazz on the Park is located at 106 St and Central Park West (all private dorms are in an adjacent building on 105th St). This hostel is designed for backpackers who want to relax and enjoy NYC to the fullest but at their own pace.
We offer FREE BREAKFAST, No Curfew, A Sensible Drinking Policy, A/C in all rooms, plus linens, towels and lots of fun!
We are known for our funky coffee bar lounge where everyone is guaranteed to make a new friend, crazy summer pub crawls, free Pizza and BBQ parties!
Ow wacht, het was 45 dollarquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:31 schreef Zhenar het volgende:
Heb hem al: Jazz on the Park.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf voorlopig wel even thuis. In september dan naar Rome en eind december/begin januari naar China.
Heb je de rest van míjn lijst gezien?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan heb ik 1 JC film meer gezien, want op mijn lijstje staat The Grinch ook.
WTF, heb ik er zoveel van hem gezien?!![]()
![]()
Pannenkoek.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb pannekoeken (met of zonder tussen-n) met warme kersen en slagroom op![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je de rest van míjn lijst gezien?![]()
Prima prijs nog steedsquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow wacht, het was 45 dollar![]()
Maar nog steeds best te doen voor NY.![]()
En ik heb er twee jaar geleden mijn scheerapparaat laten liggen, dus als je die gelijk ff meeneemt zou dat erg tof zijnquote:
Men zegt wel vaker dat The Cable Guy superslecht is...maar ik vind het opzich wel meevallen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!Had er helemaal geen idee van dat ik er zoveel had gezien!
Sommigen ook echt alleen een keer in het vliegtuig ofzo. En The Cable Guy kreeg ik van een neef op video, dus moest hem daarom wel kijken. Met tegenzin
De rest is allemaal "wel aardig" tot "superdeluxegaaf"
![]()
Roep het tegen die tijd nog ff, dan zal ik er naar kijken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ik heb er twee jaar geleden mijn scheerapparaat laten liggen, dus als je die gelijk ff meeneemt zou dat erg tof zijn![]()
Ik ben zelf nog wezen kijken toen ik diezelfde vakantie een tussenstop maakte van Boston naar Washington. Hij was niet te vindenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Roep het tegen die tijd nog ff, dan zal ik er naar kijken.
Dank.quote:
Nee hoor, FOK! is maar een internet forum.quote:
Ik heb nogal een aparte deur op mijn kamer. Als je het slot niet helemaal opendraait (dat kan alleen vanaf de buitenkant), dan klikt hij op slot zodra je hem dicht doet. Zoals nu het geval isquote:
Whehehequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb nogal een aparte deur op mijn kamer. Als je het slot niet helemaal opendraait (dat kan alleen vanaf de buitenkant), dan klikt hij op slot zodra je hem dicht doet. Zoals nu het geval isEn er is niemand thuis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt lomp.Gelukkig heb ik mijn phone hier.
En internet en drinken.
Alleen geen eten![]()
Ik heb een wasbakquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef MissBliss het volgende:
Kan je nu ook niet naar de wc?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb nogal een aparte deur op mijn kamer. Als je het slot niet helemaal opendraait (dat kan alleen vanaf de buitenkant), dan klikt hij op slot zodra je hem dicht doet. Zoals nu het geval isEn er is niemand thuis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt lomp.Gelukkig heb ik mijn phone hier.
En internet en drinken.
Alleen geen eten![]()
Ik vond dat ook een komische situatiequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef Zhenar het volgende:
Allebei mijn huisgenoten onbereikbaar![]()
![]()
Gelukkig wonen er een paar familieleden in de straat, dus als de nood hoog wordt bel ik die wel.
Maar vooralsnog vind ik het wel een komische situatie. Beter in ieder geval dan die keer dat ik mijzelf buitensloot.![]()
Hoe ben je toen weer binnen gekomen dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef Zhenar het volgende:
Allebei mijn huisgenoten onbereikbaar![]()
![]()
Gelukkig wonen er een paar familieleden in de straat, dus als de nood hoog wordt bel ik die wel.
Maar vooralsnog vind ik het wel een komische situatie. Beter in ieder geval dan die keer dat ik mijzelf buitensloot.![]()
Jamaar daarvan was je niet live getuige. Nu kan ik updates geven van hoe ik langzamerhand tot waanzin verval!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een komische situatie![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar daarvan was je niet live getuige. Nu kan ik updates geven van hoe ik langzamerhand tot waanzin verval!![]()
![]()
Toen ben ik eerst naar een meisje gelopen dat de sleutels had (in Amsterdam) en toen weer naar huis om te ontdekken dat het de verkeerde sleutels waren. Toen moest ik de trein naar Castricum nemen om daar het enige bestaande setje reservesleutels op te halen. In totaal toch zo'n zes uur mee bezig geweestquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoe ben je toen weer binnen gekomen dan?.
En terechtquote:
Oh, ik vergat te melden dat ik een uurtje voordat ik mijzelf buitensloot toen ook nog mijn enkel had verstuikt. Dus ik moest alles strompelend doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toen ben ik eerst naar een meisje gelopen dat de sleutels had (in Amsterdam) en toen weer naar huis om te ontdekken dat het de verkeerde sleutels waren. Toen moest ik de trein naar Castricum nemen om daar het enige bestaande setje reservesleutels op te halen. In totaal toch zo'n zes uur mee bezig geweest![]()
![]()
![]()
Dan is dit nog best te doen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben iig nog nooit iemand tegengekomen die er ook kotsneigingen van krijgt
Dát was een toffe post jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, ik vergat te melden dat ik een uurtje voordat ik mijzelf buitensloot toen ook nog mijn enkel had verstuikt. Dus ik moest alles strompelend doen.![]()
Ik ben gelukkig niet de enige met zulke suffe avonturenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
ik heb mezelf ook eens buitengesloten... de ene reservesleutel lag bij moeders [in drenthe] en de andere bij de makelaar... en het was zondag
en op m'n oude werk heb ik mezelf 's opgesloten in de slaapkamer... was ik 's nachts naar de plee geweest, had ik de sleutel aan de buitenkant nog in 't slot, ik naar binnen, daar de deur met de knop omgedraaid.... kon ik er niet meer uit!! kwam er 's morgens pas achter [moest pissen als een idioot] en moest ik wachten tot de kids zelf wakker werden, zodat ze mij konden redden...
het was zó genant echt![]()
Ik zit hem voortdurend te zoeken, maar kan hem niet vinden!quote:
Ik zit er voor 39 dollar per nacht. Das goedkoop omdat het een half uurtje met de metro is van Manhattenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:33 schreef PeRi het volgende:
Thanks Z. Ziet er wel okay uit!
Klaagbaak door de eeuwen heenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef Bupatih het volgende:
Hallo. Uw ONZ-mod komt even wat leuke topics melden:
Klaagbaak door de eeuwen heen
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Klaagbaak door de eeuwen heen.
Niet eens in Manhattanquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit er voor 39 dollar per nacht. Das goedkoop omdat het een half uurtje met de metro is van Manhatten
Waar heb je je tickets vandaan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit er voor 39 dollar per nacht. Das goedkoop omdat het een half uurtje met de metro is van Manhatten
Good Bookers (voorheen Brooks Reisbureau) Zit in Purmerend.quote:
Ik vraag het me ook af. Want je hebt 550 nog iets ofzo betaald voor de hele reis? 5 dagen? Dat is echt cheap. Ik vind alleen al tickets die duurder zijn. Maar ik moet me sowieso nog ff verder erin verdiepenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Good Bookers (voorheen Brooks Reisbureau) Zit in Purmerend.
Echt, nergens zo goedkoop kunnen vinden. En met KLM. Ze heeft echt der best voor me gedaan, omdat we elkaar kennen als winkelburen. Reisbureau zat naast mijn vorige winkel (bijbaantje). Ik heb daar 2 uur gezeten
Ik heb geen idee, maar die kerel in het witquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ben echt slecht in engels, maar weet iemand wat de volgende zin betekend?
i aint got a clue but the guy in the white
has a very rectangular heed
ik heb geknipt en geplaktquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar die kerel in het wit
heeft een nogal vierhoekig hoofd
(ik nam aan dat je "head" ipv "heed" bedoelde)
Vies is subjectiefquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
En deze zin
I don't know them but a could pop me willy in
your mouth to make up for it if you want.
zeker iets vies....
Hmmmzzz wat is dan de vertaling van die zin?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Heed is aandacht.
geweldig... lekker gefeest, alleen op de terugweg beetje misselijk geweest en dan vooral 's ochtends.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:04 schreef BVO het volgende:
Hoe was het in Newcastle trouwens??
Ik ken ze niet maar hij kan z'n pik erin stoppen (?)quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
En deze zin
zeker iets vies....
ok ik weet genoeg... hoe kom ik hier zo snel mogelijk vanafquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ken ze niet maar hij kan z'n pik erin stoppen (?)
Je mond om het goed te maken als je wilt.
zoiets?![]()
Waarom waag ik me eraan, vertalen kan ik geen bal van, laat staan dit slechte Engels..
Ik ken ze niet, maar ik zou mijn piemel in je mond kunnen stoppen om het goed te maken, als je dat wilt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
En deze zin
zeker iets vies....
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen nu heb ik last van mensjes uit engeland... maar ze hebben zo'n kut accent en zo schrijven ze ook en ik weet dus de helft niet van wat ze schrijven![]()
Oh, ik dacht dat het weer een of ander liedje was.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ik weet genoeg... hoe kom ik hier zo snel mogelijk vanaf![]()
Ow wacht ik blokkeer die gasten wel gewoon![]()
ieeeeeeeeeeeeuw.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar ik zou mijn piemel in je mond kunnen stoppen om het goed te maken, als je dat wilt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Beat eronder, en je hebt zo een nieuw R&B nummer.
ach jah had gekund.... maar ze hadden het dus tegen mij.....quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het weer een of ander liedje was..
.
Je moet niet via Internet. Want die hebben alleen vaste paketten. Wij hebben hotel apart en vlieg apart geboekt. En dan zijn er veeeeel meer mogelijkhedenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Want je hebt 550 nog iets ofzo betaald voor de hele reis? 5 dagen? Dat is echt cheap. Ik vind alleen al tickets die duurder zijn. Maar ik moet me sowieso nog ff verder erin verdiepen.
dat is wel erg vroegquote:
Ik had er mijn oude sig vandaan: "He who hesistates, masturbates"quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Men zegt wel vaker dat The Cable Guy superslecht is...maar ik vind het opzich wel meevallen.![]()
Wat een aarstulpenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:10 schreef Dizer het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=216761393594848141&pl=true
Stuur wat van die belofte hierheen, svp.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:31 schreef Bupatih het volgende:
Goedemorgen, schatjes.
Het belooft weer een mooie dag te worden!
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stuur wat van die belofte hierheen, svp.
Hier belooft het vooralsnog een kutdag te worden.
Ja!quote:
Ga je keihard playstationen? Ik heb een date nl.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Gelukkig is de werkdag na zessen weer voorbij en staat er vanavond wel wat leuks gepland. Dat dan weer wel.
Maar vooralsnog is het nog geen tien uur in de ochtend en heb ik er nu de pé al in.
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:55 schreef Duiveltja het volgende:
Ga je keihard playstationen? Ik heb een date nl.
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij een date?
Ga je dan ook nuecken? Ik ws wel, als het een beetje meezit.
Buup is er ook nog altijdquote:Op woensdag 5 april 2006 09:59 schreef Duiveltja het volgende:
Kan er maar 1 "bezig" zijn hier, wie moet anders de boel in de gaten houden. Ik ga overigens "film" kijken, jij?
quote:
Een nummertje makenquote:Ik ga 'plaatjes draaien' op mijn slaapkamer. .
quote:Op woensdag 5 april 2006 10:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Straks heeft ook "Buup" een date. Ik kan me nog goed herinneren dat hij een keer is uitgeweest.![]()
![]()
Dat er nog geen MBquote:
Ik heb wel ooit een MB-smiley op MSN gehad...quote:Op woensdag 5 april 2006 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat er nog geen MBsmiley is zeg.
Wat een nep adoratie in dit topic![]()
![]()
. !
(ik sla door, ik weet het).
Het viel mij ook tegen jaquote:Op woensdag 5 april 2006 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat er nog geen MBsmiley is zeg.
Wat een nep adoratie in dit topic![]()
![]()
. !
(ik sla door, ik weet het).
Ik heb er ook 1 ( :L ) maar die zwaait nietquote:Op woensdag 5 april 2006 10:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een MB-smiley op MSN gehad...
Ik denk ik wijs je "fans" er even opquote:Op woensdag 5 april 2006 10:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het viel mij ook tegen ja
[..]
Ik heb er ook 1 ( :L ) maar die zwaait niet
Ik heb ook de customized ':J'quote:Op woensdag 5 april 2006 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk ik wijs je "fans" er even op.
Ja, die heb ik nu ook.
Ik nog niet, doe eens geven?quote:
Eeuwige dank etc..quote:
Eeuwig wordt steeds een beetje langerquote:
Pas nog gekekenquote:
Mooi hoor, dat SHO-chat.quote:
ShowChatquote:
Verander op wiki Skaais avatar maar in die van jou.quote:
ALs ik tijd heb zal ik eens gaan sleutelenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verander op wiki Skaais avatar maar in die van jou.
*opvrolijkt*quote:Op woensdag 5 april 2006 12:01 schreef rena het volgende:
Hallo![]()
Ik ben ontzettend chagrijnig. Vrolijk me op
![]()
![]()
Klik op de linkjes die ik zonet allemaal heb gepost.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:01 schreef rena het volgende:
Hallo![]()
Ik ben ontzettend chagrijnig. Vrolijk me op
![]()
![]()
Ik was gisteren al op zoek naar die link.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klik op de linkjes die ik zonet allemaal heb gepost.![]()
Iemand bannenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*opvrolijkt*
verder nog iets? Note ofzo? Slotje?
OMG, het zal je maar overkomenquote:
quote:
Alles kan jaquote:
Voor zover ik heb begrepen is het echt. Vervolgactie van HEMA is dat ze nu de vier (?) meest gestolen artikelen in de aanbieding gaan gooienquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is het echt. Vervolgactie van HEMA is dat ze nu de vier (?) meest gestolen artikelen in de aanbieding gaan gooien. Waaronder lipgloss, oplaadbare batterijen en vitaminepillen.
Weet je hoe duur die dingen zijn?quote:
Centrum, 30 pillen 7 euro ofzoquote:
quote:
Wij hebben zelf ook een AT knop hoor.....quote:Op woensdag 5 april 2006 12:29 schreef pberends het volgende:
Lerares had 28 keer seks met 13-jarige
Rechter: eerst makeover en afvallen, dan mag u er weer op
Wtf heb jij daar een knop voorquote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij hebben zelf ook een AT knop hoor.....
Net die persconferentie gezien? Ze stond er weer erg... ehm daadkrachtigquote:Op woensdag 5 april 2006 13:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze is nu al populairder (volgens M. de Hond).
Nee, ik ben aan het lerenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Net die persconferentie gezien? Ze stond er weer erg... ehm daadkrachtig.
Rutte is me te suf.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het leren. Jij ook toch?
Maar vanavond is er vast wel een herhaling. Daadkracht is haar middle name
.
Ik ga voor Rutte trouwens. I do love softies.
Ik heb speciale... voor vrouwenquote:
Hadden ze geen versie voor kleine meisjes dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb speciale... voor vrouwen
Was vet duur en ik heb er niks aan want ze liggen nog bij :J
Ja, die laadt dus niet bij mij...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:29 schreef Bupatih het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ShowChat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |