Dan doe ik het in deze postquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga ergens anders Kirk Geiger aanbidden!
quote:
Én ik had een punt, Bupatih. Ik had wel een punt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat valt onder typefout.
En ik maar denken dat ik de post na twee keer controleren toch wel foutloos kon plaatsen![]()
Da's beter.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan doe ik het in deze post![]()
![]()
Kirk Geiger
![]()
![]()
Gebakken darmfilet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:35 schreef rena het volgende:
Ik ben alleen thuisWat zal ik vreten? Friet, pizza of iets anders ongezonds?
Hier heb je een punt:quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Én ik had een punt, Bupatih. Ik had wel een punt..
Heb je huisdieren?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:35 schreef rena het volgende:
Ik heb lasagne gemaakt. Over 5 minuten kan ik de kaas erop strooien en over ene kwartier is ie klaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:35 schreef rena het volgende:
quote:
Ja, maar daar zit iets te veel haar op en ik heb geen tijd om hem helemaal te ontleden.quote:
Ik denk niet dat zijn lippen zo'n gewicht kunnen dragen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:36 schreef Svensational het volgende:
Ik hang aan je lippen, Canisfire.
Met huid en haar opetenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit iets te veel haar op en ik heb geen tijd om hem helemaal te ontleden.![]()
Een a-broodje a-poep.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:35 schreef rena het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn lippen zo'n gewicht kunnen dragen.
Ik hoef jequote:
quote:
Wil je mijn punten zien dan?quote:
quote:
Zolang ze niet op die vanquote:
New Yorkquote:
Leueueueueuk!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
New York
Ik vlieg op 14 juni en kom 18 juni terug... 5 dagenGenoeg om NewYork te zien + hou ik nog over voor een hoop dingen te kopen.
Plus ik moet ook nog geld overhouden omdat ik naar Parijs/Disneyland ga
Plus ik ga ook nog van de zomer een paar dagajes Berijn
Weer zo doen?quote:
quote:Chuck Norris once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]Psst, het is maar een film, hoor! Er is niet echt zo'n groen monster dat kleine kindjes pest...
Mits je die hebt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer zo doen?
Zo ben ik altijd al geweest.
Zelfkennis is oké.
Jij en zelfkennis?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer zo doen?
Zo ben ik altijd al geweest.
Zelfkennis is oké.
Mag ik meequote:Op dinsdag 4 april 2006 18:22 schreef rena het volgende:
Ik ga nu naar de snackbar toe![]()
![]()
![]()
Vreet smakelijk allemaal![]()
De enige vast niet, maar toch wel redelijk zeldzaam.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben ik nou de enige die friet gewoon niet lekker vind?.
ik ben volgens mij de enige die geen thee lustquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben ik nou de enige die friet gewoon niet lekker vind?.
Ik ken iemand die ook geen thee lust.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die geen thee lust
Maar zo extreem is het nietquote:ben iig nog nooit iemand tegengekomen die er ook kotsneigingen van krijgt
Dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die geen thee lust
ben iig nog nooit iemand tegengekomen die er ook kotsneigingen van krijgt
ik wil diegene graag ontmoetenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken iemand die ook geen thee lust.
Diegene is wel te jong voor je.quote:
Koude patatquote:ik luste tot mijn tiende ofzo geen friet, maar dat kwam vooral omdat ik zo langzaam at
[en koude patat is zooooooo vies]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Die franse frietjes van de Mac zijn trouwens nog wel te eten..
Oh. Ja, nou. Als ik 'm een keer zie, dan zal ik het vragen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoel ook vooral om de hand te schudden
Dan heb ik 1 JC film meer gezien, want op mijn lijstje staat The Grinch ook.quote:
Waar zit je?! In een hostel?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:54 schreef Dizer het volgende:
Vliegen met KLM
Hotel: Holiday Inn Hasbrouck Heights
(half uur van Manhatten vandaan met metro...)
Kosten: 588 euro. incl alle kosten zoals belasting en zo.
Als we voor een hotel midden in manhatten gingen, moesten we 200 euro bij optellen.
Hotel: Holiday Inn Hasbrouck Heightsquote:
Oeh, hotels zijn best duur.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hotel: Holiday Inn Hasbrouck Heights
Vertel het mij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, hotels zijn best duur.
Ik had anders nog wel een prima hostel geweten aan Central Park voor 20 dollar per nacht.
Nou... ehm... ik weet de naam niet meerquote:
Vraag het even aan degene met wie je daar hebt gelogeerd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou... ehm... ik weet de naam niet meer![]()
Maar ik kan het wel even vragen aan degene met wie ik daar heb gelogeerd.
![]()
quote:This is 'New York City's Best Hostel' Jazz on the Park is located at 106 St and Central Park West (all private dorms are in an adjacent building on 105th St). This hostel is designed for backpackers who want to relax and enjoy NYC to the fullest but at their own pace.
We offer FREE BREAKFAST, No Curfew, A Sensible Drinking Policy, A/C in all rooms, plus linens, towels and lots of fun!
We are known for our funky coffee bar lounge where everyone is guaranteed to make a new friend, crazy summer pub crawls, free Pizza and BBQ parties!
Ow wacht, het was 45 dollarquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:31 schreef Zhenar het volgende:
Heb hem al: Jazz on the Park.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf voorlopig wel even thuis. In september dan naar Rome en eind december/begin januari naar China.
Heb je de rest van míjn lijst gezien?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan heb ik 1 JC film meer gezien, want op mijn lijstje staat The Grinch ook.
WTF, heb ik er zoveel van hem gezien?!![]()
![]()
Pannenkoek.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb pannekoeken (met of zonder tussen-n) met warme kersen en slagroom op![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je de rest van míjn lijst gezien?![]()
Prima prijs nog steedsquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow wacht, het was 45 dollar![]()
Maar nog steeds best te doen voor NY.![]()
En ik heb er twee jaar geleden mijn scheerapparaat laten liggen, dus als je die gelijk ff meeneemt zou dat erg tof zijnquote:
Men zegt wel vaker dat The Cable Guy superslecht is...maar ik vind het opzich wel meevallen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!Had er helemaal geen idee van dat ik er zoveel had gezien!
Sommigen ook echt alleen een keer in het vliegtuig ofzo. En The Cable Guy kreeg ik van een neef op video, dus moest hem daarom wel kijken. Met tegenzin
De rest is allemaal "wel aardig" tot "superdeluxegaaf"
![]()
Roep het tegen die tijd nog ff, dan zal ik er naar kijken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ik heb er twee jaar geleden mijn scheerapparaat laten liggen, dus als je die gelijk ff meeneemt zou dat erg tof zijn![]()
Ik ben zelf nog wezen kijken toen ik diezelfde vakantie een tussenstop maakte van Boston naar Washington. Hij was niet te vindenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Roep het tegen die tijd nog ff, dan zal ik er naar kijken.
Dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |