quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen nu heb ik last van mensjes uit engeland... maar ze hebben zo'n kut accent en zo schrijven ze ook en ik weet dus de helft niet van wat ze schrijven![]()
Oh, ik dacht dat het weer een of ander liedje was.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ik weet genoeg... hoe kom ik hier zo snel mogelijk vanaf![]()
Ow wacht ik blokkeer die gasten wel gewoon![]()
ieeeeeeeeeeeeuw.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar ik zou mijn piemel in je mond kunnen stoppen om het goed te maken, als je dat wilt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Beat eronder, en je hebt zo een nieuw R&B nummer.
ach jah had gekund.... maar ze hadden het dus tegen mij.....quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het weer een of ander liedje was..
.
Je moet niet via Internet. Want die hebben alleen vaste paketten. Wij hebben hotel apart en vlieg apart geboekt. En dan zijn er veeeeel meer mogelijkhedenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Want je hebt 550 nog iets ofzo betaald voor de hele reis? 5 dagen? Dat is echt cheap. Ik vind alleen al tickets die duurder zijn. Maar ik moet me sowieso nog ff verder erin verdiepen.
dat is wel erg vroegquote:
Ik had er mijn oude sig vandaan: "He who hesistates, masturbates"quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Men zegt wel vaker dat The Cable Guy superslecht is...maar ik vind het opzich wel meevallen.![]()
Wat een aarstulpenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:10 schreef Dizer het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=216761393594848141&pl=true
Stuur wat van die belofte hierheen, svp.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:31 schreef Bupatih het volgende:
Goedemorgen, schatjes.
Het belooft weer een mooie dag te worden!
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stuur wat van die belofte hierheen, svp.
Hier belooft het vooralsnog een kutdag te worden.
Ja!quote:
Ga je keihard playstationen? Ik heb een date nl.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Gelukkig is de werkdag na zessen weer voorbij en staat er vanavond wel wat leuks gepland. Dat dan weer wel.
Maar vooralsnog is het nog geen tien uur in de ochtend en heb ik er nu de pé al in.
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:55 schreef Duiveltja het volgende:
Ga je keihard playstationen? Ik heb een date nl.
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij een date?
Ga je dan ook nuecken? Ik ws wel, als het een beetje meezit.
Buup is er ook nog altijdquote:Op woensdag 5 april 2006 09:59 schreef Duiveltja het volgende:
Kan er maar 1 "bezig" zijn hier, wie moet anders de boel in de gaten houden. Ik ga overigens "film" kijken, jij?
quote:
Een nummertje makenquote:Ik ga 'plaatjes draaien' op mijn slaapkamer. .
quote:Op woensdag 5 april 2006 10:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Straks heeft ook "Buup" een date. Ik kan me nog goed herinneren dat hij een keer is uitgeweest.![]()
![]()
Dat er nog geen MBquote:
Ik heb wel ooit een MB-smiley op MSN gehad...quote:Op woensdag 5 april 2006 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat er nog geen MBsmiley is zeg.
Wat een nep adoratie in dit topic![]()
![]()
. !
(ik sla door, ik weet het).
Het viel mij ook tegen jaquote:Op woensdag 5 april 2006 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat er nog geen MBsmiley is zeg.
Wat een nep adoratie in dit topic![]()
![]()
. !
(ik sla door, ik weet het).
Ik heb er ook 1 ( :L ) maar die zwaait nietquote:Op woensdag 5 april 2006 10:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een MB-smiley op MSN gehad...
Ik denk ik wijs je "fans" er even opquote:Op woensdag 5 april 2006 10:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het viel mij ook tegen ja
[..]
Ik heb er ook 1 ( :L ) maar die zwaait niet
Ik heb ook de customized ':J'quote:Op woensdag 5 april 2006 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk ik wijs je "fans" er even op.
Ja, die heb ik nu ook.
Ik nog niet, doe eens geven?quote:
Eeuwige dank etc..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |