Nee hoor, FOK! is maar een internet forum.quote:
Ik heb nogal een aparte deur op mijn kamer. Als je het slot niet helemaal opendraait (dat kan alleen vanaf de buitenkant), dan klikt hij op slot zodra je hem dicht doet. Zoals nu het geval isquote:
Whehehequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb nogal een aparte deur op mijn kamer. Als je het slot niet helemaal opendraait (dat kan alleen vanaf de buitenkant), dan klikt hij op slot zodra je hem dicht doet. Zoals nu het geval isEn er is niemand thuis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt lomp.Gelukkig heb ik mijn phone hier.
En internet en drinken.
Alleen geen eten![]()
Ik heb een wasbakquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef MissBliss het volgende:
Kan je nu ook niet naar de wc?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb nogal een aparte deur op mijn kamer. Als je het slot niet helemaal opendraait (dat kan alleen vanaf de buitenkant), dan klikt hij op slot zodra je hem dicht doet. Zoals nu het geval isEn er is niemand thuis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt lomp.Gelukkig heb ik mijn phone hier.
En internet en drinken.
Alleen geen eten![]()
Ik vond dat ook een komische situatiequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef Zhenar het volgende:
Allebei mijn huisgenoten onbereikbaar![]()
![]()
Gelukkig wonen er een paar familieleden in de straat, dus als de nood hoog wordt bel ik die wel.
Maar vooralsnog vind ik het wel een komische situatie. Beter in ieder geval dan die keer dat ik mijzelf buitensloot.![]()
Hoe ben je toen weer binnen gekomen dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef Zhenar het volgende:
Allebei mijn huisgenoten onbereikbaar![]()
![]()
Gelukkig wonen er een paar familieleden in de straat, dus als de nood hoog wordt bel ik die wel.
Maar vooralsnog vind ik het wel een komische situatie. Beter in ieder geval dan die keer dat ik mijzelf buitensloot.![]()
Jamaar daarvan was je niet live getuige. Nu kan ik updates geven van hoe ik langzamerhand tot waanzin verval!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een komische situatie![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar daarvan was je niet live getuige. Nu kan ik updates geven van hoe ik langzamerhand tot waanzin verval!![]()
![]()
Toen ben ik eerst naar een meisje gelopen dat de sleutels had (in Amsterdam) en toen weer naar huis om te ontdekken dat het de verkeerde sleutels waren. Toen moest ik de trein naar Castricum nemen om daar het enige bestaande setje reservesleutels op te halen. In totaal toch zo'n zes uur mee bezig geweestquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoe ben je toen weer binnen gekomen dan?.
En terechtquote:
Oh, ik vergat te melden dat ik een uurtje voordat ik mijzelf buitensloot toen ook nog mijn enkel had verstuikt. Dus ik moest alles strompelend doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toen ben ik eerst naar een meisje gelopen dat de sleutels had (in Amsterdam) en toen weer naar huis om te ontdekken dat het de verkeerde sleutels waren. Toen moest ik de trein naar Castricum nemen om daar het enige bestaande setje reservesleutels op te halen. In totaal toch zo'n zes uur mee bezig geweest![]()
![]()
![]()
Dan is dit nog best te doen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die geen thee lust
ben iig nog nooit iemand tegengekomen die er ook kotsneigingen van krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |