Duh....jij geeft niemand puntenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:13 schreef RonaldV het volgende:
Ik ga k_man ook geen punten geven...
Dat dan weer wel, jaquote:
Welk neerbuigend toontje? Ik probeer echt niemand af te kammen ofzo. Ik dacht dat ik mijn posts netjes en neutraal geformuleerd had, dus dan vind ik het jammer dat jij meteen zo fel en persoonlijk reageert. Het ging er helemaal niet om of mijn foto's nou zo goed zijn. Dat zijn ze soms helemaal niet, dat weet ik ook wel. Maar dat was het punt niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef Puckzzz het volgende:
Oww face it!!!
ik zal nooit en te nimmer een punt van k-man krijgen omdat hij mij niet mag. Hij kan hier nu wel de diplomaat uit gaan hangen dat hij geen namen wil noemen en whatever...maar hij doet zelf ook enorm mee aan vriendjespolitiek, maar dan in reverse... hij geeft vooral geen punten aan diegene waar hij een hekel aan heeft, en daar ben ik er eentje van....
persoonlijk ben ik van mening k-man dat jij nog niet 1 keer een foto hebt ingeleverd die beter was dan de mijne...dus dat neerbuigende toontje mag je achterwege laten![]()
Nou de ideale situatie zou in mijn ogen zijn dat de foto wint die men het beste vindt, zonder dat andere overwegingen meespelen. Maar zoals ik al zei in de eerste post over dit onderwerp; dat kun je jammer vinden en soms nog eens benoemen, maar nooit geheel voorkomen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:23 schreef RonaldV het volgende:
Ik zie eigenlijk niet waarom mensen geen voorkeur mogen hebben? Als iemand (wie dan ook) geen zin heeft om user X of Y punten toe te kennen omdat ze elkaar niet liggen: who cares?
Ik voel me persoonlijk aangesproken omdat - hoe neutraal je het ook formuleerde - duidelijk over mijn foto's hebt. Dat de stijl jou niet aanspreekt kan ik inkomen, maar om dan te zeggen dat de foto slecht is en geen punten waardig is is niet terecht. In een ander fotografieforum heb ik toevallig diezelfde foto ook ingestuurd voor een maandopdracht 'nacht' In dat forum wordt de foto juist heel enthousiast ontvangen, omdat het weer eens een andere insteek is van het onderwerp.quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Welk neerbuigend toontje? Ik probeer echt niemand af te kammen ofzo. Ik dacht dat ik mijn posts netjes en neutraal geformuleerd had, dus dan vind ik het jammer dat jij meteen zo fel en persoonlijk reageert. Het ging er helemaal niet om of mijn foto's nou zo goed zijn. Dat zijn ze soms helemaal niet, dat weet ik ook wel. Maar dat was het punt niet.
De beschuldiging dat ik mensen geen punten zou geven omdat ik ze niet mag moet ik toch tegenspreken. Jij hebt een vrij eigen stijl van fotograferen die mij niet zo erg aanspreekt, maar ik sluit helemaal niet uit dat ik jou punten zal geven. Ik denk dat je in mijn puntentoedeling van de afgelopen maanden echter diverse users zult vinden met wie ik wel eens flinke verschillen van mening heb gehad. Ik probeer het echt puur op de kwaliteit van de foto's te houden en andere dingen niet te laten meespelen. Want als ik niet meer mag stemmen op de mensen die een hekel aan mij hebben of vice versa, dan wordt de keuze wel heel klein...
Helemaal mee eens :-)quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb een uitermate goede smaak, dat is zeker waar.![]()
Dan lees je dus dingen die er niet zijn. Je maakt iets tot een persoonlijk conflict, wat helemaal niet zo bedoeld was. En ik heb al helemal nieit gezegd dat jouw foto slecht zou zijn of geen punten zou verdienen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik voel me persoonlijk aangesproken omdat - hoe neutraal je het ook formuleerde - duidelijk over mijn foto's hebt. Dat de stijl jou niet aanspreekt kan ik inkomen, maar om dan te zeggen dat de foto slecht is en geen punten waardig is is niet terecht.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:46 schreef Shark.Bait het volgende:
is het weer de gebruikelijke FOT wedstrijd rel?
Waar is de popcorn?
Dat is ÜBERBULLSHIT!!! Als ik een foto van een user uit het kliekje niet mooi vind, dan krijgt die user ook geen punten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef fr.oosje het volgende:
Zal ik dan zeggen dat het kliekje elkaar altijd punten geeft? :-) even door fikken
Wel vind ik dat die stemronde altijd zo lang duurt pfffff
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:56 schreef RonaldV het volgende:
Ik denk dat we de wedstrijd maar eens een maandje moeten overslaan.
Nee joh,quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:56 schreef RonaldV het volgende:
Ik denk dat we de wedstrijd maar eens een maandje moeten overslaan.
iemand nog popcorn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee joh,
Gewoon doorgaan met dezelfde discussie.
Gewoon iedere maand weer
ja tuurlijk gewoon lekker janken en klagen iedere maand..quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee joh,
Gewoon doorgaan met dezelfde discussie.
Gewoon iedere maand weer
Lekker!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
iemand nog popcorn?
Daarom doe ik ook mee. Lekker stoeien over het onderwerp om er dan een foto uit te persen.quote:weetje het zou me niet eens boeien als de wedstrijd een maand werd overgeslagen. Ik doe eigenlijk alleen maar mee omdat ik het elke keer een leerproces vind en het mijn creativiteit scherp houdt.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ja tuurlijk gewoon lekker janken en klagen iedere maand..
Iedere maand geheid:
Dat het een Ruk_onderwerp is
Dat het een saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai onderwerp zal worden
Dat iemand een foto kut vind
Dat de rest er weer overvalt omdat die mening niet uit opbouwende kritiek bestaat.
Dus iederemaand een leuk topic met hoog popcorn en cola gehalte.![]()
![]()
Dat zijn al twee gelijkgezinden tegen één moppermodquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
is toch ook zo?
ik ben benieuwd wat het volgende Ruk-onderwerp ©k-man gaat worden, ongetwijfeld zal het wel een saaaaaaaaaaaaaaai onderwerp zijn waardoor er kutinzendingen komen die we alleen maar kunnen afbranden en vooral niet onderbouwen
* Puckzzz heeft er zin in
Iedereen heeft recht op mijn meningquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat zijn al twee gelijkgezinden tegen één moppermod![]()
Modjes mogen geen mening hebben. Vooral niet tijdens de fotowedstrijd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op mijn mening
Ik doe niet mee, en ik geef geen punten, wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Modjes mogen geen mening hebben. Vooral niet tijdens de fotowedstrijd.
Die moeten beleid uitvoeren en verder stil zijn.
Goed he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het zijn ook altijd weer dezelfde opmerkingen die de boel doen ontvlammen
je Pinpas + nummerquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, en ik geef geen punten, wat wil je nog meer?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
je Pinpas + nummer heb ik, 2 zelfs
wat voor camera heb je? Nikon D70s
welke auto rij je? Fiat Marea Weekend 1.9 jtd elx
altijd mooi weer wil ik ook, nog niet geregeld
staatsloterij winnen januariprijs nog inleveren
es een keer geen ruk-onderwerpen ©k-man paaseiland was leuk
een eigen tropisch eiland ben ik mee bezig
Zo goed?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je Pinpas + nummer welke van de passen precies?
wat voor camera heb je? twee Olympus OM-101, één Fuji S304, één Fuji S7000, één Olympus Camedia
welke auto rij je? Seat Leon, een rooie. Volgende maand krijg ik een nieuwe, weer een Leon, weer rood, nieuwe model
altijd mooi weer zullen we saampjes een eilandje uitzoeken?![]()
staatsloterij winnen En dan dat eiland, goed?![]()
es een keer geen ruk-onderwerpen ©k-man eensch
een eigen tropisch eiland zeg ik. met witte stranden en palmbomen![]()
Dat zeg ik dus ook nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:34 schreef Astridj0h het volgende:
puckzzz... ik heb niet het idee dat jij één van de winnende foto's ben op dit moment (nou kan ik slecht hoofdrekenen) karemans gaat volgens mij aan kop, ymke en fr.oosje doen ook nog mee
m.a.w theoretisch gezien viel k-man je dit keer echt niet aan
* Astridj0h verheugt zich toch weer op volgende ronde
Fotograaf het landschap dat het beste lijkt op Paaseiland (en dan het liefst 's nachts en met veel emotiequote:
Lijkt mij uitstekend.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fotograaf het landschap dat het beste lijkt op Paaseiland (en dan het liefst 's nachts en met veel emotie)
http://aku-aku.com/stock/easter-main.htmlquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:43 schreef k_man het volgende:
Maar denk je dat veel mensen weten hoe het landschap van Paaseiland is?![]()
HUH?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:50 schreef Schanulleke het volgende:
Koninginnedag is dit jaar de 29ste. Dan is het stemmen over de inzendingen al begonnen.
Omdat de 30e op een zondag valt.quote:
Je zou je krom verveeld hebben. Traagste mini-rel in tijden.quote:
Ik leer het nog wel eensquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je zou je krom verveeld hebben. Traagste mini-rel in tijden.
Ik mag niet rellen van RonaldVquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mja, maar er was nog wél popcorn. Nu issie op.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet klaar ben al mijn vriendjes en vriendinnetjes te bellen om op mij te stemmenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Astridj0h het volgende:
Nog maar eens zo'n dooddoener doen dan maar?
Wrm duurt dat stemmen zo achtelijk lang
He die had ik een paar posts gelden al geroepenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Astridj0h het volgende:
Nog maar eens zo'n dooddoener doen dan maar?
Wrm duurt dat stemmen zo achtelijk lang
oh sorry... heb halve rel/pagina overgeslagenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
He die had ik een paar posts gelden al geroepen![]()
Pittig dat ik nog net wel in je lijstje voorkom danquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef fr.oosje het volgende:
Zo ik heb net gestemt, viel niet mee want er zat niet veel tussen vond ik
Compliment he?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Pittig dat ik nog net wel in je lijstje voorkom dan
Of er zaten zoveel goede foto's bij zodat jij niet wist op welke je moewst stemmenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef fr.oosje het volgende:
Zo ik heb net gestemt, viel niet mee want er zat niet veel tussen vond ik
Ja die vond ik zelf ook meer hebben, maar de reacties hier op het forum waren meer positief over de auto dus na ja...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:32 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Compliment he?
Die Blairwitch op je site vond ik nog beter (had je ook nog wel wat meer mee kunnen doen)
Neem niet alles zo serieus, ik vond de naam dawnbreaker wel een beetje toepasselijk voor een thema als de nacht. Maar daar hebben mijn punten natuurlijk niets mee te maken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:36 schreef prupke het volgende:
[..]
ps punten geven om een naam alleen al? Hoe moet ik dat zien/oppakken/lezen/begrijpen?
Ja er had van mij nog iets van beweging in kunnen zitten, iemand die wegrent ofzo (achtervolging)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:34 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Maar wat had ik er zoal nog meer mee kunnen doen?
Ik wilde het alleen maar even weten hoe je het bedoelde..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:34 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus, ik vond de naam dawnbreaker wel een beetje toepasselijk voor een thema als de nacht. Maar daar hebben mijn punten natuurlijk niets mee te maken.
Grrr ik had alles al klaarstaan om te posten!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:01 schreef Elefes het volgende:
Oh en subje, sorry dat ik je telling op het laatste moment nog even in de war gooi
Korte termijn statistiekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef Offy het volgende:Winnaars gefeliciteerd
schiet een beetje op met die onderwerpen, wil je?
[afbeelding]
Het is dus wel de bedoeling dat er een stijgende lijn in komt![]()
Oeh....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:56 schreef Kamermans het volgende:
Ten eerste iedereen bedankt voor jullie stemmen
De foto is genomen met een sluitertijd van 1058/1 seconde (17,6 min) dit heeft me op idee gebracht voor onderwerp van komende maand, "long exposure" dus foto’s met lange sluitertijden. Ik weet dat er een hoop leuke dingen te doen zijn met lange sluitertijden.
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
Mischien zijn die al ingestuurd, maar is Sub nog niet wakker
Wil iemand mij dan uitleggen hoe ik dat in kan stellen op mijn Canon eos 350D?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:56 schreef Kamermans het volgende:
De foto is genomen met een sluitertijd van 1058/1 seconde (17,6 min) dit heeft me op idee gebracht voor onderwerp van komende maand, "long exposure" dus foto’s met lange sluitertijden. Ik weet dat er een hoop leuke dingen te doen zijn met lange sluitertijden.
Bulb stand.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wil iemand mij dan uitleggen hoe ik dat in kan stellen op mijn Canon eos 350D?Ik draai me te pletter aan alle knopjes en hij stelt van alles in behalve wat ik wil
Wennen heet dat
Ik hoop om deze reden ook dat het een laagdrempelig onderwerp wordt dat makkelijk mooie foto's oplevert!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:07 schreef Subhuman het volgende:
Doe je best om een leuk onderwerp te bedenken want volgende maand is er een leuke prijs te verdienen waar je ingezonden foto voor gebruikt gaat worden!Meer verklap ik niet, dat mag degene die deze sponsor geregeld heeft doen!
Tja ,stel je voor dat je je er best voor moet doen .quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:49 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik hoop om deze reden ook dat het een laagdrempelig onderwerp wordt dat makkelijk mooie foto's oplevert!
Dat heeft daar toch helemaal niks mee te maken? Op een eenvoudig onderwerp kunnen de gevorderde fotografen al hun creativiteit en ervaring kwijt om zo met een mooie foto te komen, terwijl de beginners er ook aan mee kunnen doen. Op een moeilijk onderwerp kunnen de gevorderde fotografen net zo makkelijk al hun creativiteit en ervaring kwijt, terwijl de beginners buitengesloten worden. Lijkt me duidelijk welke van de twee het meest wenselijk is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:19 schreef Ymke het volgende:
Tja ,stel je voor dat je je er best voor moet doen .
Prima.quote:Ik sla deze ronde van insturen over . sub dien jij maar een makkelijk laagdrempelig onderwerp aan
Volgens mij is er tot nu toe nog niet een onderwerp echt moeilijk geweest. Of wel ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat heeft daar toch helemaal niks mee te maken? Op een eenvoudig onderwerp kunnen de gevorderde fotografen al hun creativiteit en ervaring kwijt om zo met een mooie foto te komen, terwijl de beginners er ook aan mee kunnen doen. Op een moeilijk onderwerp kunnen de gevorderde fotografen net zo makkelijk al hun creativiteit en ervaring kwijt, terwijl de beginners buitengesloten worden. Lijkt me duidelijk welke van de twee het meest wenselijk is.
[..]
Prima.
Voor mij niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:52 schreef Ymke het volgende:
Is er dan ooit een onderwerp zo moeilijk geweest dat er iemand niet mee heeft kunnen doen?
Niet wat je zegt moeilijk, maar wel dat er mensne zijn die geen idee hebben voor een onderwerp. Ik noem Abstract als voorbeeld. En sommige onderwerpen lijken dan wel makkelijk, maar blijken voor sommigen gewoon niet begrepen te worden. Toen ik hier binnen struikelde, was volgens mij Bokeh het onderwerp. Ik had 3 weken tijd om die nieuwe methode te begrijpen. Ik had zo iets van WTF??? Bokeh??? En daar heb ik toch ook menig topic over zien verscheinen. Omdat er totaal geen duidelijkheid waas over bokeh.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:52 schreef Ymke het volgende:
Is er dan ooit een onderwerp zo moeilijk geweest dat er iemand niet mee heeft kunnen doen?
Sub mag jou natuurlijk niet als onderwerp kiezen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:38 schreef Ymke het volgende:
En sub kiest voor mij , dus zijn we klaar?
Ja maar die beroepszeikers zijn nog geen beroepsfotografen (en ook daar moet je je niet al te veel van aantrekken)quote:EN voor een newbie is dat toch wel heel lastig om aan me te doen. Vooral als er toch enkele beroepszeikerds tussen zitten die zonder reden zeggen dat die foto kut of bagger is.
Oh, maar deze heb ik ook nog hoorquote:
Toevallig organiseer ik net een evenement met dezelfde naam: De nacht van de verleiding. Ik weet dus dat het onderwerp heel breed kan worden opgevat!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Verleiding: que?
Krijg je een beetje het "7 sins" idee...quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:18 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Toevallig organiseer ik net een evenement met dezelfde naam: De nacht van de verleiding. Ik weet dus dat het onderwerp heel breed kan worden opgevat!
dusssquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:15 schreef Subhuman het volgende:
ScienceFriction: de poll is lang geleden afgeschaft omdat sommige users andere users ervan beschuldigden dat ze valsspeelden.
Jij hebt duidelijk de wedstrijd niet meegemaakt waarin we met een poll gestemd hebben.quote:
De foto's zijn vaak wel scherp, maar het onderwerp nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Oh, de onderwerpen zijn al bekend...
Een typisch laagdrempelig onderwerp voor fok is "een scherpe foto"
Daar schort het nogal eens aan...
dan heb je het vast over de randen van de foto waar je je aan kan snijden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De foto's zijn vaak wel scherp, maar het onderwerp niet
Dat is zoooo 20e eeuwquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:19 schreef blackbully het volgende:
[..]
dan heb je het vast over de randen van de foto waar je je aan kan snijden.
Ik zie ook al weer dat we zelfs daar over kunnen discussieren rellenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:11 schreef RonaldV het volgende:
De foto's zijn vaak wel scherp, maar het onderwerp niet
+1 scherpquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:19 schreef blackbully het volgende:
dan heb je het vast over de randen van de foto waar je je aan kan snijden.
quote:
Dit gekoppeld aan een "humoristiche" actie in US FB.quote:Op zondag 2 april 2006 11:38 schreef Astridj0h het volgende:
RonaldV wat is dat nou weer voor actie....
Het bekende verhaal van de druppel en de emmer.quote:Op zondag 2 april 2006 11:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat het intrekken van je stem bedoeld wordt...
Oh... doet blackBULLY ze naam in ieder geval eer aan hequote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dit gekoppeld aan een "humoristiche" actie in US FB.
Even, voor BB de schuld krijgt: Hij postte gister een grapje, die verkeerd uitpakte. Hij had geen weet van wat dingen die gisteren op mijn MSN speelden n.a.v. een akkefietje op US. De grap kwam simpelweg op het verkeerde moment, en werd door sommigen ook nog eens niet begrepen.quote:Op zondag 2 april 2006 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Onzin, dat vind ik het. Ik kan echt niet bedenken waarom mods niet mee zouden mogen zien.
Maak je geen zorgen: of dat het onderwerp nou wordt, of niet: zo'n foto wil ik sowieso maken.quote:Op zondag 2 april 2006 11:58 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Post je dan gewoon in de SC een foto die je eventueel zou hebben ingezonden mocht het onderwerp eventueel stiekum verleiding worden?
Al die posts! Puur eigenbelang!quote:Op zondag 2 april 2006 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en er komt nog bij dat ik het jammer vind dat je je stem hebt ingetrokken, want ik had een potentieel uitvoerbaar idee voor verleiding.
Haha ok dan!quote:Op zondag 2 april 2006 12:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen: of dat het onderwerp nou wordt, of niet: zo'n foto wil ik sowieso maken.
Van alle ideeën is "verleiding" natuurlijk wel het enige onderwerp, de rest zijn technieken. Alleen al om die reden zou het verleiding moeten worden, de technieken kun je dan sowieso nog gebruiken.quote:Op zondag 2 april 2006 12:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Al die posts! Puur eigenbelang!En ik dacht nog wel dat je medelijden had met RonaldV!
Niet speciaal met RonaldV, maar ik vind het wel stom dat jullie blauwen niet mee zouden mogen doen. Ik snáp het gewoon niet.quote:Op zondag 2 april 2006 12:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Al die posts! Puur eigenbelang!En ik dacht nog wel dat je medelijden had met RonaldV!
CHECK! dat idee had ik dus eigenlijk stiekem ook alquote:Op zondag 2 april 2006 12:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Van alle ideeën is "verleiding" natuurlijk wel het enige onderwerp, de rest zijn technieken. Alleen al om die reden zou het verleiding moeten worden, de technieken kun je dan sowieso nog gebruiken.
volgens mij is er helemaal geen bezwaar, maar is RonaldV er gewoon ff klaar mee.quote:Op zondag 2 april 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet speciaal met RonaldV, maar ik vind het wel stom dat jullie blauwen niet mee zouden mogen doen. Ik snáp het gewoon niet.
Ligt het aan mij, of is het ook maar onduidelijk waarom er bezwaar is?
Kernachtig: ja. En lees anders deze post nog een keer.quote:Op zondag 2 april 2006 12:17 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
volgens mij is er helemaal geen bezwaar, maar is RonaldV er gewoon ff klaar mee.
FOK!Userfoto'squote:
Dat zou je inderdaad zeggen ja. Wij kunnen wel stemposts verwijderen, mochten we kwade bedoelingen hebben, maar degene wiens post verwijderd is zou dat toch gauw door moeten hebben lijkt me.quote:Op zondag 2 april 2006 12:25 schreef Offy het volgende:
Maar bij de FOT-wedstrijd wordt er gewoon open gestemd, dan valt er toch weinig te beïnvloeden?
Ja, maar of jullie nou meedoen of niet, dat maakt dan verder geen verschil.quote:Op zondag 2 april 2006 12:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad zeggen ja. Wij kunnen wel stemposts verwijderen, mochten we kwade bedoelingen hebben, maar degene wiens post verwijderd is zou dat toch gauw door moeten hebben lijkt me.
Ik zou alle posts van mensen die niet op mij stemmen verwijderen.quote:Op zondag 2 april 2006 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar of jullie nou meedoen of niet, dat maakt dan verder geen verschil.
Maar dan blijven er geen posts overquote:Op zondag 2 april 2006 12:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zou alle posts van mensen die niet op mij stemmen verwijderen.![]()
Offy....het was niet alleen dat. Als je de rest van de posts (en dan met name die van RonaldV) even doorleest zal je zien dat het iets te maken had met druppels en emmers en zoquote:Op zondag 2 april 2006 12:25 schreef Offy het volgende:
Maar bij de FOT-wedstrijd wordt er gewoon open gestemd, dan valt er toch weinig te beïnvloeden?
Ja, dat stukje begrijp ik, maar daar heb ik het niet over.quote:Op zondag 2 april 2006 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
Offy....het was niet alleen dat. Als je de rest van de posts (en dan met name die van RonaldV) even doorleest zal je zien dat het iets te maken had met druppels en emmers en zo
Crew is uitgesloten van Fok!-wedstrijden omdat de wedstrijden van Fok! niet zo transparant verlopen als de maandelijkse "wedstrijd om de eer" hier. Dat kan ook niet anders, want het aantal reacties van alle Fok!-users ligt veel hoger dan de maximaal 50 FOT-ers die hier een puntentel-topic "vullen". Om te voorkomen dat crew de schijn van bevoordeling tegen zich krijgt is er dus (terecht overigens) besloten dat die niet mee mogen doen.quote:Op zondag 2 april 2006 12:41 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, dat stukje begrijp ik, maar daar heb ik het niet over.Ik vroeg me af waarom de crew hier niet mee mag doen met de wedstrijden (als er iets te winnen valt).
Lieve Ron, het maakt me echt helemaal niets uit of je nou wel of niet stemt, waarom je dat wel of niet doet en of er een discussie over is, mijn vraag ging dus over de wedstrijden en de crew in het algemeen. (zucht![]()
)
Nee. Maar ik kan je wel vertellen dat het geen B- of C-categorie BNer is. Verder zul je moeten kijken welke BNer er binnenkort in Fok!-shirt op games staatquote:Op zondag 2 april 2006 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag je wel vertellen wie die zeer bekende Nederlander is?
Camera op "bulb"-stand zetten en dan extra lang belichtenquote:
Zoek ff in je handleidingquote:Op zondag 2 april 2006 13:34 schreef N.icka het volgende:
Ik heb geen Bulp , betekend een lange sluitertijd hetzelfde?
Je kan met ND-filters het een en ander aan stoppen winnenquote:Op zondag 2 april 2006 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
iedereen duikt in de handleiding van zijn camera ineens
Ik heb wel een ideetje, maar ik vind het probleem met lange sluitertijd dus vooral het vele licht... ik moet even een manier bedenken om dat te reduceren omdat ik mijn ideetje overdag en buiten uit wil voeren. Ik kan het diafragma maar tot F8 dichtlknijpen
Verleiding is natuurlijk een thema, en daarmee net zo min, of net zo veel, een onderwerp als de andere suggesties.quote:Op zondag 2 april 2006 12:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Van alle ideeën is "verleiding" natuurlijk wel het enige onderwerp, de rest zijn technieken. Alleen al om die reden zou het verleiding moeten worden, de technieken kun je dan sowieso nog gebruiken.
Oneens. Verleiding kun je uitbeelden, de technieken niet. De technieken kun je alleen maar gebruiken.quote:Op zondag 2 april 2006 15:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Verleiding is natuurlijk een thema, en daarmee net zo min, of net zo veel, een onderwerp als de andere suggesties.
Nee, je kan iets in beeld brengen dat onder het thema verleiding te scharen valt, maar verleiding is niet tastbaar, en daarmee geen concreet onderwerp. Mij lijkt het overigens weer een typisch 'onderwerp' waarbij alle voor-stemmers aan het einde van de maand heel verbaasd concluderen dat je er toch niet zoveel mee kon.quote:Op zondag 2 april 2006 15:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oneens. Verleiding kun je uitbeelden, de technieken niet. De technieken kun je alleen maar gebruiken.
Gezien de gemiddelde sluitertijd is één 15e al lang. 30 seconden is een eeuwigheid, en het kan makkelijk langer....quote:Op zondag 2 april 2006 13:53 schreef Astridj0h het volgende:
Mijn cam gaat volgens mij 'maar' tot 30 seconden als ik me niet vergist (d70) lijkt me genoeg om mee te kunnen doen voor lange belichtingstijd?
Ik stem voor een onderwerp, niet omdat ik er vanuit ga dat er zoveel mee kan, maar omdat ik een leuk uitvoerbaar idee ermee heb.quote:Op zondag 2 april 2006 15:24 schreef Schanulleke het volgende:
Nee, je kan iets in beeld brengen dat onder het thema verleiding te scharen valt, maar verleiding is niet tastbaar, en daarmee geen concreet onderwerp. Mij lijkt het overigens weer een typisch 'onderwerp' waarbij alle voor-stemmers aan het einde van de maand heel verbaasd concluderen dat je er toch niet zoveel mee kon.
Waarbij opgemerkt moet woren dat dat afhangt van je batterij capaciteit.quote:Op zondag 2 april 2006 15:38 schreef Schanulleke het volgende:
Astridj0h, je D70 gaat tot 30 sec. automatisch, en met de bulb stand tot onbeperkt.
Geen idee waar me bulb stand zit danquote:Op zondag 2 april 2006 15:38 schreef Schanulleke het volgende:
Astridj0h, je D70 gaat tot 30 sec. automatisch, en met de bulb stand tot onbeperkt.
D70 + D70S hebben alle twee BULB stand, ik heb zelf ook de D70 en die heb ik ook wel eens op BULB stand staan, vooral tijdens onweer.quote:Op zondag 2 april 2006 15:53 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Geen idee waar me bulb stand zit dan
Maar goed, als je onbeperkt je sluiter open houdt wordt alles uiteindelijk wit?
Idd, zo'n optie zou wel mooi zijn geweest, op die manier kun je even wat anders doen, misschien dat je eventueel een 2de camera hebt om foto's mee te schietenquote:Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef Flipper01 het volgende:
Ik snap niet waarom ze die Bulb stand niet zo maken dat de sluiter open gaat bij indrukken en dicht gaat door er nog een keer op te drukken. Je gaat namelijk niet even lekker een half uurtje je knop ingedrukt staan houden (ik niet iig)
Of je gebruikt een draadontspanner natuurlijkquote:Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef Flipper01 het volgende:
Ik snap niet waarom ze die Bulb stand niet zo maken dat de sluiter open gaat bij indrukken en dicht gaat door er nog een keer op te drukken. Je gaat namelijk niet even lekker een half uurtje je knop ingedrukt staan houden (ik niet iig)
Handig! Hmmz welke heb ik dan nodig voor de D70? en hoe duur zijn die?quote:Op zondag 2 april 2006 16:25 schreef Schanulleke het volgende:
Als je gebruik maakt van de afstandsbediening werkt het wel zo dat 1x drukken open is, en de 2e keer weer sluiten. Gebruik van een afstandsbediening is bij foto's met lange sluitertijd sowieso aan te raden.
ik heb het zelf wel eens 4 en een half uur open laten staan. was wel errug koud daarom.quote:Op zondag 2 april 2006 15:40 schreef Schanulleke het volgende:
Da's waar, als je de optionele AC/DC adapter niet hebt, is dat een beperking. Maar ja, hoeveel uur wil je hem open laten staan?
Ik heb de ML-L3 en daar heeft mijn lief geloof ik ongeveer 3 tientjes voor betaald. Dat kan een paar euro's goedkoper.quote:Op zondag 2 april 2006 17:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Handig! Hmmz welke heb ik dan nodig voor de D70? en hoe duur zijn die?
Minstens 10 seconden lijkt mequote:Op zondag 2 april 2006 21:23 schreef Vliegvrager het volgende:
Hadden jullie eigenlijk al een ellenlange discussie gevoperd over hoe lang lange sluitertijd eigenlijk minimaal moet zijn om in aanmerking te komen voor het predikaat 'lange sluitertijd'?
0.5 sec kan ook al lang zijn.quote:
Ik vraag dit niet voor niets...quote:Op zondag 2 april 2006 21:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
0.5 sec kan ook al lang zijn.
dat is afhankelijk van je onderwerp lijkt me
met beweging in het onderwerp minimaal 0.5 sec ofzo.quote:
Ik zal de wedstrijdleiding voorstellen om alle fotos met bewegingsonscherpte gewoon goed te keuren.quote:
Alles wat geen korte sluitertijd heeft natuurlijk!quote:Op zondag 2 april 2006 21:23 schreef Vliegvrager het volgende:
Hadden jullie eigenlijk al een ellenlange discussie gevoperd over hoe lang lange sluitertijd eigenlijk minimaal moet zijn om in aanmerking te komen voor het predikaat 'lange sluitertijd'?
Ik ben het met je eens, hoor. Voor je er erg in hebt zitten we weer met ellenlange discussies over "ik vind dat.." Vandaar dat ik al eerder postte dat ik als onderwerp deze maand liever iets anders heb dan een uitvoering van een techniek.quote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef Vliegvrager het volgende:
Je kan deze discussie beter vooraf hebben dan achteraf
Misschien volgende keer een beoordeling van de onderwerpen voor ze ter stemming komenquote:Op zondag 2 april 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, hoor. Voor je er erg in hebt zitten we weer met ellenlange discussies over "ik vind dat.." Vandaar dat ik al eerder postte dat ik als onderwerp deze maand liever iets anders heb dan een uitvoering van een techniek.
Volgens mij zitten op alle cameras dergelijke functies. De duurdere cameras hebben alleen veel meer mogelijkheden om ze in te stellen.quote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Even een vraagje. Omdat ik (nog steeds) geen eigen camera heb, vraag ik me af of de functie van een lange(re) sluitertijd ook op redelijk standaard compact camera's zit?
Mijn oude compactcam (PS A75) kon tot 30 seconden geloof ikquote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Even een vraagje. Omdat ik (nog steeds) geen eigen camera heb, vraag ik me af of de functie van een lange(re) sluitertijd ook op redelijk standaard compact camera's zit?
Daar staat natuurlijk tegenover dat de lange sluitertijd nu al een flink aantal vragen binnen dit topic heeft opgeleverd die ertoe leiden dat mensen de mogelijkheden van hun camera beter leren kennen en onderzoeken. Dat lijkt me een uitstekend resultaat van deze wedstrijd. Het thema verleiding bewerkstelligt dat niet.quote:Op zondag 2 april 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, hoor. Voor je er erg in hebt zitten we weer met ellenlange discussies over "ik vind dat.." Vandaar dat ik al eerder postte dat ik als onderwerp deze maand liever iets anders heb dan een uitvoering van een techniek.
Zoals k_man al postte: we kunnen weer nachtfoto's insturen. Nauwelijks leer-effecten dus.quote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar staat natuurlijk tegenover dat de lange sluitertijd nu al een flink aantal vragen binnen dit topic heeft opgeleverd die ertoe leiden dat mensen de mogelijkheden van hun camera beter leren kennen en onderzoeken. Dat lijkt me een uitstekend resultaat van deze wedstrijd. Het thema verleiding bewerkstelligt dat niet.
Lange sluitertijd is eigenlijk lange openingstijd. En dat resulteert weer in een lange belichtingstijd.quote:Op zondag 2 april 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Lange belichtingstijd is toch wel hetzelfde als lange sluitertijd, hè?
En ik voorspel bij verleiding weer heel veel portretten. Da's ook al geweest. Als je wilt is alles wel negatief te maken natuurlijk.quote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoals k_man al postte: we kunnen weer nachtfoto's insturen. Nauwelijks leer-effecten dus.
Ja, ongeveerquote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lange sluitertijd is eigenlijk lange openingstijd. En dat resulteert weer in een lange belichtingstijd.
snap je het nog?
Een doos gebak is ook verleidelijk. Sterker nog: de gebruikers hier kenende zullen ze minder verleiding fotograferen in de vorm van modellen, dan in de vorm andere zaken. Zoals Tha_Erik al zei: het gaat meer om de originaliteit.quote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En ik voorspel bij verleiding weer heel veel portretten. Da's ook al geweest. Als je wilt is alles wel negatief te maken natuurlijk.
Dat was inderdaad ook mijn insteek. Daarom snap ik niet waarom je (zo lees ik het althans) je zo tegen de lange belichtingstijd keert.quote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een doos gebak is ook verleidelijk. Sterker nog: de gebruikers hier kenende zullen ze minder verleiding fotograferen in de vorm van modellen, dan in de vorm andere zaken. Zoals Tha_Erik al zei: het gaat meer om de originaliteit.
precies.quote:Op zondag 2 april 2006 21:59 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind persoonlijk stiekem echte onderwerpen ook veel leuker dan een techniek als onderwerp. Zoals het onderwerp van de volgende expositie van de fotovereniging waar ik bij zit: "De vreemde eend in de bijt", of, voor de buitenlandse studenten: "The odd one out". Zoiets kan je je creativiteit meer op loslaten dan een techniek die je moet toepassen voor een wedstrijd vind ik.
Lange belichtingstijd. Zaadonderwerp. Dat word weer op een viaduct posten.quote:Op zondag 2 april 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Tussenstand (t/m k_man):
15 Lange belichtingstijd
12 Verleiding
11 Tegenlicht
1 Contrast
Volgens mij.
het stemmen is nog niet voorbij hequote:Op zondag 2 april 2006 22:36 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Lange belichtingstijd. Zaadonderwerp. Dat word weer op een viaduct posten.
Windmolensquote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef prupke het volgende:
[..]
het stemmen is nog niet voorbij he
en er zijn ook andere dingen die je kan bedenken bij lange belichtingstijd hoor
deze is wel gaaf klikquote:Op zondag 2 april 2006 22:42 schreef EchnaDarr het volgende:
Ja, sterren die langskomen, 's nachts. o.a.
Komop mensen, verleiding stemmen. (heb ik nog wel wat van liggen, niet super, maar dan kan ik een keer meedoen)
maar niet iedere fotter heeft een dslr....quote:Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoek ff in je handleidingElke DSLR heeft die wel
Dusquote:Op maandag 3 april 2006 00:16 schreef diedrick het volgende:
[..]
maar niet iedere fotter heeft een dslr....![]()
Ik denk dat het meer om de aanname ging dat iedere FOT-er een DLSR heeftquote:Op maandag 3 april 2006 00:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DusDe rest van de FOT-ters heeft een compact-camera en die kan meestal ook wel tot een seconde of 30 belichten
Poeh hee.....als we daar al moeilijk over gaan doen tegenwoordigquote:Op maandag 3 april 2006 00:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer om de aanname ging dat iedere FOT-er een DLSR heeft
Ik niet. En ik ken er wel meer die dat niet doen. Al kan ik me dan wel weer voorstellen dat het gaat irriteren als er wordt aangenomen dat dat de enige juiste keuze is.quote:Op maandag 3 april 2006 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Poeh hee.....als we daar al moeilijk over gaan doen tegenwoordig
Dat schijnt zo te zijn jaquote:Op maandag 3 april 2006 01:05 schreef RonaldV het volgende:
"het is de fotograaf, en niet het toestel, die de foto's maakt"
Aha, valt nog meequote:Op zondag 2 april 2006 17:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb de ML-L3 en daar heeft mijn lief geloof ik ongeveer 3 tientjes voor betaald. Dat kan een paar euro's goedkoper.
GRMBL....ik wil dat het verleiding wordtquote:Op maandag 3 april 2006 07:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tussenstand (t/m diedrick):
16 Lange belichtingstijd
14 Verleiding
14 Tegenlicht
1 Contrast
[..]
Aha, valt nog meedeze maand maar eens 1 halen
Ik kan eventueel nog wel voor je stemmen hoorquote:Op maandag 3 april 2006 08:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GRMBL....ik wil dat het verleiding wordt
je kan toch gewoon dezelfde foto insturen als vorige keer? Dat is NA de verleidingquote:Op maandag 3 april 2006 08:57 schreef Schanulleke het volgende:
AUB niet. Dat is het enige niet leuke onderwerp wat er bij zit wat mij betreft.
Kortom....het enige onderwerp waar je niets mee kanquote:Op maandag 3 april 2006 08:57 schreef Schanulleke het volgende:
AUB niet. Dat is het enige niet leuke onderwerp wat er bij zit wat mij betreft.
Echt niet??quote:Op maandag 3 april 2006 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me bij het onderwerp inderdaad niets (leuks) voorstellen.
Verleiding niet leuk?quote:Op maandag 3 april 2006 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me bij het onderwerp inderdaad niets (leuks) voorstellen.
Geef het maar even aan als je je stem wilt omgooien.quote:Op maandag 3 april 2006 09:55 schreef An24 het volgende:
Zal ik het jullie eens sterker vertellen? Ik heb gestemd voor tegenlicht, maar heb tot nu toe alleen nog maar ideeën voor verleiding, is dat wat![]()
![]()
strak plan!!!quote:Op maandag 3 april 2006 09:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Geef het maar even aan als je je stem wilt omgooien.
Dat geldt voor iedereen trouwens
Dat is wel de traditie jahquote:Op maandag 3 april 2006 10:17 schreef Ynske het volgende:gaan we strax nu weer janken omdat mensen het onderwerp maar niets vinden?
minder leukquote:Op maandag 3 april 2006 10:26 schreef Ymke het volgende:
Ik wel hoor , ik heb lopen janken over het onderwerp :Bomen. Wat een ongelooflijk saai onderwerp was dat zeg![]()
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 10:26 schreef Ymke het volgende:
Ik wel hoor , ik heb lopen janken over het onderwerp :Bomen. Wat een ongelooflijk saai onderwerp was dat zeg![]()
![]()
Zoiets hebben we al: de "mooiste foto van het jaar" verkiezing. Dit lijkt me een beetje dubbelop.quote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
eigenlijk zou het best leuk zijn om van alle winnaars (1,2 en 3) van elke fotowedstrijd (over de periode van 1 jaar) een overall winnaar te kiezen
nee, want dit gaat alleen over de wedstrijdfoto'squote:Op maandag 3 april 2006 11:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoiets hebben we al: de "mooiste foto van het jaar" verkiezing. Dit lijkt me een beetje dubbelop.
quote:Op maandag 3 april 2006 11:22 schreef Olio het volgende:
[..]
Die was leuk! Moeten we nog eens overdoen.
als je nu even zorgt dat je deze maand wint, mag jij bomen insturen oke?quote:Op maandag 3 april 2006 11:59 schreef fr.oosje het volgende:
LEUK BOMEN JA NOG EEN KEER NOG EEN KEER
Kijk je keyboard even na, wil je?quote:Op maandag 3 april 2006 11:59 schreef fr.oosje het volgende:
teletubbie dat je er bent!quote:Op maandag 3 april 2006 11:59 schreef fr.oosje het volgende:
Ja RonaldV edit die post effe...quote:
Beetje geirriteerd?quote:Op maandag 3 april 2006 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja RonaldV edit die post effe...![]()
De mijne heb je ook weggetieft afgelopen weekend. Die was nog subtieler Teletubbie dan die post van fr.oooooosje![]()
Ik heb echt geen idee wat een Teletubbie post isquote:Op maandag 3 april 2006 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja RonaldV edit die post effe...![]()
De mijne heb je ook weggetieft afgelopen weekend. Die was nog subtieler Teletubbie dan die post van fr.oooooosje![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 3 april 2006 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat een Teletubbie post is
Ik ken Teletubbies al vanaf dat ik in Engeland woonde, toen ik zelf nog maar 19 was....en heb jaaaaarenlang een Lalaa rugzak gehadquote:Op maandag 3 april 2006 14:42 schreef fr.oosje het volgende:
Hahahah jullie hebben geen kinderen meer in die leeftijd he :-) ohooo
Op de derde plaats: Puckzzz, net zoals vorige jaren.quote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
eigenlijk zou het best leuk zijn om van alle winnaars (1,2 en 3) van elke fotowedstrijd (over de periode van 1 jaar) een overall winnaar te kiezen
Lijkt me ook een leuke... maar dan moet ik een stel Pea4fun's hebben en een stel RonaldV's voor mijn ideequote:Op maandag 3 april 2006 11:59 schreef fr.oosje het volgende:
Wat trouwens wel door Offy gedaan zou kunnen worden... kan ze weer met cijfertjes en grafiekjes speulen...quote:Op maandag 3 april 2006 15:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Op de derde plaats: Puckzzz, net zoals vorige jaren.
De rest zou ik moeten uitrekenen
Mail me maar eensquote:Op maandag 3 april 2006 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuke... maar dan moet ik een stel Pea4fun's hebben en een stel RonaldV's voor mijn idee![]()
zou wel een giller zijn als ik ook daar op de derde plaats zou komen, maar ik weet nu al dat dat niet zo is omdat ik in het begin bijna geen punten heb gescoordquote:Op maandag 3 april 2006 16:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat trouwens wel door Offy gedaan zou kunnen worden... kan ze weer met cijfertjes en grafiekjes speulen...
als het gelijkstand wordt krijgen we weer een snelstemrondequote:
eerste stemmer telt...quote:Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als het gelijkstand wordt krijgen we weer een snelstemronde
vorige keer hebben ze een snelstemronde gedaan tot 0.00 uur...quote:
Wat weerhoud je ervan om niet mee te doen, mocht het een ander onderwerp worden?quote:Op maandag 3 april 2006 16:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke dat gaat dus heel erg spannend wordenik hoop L-B
dan kan ik ook weer eens me doen met de wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |