Kortom....het enige onderwerp waar je niets mee kanquote:Op maandag 3 april 2006 08:57 schreef Schanulleke het volgende:
AUB niet. Dat is het enige niet leuke onderwerp wat er bij zit wat mij betreft.
Echt niet??quote:Op maandag 3 april 2006 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me bij het onderwerp inderdaad niets (leuks) voorstellen.
Verleiding niet leuk?quote:Op maandag 3 april 2006 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me bij het onderwerp inderdaad niets (leuks) voorstellen.
Geef het maar even aan als je je stem wilt omgooien.quote:Op maandag 3 april 2006 09:55 schreef An24 het volgende:
Zal ik het jullie eens sterker vertellen? Ik heb gestemd voor tegenlicht, maar heb tot nu toe alleen nog maar ideeën voor verleiding, is dat wat![]()
![]()
strak plan!!!quote:Op maandag 3 april 2006 09:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Geef het maar even aan als je je stem wilt omgooien.
Dat geldt voor iedereen trouwens
Dat is wel de traditie jahquote:Op maandag 3 april 2006 10:17 schreef Ynske het volgende:gaan we strax nu weer janken omdat mensen het onderwerp maar niets vinden?
minder leukquote:Op maandag 3 april 2006 10:26 schreef Ymke het volgende:
Ik wel hoor , ik heb lopen janken over het onderwerp :Bomen. Wat een ongelooflijk saai onderwerp was dat zeg![]()
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 10:26 schreef Ymke het volgende:
Ik wel hoor , ik heb lopen janken over het onderwerp :Bomen. Wat een ongelooflijk saai onderwerp was dat zeg![]()
![]()
Zoiets hebben we al: de "mooiste foto van het jaar" verkiezing. Dit lijkt me een beetje dubbelop.quote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
eigenlijk zou het best leuk zijn om van alle winnaars (1,2 en 3) van elke fotowedstrijd (over de periode van 1 jaar) een overall winnaar te kiezen
nee, want dit gaat alleen over de wedstrijdfoto'squote:Op maandag 3 april 2006 11:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoiets hebben we al: de "mooiste foto van het jaar" verkiezing. Dit lijkt me een beetje dubbelop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |