Kortom....het enige onderwerp waar je niets mee kanquote:Op maandag 3 april 2006 08:57 schreef Schanulleke het volgende:
AUB niet. Dat is het enige niet leuke onderwerp wat er bij zit wat mij betreft.
Echt niet??quote:Op maandag 3 april 2006 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me bij het onderwerp inderdaad niets (leuks) voorstellen.
Verleiding niet leuk?quote:Op maandag 3 april 2006 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me bij het onderwerp inderdaad niets (leuks) voorstellen.
Geef het maar even aan als je je stem wilt omgooien.quote:Op maandag 3 april 2006 09:55 schreef An24 het volgende:
Zal ik het jullie eens sterker vertellen? Ik heb gestemd voor tegenlicht, maar heb tot nu toe alleen nog maar ideeën voor verleiding, is dat wat![]()
![]()
strak plan!!!quote:Op maandag 3 april 2006 09:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Geef het maar even aan als je je stem wilt omgooien.
Dat geldt voor iedereen trouwens
Dat is wel de traditie jahquote:Op maandag 3 april 2006 10:17 schreef Ynske het volgende:gaan we strax nu weer janken omdat mensen het onderwerp maar niets vinden?
minder leukquote:Op maandag 3 april 2006 10:26 schreef Ymke het volgende:
Ik wel hoor , ik heb lopen janken over het onderwerp :Bomen. Wat een ongelooflijk saai onderwerp was dat zeg![]()
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 10:26 schreef Ymke het volgende:
Ik wel hoor , ik heb lopen janken over het onderwerp :Bomen. Wat een ongelooflijk saai onderwerp was dat zeg![]()
![]()
Zoiets hebben we al: de "mooiste foto van het jaar" verkiezing. Dit lijkt me een beetje dubbelop.quote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
eigenlijk zou het best leuk zijn om van alle winnaars (1,2 en 3) van elke fotowedstrijd (over de periode van 1 jaar) een overall winnaar te kiezen
nee, want dit gaat alleen over de wedstrijdfoto'squote:Op maandag 3 april 2006 11:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoiets hebben we al: de "mooiste foto van het jaar" verkiezing. Dit lijkt me een beetje dubbelop.
quote:Op maandag 3 april 2006 11:22 schreef Olio het volgende:
[..]
Die was leuk! Moeten we nog eens overdoen.
als je nu even zorgt dat je deze maand wint, mag jij bomen insturen oke?quote:Op maandag 3 april 2006 11:59 schreef fr.oosje het volgende:
LEUK BOMEN JA NOG EEN KEER NOG EEN KEER
Kijk je keyboard even na, wil je?quote:Op maandag 3 april 2006 11:59 schreef fr.oosje het volgende:
teletubbie dat je er bent!quote:Op maandag 3 april 2006 11:59 schreef fr.oosje het volgende:
Ja RonaldV edit die post effe...quote:
Beetje geirriteerd?quote:Op maandag 3 april 2006 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja RonaldV edit die post effe...![]()
De mijne heb je ook weggetieft afgelopen weekend. Die was nog subtieler Teletubbie dan die post van fr.oooooosje![]()
Ik heb echt geen idee wat een Teletubbie post isquote:Op maandag 3 april 2006 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja RonaldV edit die post effe...![]()
De mijne heb je ook weggetieft afgelopen weekend. Die was nog subtieler Teletubbie dan die post van fr.oooooosje![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 3 april 2006 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat een Teletubbie post is
Ik ken Teletubbies al vanaf dat ik in Engeland woonde, toen ik zelf nog maar 19 was....en heb jaaaaarenlang een Lalaa rugzak gehadquote:Op maandag 3 april 2006 14:42 schreef fr.oosje het volgende:
Hahahah jullie hebben geen kinderen meer in die leeftijd he :-) ohooo
Op de derde plaats: Puckzzz, net zoals vorige jaren.quote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
eigenlijk zou het best leuk zijn om van alle winnaars (1,2 en 3) van elke fotowedstrijd (over de periode van 1 jaar) een overall winnaar te kiezen
Lijkt me ook een leuke... maar dan moet ik een stel Pea4fun's hebben en een stel RonaldV's voor mijn ideequote:Op maandag 3 april 2006 11:59 schreef fr.oosje het volgende:
Wat trouwens wel door Offy gedaan zou kunnen worden... kan ze weer met cijfertjes en grafiekjes speulen...quote:Op maandag 3 april 2006 15:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Op de derde plaats: Puckzzz, net zoals vorige jaren.
De rest zou ik moeten uitrekenen
Mail me maar eensquote:Op maandag 3 april 2006 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuke... maar dan moet ik een stel Pea4fun's hebben en een stel RonaldV's voor mijn idee![]()
zou wel een giller zijn als ik ook daar op de derde plaats zou komen, maar ik weet nu al dat dat niet zo is omdat ik in het begin bijna geen punten heb gescoordquote:Op maandag 3 april 2006 16:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat trouwens wel door Offy gedaan zou kunnen worden... kan ze weer met cijfertjes en grafiekjes speulen...
als het gelijkstand wordt krijgen we weer een snelstemrondequote:
eerste stemmer telt...quote:Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als het gelijkstand wordt krijgen we weer een snelstemronde
vorige keer hebben ze een snelstemronde gedaan tot 0.00 uur...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |