Je zou je krom verveeld hebben. Traagste mini-rel in tijden.quote:
Ik leer het nog wel eensquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je zou je krom verveeld hebben. Traagste mini-rel in tijden.
Ik mag niet rellen van RonaldVquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mja, maar er was nog wél popcorn. Nu issie op.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet klaar ben al mijn vriendjes en vriendinnetjes te bellen om op mij te stemmenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Astridj0h het volgende:
Nog maar eens zo'n dooddoener doen dan maar?
Wrm duurt dat stemmen zo achtelijk lang
He die had ik een paar posts gelden al geroepenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Astridj0h het volgende:
Nog maar eens zo'n dooddoener doen dan maar?
Wrm duurt dat stemmen zo achtelijk lang
oh sorry... heb halve rel/pagina overgeslagenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
He die had ik een paar posts gelden al geroepen![]()
Pittig dat ik nog net wel in je lijstje voorkom danquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef fr.oosje het volgende:
Zo ik heb net gestemt, viel niet mee want er zat niet veel tussen vond ik
Compliment he?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Pittig dat ik nog net wel in je lijstje voorkom dan
Of er zaten zoveel goede foto's bij zodat jij niet wist op welke je moewst stemmenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef fr.oosje het volgende:
Zo ik heb net gestemt, viel niet mee want er zat niet veel tussen vond ik
Ja die vond ik zelf ook meer hebben, maar de reacties hier op het forum waren meer positief over de auto dus na ja...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:32 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Compliment he?
Die Blairwitch op je site vond ik nog beter (had je ook nog wel wat meer mee kunnen doen)
Neem niet alles zo serieus, ik vond de naam dawnbreaker wel een beetje toepasselijk voor een thema als de nacht. Maar daar hebben mijn punten natuurlijk niets mee te maken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:36 schreef prupke het volgende:
[..]
ps punten geven om een naam alleen al? Hoe moet ik dat zien/oppakken/lezen/begrijpen?
Ja er had van mij nog iets van beweging in kunnen zitten, iemand die wegrent ofzo (achtervolging)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:34 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Maar wat had ik er zoal nog meer mee kunnen doen?
Ik wilde het alleen maar even weten hoe je het bedoelde..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:34 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus, ik vond de naam dawnbreaker wel een beetje toepasselijk voor een thema als de nacht. Maar daar hebben mijn punten natuurlijk niets mee te maken.
Grrr ik had alles al klaarstaan om te posten!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:01 schreef Elefes het volgende:
Oh en subje, sorry dat ik je telling op het laatste moment nog even in de war gooi
Korte termijn statistiekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef Offy het volgende:Winnaars gefeliciteerd
schiet een beetje op met die onderwerpen, wil je?
[afbeelding]
Het is dus wel de bedoeling dat er een stijgende lijn in komt![]()
Oeh....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:56 schreef Kamermans het volgende:
Ten eerste iedereen bedankt voor jullie stemmen
De foto is genomen met een sluitertijd van 1058/1 seconde (17,6 min) dit heeft me op idee gebracht voor onderwerp van komende maand, "long exposure" dus foto’s met lange sluitertijden. Ik weet dat er een hoop leuke dingen te doen zijn met lange sluitertijden.
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
Mischien zijn die al ingestuurd, maar is Sub nog niet wakker
Wil iemand mij dan uitleggen hoe ik dat in kan stellen op mijn Canon eos 350D?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:56 schreef Kamermans het volgende:
De foto is genomen met een sluitertijd van 1058/1 seconde (17,6 min) dit heeft me op idee gebracht voor onderwerp van komende maand, "long exposure" dus foto’s met lange sluitertijden. Ik weet dat er een hoop leuke dingen te doen zijn met lange sluitertijden.
Bulb stand.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wil iemand mij dan uitleggen hoe ik dat in kan stellen op mijn Canon eos 350D?Ik draai me te pletter aan alle knopjes en hij stelt van alles in behalve wat ik wil
Wennen heet dat
Ik hoop om deze reden ook dat het een laagdrempelig onderwerp wordt dat makkelijk mooie foto's oplevert!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:07 schreef Subhuman het volgende:
Doe je best om een leuk onderwerp te bedenken want volgende maand is er een leuke prijs te verdienen waar je ingezonden foto voor gebruikt gaat worden!Meer verklap ik niet, dat mag degene die deze sponsor geregeld heeft doen!
Tja ,stel je voor dat je je er best voor moet doen .quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:49 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik hoop om deze reden ook dat het een laagdrempelig onderwerp wordt dat makkelijk mooie foto's oplevert!
Dat heeft daar toch helemaal niks mee te maken? Op een eenvoudig onderwerp kunnen de gevorderde fotografen al hun creativiteit en ervaring kwijt om zo met een mooie foto te komen, terwijl de beginners er ook aan mee kunnen doen. Op een moeilijk onderwerp kunnen de gevorderde fotografen net zo makkelijk al hun creativiteit en ervaring kwijt, terwijl de beginners buitengesloten worden. Lijkt me duidelijk welke van de twee het meest wenselijk is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:19 schreef Ymke het volgende:
Tja ,stel je voor dat je je er best voor moet doen .
Prima.quote:Ik sla deze ronde van insturen over . sub dien jij maar een makkelijk laagdrempelig onderwerp aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |