quote:Op maandag 3 april 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat weerhoud je ervan om niet mee te doen, mocht het een ander onderwerp worden?
Mah, sommige onderwerpen heb ik zo van, damn wat moet ik daar nu weer op verzinnenquote:
Dat heet uitdagingquote:Op maandag 3 april 2006 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah, sommige onderwerpen heb ik zo van, damn wat moet ik daar nu weer op verzinnen
Ja okequote:
dat si nou juist het leuke van zo'n wedstrijd...het stimuleert je om creatief te gaan denkenquote:Op maandag 3 april 2006 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah, sommige onderwerpen heb ik zo van, damn wat moet ik daar nu weer op verzinnen
da's best een slechte tvp eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2006 16:56 schreef Schanulleke het volgende:
Creativiteit wordt ernstig overgewaardeerd.![]()
We zullen voor jou een nieuwe wedstrijd in het leven roepen. Elke maand een ander, leuk onderwerp om te fotograferen. De enige voorwaarde die we stellen, om een stabiele kwaliteit te waarborgen, is dat je de foto's maakt zonder je lenskap van je objectief af te halen.quote:Op maandag 3 april 2006 16:56 schreef Schanulleke het volgende:
Creativiteit wordt ernstig overgewaardeerd.![]()
En mits mijn vriendin dat wilquote:Op maandag 3 april 2006 16:39 schreef Esto het volgende:
Speed, gewoon aan je dinnetje denken en de ideën borrelen omhoog(mocht het verleiding worden
)
denk dat er niet meer ingezonden zijn door de winnaarsquote:Op maandag 3 april 2006 18:07 schreef k_man het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk maar vier onderwerpen?
Je wilt wel heel graag he?quote:Op maandag 3 april 2006 18:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Joh, dit geeft aan dat L B het gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |