Volgens mij is er tot nu toe nog niet een onderwerp echt moeilijk geweest. Of wel ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat heeft daar toch helemaal niks mee te maken? Op een eenvoudig onderwerp kunnen de gevorderde fotografen al hun creativiteit en ervaring kwijt om zo met een mooie foto te komen, terwijl de beginners er ook aan mee kunnen doen. Op een moeilijk onderwerp kunnen de gevorderde fotografen net zo makkelijk al hun creativiteit en ervaring kwijt, terwijl de beginners buitengesloten worden. Lijkt me duidelijk welke van de twee het meest wenselijk is.
[..]
Prima.
Voor mij niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:52 schreef Ymke het volgende:
Is er dan ooit een onderwerp zo moeilijk geweest dat er iemand niet mee heeft kunnen doen?
Niet wat je zegt moeilijk, maar wel dat er mensne zijn die geen idee hebben voor een onderwerp. Ik noem Abstract als voorbeeld. En sommige onderwerpen lijken dan wel makkelijk, maar blijken voor sommigen gewoon niet begrepen te worden. Toen ik hier binnen struikelde, was volgens mij Bokeh het onderwerp. Ik had 3 weken tijd om die nieuwe methode te begrijpen. Ik had zo iets van WTF??? Bokeh??? En daar heb ik toch ook menig topic over zien verscheinen. Omdat er totaal geen duidelijkheid waas over bokeh.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:52 schreef Ymke het volgende:
Is er dan ooit een onderwerp zo moeilijk geweest dat er iemand niet mee heeft kunnen doen?
Sub mag jou natuurlijk niet als onderwerp kiezen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:38 schreef Ymke het volgende:
En sub kiest voor mij , dus zijn we klaar?
Ja maar die beroepszeikers zijn nog geen beroepsfotografen (en ook daar moet je je niet al te veel van aantrekken)quote:EN voor een newbie is dat toch wel heel lastig om aan me te doen. Vooral als er toch enkele beroepszeikerds tussen zitten die zonder reden zeggen dat die foto kut of bagger is.
Oh, maar deze heb ik ook nog hoorquote:
Toevallig organiseer ik net een evenement met dezelfde naam: De nacht van de verleiding. Ik weet dus dat het onderwerp heel breed kan worden opgevat!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Verleiding: que?
Krijg je een beetje het "7 sins" idee...quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:18 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Toevallig organiseer ik net een evenement met dezelfde naam: De nacht van de verleiding. Ik weet dus dat het onderwerp heel breed kan worden opgevat!
dusssquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:15 schreef Subhuman het volgende:
ScienceFriction: de poll is lang geleden afgeschaft omdat sommige users andere users ervan beschuldigden dat ze valsspeelden.
Jij hebt duidelijk de wedstrijd niet meegemaakt waarin we met een poll gestemd hebben.quote:
De foto's zijn vaak wel scherp, maar het onderwerp nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Oh, de onderwerpen zijn al bekend...
Een typisch laagdrempelig onderwerp voor fok is "een scherpe foto"
Daar schort het nogal eens aan...
dan heb je het vast over de randen van de foto waar je je aan kan snijden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De foto's zijn vaak wel scherp, maar het onderwerp niet
Dat is zoooo 20e eeuwquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:19 schreef blackbully het volgende:
[..]
dan heb je het vast over de randen van de foto waar je je aan kan snijden.
Ik zie ook al weer dat we zelfs daar over kunnen discussieren rellenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:11 schreef RonaldV het volgende:
De foto's zijn vaak wel scherp, maar het onderwerp niet
+1 scherpquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:19 schreef blackbully het volgende:
dan heb je het vast over de randen van de foto waar je je aan kan snijden.
quote:
Dit gekoppeld aan een "humoristiche" actie in US FB.quote:Op zondag 2 april 2006 11:38 schreef Astridj0h het volgende:
RonaldV wat is dat nou weer voor actie....
Het bekende verhaal van de druppel en de emmer.quote:Op zondag 2 april 2006 11:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat het intrekken van je stem bedoeld wordt...
Oh... doet blackBULLY ze naam in ieder geval eer aan hequote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dit gekoppeld aan een "humoristiche" actie in US FB.
Even, voor BB de schuld krijgt: Hij postte gister een grapje, die verkeerd uitpakte. Hij had geen weet van wat dingen die gisteren op mijn MSN speelden n.a.v. een akkefietje op US. De grap kwam simpelweg op het verkeerde moment, en werd door sommigen ook nog eens niet begrepen.quote:Op zondag 2 april 2006 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Onzin, dat vind ik het. Ik kan echt niet bedenken waarom mods niet mee zouden mogen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |