ik dacht dat modjes niet mee mochten doen aan stemmen of aan de wedstrijd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:06 schreef RonaldV het volgende:
verleiding (als dit hem wordt doe ik nu eens wel mee...)
Jij hebt geen rechten op Blauw...quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:50 schreef EchnaDarr het volgende:
[Donkey modus]Oh pick me, pick me![/Donkey modus]
Lijkt me dat Ronald deze regeling ff vergeten is.
Ja, blauw worden van de drankquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij hebt geen rechten op Blauw...![]()
Dat heb ik alleen.![]()
Ja dat vint ik ook. Samen met HM2 in blauw.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij hebt geen rechten op Blauw...![]()
Dat heb ik alleen.![]()
Jaaaaaaaaahhhhh Gaaf...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
Ja dat vint ik ook. Samen met HM2 in blauw.![]()
extra streng?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaahhhhh Gaaf...![]()
Extra streng beleid doen.
We zijn gewoon nieuwsgierig naar wat jullie in zouden zenden voor een fotowedstrijdquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Waar staat de regel dat mods niet mee mogen doen aan een wedstrijd om de eer?Als het nou om prijzen ging, dan had je gelijk.
Afgezien daarvan: je kunt ook meedoen buiten mededinging (alleen om de eer, niet voor de prijzen).
je bent gewoon bang om te verliezen
Jij wel, BB niet. Die wil gewoon mijn blauwe jas.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:33 schreef Elefes het volgende:
[..]
We zijn gewoon nieuwsgierig naar wat jullie in zouden zenden voor een fotowedstrijd![]()
Archiefquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:36 schreef Shark.Bait het volgende:
hahahahaha...goeie 1 april grap: RonaldV die mee gaat doen
Die dame in het meer met de ondergaande zon erachter
ik dacht toch echt dat modjes uitgesloten waren van deelname aan wedstrijden (of er wel dan niet een prijs aanvast hangt)quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij wel, BB niet. Die wil gewoon mijn blauwe jas.
[..]
Archief
dat gold alleen voor de eindejaars wedstrijd waar crew expliciet niet mee mocht doen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:40 schreef blackbully het volgende:
ik dacht toch echt dat modjes uitgesloten waren van deelname aan wedstrijden (of er wel dan niet een prijs aanvast hangt)
en stemmen heb ik jullie ook niet echt zien doen (kan slecht geheugen hebben hoor)
dacht dat modjes zoiezo niet mee mochten doenquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dat gold alleen voor de eindejaars wedstrijd waar crew expliciet niet mee mocht doen.
ik heb in januari nog meegedaan, en mezelf op eigen initiatief buiten mededinging gesteld, omdat ik die maand mod werd. En stemmen doen Sub en ik niet, om elke schijn van bevoordeling te vermijden. Bij "echte" Fok-wedstrijden met prijzen, waarbij iedereen kan inhaken en de puntentelling niet doorzichtig is voor de gebruikers mogen we inderdaad niet meedoen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:40 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik dacht toch echt dat modjes uitgesloten waren van deelname aan wedstrijden (of er wel dan niet een prijs aanvast hangt)
en stemmen heb ik jullie ook niet echt zien doen (kan slecht geheugen hebben hoor)
Tja, blauw is niet mijn kleurquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij wel, BB niet. Die wil gewoon mijn blauwe jas.
planken koorts?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik heb in januari nog meegedaan, en mezelf op eigen initiatief buiten mededinging gesteld, omdat ik die maand mod werd. En stemmen doen Sub en ik niet, om elke schijn van bevoordeling te vermijden. Bij "echte" Fok-wedstrijden met prijzen, waarbij iedereen kan inhaken en de puntentelling niet doorzichtig is voor de gebruikers mogen we inderdaad niet meedoen.
Alhoewel er deze maand een prijsvraag komt op games.fok waar ik de hoofdprijs al van binnen heb
Maar het is al goed: mijn stem voor het onderwerp telt bij deze niet mee, en ik doe ook niet mee aan de wedstrijd. And that's final.
Hou het daar maar op, ja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:47 schreef blackbully het volgende:
[..]
planken koorts?
dat je nu opeens niet meer mee wil doen?
Dat begrijp ik ook niet echt. Gaat alleen maar om de eerquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het maar stom dat mods niet mee zouden mogen doen.
achter aan sluiten in de rijquote:
in plaats van zo te azen op een modfunctie moet je fotos gaan maken en er voor zorgen da tmensen het hier leuk vinden om te posten... jammer dat door dit gezeik ronaldV waarschijnlijk niet meedoet.quote:Op zondag 2 april 2006 22:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
achter aan sluiten in de rij![]()
zijn al wat wachtende voor je
Ja maar die liggen niet zo goed bij de users.quote:Op zondag 2 april 2006 22:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
achter aan sluiten in de rij![]()
zijn al wat wachtende voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |