dusssquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:15 schreef Subhuman het volgende:
ScienceFriction: de poll is lang geleden afgeschaft omdat sommige users andere users ervan beschuldigden dat ze valsspeelden.
Jij hebt duidelijk de wedstrijd niet meegemaakt waarin we met een poll gestemd hebben.quote:
De foto's zijn vaak wel scherp, maar het onderwerp nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Oh, de onderwerpen zijn al bekend...
Een typisch laagdrempelig onderwerp voor fok is "een scherpe foto"
Daar schort het nogal eens aan...
dan heb je het vast over de randen van de foto waar je je aan kan snijden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De foto's zijn vaak wel scherp, maar het onderwerp niet
Dat is zoooo 20e eeuwquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:19 schreef blackbully het volgende:
[..]
dan heb je het vast over de randen van de foto waar je je aan kan snijden.
Ik zie ook al weer dat we zelfs daar over kunnen discussieren rellenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:11 schreef RonaldV het volgende:
De foto's zijn vaak wel scherp, maar het onderwerp niet
+1 scherpquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:19 schreef blackbully het volgende:
dan heb je het vast over de randen van de foto waar je je aan kan snijden.
quote:
Dit gekoppeld aan een "humoristiche" actie in US FB.quote:Op zondag 2 april 2006 11:38 schreef Astridj0h het volgende:
RonaldV wat is dat nou weer voor actie....
Het bekende verhaal van de druppel en de emmer.quote:Op zondag 2 april 2006 11:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat het intrekken van je stem bedoeld wordt...
Oh... doet blackBULLY ze naam in ieder geval eer aan hequote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dit gekoppeld aan een "humoristiche" actie in US FB.
Even, voor BB de schuld krijgt: Hij postte gister een grapje, die verkeerd uitpakte. Hij had geen weet van wat dingen die gisteren op mijn MSN speelden n.a.v. een akkefietje op US. De grap kwam simpelweg op het verkeerde moment, en werd door sommigen ook nog eens niet begrepen.quote:Op zondag 2 april 2006 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Onzin, dat vind ik het. Ik kan echt niet bedenken waarom mods niet mee zouden mogen zien.
Maak je geen zorgen: of dat het onderwerp nou wordt, of niet: zo'n foto wil ik sowieso maken.quote:Op zondag 2 april 2006 11:58 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Post je dan gewoon in de SC een foto die je eventueel zou hebben ingezonden mocht het onderwerp eventueel stiekum verleiding worden?
Al die posts! Puur eigenbelang!quote:Op zondag 2 april 2006 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en er komt nog bij dat ik het jammer vind dat je je stem hebt ingetrokken, want ik had een potentieel uitvoerbaar idee voor verleiding.
Haha ok dan!quote:Op zondag 2 april 2006 12:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen: of dat het onderwerp nou wordt, of niet: zo'n foto wil ik sowieso maken.
Van alle ideeën is "verleiding" natuurlijk wel het enige onderwerp, de rest zijn technieken. Alleen al om die reden zou het verleiding moeten worden, de technieken kun je dan sowieso nog gebruiken.quote:Op zondag 2 april 2006 12:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Al die posts! Puur eigenbelang!En ik dacht nog wel dat je medelijden had met RonaldV!
Niet speciaal met RonaldV, maar ik vind het wel stom dat jullie blauwen niet mee zouden mogen doen. Ik snáp het gewoon niet.quote:Op zondag 2 april 2006 12:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Al die posts! Puur eigenbelang!En ik dacht nog wel dat je medelijden had met RonaldV!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |