Duh....jij geeft niemand puntenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:13 schreef RonaldV het volgende:
Ik ga k_man ook geen punten geven...
Dat dan weer wel, jaquote:
Welk neerbuigend toontje? Ik probeer echt niemand af te kammen ofzo. Ik dacht dat ik mijn posts netjes en neutraal geformuleerd had, dus dan vind ik het jammer dat jij meteen zo fel en persoonlijk reageert. Het ging er helemaal niet om of mijn foto's nou zo goed zijn. Dat zijn ze soms helemaal niet, dat weet ik ook wel. Maar dat was het punt niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef Puckzzz het volgende:
Oww face it!!!
ik zal nooit en te nimmer een punt van k-man krijgen omdat hij mij niet mag. Hij kan hier nu wel de diplomaat uit gaan hangen dat hij geen namen wil noemen en whatever...maar hij doet zelf ook enorm mee aan vriendjespolitiek, maar dan in reverse... hij geeft vooral geen punten aan diegene waar hij een hekel aan heeft, en daar ben ik er eentje van....
persoonlijk ben ik van mening k-man dat jij nog niet 1 keer een foto hebt ingeleverd die beter was dan de mijne...dus dat neerbuigende toontje mag je achterwege laten![]()
Nou de ideale situatie zou in mijn ogen zijn dat de foto wint die men het beste vindt, zonder dat andere overwegingen meespelen. Maar zoals ik al zei in de eerste post over dit onderwerp; dat kun je jammer vinden en soms nog eens benoemen, maar nooit geheel voorkomen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:23 schreef RonaldV het volgende:
Ik zie eigenlijk niet waarom mensen geen voorkeur mogen hebben? Als iemand (wie dan ook) geen zin heeft om user X of Y punten toe te kennen omdat ze elkaar niet liggen: who cares?
Ik voel me persoonlijk aangesproken omdat - hoe neutraal je het ook formuleerde - duidelijk over mijn foto's hebt. Dat de stijl jou niet aanspreekt kan ik inkomen, maar om dan te zeggen dat de foto slecht is en geen punten waardig is is niet terecht. In een ander fotografieforum heb ik toevallig diezelfde foto ook ingestuurd voor een maandopdracht 'nacht' In dat forum wordt de foto juist heel enthousiast ontvangen, omdat het weer eens een andere insteek is van het onderwerp.quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Welk neerbuigend toontje? Ik probeer echt niemand af te kammen ofzo. Ik dacht dat ik mijn posts netjes en neutraal geformuleerd had, dus dan vind ik het jammer dat jij meteen zo fel en persoonlijk reageert. Het ging er helemaal niet om of mijn foto's nou zo goed zijn. Dat zijn ze soms helemaal niet, dat weet ik ook wel. Maar dat was het punt niet.
De beschuldiging dat ik mensen geen punten zou geven omdat ik ze niet mag moet ik toch tegenspreken. Jij hebt een vrij eigen stijl van fotograferen die mij niet zo erg aanspreekt, maar ik sluit helemaal niet uit dat ik jou punten zal geven. Ik denk dat je in mijn puntentoedeling van de afgelopen maanden echter diverse users zult vinden met wie ik wel eens flinke verschillen van mening heb gehad. Ik probeer het echt puur op de kwaliteit van de foto's te houden en andere dingen niet te laten meespelen. Want als ik niet meer mag stemmen op de mensen die een hekel aan mij hebben of vice versa, dan wordt de keuze wel heel klein...
Helemaal mee eens :-)quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb een uitermate goede smaak, dat is zeker waar.![]()
Dan lees je dus dingen die er niet zijn. Je maakt iets tot een persoonlijk conflict, wat helemaal niet zo bedoeld was. En ik heb al helemal nieit gezegd dat jouw foto slecht zou zijn of geen punten zou verdienen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik voel me persoonlijk aangesproken omdat - hoe neutraal je het ook formuleerde - duidelijk over mijn foto's hebt. Dat de stijl jou niet aanspreekt kan ik inkomen, maar om dan te zeggen dat de foto slecht is en geen punten waardig is is niet terecht.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:46 schreef Shark.Bait het volgende:
is het weer de gebruikelijke FOT wedstrijd rel?
Waar is de popcorn?
Dat is ÜBERBULLSHIT!!! Als ik een foto van een user uit het kliekje niet mooi vind, dan krijgt die user ook geen punten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef fr.oosje het volgende:
Zal ik dan zeggen dat het kliekje elkaar altijd punten geeft? :-) even door fikken
Wel vind ik dat die stemronde altijd zo lang duurt pfffff
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:56 schreef RonaldV het volgende:
Ik denk dat we de wedstrijd maar eens een maandje moeten overslaan.
Nee joh,quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:56 schreef RonaldV het volgende:
Ik denk dat we de wedstrijd maar eens een maandje moeten overslaan.
iemand nog popcorn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee joh,
Gewoon doorgaan met dezelfde discussie.
Gewoon iedere maand weer
ja tuurlijk gewoon lekker janken en klagen iedere maand..quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee joh,
Gewoon doorgaan met dezelfde discussie.
Gewoon iedere maand weer
Lekker!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
iemand nog popcorn?
Daarom doe ik ook mee. Lekker stoeien over het onderwerp om er dan een foto uit te persen.quote:weetje het zou me niet eens boeien als de wedstrijd een maand werd overgeslagen. Ik doe eigenlijk alleen maar mee omdat ik het elke keer een leerproces vind en het mijn creativiteit scherp houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |