CHECK! dat idee had ik dus eigenlijk stiekem ook alquote:Op zondag 2 april 2006 12:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Van alle ideeën is "verleiding" natuurlijk wel het enige onderwerp, de rest zijn technieken. Alleen al om die reden zou het verleiding moeten worden, de technieken kun je dan sowieso nog gebruiken.
volgens mij is er helemaal geen bezwaar, maar is RonaldV er gewoon ff klaar mee.quote:Op zondag 2 april 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet speciaal met RonaldV, maar ik vind het wel stom dat jullie blauwen niet mee zouden mogen doen. Ik snáp het gewoon niet.
Ligt het aan mij, of is het ook maar onduidelijk waarom er bezwaar is?
Kernachtig: ja. En lees anders deze post nog een keer.quote:Op zondag 2 april 2006 12:17 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
volgens mij is er helemaal geen bezwaar, maar is RonaldV er gewoon ff klaar mee.
FOK!Userfoto'squote:
Dat zou je inderdaad zeggen ja. Wij kunnen wel stemposts verwijderen, mochten we kwade bedoelingen hebben, maar degene wiens post verwijderd is zou dat toch gauw door moeten hebben lijkt me.quote:Op zondag 2 april 2006 12:25 schreef Offy het volgende:
Maar bij de FOT-wedstrijd wordt er gewoon open gestemd, dan valt er toch weinig te beïnvloeden?
Ja, maar of jullie nou meedoen of niet, dat maakt dan verder geen verschil.quote:Op zondag 2 april 2006 12:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad zeggen ja. Wij kunnen wel stemposts verwijderen, mochten we kwade bedoelingen hebben, maar degene wiens post verwijderd is zou dat toch gauw door moeten hebben lijkt me.
Ik zou alle posts van mensen die niet op mij stemmen verwijderen.quote:Op zondag 2 april 2006 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar of jullie nou meedoen of niet, dat maakt dan verder geen verschil.
Maar dan blijven er geen posts overquote:Op zondag 2 april 2006 12:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zou alle posts van mensen die niet op mij stemmen verwijderen.![]()
Offy....het was niet alleen dat. Als je de rest van de posts (en dan met name die van RonaldV) even doorleest zal je zien dat het iets te maken had met druppels en emmers en zoquote:Op zondag 2 april 2006 12:25 schreef Offy het volgende:
Maar bij de FOT-wedstrijd wordt er gewoon open gestemd, dan valt er toch weinig te beïnvloeden?
Ja, dat stukje begrijp ik, maar daar heb ik het niet over.quote:Op zondag 2 april 2006 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
Offy....het was niet alleen dat. Als je de rest van de posts (en dan met name die van RonaldV) even doorleest zal je zien dat het iets te maken had met druppels en emmers en zo
Crew is uitgesloten van Fok!-wedstrijden omdat de wedstrijden van Fok! niet zo transparant verlopen als de maandelijkse "wedstrijd om de eer" hier. Dat kan ook niet anders, want het aantal reacties van alle Fok!-users ligt veel hoger dan de maximaal 50 FOT-ers die hier een puntentel-topic "vullen". Om te voorkomen dat crew de schijn van bevoordeling tegen zich krijgt is er dus (terecht overigens) besloten dat die niet mee mogen doen.quote:Op zondag 2 april 2006 12:41 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, dat stukje begrijp ik, maar daar heb ik het niet over.Ik vroeg me af waarom de crew hier niet mee mag doen met de wedstrijden (als er iets te winnen valt).
Lieve Ron, het maakt me echt helemaal niets uit of je nou wel of niet stemt, waarom je dat wel of niet doet en of er een discussie over is, mijn vraag ging dus over de wedstrijden en de crew in het algemeen. (zucht![]()
)
Nee. Maar ik kan je wel vertellen dat het geen B- of C-categorie BNer is. Verder zul je moeten kijken welke BNer er binnenkort in Fok!-shirt op games staatquote:Op zondag 2 april 2006 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag je wel vertellen wie die zeer bekende Nederlander is?
Camera op "bulb"-stand zetten en dan extra lang belichtenquote:
Zoek ff in je handleidingquote:Op zondag 2 april 2006 13:34 schreef N.icka het volgende:
Ik heb geen Bulp , betekend een lange sluitertijd hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |