Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:42 schreef Nolius het volgende:
Ik ben niet in Utrecht
Bedanktquote:Op zondag 26 maart 2006 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Even sticky gemaakt
O leuk!quote:Op zondag 26 maart 2006 11:46 schreef Saabmobiel het volgende:
Yeah! Binnenkort weer een woonbeurs
[afbeelding]
En weer lekker dichtbij deze keer. Eens kijken of een Jan des Bouvrie raad weet met mijn terras![]()
En een cafe dat de Beurs heet, maar dat is voor studentenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
In Utrecht hebben we de Jaarbeurs.
Ja, ik zie ze ook alleen maar langs slootkanten... Maar ik vind die bomen zo mooiquote:Op zondag 26 maart 2006 17:45 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee. Ik zou denken dat die een waterrijke bodem nodig heeft, maar waarom weet ik eigenlijk niet. Oh... en het snoeien is redelijk bewerkelijk volgens mij.
Mss even vragen in F&F?
Oei, veelquote:Op zondag 26 maart 2006 16:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben nog nooit op een woonbeurs geweest eigenlijk?? Wat valt daar allemaal te beleven??
Kan je ook je eigen ontwerp daar op tafel gooien en dan in disscusie gaan??quote:Op zondag 26 maart 2006 18:42 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Oei, veel![]()
Het ligt er maar net aan wat je zoekt: van woningstyling tot aannemers en info over verbouwingen
Zelf ben ik 3 jaar geleden voor het laatst op een woonbeurs geweest. Het leukste vond ik dat je een gesprek kan aangaan met een binnenhuisarchitekt. Je gooit je bouwtekening op tafel en vraagt: "hoe moet ik in godsnaam mijn huis inrichten?"
De adviezen die ik gekregen heb hebben mij erg op weg geholpen![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:06 schreef Saabmobiel het volgende:
Wow. geen idee, maar het zou me niks verbazen
Wellus! Nietus! Wellus! "Ik ga wel een tafel verder kijken, diegene ziet eruit alsof ie WEL smaak heeft"![]()
*check*quote:Op zondag 26 maart 2006 14:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O leuk!
Wil je er niet even een leuk topic over fabrieken Saab??
Nicequote:Op zondag 26 maart 2006 19:37 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
*check*
![]()
![]()
Als het teveel spam is hoor ik het wel![]()
Misschien kun je haar anders beter even mailen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ey Dudette wanneer zit jij daar?? Woonbeurzen![]()
Heeft Duderinnetje haar portie bijdehandjes gehad vandaag?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien kun je haar anders beter even mailen?
Dudette
Ik ben erfelijk belast met bijdehandjesquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heeft Duderinnetje haar portie bijdehandjes gehad vandaag?![]()
Sowwie Duderinnetje
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben erfelijk belast met bijdehandjes![]()
![]()
Misschien ga ik wel even naar de beurs, maar dat hang ik jou lekker niet aan je neusAls ik ergens een hekel aan heb dan is het aan op de kiek gaan (ik hou altijd mijn buik in, tót ik echt niet meer kan... en dán komt altijd de 'klik'
)
Zo eentje uit een Ming-dynastiequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
En ik ga echt niet m'n camera meenemen naar die beurs![]()
Ben veel te bang dat ik een vaas om gooi.![]()
Ja, maar ik blijf gewoon modje van K&W hoor, want ik kan jullie heul niet missenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:15 schreef Marsepein het volgende:
Ehhhh Duderinnetje, zie ik nu een nieuwe titel bij jouw naampje![]()
PR, zo hee, 't wordt wat met FoK!
Gefeliciteerd![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:17 schreef Reese het volgende:
[ontopic] ik was vandaag nog in Utrecht[/ontopic]
Ik Pie Ar gewoon FOK! en daar is helegaar geen felicitatietopic voor nodig. Want er valt niks te feliciciteren. Ik vind het zelf gewoon leuk en jullie merken er lekker niks van!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:17 schreef Reese het volgende:
Ja, Dude, doe es vertellen! Wat pie-ar jij nou zoal? En waar is het felicitatietopic? over PR gesproken
[ontopic] ik was vandaag nog in Utrecht[/ontopic]
Als je het goed doet, wel tochquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
en jullie merken er lekker niks van!
Tnx!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan gewoon de ronde eronder plakken. Die dingen zijn dik genoeg dat de poot omhoog komt.
En anders even naar de Gamma. Daar hebben ze ook kleine vierkantjes die je dan weer op maat zou kunnen knippen.
Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:11 schreef clauwheee het volgende:
Dude ( en de rest)! Woensdag gaan we ergens kijken!
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:11 schreef clauwheee het volgende:
Dude ( en de rest)! Woensdag gaan we ergens kijken!
![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij komt maar niet door![]()
* Ongeduldig is
Ik dacht het later verdorie alquote:
Ja hè? We willenum willenum willenum willenum willenum!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
O Clau wat issie gaaf!
Mens! Heel veel succes
En een leuke buurt!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hè? We willenum willenum willenum willenum willenum!
Schouwen
Tuin
Openslaande tuindeuren
Die schouwenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:23 schreef clauwheee het volgende:
Ow die heb ik vandaag ook nog maar 50 keer gezien ofzo![]()
Och die schouwen geven toch wel helemaal die oude sfeer aan de huiskamer, ook zonder suitedeuren!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:27 schreef clauwheee het volgende:
De suitedeuren zijn wel spoorloosMaar ja je kunt niet alles hebben
![]()
Ik heb de brochure al, als het goed is is de vloer helemaal vernieuwd. Een zorg minder. Ja wachten duurt lang, dat kan ik dus écht niet!
Verkopende partij kon niet eerder. Ofzo. Maar we zijn wél de eersten/één van de eerstenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och die schouwen geven toch wel helemaal die oude sfeer aan de huiskamer, ook zonder suitedeuren!
Waarom kon je niet eerder kijken dan![]()
Ah oké, niet dat jullie zelf niet eerder konden en dan numero 18 zijn of zo!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Verkopende partij kon niet eerder. Ofzo. Maar we zijn wél de eersten/één van de eerstenLang leve de zoekopdracht
Vriendlief is er nog niet gerust op, die wil maandag bellen
![]()
Nee joh, ik kan elke minuut van de dagquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah oké, niet dat jullie zelf niet eerder konden en dan numero 18 zijn of zo!
Ik zou maandag ook bellen voor de zekerheid hoor!![]()
![]()
Jeetje Vonkiebonkie toch!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo Vonkie heeft zijn vermaak voor de komende paar weken wel gevonden hoor
Moet veel rust houden vanwege een galoperatie die ik afgelopen dinsdag gehad heb, vanwege de vorming van galstenen en de bijbehorende galsteenkolieken waar ik al een jaar last van had...
Nu paar weken uitgeschakeld maar ik heb er in ieder geval nooit meer last van![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Vonkie!
Beterschap ook van deze zijde!
Waarom is dat verboden?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:43 schreef speknek het volgende:
Om maar eens alles te combineren wat verboden is (CUL+UVT+Utrecht),
dit is een leuke site over eten/uitgaan in Utrecht:
http://www.maarhoewashet.nl/
Ik vind hem grappigquote:Op zondag 2 april 2006 19:24 schreef Oversight het volgende:
Hoofdpagina Wiki aangepast, eindelijk een toepasselijk plaatsje gevonden voor KLW..
Laat me even weten of ie kan blijven staan, of hebben jullie iets beters?
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina
Och loffie, da's toch ook logischquote:Op zondag 2 april 2006 19:29 schreef gurlie het volgende:
Ik mis Banjer.
Sorry dat moest ik even kwijt.
Ik wil hem terug.quote:Op zondag 2 april 2006 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och loffie, da's toch ook logisch![]()
Een huisdier is gewoon een soort familie en als een hond doodgaat is dat ontzettend kloterig naar kut verdrietig shit rot.
![]()
En ik zou je wat ik bezit erbij meegeven, maar het zal geen nut hebbenquote:Op zondag 2 april 2006 19:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik wil hem terug.Ik zou echt alles wat ik bezit inruilen als ik hem terugkreeg.
Het is hier gewoon veel te kaal en stil.
Het verbouwen van die tieten was een doe-het-zelf-klus bedoel je?quote:Op zondag 2 april 2006 20:05 schreef Saabmobiel het volgende:
%$#@$!! om te horen gurlie. Een hond is idd net familie en zo zal het verlies waarschijnlijk ook aanvoelen. Veel sterkte.
Iets totaal anders:
Is dit geen goed plaatje voor de FOKWiki K&W??
[afbeelding]
![]()
Ons IQ is te hoog??quote:Op zondag 2 april 2006 20:29 schreef Saabmobiel het volgende:
Waarom heeft Gamma Nederland niet van deze reclames ?
Ja dat hoop ik maar.quote:Op zondag 2 april 2006 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En ik zou je wat ik bezit erbij meegeven, maar het zal geen nut hebben![]()
Gekke beestje zit nu aan een paar lekkere varkensoortjes en een schaal pens in de HH (HondenHemel) denk ik hoor![]()
Ja wat dachie dan. Dat gave hondjes floeps weg zijn?? Nee joh. Die worden boven verzameld. Gaat met poezen ook zoquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja wat dachie dan. Dat gave hondjes floeps weg zijn?? Nee joh. Die worden boven verzameld. Gaat met poezen ook zo![]()
En ze eten er de hele dag verse vis en hart en pens en daarna worden ze eindeloos gekroeld en geborsteld en daarna gaan ze nog even een ommetje doen en dan begint het weer opnieuw bij de verse vis![]()
Ja want dat is goed voor zijn tandjes.quote:Op zondag 2 april 2006 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vergat nog: elk uur een vers bot![]()
Maar toch wil ik hem terug,quote:Op zondag 2 april 2006 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar vooral: keilekker
Want hij hoeft niets verstandigs meer te doen qua tandjes of zo, want ze mogen daar gewoon onwelriekend uit de bek geuren en tandsteen krijgen ze niet en zo, dat is allemaal niet aan de orde, snappie?
Dat is juist het coole van de HH!
Ze laten hem niet gaan denk ikquote:
Dat ze hem dan maar goed behandelen, anders kom ik er persoonlijk naar toe.quote:Op zondag 2 april 2006 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze laten hem niet gaan denk ikTé lief
![]()
Ja stelletje egoïsten zijn het daarboven soms. Hebben hebben hebben![]()
O daar zou ik maar niet aan twijfelen (zowel over het eerste als het tweede niet, uiteindelijkquote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat ze hem dan maar goed behandelen, anders kom ik er persoonlijk naar toe.
Oh dus ik mag kiezen later?quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O daar zou ik maar niet aan twijfelen (zowel over het eerste als het tweede niet, uiteindelijkHoewel, het is de HH natuurlijk... maar goed, ik ga zelf bijvoorbeeld ook naar de PH en ook niet naar de MH, dus ik denk dat jij wel naar de HH kan hoor, later
)
Die pens en dat hart, daar zetten we ons wel overheen, wat denk jij?![]()
quote:
Ja sorry, ik had even zo'n moment.quote:Op zondag 2 april 2006 22:30 schreef Brighteyes het volgende:Nou eh... wat ouwehoer kan wel maar ik vond dit meer een msn gesprekje.
En het kwam ook zo uit het niets, ik snapte het eerst ook niet helemaal.
Morgen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Done!
Clauhee! Kom eens vertellen hoe die bezichtiging van de week was!
Of heb ik daaroverheen gelezen?
Zal ik in de bosjes gaan liggen posten om te kijken hoe blij ze overkomen als ze klaar zijn?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja. Ik zie het ja.
Had natuurlijk ook gewoon zelf gelijk even terug kunnen kijken.
Spannend!
Ja goed ideequote:Op dinsdag 4 april 2006 14:00 schreef Brighteyes het volgende:Dude!
Kan je niet gewoon meelopen? Een 3e paar ogen is nooit weg. En als klusmod heb je natuurlijk een hele goeie kijk op dingen!
Lastig he, om je te beheersen en nuchter en verstandig te blijven!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:26 schreef clauwheee het volgende:
Ik snap je
Ow maar dat zal geen probleem zijn volgens mij. Wij vonden het eigenlijk wel prima, zoveel te sneller zoveel te beter, met dien verstande dat we inderdaad tijd moeten hebben voor financiering, opzegging huur en dergelijke. Maar gelukkig geen maanden wachten eventueel.
Maar ja, rustig Clau, het is nog niet zover
Hij bood gewoon een slimme prijs zo van: dat mot ongeveer maar genoeg zijn, en anders jammer dan.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
En toen? Bood hij alsnog genoeg om jou het huis van je dromen te geven...
Dat is toch wel ware liefde...
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij bood gewoon een slimme prijs zo van: dat mot ongeveer maar genoeg zijn, en anders jammer dan.![]()
Was niet het hoogste bod, dus ik was bijna aan gruwelijke hartepijnen gestorven, ware het niet dat de verkopers het toch aan ons verkochten vanwege flexibele opleverings-datum-eisen van onze kant (Als je geen bergen poen hebt, moet je je anderszins in de kijker spelen was ons motto).
@ Syrena: Of desnoods m.b.v. een oude dia-projector die je oma/de kringloopwinkel/iemand op Marktplaats nog op zolder heeft staan.
Ik meen dat hier eerder een topic over was.... even zoeken...
Zelf een muurschildering makenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef Syrena het volgende:
[..]![]()
Jah oud topic! *hoop heeft*
Ja dat het op een sheet moest had ik al bedacht, maar voordat ik avonden ga fotosoepen om mijn plaatje aan te passen wilde ik wel weten of het ook zonder overhead-ding op de muur kon.
Mijn oom heeft ooit een Bob Marley bij mijn ouders op de muur gemaakt, in de jaren 70, eens vragen waarmee hij dat toen deed.
En een ex van me heeft in de eerste week van onze verkering mijn pasfoto vergroot, maar ik weet niet meer waarmee eigenlijk. Bizar, kom je daar binnen, hangt je überlelijke pasfoto levensgroot aan de muur. En hij maar verliefd kijken! En ik maar denken:. Ik 21, hij 31, ik had meteen rechtsomkeer moeten maken. Aniehoe....
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lastig he, om je te beheersen en nuchter en verstandig te blijven!![]()
Ik riep toen bij de bieding van ons huis almaar tegen Arty: Vraagprijs bieden! Nee nog hoger! Twee keer de vraagprijs! Arty! Bied dan het dubbele! Ik ga dood als we dat huis niet krijgen! Dood! Ik zeg je dat ik dood ga! Van verdriet! En pijn!! Pijn in mijn hart Arty!! In mijn ziel! Zie je dit vod? Dat is mijn ziel aan stukken gereten als we dat huis niet krijgen!! Arty! Mon amour! Vaarwel! Want zonder dat huis kan ik niet doorgaan! Arty! J' y vais! Au revoir! Sterven zal ik!!!
* Ter Aarde Storten, Gil Huil Krijs, Melodramatische Gebaren Zoals In Oude Films Maken*
En dan Arty zo van:![]()
Sta je daar onbegrepen te zijn met die plukken haar in je hand in de supermarkt![]()
wat hij zegt.quote:
Wie van jullie heeft nou de broek aan thuis? Jij toch zeker???quote:Op woensdag 5 april 2006 16:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nee nog niet Shark.
Ik ben nog in 'overleg' met die stinkerd over waar...
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier nog niet Sharkie! Maar dat is ook echt nog een brug te ver in het klus-stadium hier thuis! Voordat er wat aan de muur hangt zijn we een paar weekjes verder denk ik
Och dat soort gedonderquote:Op woensdag 5 april 2006 18:35 schreef clauwheee het volgende:
Er is door twee mensen (boven) de vraagprijs geboden. Morgenochtend moeten ze een tegenbod van ons hebben.
Wat je ook kan doen is een ruitmotief over je orginele A4tje maken. Laten we zeggen ruitjes van 5 bij 5 mm. Als je dan op je muur een ruitmofief maakt van laten we zeggen 5 bij 5 cm dan is het heel simpel om het over te tekenen. Je kan dan per ruitje tekenen.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:29 schreef Syrena het volgende:
Kort vraagje, ik wil een muurschildering maken (lijkt me therapeutisch) en nu heb ik op de Duitse TV gezien dat je dat handig kan doen met een overheadprojector, maar kun je zoiets ook zelf in mekaar knutselen?
Zou er op zich wel eentje kunnen lenen op m'n werk, maar toch.
Godverkloten dat wordt blind een bedrag bieden dus van je één twee drie in godsnaamquote:Op woensdag 5 april 2006 19:01 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij is het zoals BE zegt..zei vriendlief ook en die doet veelal de contacten met onze makelaar (ik ben wat minder goed te bereiken op het werk). En nee, Dude, de andere biedingen mogen we niet weten
Ja die methode kende ik, maar dat wordt me wat TE therapeutischquote:Op woensdag 5 april 2006 18:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is een ruitmotief over je orginele A4tje maken. Laten we zeggen ruitjes van 5 bij 5 mm. Als je dan op je muur een ruitmofief maakt van laten we zeggen 5 bij 5 cm dan is het heel simpel om het over te tekenen. Je kan dan per ruitje tekenen.
Snap je wat ik bedoel??
[subOh, in dit voorbeeld wordt het op de muur dus 10x zo groot als het orgineel[/sub]
Vriendin van me heeft dat gedaan met d'r man, en toen hadden ze het! Maar het was idd wel een enorm bedrag. Dus nu moeten ze wel met zijn 2 blijven werken.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Je kan ervoor kiezen hop tegen het plafond van je budget te gaan zitten.
Als je het echt wilt. Ik bedoel niet het plafond dat je zou kunnen lenen (want dat is vaak absurd), maar het plafond zoals jullie dat zelf in gedachten hadden.
Die grenzen bedoel ik dus ook. Je hoopt dat je daar onder kan blijven (altijd leuk), maar als je het huis echt wilt kun je overwegen tegen die persoonlijke grens aan te gaan zitten.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef clauwheee het volgende:
Nou, wij willen sowieso niet tegen de top van ons budget hoor, daar houden we in onze zoektocht gewoon rekening mee. Ik wil het heel graag, maar wel binnen onze grenzen. Ik wil naast mijn vaste lasten ook nog leuke dingen kunnen doen. Niet dat we in de problemen komen, mocht een van ons inkomen onverhoopt een keer wegvallen. En dat we dan aan de top van 'onze onze' grens aan gaan dat vind ik geen probleem. Ook in dat opzicht hebben we nu nog wel wat ruimte bij dit huis, maar ja je weet niet wat de andere partijen hebben geboden, dat is zo vervelend.
Weet je eigenlijk al iets meer?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:35 schreef clauwheee het volgende:
Er is door twee mensen (boven) de vraagprijs geboden. Morgenochtend moeten ze een tegenbod van ons hebben.
Het is wel zo dat ze al tamelijk vaak net achter het net gevist hebben in Groningen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Marsepein het volgende:
Zelf zou ik aan zulke perikelen nietr meewerken. Het is echt niet het enige huis wat in jullie smaak valt wat te koop staat/komt. Met geduld verdien je meer geld dan door nu net even te veel te bieden dan wat het je eigenlijk waard is.
Ik wnes jullie succes met het tegenbod.
Neem maar van mij aan (een Gronings-jaren-30-huis-op-een-gewilde-locatie-bewoner) dat het eniszins slikken of stikken is hier (op de genoemde markt - een nieuwbouwhut buiten het centrum is zo geregeld.)quote:Op donderdag 6 april 2006 15:31 schreef Marsepein het volgende:
Dat is dan ook weer waar. Je wilt zo graag op een gegeven moment, maar juist dan moet je niet uit het oog verliezen dat door zulke spelletjes de prijs vaak oneerlijk hoog opgedreven wordt.
(Wie zegt bijvoorbeeld dat het bod wat hoger dan de vraagprijs is wel een echt bod is, en niet een vriendje die de prijs helpt opschroeven?)
De beslissing is daarom niet makkelijk...
Dan heb je in elk geval afleiding morgen! (Van de kies. Of van het huis... wat maar het spannendste blijkt te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 17:41 schreef clauwheee het volgende:
Wat BE en Dude hierboven zeggen...
We hebben vandaag een tegenbod gedaan. Ze bekijken nu alle biedingen plus bijv. snelle aanvaarding (wat wij hebben gezegd). Aangezien ze al weg zijn komen we ze dan tegemoet. Wij huren nu, dus dat is een voordeel. Morgen horen we meer...
Spannende dag morgen want ik moet ook voor het eerst sinds 2 jaar naar de tandarts, er is een kies afgebroken
Dat overkomt mij nou nóóóit!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:50 schreef kroegtijger het volgende:
K&W in actie
zie hier de home-video's van de K&W'ers in actie
klik
Die laatste lijkt me wel bijzonder pijnelijk...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:50 schreef kroegtijger het volgende:
K&W in actie
zie hier de home-video's van de K&W'ers in actie
klik
Precies. Oe en die bitterballen...zal ik die morgen alweer kunnen eten?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan heb je in elk geval afleiding morgen! (Van de kies. Of van het huis... wat maar het spannendste blijkt te zijn) Jullie hebben nu in elk geval gedaan wat jullie konden. Het bod ligt er, de rest is aan de Hogere Machten (de verkopers dus).
Wordt het 'm niet: even heel hard vloeken maar weten dat je het zo goed mogelijk hebt gespeeld.
Wordt het 'm wel: bier, champie, bitterballen![]()
Nee ik denk het nietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Precies. Oe en die bitterballen...zal ik die morgen alweer kunnen eten?![]()
Hehe die met die ladder tegen dat stuk wat hij omzaagdquote:Op donderdag 6 april 2006 17:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die laatste lijkt me wel bijzonder pijnelijk...![]()
Ik ken iemand die door een soortgelijk ongeluk in eerste instantie beide benen heeft verloren en later er aan is overleden....quote:Op donderdag 6 april 2006 18:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hehe die met die ladder tegen dat stuk wat hij omzaagd![]()
Ik snap al jullie argumenten. Zelf denk ik er toch anders over. Het is waar je voor kiest. Ik hoop echt voor clauwheee dat het door gaat, maar ik zou zelf niet aan die frauduleuze gekte meedoen. Ik zou mezelf dat vrij slecht kunnen vergeven als ik weet dat er moedwillig aan prijsopdrijving is gedaan en ik het gekocht zou hebben.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan (een Gronings-jaren-30-huis-op-een-gewilde-locatie-bewoner) dat het eniszins slikken of stikken is hier (op de genoemde markt - een nieuwbouwhut buiten het centrum is zo geregeld.)
Dat is vreselijk frustrerend, en zeker corrupt en oneerlijk, maar.... wel de praktijk. Er zijn te veel mensen die heel graag in dat soort woningen op die locaties willen wonen. En daar moet je al dan niet wat geld voor over hebben.
Het aparte is dat het hier een welhaast Randstedelijk dringen is rond die huizen. Alleen vallen in het westen hele groepen mensen af omdat dergelijke huizen op dergelijke locaties maar voor weinigen te betalen zijn. Hier kan je er ' nog net bij', en dat maakt de belangstelling zo groot.
Je bent in verhouding nog altijd voordelig uit in het noorden (prijs-kwalitatatief), dat is een kleine troost. Maar het is dringen en voordringen.
Dit is absoluut niet gezegd.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:27 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik snap al jullie argumenten. Zelf denk ik er toch anders over. Het is waar je voor kiest. Ik hoop echt voor clauwheee dat het door gaat, maar ik zou zelf niet aan die frauduleuze gekte meedoen. Ik zou mezelf dat vrij slecht kunnen vergeven als ik weet dat er moedwillig aan prijsopdrijving is gedaan en ik het gekocht zou hebben.
Neemt niet weg dat je wel gelijk hebt, ALS je er wilt wonen MOET je aan die gekte meedoen.
Jeusus. Maar hoezo er ook aan overleden, als ik vragen mag? Extra complicaties erbij?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik ken iemand die door een soortgelijk ongeluk in eerste instantie beide benen heeft verloren en later er aan is overleden....![]()
Bloedverlies?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jeusus. Maar hoezo er ook aan overleden, als ik vragen mag? Extra complicaties erbij?
Wat een verhaal zeg![]()
Bronquote:Veel vrouwen komen aan nadat ze met een mannelijke partner samenwonen of getrouwd zijn. Mannen daarentegen gaan juist gezonder leven. Dat blijkt uit een onderzoek van voedingsdeskundigen van de universiteit van Newcastle.
Volgens de Britse onderzoekers verandert het eetpatroon van mannen en vrouwen als ze samenwonen, omdat de partners elkaar met hun eetgedrag proberen te plezieren.
Mannen gaan vaak lichtere maaltijden nuttigen, pakken vaker een stuk fruit en eten minder vlees. Vrouwen gaan juist meer romige gerechten en pasta met sauzen eten.
Heel waar!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:45 schreef Shark.Bait het volgende:
dames....lees:moderatorinnen
[..]
Bron
hoe waar is dit?
Volgens mij klopt het wel aardig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bron
hoe waar is dit?
Je kunt van te voren toch al wel bekijken dat dat no way op zo'n manier goed kan gaanquote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik ken iemand die door een soortgelijk ongeluk in eerste instantie beide benen heeft verloren en later er aan is overleden....![]()
Het ging in dat filmpje toch ook goed? Ervanuit gaande dat het instorten de bedoeling wasquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je kunt van te voren toch al wel bekijken dat dat no way op zo'n manier goed kan gaan![]()
Ladder staat tegen het huis aan, en is weggeschoven. De man op de ladder zakt met beide benen tussen de sporten door en heeft aan beide benen gecompliceerde botbreuken. 1 been wordt direct afgezet, het andere wordt dan nog gespaard.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jeusus. Maar hoezo er ook aan overleden, als ik vragen mag? Extra complicaties erbij?
Wat een verhaal zeg![]()
Nou, daar heb je ook weer gelijk in. Het wekt alleen niet de indruk dat het helemaal eerlijk verloopt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet gezegd.
Sterker, ik denk dat ze dat soort trucjes niet eens nodig zouden hebben.
Ik bereid me altijd goed voor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bron
hoe waar is dit?
Ik ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit te wachten op nieuws van Clauwheee eigenlijk
Das niet best voor de zenuwen he!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook
Na vier uur. Ze maken het wel spannend
Ik ben afgevallen sinds ik samenwoon met Noca![]()
Nog drie minuten!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook
Na vier uur. Ze maken het wel spannend
Ik ben afgevallen sinds ik samenwoon met Noca![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:58 schreef clauwheee het volgende:
Na 16 uur Dude. Dat kan ook 17 uur zijn
Nee als in: Bod niet geaccepteerd?quote:
Pff. Anticlimax zoiets. Ik weet nog hoe het voelde bij ons eerste bod dat was afgewezen. Zo'n gevoel dat je denkt van: "Maar als het zo moet krijgen we nóóit een leuk huis." Achteraf ben ik blij dat het eerste bod is afgeketst, want we wonen nu in een veel mooier huis. (Ja, ook wel een stukje duurder dan gepland, maar dat maakt de lol er niet minder om.)quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:03 schreef clauwheee het volgende:
Nee als in hij is weggegaan voor een paar duizend meer dan ons bod.altijd ook. Bah
Heb je die kilootjes d'r ook zo weer bij.quote:Ik ga naar m'n jarige schoonpa, m'n chagi hoofd wegeten/drinken. Als dat lukt met m'n gehavend bekkie
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Pff. Anticlimax zoiets. Ik weet nog hoe het voelde bij ons eerste bod dat was afgewezen. Zo'n gevoel dat je denkt van: "Maar als het zo moet krijgen we nóóit een leuk huis." Achteraf ben ik blij dat het eerste bod is afgeketst, want we wonen nu in een veel mooier huis. (Ja, ook wel een stukje duurder dan gepland, maar dat maakt de lol er niet minder om.)
Dus, wie weet komt er straks nog iets leukers langs! Al zal dat nu even niet zo voelen.
[..]
Heb je die kilootjes d'r ook zo weer bij.
Nee boven ons 'eigen' budget, zeg maar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:30 schreef sanger het volgende:
Balen hoor! Was dat hogere bod nog wel in jullie budget of ging het dat te boven?
quote:Op zondag 9 april 2006 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb hem ook even sticky gemaakt!
quote:Op zondag 9 april 2006 21:57 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in (Al is het dat ik dan iig een middag niet hoef te klussen
)
quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Marsepein het volgende:
Ik help je wel met het weer terug in je tas stoppen hoor![]()
Arty vindt dat juist wel lekkerquote:
Is het niet erg vroeg voor schaft?quote:Op maandag 10 april 2006 10:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty vindt dat juist wel lekker
Of lees ik nu iets verkeerd?
[/schaftkeethumor]
Lieve schat, laat mij je nou één wijze levensles geven:quote:
Jij bent ook een schat hoorquote:Op maandag 10 april 2006 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lieve schat, laat mij je nou één wijze levensles geven:
Het is nóóit te vroeg voor de schaft.
Duivekopje, laat mij je een tweede wijze levensles geven:quote:Op maandag 10 april 2006 11:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij bent ook een schat hoor![]()
Ik bedoelde eigenlijk voor de schaftpauze![]()
![]()
M'n vader kan heel goed toiletfonteintje makenquote:Op zondag 9 april 2006 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh
Niet klussen dus![]()
* Toevallig een radiatorombouw, een keukenkast en een toiletfonteintje uit haar tasje had willen laten vallen tijdens de meet *
Oh kijk nou...Ja daar loopt dit moderinnetje al weken mee te sjouwen... tot ik iemand vind die het voor me kan maken
![]()
Maar let maar verder niet op mij hoor jongens, ik red me wel...
Nee écht....!
Wat zeg je? Even langs Groningen? Nu?Ach wat lief van jullie... o god nee dat mag ik niet van jullie vragen zeg...
Maar jullie bieden het aan dus...
Nou oké, gaan we wel klussen in Groningen in plaats van bier drinken in Utrecht... O, o had ik nou maar niet per ongeluk dat keukenkastje uit mijn tasje laten vallen...
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 10:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Of lees ik nu iets verkeerd?
Zo vroeg was dat dus niet voor een die hard klusserquote:Op maandag 10 april 2006 11:38 schreef Marsepein het volgende:
Heute war es genau ein Viertel vor 6. Weil ich verschiedene Termine in Deutschland habe. 6:30 bin ich abgefahren und seit eine Stunde bin ich im Büro.
Unterwegs nochmals angerufen, Donnerstag muss ich für Kentnisseübertragung in der Schweiz. Mitwochabend abflug, Donnerstagabend der Heimflieger.
Scheisse, ich bin kaum Heim diese Woche weil dar viel passieren muss, eigentlich (Bauarbeiten uzw)
![]()
Dit klinkt tamelijk indrukwekkendquote:Op maandag 10 april 2006 11:38 schreef Marsepein het volgende:
Heute war es genau ein Viertel vor 6. Weil ich verschiedene Termine in Deutschland habe. 6:30 bin ich abgefahren und seit eine Stunde bin ich im Büro.
Unterwegs nochmals angerufen, Donnerstag muss ich für Kentnisseübertragung in der Schweiz. Mitwochabend abflug, Donnerstagabend der Heimflieger.
Scheisse, ich bin kaum Heim diese Woche weil dar viel passieren muss, eigentlich (Bauarbeiten uzw)
![]()
Zeg zet je het even in je agenda?quote:Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe vroeg was het dan vanochtend Marsepein??
Wat mij herinnert aan het spelletje: Geen Jagers, geen negers.quote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
©Finkers
Wie, ik??quote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg zet je het even in je agenda?
We bestaan (bijna) 1 jaar: tijd voor K&W meet.
Je hoeft ook niet per se meubilair te zijn. Prullaria en andere interieur decoratie mogen ook komen.quote:Op maandag 10 april 2006 11:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wie, ik??
IK ben toch geen K&W meubilair.... alhoewel, als ik m'n AT bekijk begint ik het wel te worden sinds ik een huisje gekocht heb
Wekker iedere dag om 6 uur laat afgaanquote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef Marsepein het volgende:
Alles wat de wekker voor 7 uur afloopt is mij te vroeg. En alles na 8 uur is mij te laat. De opsta ruimte is dus vrij beperkt.
Weet je niet hoe die werkt, of vind je het prettig midden in de nacht wakker te worden.quote:Op maandag 10 april 2006 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mijn wekker gaat iedere ochtend om 3:53....
Maar die moeten wel een lampenkapje op voor het onderscheidquote:Op maandag 10 april 2006 11:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se meubilair te zijn. Prullaria en andere interieur decoratie mogen ook komen.
Laat me raden: je moet om 3:50 uit bed en pakt die laatste 3 minuten slaap extra?quote:Op maandag 10 april 2006 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mijn wekker gaat iedere ochtend om 3:53....
Ik heb geen wekker trouwens, het is de tv die mij wektquote:Op maandag 10 april 2006 11:50 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Weet je niet hoe die werkt, of vind je het prettig midden in de nacht wakker te worden.
quote:Op maandag 10 april 2006 11:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar die moeten wel een lampenkapje op voor het onderscheid![]()
En de badmuts maakt het helemaal afquote:Op maandag 10 april 2006 11:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Duudje draagt een douchegordijn om haar naakte lijf geslagen
Deal!quote:
Over welke badmuts hebben we het nu??quote:Op maandag 10 april 2006 11:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En de badmuts maakt het helemaal af![]()
Ja dat zal de opkomst aanzienlijk verhogen!quote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef sanger het volgende:
Misschien wel een idee om allemaal in kluskleding te komen.
Die nattequote:Op maandag 10 april 2006 12:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Over welke badmuts hebben we het nu??
Ik geloof dat het t-shirt waar ik in klus al 2 weken niet meer is gewassenquote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef sanger het volgende:
Misschien wel een idee om allemaal in kluskleding te komen.
rokje??quote:Op maandag 10 april 2006 12:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat zal de opkomst aanzienlijk verhogen!![]()
Ik klus altijd in een leuk rokje en met hakjes aan trouwens![]()
Stinkende klusshirts zijn oke!quote:Op maandag 10 april 2006 12:06 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik geloof dat het t-shirt waar ik in klus al 2 weken niet meer is gewassenEn ik heb het bijna dagelijks aan
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stinkende klusshirts zijn oke!
Dat komt van al die transpiratie die van jullie sterke lijven gutst wanneer jullie die ladder opklimmen en de spierkabels zich onder jullie gebruinde huid spannen en een oerkreet uit jullie bronstige binnenste ontsnapt terwijl de mannelijke kracht zich bundelt en zich als een aanstormende donderslag aandient. Een hand grijpt naar een drilboor. De andere bewerkt zelfverzekerd het knopje. Man en boor worden één in een dynamische brok energie die ritmisch de kosmos doet trillen van opwindend genot... in en uit gaat de boor... in....uit....in...uit.... Tot alle spieren zich spannen, jullie glanzende huid het bijna lijkt te begeven onder de pulserende kracht van jullie biceps... nog even en het hoogtepunt is daar... in....uit....in....uit... De gehele kosmos lijkt te wankelen, de grond trilt, de lucht is bezwangerd van een naderende climax... O jaa... het gat is bijna diep genoeg... dieper... dieper... Dan barst de hemel open en regelt het bouten en moeren en maakt een intens gevoel van bevrediging zich meester van de klusser. Hier doet hij het voor, dit is Liefde, dit is Kracht, dit is Leven. Dit is Klussen!
Jij mag overdrijvenquote:Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Of overdrijf ik het nu.
Wat lees jij voor het slapen gaan?quote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stinkende klusshirts zijn oke- verhaal-
.. misschien zijn het wel praktijk ervaringenquote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Wat lees jij voor het slapen gaan?
Je weet heel treffend te omschrijven hoe ik me met mijn boorhamer in me hand me voel als aan het bouwen ben en ik op eenzame hoogte op de ladder kom staquote:Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Of overdrijf ik het nu.
Dan lig ik op mijn kussentje stil te dromen van jullie allemaalquote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Wat lees jij voor het slapen gaan?
&%(/&)=/=(=&%( Dat is niet fijn..... heel veel sterkte ermee, kan het nog goed komen?quote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
En voor de niet begrijpenden, een van mijn poezen is vanmorgen aangereden en het gaat niet zo heel best met haar.
Dat is nog niet helemaal duidelijk. Er is in haar achterlijf het eea verschoven en er zijn zeer wrsch zenuwen beschadigd. De vraag is hoe ernstig en welke...quote:Op maandag 10 april 2006 17:34 schreef Marsepein het volgende:
&%(/&)=/=(=&%( Dat is niet fijn..... heel veel sterkte ermee, kan het nog goed komen?
En de auto is zeker doorgereden?quote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is nog niet helemaal duidelijk. Er is in haar achterlijf het eea verschoven en er zijn zeer wrsch zenuwen beschadigd. De vraag is hoe ernstig en welke...
Diegene die de DA heeft gebeld is dus anoniem?quote:Op maandag 10 april 2006 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet helemaal duidelijk hoe het gegaan is sanger. Ik heb de dierenambulance ook niet gesproken. Ik weet alleen dat ze gevonden is bij de oprit naar de A12 en dat is zo'n 2,5 km van ons huis. Ik gok dat ze daar dus liep/lag en dat toch iemand (mss wel de dader) de dierenambulance heeft gebeld.
Even de volledige update:
Nou, we zijn net nog even geweest en het eerste dat ze deed toen we aankwamen was lekker spinnen.
Op zich gaat het 'goed' met d'r in die zin dat de shock weg is en dat ze weer helemaal helder is. Haar ogen kijken weer ipv staren zoals de DA het zei.
Ze kroop ook een beetje naar ons toe dus er zit iig wat beweging en kracht in haar achterkant.
De vraag is alleen of haar blaas weer mee gaat doen ook. Als dat niet zo is dan redt ze het alsnog niet.
Maar goed, dat kan dus nog wel een paar dagen duren voordat we daarachter komen. Tot die tijd knijpen zij 2 keer per dag de blaas leeg en dan zou ze uiteindelijk zelf mee moeten gaan persen.
Oh, en hoe dan ook gaat ze haar staart kwijt raken straks. Die is vrijwel zeker verlamd en dat gaat dan alleen maar last opleveren. Niet leuk, maar als dat alles is wat ze er uiteindelijk aan over houdt teken ik ervoor.
Maar goed, voorlopig dus flink duimen en hopen de komende dagen.
Er lijkt dus wat verbetering te zijn. Ik zal voor jullie duimen dat het voor zover mogelijk goed komt. Zonder staart is een raar gezicht, maar er valt voor een kat prima mee te leven. (Ervaringsdeskundige....)quote:Op maandag 10 april 2006 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hele uitleg .....
Toch een beetje positief toch Be, nu maar hééél hard duimen!! Wat naar dat je haar steeds achter moet laten nu, maar geweldig dat het kan allemaal, zo'n opname bij de dierenarts. Is ze in elk geval in goede handen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb verder geen idee sanger, maar op de een of andere manier is de dierenambulance er dus bij gekomen. Of ze haar zelf gevonden hebben of gebeld hebben weet ik niet. Ik ben wel heel blij idd.
Nu maar afwachten hoe ze erdoor komt.
Geld zien we dan wel weer.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb verder geen idee sanger, maar op de een of andere manier is de dierenambulance er dus bij gekomen. Of ze haar zelf gevonden hebben of gebeld hebben weet ik niet. Ik ben wel heel blij idd.
Nu maar afwachten hoe ze erdoor komt.
Geld zien we dan wel weer.
We duimen verder Be!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, was vandaag niet in de buurt van een PC, vandaar de late update.
Stinkie heeft om 11.30 gebeld en toen hadden ze haar net weer bekeken en geknepen. Ze doet het op zich prima alleen d'r blaas nog niet. Vandaar het knijpen. De DA knijpt de blaas dan leeg en als het goed is zou ze dat zelf over moeten gaan nemen. Dat dus helaas nog niet. Ze waggelt wel een beetje als je haar op d'r pootjes zet en ook had ze zelf wat gegeten.
We zijn net nog even bij d'r gaan kijken en hebben even lekker gekroeld. Ze is wel wat groggy van de pijnstillers (ze krijgt geloof ik morfine) maar ze ging ook wel weer even eten toen wij er waren.
Maar goed, het blijft afwachten hoe d'r blaas het gaat doen...
Die hadden ze toch maar even overgeschilderd, die buisquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hier idd ook bijna geen TV meer maar op dinsdag gooi ik hem nog wel eens aan. Je moet toch bijblijven als K&W mod.
Ja, sommige dingen zijn heel erg. Piepschuimen iglo's in je slaapkamer enzo.Maar soms zijn er ook wel hele gave dingen.
Een van de meest lachwekkende dingen vond ik een doorzichtige buis met de afvoer van het toilet van boven die door de woonkamer liep.Echt heel ranzig.
Wie vond het vreselijk?! Die met die paal in de kamer en Denise eraan?! Toen ik net naar boven liep zeiden ze nog mooi! Of dat heb ik verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:29 schreef Brighteyes het volgende:En uitgerekend vanavond is er een stel die het afschuwelijk en belachelijk vind.
Die vrouw vond het echt helemaal vreselijk.Ik betwijfel of die buren geen ruzie krijgen met elkaar hierom.
Volgens mij morgen in de herhaling op rtl7
Wij zijn "Desperate Housewives" en erna "Evelien" fanatenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom bespreken wij hier trouwens op dinsdagavond niet met z'n allen alle klus en woonprogramma's op RTL4?
Laatste stukkie ervan nog gezien... Ze waren er redelijk bot over.. Zeker die opmerking tegen Jeroen op een gegeven moment dat hij het zou hebben geweten dat ze het niet mooi zouden vinden... wtfquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:29 schreef Brighteyes het volgende:En uitgerekend vanavond is er een stel die het afschuwelijk en belachelijk vind.
Die vrouw vond het echt helemaal vreselijk.Ik betwijfel of die buren geen ruzie krijgen met elkaar hierom.
Siebrand Niessen? Ik keek 't nooit omdat ik dan gefrustreerd was dat andere mensen WEL een onderkomen konden betalen en ik nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Sylvana toch?
Daarna weet ik het eigenlijk niet meer.
Maar idd ook wel een leuk programma toen. Nu is het die ietwat dikkere kerel met dat blonde haar... dinges...
Ja dát is gaaf! Wanneer komt dat nou weer? Ik moet echt eens een agenda gaan bijhouden voor dat soort TV-programma's, want ik mis allesquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Die met die paal vonden het idd vreselijk. De bruine kamer viel wel in de smaak.
Weet je wat ook zo leuk is? Dat programma op de BBC over mensen die een cottage ergens in the middle of nowhere willen kopen. Dan komen er zulke mooie huisjes voorbij!
Maak een stickie lijst in K&Wquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dát is gaaf! Wanneer komt dat nou weer? Ik moet echt eens een agenda gaan bijhouden voor dat soort TV-programma's, want ik mis alles![]()
Hoe bedoel je bij voorkeur niet in het Nederlands?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Siebrand Niessen? Ik keek 't nooit omdat ik dan gefrustreerd was dat andere mensen WEL een onderkomen konden betalen en ik nieten daarna hoorde ik dat het wel eens doorgestoken kaart was. Op de BBC (kom ik weer) hebben ze ook zo'n programma, maar mijn voorkeur gaat dus echt uit naar dingen waar men schildert en meubels en kussen neerplant enzo. Bij voorkeur ook niet in het Nederlands
![]()
Ik ben op het verkeerde continent geborenMijn naam heb ik iig wel mee
(echte naam dan)
Ik ben eens heel druk bezig geweest met zo'n lijst, inclusief leuke plaatjes en linkjes naar de bijbehorende programma-sites. Hele lijst gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |