Ja, ik zie ze ook alleen maar langs slootkanten... Maar ik vind die bomen zo mooiquote:Op zondag 26 maart 2006 17:45 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee. Ik zou denken dat die een waterrijke bodem nodig heeft, maar waarom weet ik eigenlijk niet. Oh... en het snoeien is redelijk bewerkelijk volgens mij.
Mss even vragen in F&F?
Oei, veelquote:Op zondag 26 maart 2006 16:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben nog nooit op een woonbeurs geweest eigenlijk?? Wat valt daar allemaal te beleven??
Kan je ook je eigen ontwerp daar op tafel gooien en dan in disscusie gaan??quote:Op zondag 26 maart 2006 18:42 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Oei, veel![]()
Het ligt er maar net aan wat je zoekt: van woningstyling tot aannemers en info over verbouwingen
Zelf ben ik 3 jaar geleden voor het laatst op een woonbeurs geweest. Het leukste vond ik dat je een gesprek kan aangaan met een binnenhuisarchitekt. Je gooit je bouwtekening op tafel en vraagt: "hoe moet ik in godsnaam mijn huis inrichten?"
De adviezen die ik gekregen heb hebben mij erg op weg geholpen![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:06 schreef Saabmobiel het volgende:
Wow. geen idee, maar het zou me niks verbazen
Wellus! Nietus! Wellus! "Ik ga wel een tafel verder kijken, diegene ziet eruit alsof ie WEL smaak heeft"![]()
*check*quote:Op zondag 26 maart 2006 14:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O leuk!
Wil je er niet even een leuk topic over fabrieken Saab??
Nicequote:Op zondag 26 maart 2006 19:37 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
*check*
![]()
![]()
Als het teveel spam is hoor ik het wel![]()
Misschien kun je haar anders beter even mailen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ey Dudette wanneer zit jij daar?? Woonbeurzen![]()
Heeft Duderinnetje haar portie bijdehandjes gehad vandaag?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien kun je haar anders beter even mailen?
Dudette
Ik ben erfelijk belast met bijdehandjesquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heeft Duderinnetje haar portie bijdehandjes gehad vandaag?![]()
Sowwie Duderinnetje
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben erfelijk belast met bijdehandjes![]()
![]()
Misschien ga ik wel even naar de beurs, maar dat hang ik jou lekker niet aan je neusAls ik ergens een hekel aan heb dan is het aan op de kiek gaan (ik hou altijd mijn buik in, tót ik echt niet meer kan... en dán komt altijd de 'klik'
)
Zo eentje uit een Ming-dynastiequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
En ik ga echt niet m'n camera meenemen naar die beurs![]()
Ben veel te bang dat ik een vaas om gooi.![]()
Ja, maar ik blijf gewoon modje van K&W hoor, want ik kan jullie heul niet missenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:15 schreef Marsepein het volgende:
Ehhhh Duderinnetje, zie ik nu een nieuwe titel bij jouw naampje![]()
PR, zo hee, 't wordt wat met FoK!
Gefeliciteerd![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:17 schreef Reese het volgende:
[ontopic] ik was vandaag nog in Utrecht[/ontopic]
Ik Pie Ar gewoon FOK! en daar is helegaar geen felicitatietopic voor nodig. Want er valt niks te feliciciteren. Ik vind het zelf gewoon leuk en jullie merken er lekker niks van!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:17 schreef Reese het volgende:
Ja, Dude, doe es vertellen! Wat pie-ar jij nou zoal? En waar is het felicitatietopic? over PR gesproken
[ontopic] ik was vandaag nog in Utrecht[/ontopic]
Als je het goed doet, wel tochquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
en jullie merken er lekker niks van!
Tnx!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan gewoon de ronde eronder plakken. Die dingen zijn dik genoeg dat de poot omhoog komt.
En anders even naar de Gamma. Daar hebben ze ook kleine vierkantjes die je dan weer op maat zou kunnen knippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |