Helemaal vergetenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:47 schreef Jesse- het volgende:
mijn paps staat erop met een stand [afbeelding]
Ik ga zeker eventjes kijken, ondanks dat het me verder vrij weinig kan boeien
Misschien ook makkelijk om in je op te zetten dat het in de Prins Bernard Hoeve
te Zuidlaren is
En hoeveel korting krijgt een fok!-modje??quote:Op zondag 26 maart 2006 19:50 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Helemaal vergetenDank je! ik zet het er gelijk bij.
![]()
Met welke stand staat je vader er... en welke korting krijgt een Fok!ker?![]()
Nou... Gek worden van wat ik zie wordt ik niet zo gauw. Ik vind het leuk om ideëen op te doen uitgewerkte ideëen tegen te komen waar ik nooit aan gedacht heb.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk! Ik zou er wel even naartoe willen.
Maar word je er niet helemaal gek van alles wat je ziet (en hebben wilt)?
Eens even neuzen wat er allemaal te doen zal zijn.
De workshops... een peper- en zoutmolen decoreren!
http://oplage.dvhn.nl/oplage/wonenenco/workshopsinfo.asp#7
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En hoeveel korting krijgt een fok!-modje??![]()
Modjes die zeuren krijgen billekoekquote:Op zondag 26 maart 2006 19:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En hoeveel korting krijgt een fok!-modje??![]()
*Zwaaimoment*quote:Op maandag 27 maart 2006 12:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Modjes die zeuren krijgen billekoek![]()
Jij zou gewoon toeslag moeten betalen![]()
Mischien Saabje eens het leven zuur maken op één van de avonden.
![]()
*Terugzwaaimoment*quote:Op maandag 27 maart 2006 12:34 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
*Zwaaimoment*
HMaster-II![]()
![]()
Jij naar Zuidlaren? [afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:18 schreef HMaster-II het volgende:
Als FOT-er wil ik wel eens Duderinnetje op de foto kunnen zetten als zij een peper-en-zoutstelletje aan het decoreren is.![]()
Houtkachels? Heb je hier al eens gekeken? Wij hebben dezequote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En ik wil er heen om te kijken naar houtkachels.
Ik heb die site gebookmarked.. Tnx...quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:10 schreef Juleh het volgende:
[..]
Houtkachels? Heb je hier al eens gekeken? Wij hebben deze![]()
En??quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:29 schreef clauwheee het volgende:Niet meer gezien, je verzoek
Maar mijn camera is een tijdje geleden al overleden, dus dat ging al niet lukken...
Maar, het was heul groot! En heul veel verschillende dingen. Mooie beurs vond ik zelf
Ik vond het niet echt bijzonderquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:29 schreef clauwheee het volgende:Niet meer gezien, je verzoek
Maar mijn camera is een tijdje geleden al overleden, dus dat ging al niet lukken...
Maar, het was heul groot! En heul veel verschillende dingen. Mooie beurs vond ik zelf
Die heb ik dan ook gemistquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:50 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt bijzonder
maar ik ben ook niet zo bezig met wonen.
Jan des Bouvrie wel gezien![]()
Wat een klein lelijk mannetje
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:56 schreef HMaster-II het volgende:
Afspraak met Saabie om samen de beursvloer te terrorizeren. Ik was al binnen en wie belt er omdat ie vaststaat achteraan op de parkeer plaats in de MODDER??? Saabmobiel _o- Mochten we eerst zijn auto uit de greppel spitten.werken op vrijdagavond...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |