Ziet er wel gaaf uit, die leeuw en andere muurschilderingen in die clip. Volgens mij is daar een compleet grafitti team op los gegaan. Ik weet niet waar je zo'n plaatje kan vinden maar had je al gezocht met
google images ? Of anders copieer je wat uit een boek ofzo, dan is zo'n ouderwetse stadsbibliotheek ook weer eens nuttig
![]()
En volgens mij had ik bij zo'n klusprogramma eens gezien dat je sjablonen kan laten maken van tekst (om "spreuken" op de muur te schilderen
![]()
). In ieder geval, dat is een soort plastic folie met je tekst eruit gesneden, die plak je op de muur en daar schilder je dan overheen. Na afloop kan je het sjabloon er weer af halen. Ik weet alleen niet waar je dat kan laten maken, en ook niet of ze ook plaatjes kunnen doen. Vraag eens bij een bouwmarkt ofzo.
Als je het niet kan laten maken, dan kan je er altijd nog zelf één maken. Zie
deze stencil tutorial van
www.stencilrevolution.com Hoewel, die is wel meer gericht op kleinere stencils ter grootte van een A4tje ofzo. Maar dan kan je altijd nog gebruik maken van de rasterbator (
Behold: The Rasterbator )
tv not rot brain..Life is something to do when you can't get to sleep..The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination