Pff. Anticlimax zoiets. Ik weet nog hoe het voelde bij ons eerste bod dat was afgewezen. Zo'n gevoel dat je denkt van: "Maar als het zo moet krijgen we nóóit een leuk huis." Achteraf ben ik blij dat het eerste bod is afgeketst, want we wonen nu in een veel mooier huis. (Ja, ook wel een stukje duurder dan gepland, maar dat maakt de lol er niet minder om.)quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:03 schreef clauwheee het volgende:
Nee als in hij is weggegaan voor een paar duizend meer dan ons bod.altijd ook. Bah
Heb je die kilootjes d'r ook zo weer bij.quote:Ik ga naar m'n jarige schoonpa, m'n chagi hoofd wegeten/drinken. Als dat lukt met m'n gehavend bekkie
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Pff. Anticlimax zoiets. Ik weet nog hoe het voelde bij ons eerste bod dat was afgewezen. Zo'n gevoel dat je denkt van: "Maar als het zo moet krijgen we nóóit een leuk huis." Achteraf ben ik blij dat het eerste bod is afgeketst, want we wonen nu in een veel mooier huis. (Ja, ook wel een stukje duurder dan gepland, maar dat maakt de lol er niet minder om.)
Dus, wie weet komt er straks nog iets leukers langs! Al zal dat nu even niet zo voelen.
[..]
Heb je die kilootjes d'r ook zo weer bij.
Nee boven ons 'eigen' budget, zeg maar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:30 schreef sanger het volgende:
Balen hoor! Was dat hogere bod nog wel in jullie budget of ging het dat te boven?
quote:Op zondag 9 april 2006 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb hem ook even sticky gemaakt!
quote:Op zondag 9 april 2006 21:57 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in (Al is het dat ik dan iig een middag niet hoef te klussen
)
quote:Op zondag 9 april 2006 22:45 schreef Marsepein het volgende:
Ik help je wel met het weer terug in je tas stoppen hoor![]()
Arty vindt dat juist wel lekkerquote:
Is het niet erg vroeg voor schaft?quote:Op maandag 10 april 2006 10:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty vindt dat juist wel lekker
Of lees ik nu iets verkeerd?
[/schaftkeethumor]
Lieve schat, laat mij je nou één wijze levensles geven:quote:
Jij bent ook een schat hoorquote:Op maandag 10 april 2006 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lieve schat, laat mij je nou één wijze levensles geven:
Het is nóóit te vroeg voor de schaft.
Duivekopje, laat mij je een tweede wijze levensles geven:quote:Op maandag 10 april 2006 11:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij bent ook een schat hoor![]()
Ik bedoelde eigenlijk voor de schaftpauze![]()
![]()
M'n vader kan heel goed toiletfonteintje makenquote:Op zondag 9 april 2006 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh
Niet klussen dus![]()
* Toevallig een radiatorombouw, een keukenkast en een toiletfonteintje uit haar tasje had willen laten vallen tijdens de meet *
Oh kijk nou...Ja daar loopt dit moderinnetje al weken mee te sjouwen... tot ik iemand vind die het voor me kan maken
![]()
Maar let maar verder niet op mij hoor jongens, ik red me wel...
Nee écht....!
Wat zeg je? Even langs Groningen? Nu?Ach wat lief van jullie... o god nee dat mag ik niet van jullie vragen zeg...
Maar jullie bieden het aan dus...
Nou oké, gaan we wel klussen in Groningen in plaats van bier drinken in Utrecht... O, o had ik nou maar niet per ongeluk dat keukenkastje uit mijn tasje laten vallen...
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 10:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Of lees ik nu iets verkeerd?
Zo vroeg was dat dus niet voor een die hard klusserquote:Op maandag 10 april 2006 11:38 schreef Marsepein het volgende:
Heute war es genau ein Viertel vor 6. Weil ich verschiedene Termine in Deutschland habe. 6:30 bin ich abgefahren und seit eine Stunde bin ich im Büro.
Unterwegs nochmals angerufen, Donnerstag muss ich für Kentnisseübertragung in der Schweiz. Mitwochabend abflug, Donnerstagabend der Heimflieger.
Scheisse, ich bin kaum Heim diese Woche weil dar viel passieren muss, eigentlich (Bauarbeiten uzw)
![]()
Dit klinkt tamelijk indrukwekkendquote:Op maandag 10 april 2006 11:38 schreef Marsepein het volgende:
Heute war es genau ein Viertel vor 6. Weil ich verschiedene Termine in Deutschland habe. 6:30 bin ich abgefahren und seit eine Stunde bin ich im Büro.
Unterwegs nochmals angerufen, Donnerstag muss ich für Kentnisseübertragung in der Schweiz. Mitwochabend abflug, Donnerstagabend der Heimflieger.
Scheisse, ich bin kaum Heim diese Woche weil dar viel passieren muss, eigentlich (Bauarbeiten uzw)
![]()
Zeg zet je het even in je agenda?quote:Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe vroeg was het dan vanochtend Marsepein??
Wat mij herinnert aan het spelletje: Geen Jagers, geen negers.quote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
©Finkers
Wie, ik??quote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg zet je het even in je agenda?
We bestaan (bijna) 1 jaar: tijd voor K&W meet.
Je hoeft ook niet per se meubilair te zijn. Prullaria en andere interieur decoratie mogen ook komen.quote:Op maandag 10 april 2006 11:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wie, ik??
IK ben toch geen K&W meubilair.... alhoewel, als ik m'n AT bekijk begint ik het wel te worden sinds ik een huisje gekocht heb
Wekker iedere dag om 6 uur laat afgaanquote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef Marsepein het volgende:
Alles wat de wekker voor 7 uur afloopt is mij te vroeg. En alles na 8 uur is mij te laat. De opsta ruimte is dus vrij beperkt.
Weet je niet hoe die werkt, of vind je het prettig midden in de nacht wakker te worden.quote:Op maandag 10 april 2006 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mijn wekker gaat iedere ochtend om 3:53....
Maar die moeten wel een lampenkapje op voor het onderscheidquote:Op maandag 10 april 2006 11:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se meubilair te zijn. Prullaria en andere interieur decoratie mogen ook komen.
Laat me raden: je moet om 3:50 uit bed en pakt die laatste 3 minuten slaap extra?quote:Op maandag 10 april 2006 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mijn wekker gaat iedere ochtend om 3:53....
Ik heb geen wekker trouwens, het is de tv die mij wektquote:Op maandag 10 april 2006 11:50 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Weet je niet hoe die werkt, of vind je het prettig midden in de nacht wakker te worden.
quote:Op maandag 10 april 2006 11:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar die moeten wel een lampenkapje op voor het onderscheid![]()
En de badmuts maakt het helemaal afquote:Op maandag 10 april 2006 11:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Duudje draagt een douchegordijn om haar naakte lijf geslagen
Deal!quote:
Over welke badmuts hebben we het nu??quote:Op maandag 10 april 2006 11:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En de badmuts maakt het helemaal af![]()
Ja dat zal de opkomst aanzienlijk verhogen!quote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef sanger het volgende:
Misschien wel een idee om allemaal in kluskleding te komen.
Die nattequote:Op maandag 10 april 2006 12:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Over welke badmuts hebben we het nu??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |