In Belgique zekerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Je wordt gewoon een celeb, net als al die celebs waar je mee op foto's gaat.
Ze zijn ookquote:
Ik hoorde in de wandelgangen dat België dé plek is waar alle beroemdheden vandaan komenquote:
Oh wacht, Ketnet is hier natuurlijk ook te ontvangenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat België dé plek is waar alle beroemdheden vandaan komen.
A.s. donderdag zijn de opnames...heb haar net even teruggemaildquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:12 schreef PeRi het volgende:
Wanneer is het CDP?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[quote]Vervoerskosten zijn voor onze rekening hoor! [/quote
Nu m'n afspraak nog ffkes afzeggen![]()
Nee, schoolstuffquote:
Niet belangrijkquote:
Helaas wel.quote:
Ik heb gister thee gedronken bij hem voor ik wat moest doen met de jongerenorganisatie waar ik in zit. Maar was weer erg liefquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh..
Hoe gaat het met je Pickwickjongen?
Sorry.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:26 schreef PeRi het volgende:. Je verliet mij om dingen te gaan doen, maar je loog dus tegen mij!
School is pas vanaf augustus, maar ik moet nu dus a/d zelfstudie om dat toelatingsexamen te halen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jongerenorganisatie, celebs stalken, thee leuten, columns schrijven en naar school.
Jezus, waar haal je de tijd vandaan?
Ik wil dus, net als in het OP-plaatje, een paar foto's samenvoegen, maar ik kan eigenlijk helemaal niks in Photoshop of Paint ofzo...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:28 schreef MissBliss het volgende:
Hallo, weet iemand hoe je een wit vlak in een foto in Photoshop transparant kan maken?
Wat tof!quote:
Ja, die heb ik dus al minstens 2 keer gepost hier!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:19 schreef Duiveltja het volgende:
Chuch Norris Reads Chuck Norris Facts
Als het een egaal wit vlak ik kan je met de Magic Wand het selecteren en deleteten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil dus, net als in het OP-plaatje, een paar foto's samenvoegen, maar ik kan eigenlijk helemaal niks in Photoshop of Paint ofzo...
Hoe delete je dat dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het een egaal wit vlak ik kan je met de Magic Wand het selecteren en deleteten.
Ik kan op zich wel iets emt photoshop, maar het uileggen is niet echt aan mij besteed.
Als je het geselecteerd hebt kan je op de [delete] toets van je toetsenbord drukken.quote:
Waarom denk jij anders dat al die celebs met CDP op de foto willen?quote:
Ik heb ook altijd al met hem op de foto gewildquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom denk jij anders dat al die celebs met CDP op de foto willen?
Ik ben maar 1x in Bruxelles geweestquote:
Ik had een visioenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben maar 1x in Bruxelles geweest
Je bent gewaarschuwdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:53 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd al met hem op de foto gewild
Heb het de afgelopen dagen tijdens het leren weer gezienquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Pomme maar stom, maar Kelly is wel schattig.
Bij Oprah's favorite things was het erg jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb het de afgelopen dagen tijdens het leren weer gezien.
Dat publiek.
Iets mis met vrouwen?quote:
Ik zou ook bijna wel zo uit mijn dak gaan als je al die te duren favorite things kreegquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:07 schreef niksan het volgende:
[..]
Bij Oprah's favorite things was het erg ja
Nee! Integendeelquote:
Wat zijn we het de laatste tijd vaak eensquote:
Ik zou gewoon (samen met de rest van het publiek) niet schreeuwen, joelen of klappen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou ook bijna wel zo uit mijn dak gaan als je al die te duren favorite things kreeg.
Nee, hoor! Ergens houd ik wel van jouquote:
Bupa is een zeiksnorquote:
Dat was ik altijd alquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor! Ergens houd ik wel van jou, maar je moet niet zo girly-wirly worden!!
!
Het ligt dus toch niet aan mijquote:
Nietes! Jij zei altijd dat je het niet was en ik geloofde je!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:11 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat was ik altijd alMaar jij wilde het niet zien
Nee, want het ligt nooit aan jou, hèquote:
Ik ben lang niet zo erg als andere meisjes jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nietes! Jij zei altijd dat je het niet was en ik geloofde je!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor! Ergens houd ik wel van jou, maar je met niet zo girly-wirly worden!!
!
Ben ik te confronterendquote:
Dat klopt!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik ben lang niet zo erg als andere meisjes jaen ga je fout editen
En nu Oprah kijkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat klopt![afbeelding]
En gefixed.!
Waarom was/ben je eigenlijk zo vrolijk?quote:
Ik zit mee te stuiteren!quote:
Omdat het leven zo mooi is, niksan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Waarom was/ben je eigenlijk zo vrolijk?
Maar tot die tijd is het sitting, waiting and wishing?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:24 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond naar JJIk blijf het gewoon zeggen
![]()
'quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zijn we het de laatste tijd vaak eens.
Ach, hij is gewoon een beetje upside downquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar tot die tijd is het sitting, waiting and wishing?
quote:
Stop met eens zijn, nondemejaar!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat jou ook, verdomme.
Alweer mee eens
Ik ben er stil van. En ook een beetje bang.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Stop met eens zijn, nondemejaar!![]()
Ik had je duivelse ster moeten prikken toen ik de kans had![]()
Kan ze leuk Aretha Franklin playbacken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:53 schreef Bupatih het volgende:
Vandaag zat er een meisje in de trein dat eigenlijk in feite best wel enigszins schijnbaar veel op Kristin Davis leek enzo!![]()
Heb je er iets mee gedaan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:53 schreef Bupatih het volgende:
Vandaag zat er een meisje in de trein dat eigenlijk in feite best wel enigszins schijnbaar veel op Kristin Davis leek enzo!![]()
Pomme en Kellyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kan ze leuk Aretha Franklin playbacken?
Toen ik geen oude grijsaard met een gebrek aan humor naast haar zag zitten, heb ik haar mee gelokt naar mijn huis met een fles anti-roos-shampoo.quote:
Did she take it all off?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toen ik geen oude grijsaard met een gebrek aan humor naast haar zag zitten, heb ik haar mee gelokt naar mijn huis met een fles anti-roos-shampoo.
quote:
Was je erbij? Zo ja, dan heb je recht van spreken, zo nee, dan heb je geen recht van spreken aangezien je dus niet weet wat er heeft plaatsgevondenquote:
Je bent gewoon jaloers!quote:
Is je geraden!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er stil van. En ook een beetje bang.
Man! Er is eindelijk leven na Idolsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ze beginnen me nu een beetje de strot uit te komen, eerlijk gezegd. Ze zijn best leuk (Kelly vooral), maar melk het niet zo uit, alsjeblieft.
Ik wil er een als Pomme dat bordje Warning ophoud...quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ze beginnen me nu een beetje de strot uit te komen, eerlijk gezegd. Ze zijn best leuk (Kelly vooral), maar melk het niet zo uit, alsjeblieft.
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Nu zijn de Pomme & Kelly avatars al niet meer leuk, iedereen heeft ze.![]()
Ja, beetje een uitgekauwd nu.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Nu zijn de Pomme & Kelly avatars al niet meer leuk, iedereen heeft ze.![]()
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 3quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:53 schreef babette21 het volgende:
dag vrienden
* Babette heeft geen flauw idee wie Pomme en Kelly zijn...
Googleidols.com Deel 2quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:53 schreef babette21 het volgende:
dag vrienden
* Babette heeft geen flauw idee wie Pomme en Kelly zijn...
Och toch, beetje ... eh... zieligjes zoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Het resultaat van mijn photoshop-inspanningen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
![]()
Maar je ziet toch helemaal niet dat die twee zwarten erin gesoept zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dát is de goede instellingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je ziet toch helemaal niet dat die twee zwarten erin gesoept zijn.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 3
De filmpjes zijn nog best grappig..
Maar ik vind die chinezen grappiger..
ik zei niet dat ik het wilde weten, toch?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Googleidols.com Deel 2
Adoreer hier Kelly en Pomme deel 3
Dus.
In ieder geval geen wit vierkantje meer om zn kopquote:
* Tha_Erik denkt terug aan IDOquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
ik zei niet dat ik het wilde weten, toch?!
ik vind ze bij voorbaat stom... ze leveren idioot bewegende ava's op, en die zijn pertinent fout
Dat is al een hele vooruitgang.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In ieder geval geen wit vierkantje meer om zn kop
hé!! eerst was je zo trots & stoer om alleen te gaan [go Dizer], toen zou er een vriend meegaan [mwah, vooruit] en nu blijkt er ineens een vróuw mee te gaan......?!?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat mijn vakantie naar New York samen met een vriendin doorgaat![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé!! eerst was je zo trots & stoer om alleen te gaan [go Dizer], toen zou er een vriend meegaan [mwah, vooruit] en nu blijkt er ineens een vróuw mee te gaan......?!?![]()
![]()
Waarom zeg je zo iets zonder de volledige waarheid te roepen? En onze nacht van laatst?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:14 schreef PeRi het volgende:
Hij gaat vreemd babette, ik zou hem echt een trap verkopen. Tsssk.
wat heeft 't nou nog voor nut om je te verleiden in de Eftelingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:16 schreef Dizer het volgende:Baby... I can explain.... wait.. no I cant
![]()
Ik heb niks gezegd wat we die nacht hebben gedaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:17 schreef PeRi het volgende:
Daar heb je de vuile leugenaar himself al! Nu Babette!
hm nu valt er weinig vreemd te gaan, maar het was wel soort van de bedoeling dat ie tegen die tijd van mij zou zijn.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:14 schreef PeRi het volgende:
Hij gaat vreemd babette, ik zou hem echt een trap verkopen. Tsssk.
Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom zeg je zo iets zonder de volledige waarheid te roepen? En onze nacht van laatst?
Zeg.. onze efteling date + bruiloft is toch eerder dan NewYork?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm nu valt er weinig vreemd te gaan, maar het was wel soort van de bedoeling dat ie tegen die tijd van mij zou zijn.....
Je word helemaal nat van m?quote:
de eftelingdate wel, maar de bruiloft[en] niet, die zijn eind juni pasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:22 schreef Dizer het volgende:
Zeg.. onze efteling date + bruiloft is toch eerder dan NewYork?
Whehehe.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef Svensational het volgende:
Haaibaaike stopt met de prono.. Misschien moet ik er dan ook maar mee stoppen
.
zeg, bemoei jij je d'r even niet mee, wil je....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je word helemaal nat van m?
Ik snap Dizer ook niet hoor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, bemoei jij je d'r even niet mee, wil je....
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef Svensational het volgende:
Haaibaaike stopt met de prono.. Misschien moet ik er dan ook maar mee stoppen
.
Hebben we twee bruiloften op de agenda staan dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
de eftelingdate wel, maar de bruiloft[en] niet, die zijn eind juni pas
Babette en ik hebben af en toe sex samenquote:
Ik wil Babette ook als fuck-buddy, jammer dat ik niet hetero benquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Babette en ik hebben af en toe sex samenEn de eerste keer ging het een beetje mis want 9 maanden laten werd onze lieve dochter (helaas inmiddels met de minder leuke naam) Floortje geboren
Jij mag Zhenar wel hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil Babette ook als fuck-buddy, jammer dat ik niet hetero ben
Ik had mn zinnen net gezet op PeRi's mannekequote:
ja op 18 juni heb ik er één van 'n vriendin...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:25 schreef Dizer het volgende:
Hebben we twee bruiloften op de agenda staan dan?
Tom is mine!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had mn zinnen net gezet op PeRi's manneke
Vastbinden aan t bed en whoppaquote:
We hebben net een nieuw boek al uitgeprobeerd, Indiase kamasutra.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vastbinden aan t bed en whoppa
thank god for all the women in the world....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil Babette ook als fuck-buddy, jammer dat ik niet hetero ben
Creatief ben ik heus wel hoor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
We hebben net een nieuw boek al uitgeprobeerd, Indiase kamasutra..
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:33 schreef PeRi het volgende:
We hebben net een nieuw boek al uitgeprobeerd, Indiase kamasutra..
Ik houd natuurlijk wel van kaalquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
thank god for all the women in the world....
bij het idee alleen al begin ik naar de scheermesjes van Peer te verlangen
ik weet niet wat ik erger vind: zo ongesteld als een zeekoe zijn, CDP die mij als fuckbuddy wil of mijn toekomstige Grote Liefde die mij in NY [nota bene de naam van ons tweede kind!!] gaat bedriegen........quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:32 schreef PeRi het volgende:
Alles wel okay?
Ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik erger vind: zo ongesteld als een zeekoe zijn, CDP die mij als fuckbuddy wil of mijn toekomstige Grote Liefde die mij in NY [nota bene de naam van ons tweede kind!!] gaat bedriegen........
maar ik vrees het laatste......![]()
maar die chocola maakt véél goed![]()
Damn wat is je zus ouderwets zeg. Heeft ze nooit gehoord van vrije sex?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:30 schreef babette21 het volgende:
maar ik mag van m'n zus niet zomaar de eerste de beste date meenemen,
we moeten zeg maar wel al 'n item zijn.....
Ze zit op FOK!quote:en aangezien jij mij drie weken daarvoor gaat bedriegen met what's her name.........
Het is Haaibaaike toch niet, hè?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn wat is je zus ouderwets zeg. Heeft ze nooit gehoord van vrije sex?
[...]
Ze zit op FOK!
ja...... maar jij zou m'n zoon kunnen zijn....quote:
Welke HF?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:38 schreef Svensational het volgende:
Ik snap niet wat die Michael Ray in de halve finale doet.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja...... maar jij zou m'n zoon kunnen zijn....![]()
en ik ben gewoon écht heel erg flieft op Diz, dat kan ik niet zomaar negeren ofzo![]()
Wat? Nee... ik ga met niemand... (behalve een platonische relatie met Babette)quote:
In Rotterdam?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:39 schreef PeRi het volgende:
Wie gaat er uit vanavond? Ik heb niks te doen en er is geld, maar niemand wil mee want ze moeten allemaal werken morgen.
nope... net als ik.... dus dan weet je dat vastquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef Dizer het volgende:
Damn wat is je zus ouderwets zeg. Heeft ze nooit gehoord van vrije sex?![]()
oke, vertel, wíe is het?!?!??!?!?quote:Ze zit op FOK!![]()
Naar VS bedoelt ze hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat? Nee... ik ga met niemand... (behalve een platonische relatie met Babette)
Zeg ik niet. Puur uit bescherming van mijn vakantiequote:
Pik je me rond 12en op bij het station?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga zometeen bij de Griek eten.
Vanavond op z'n Grieks neuken, PeRi?
Nee debiel, met welke usert ga je naar NY? Dat zei je toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat? Nee... ik ga met niemand... (behalve een platonische relatie met Babette)
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee debiel, met welke usert ga je naar NY? Dat zei je toch?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:42 schreef PeRi het volgende:
Pik je me rond 12en op bij het station?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voor mij wordt het ook niet laat vanavond, morgen moet ik om 7.10 in de trein zitten.
Ben jij weleens in Sorbonne geweest?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
In Rotterdam?!.
Maar nee, mijn wekker gaat morgen ook (te) vroeg.
Tegen P & K.quote:
Die ik dus financeer.. dus blijf met je poten van Bet af anders heb je helemaal geen geld om een film te makenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Bupatih het volgende:
(En over vier jaar een glansrol in dé kaskraker van 2010.)
Ik ga morgenochtend met je mee en stap uit bij Utrecht, ik ga shoppen met enkele Fok!users.quote:
alsof ik jouw vakantie zou verziekenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Dizer het volgende:
Zeg ik niet. Puur uit bescherming van mijn vakantie![]()
Dat weet ik niet. We gaan volgende week boeken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof ik jouw vakantie zou verzieken![]()
![]()
wanneer ga je nou trouwens?? het zou wel 's kunnen zijn dat we tegelijk weg zijn!!
Ik ga shoppen voor Radioheadkaartjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef PeRi het volgende:
Ik ga morgenochtend met je mee en stap uit bij Utrecht, ik ga shoppen met enkele Fok!users.
Ach, man!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die ik dus financeer.. dus blijf met je poten van Bet af anders heb je helemaal geen geld om een film te maken!
Keiliefquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:42 schreef babette21 het volgende:
he Peer, als we naar de Efteling gaan kunnen we wel carpoolen!!
ik kom toch langs Rotterdam
Nee.. gewoon je niet meer financieren.. .dus heb je ook geen filmquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, man!
Wat wilde je doen dan? DVD-recorders verkopen?
Ik ga shoppen om schoenen en geile sekspakjes. Voorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga shoppen voor Radioheadkaartjes..
Oeh, trailerquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee.. gewoon je niet meer financieren.. .dus heb je ook geen film
Bupatih's Bukkake Bash?quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]Tegen die tijd heb ik voldoende cabaretshows achter mijn naam staan, dus dat komt wel goed!
Ziet er goed uitquote:
kijk toch nog iemand de me op waarde weet te schatten....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:46 schreef PeRi het volgende:
Keilief!! Maar ik ga met de fiets, vanuit Tilburg
.
. Maar
. echt
. super
. lief
!!
Ksst.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Grappig ben je in ieder geval wel..
Luister mannetje! Ik heb genoeg geld en macht om jou voor altijd uit te schakelen! Het enige wat jij nog zou kunnen doen is abc leren aan peuters in een achterstand wijk! Ik hoef maar 1 telefoontje te plegen! Dus knoop het maar goed in je oren. Van Babette blijf je af!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]Tegen die tijd heb ik voldoende cabaretshows achter mijn naam staan, dus dat komt wel goed!
Mits ik een handtekening krijg, en gratis kaartjes voor film en cabaretquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ksst.We zullen zien!
Over 10 jaar!
Spreken we elkaar nog eens!
Volgens mij kan ik dan beter beginnen bij jou en daarna pas die peuters helpen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister mannetje! Ik heb genoeg geld en macht om jou voor altijd uit te schakelen! Het enige wat jij nog zou kunnen doen is abc leren aan peuters in een achterstand wijk! Ik hoef maar 1 telefoontje te plegen! Dus knoop het maar goed in je oren. Van Babette blijf je af!
quote:
Genoeg anderen die mij ABC kunnen lerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dan beter beginnen bij jou en daarna pas die peuters helpen.
Alle SHO'ers gratis toegang.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mits ik een handtekening krijg, en gratis kaartjes voor film en cabaret.
Waren dat die krijswijven achter PeRiquote:
Hilarisch toch!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alle SHO'ers gratis toegang. [afbeelding]
Anders sta ik tegen lege stoelen te praten.
Dan ben je net Jack uit Will & Gracequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Anders sta ik tegen lege stoelen te praten.
Eh, nee. Jack is untouchable.quote:
Me too. Want net alsof jij míj mag aanraken.quote:
De vraag is eerder of ik dat wel wíl.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Me too. Want net alsof jij míj mag aanraken.
Jij bent slimquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vraag is eerder of ik dat wel wíl..
Nou, dat valt in het echt toch ook best tegenquote:
Waarom denk je dat mensen anders een kaartje gaan kopen voor mijn show?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vraag is eerder of ik dat wel wíl..
Om op je te tuffen en tomaten te gooien. Logisch toch!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mensen anders een kaartje gaan kopen voor mijn show?
Daar hebben ze toch geen kaartje voor nodig?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om op je te tuffen en tomaten te gooien. Logisch toch!
Ik heb het geprobeerd, en het is gewoon niet hetzelfde als je het beeldscherm steeds moet afvegenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch geen kaartje voor nodig?Dat kan/mag zo ook wel, hoor.
Jij hebt graag dat mensen op je tuffenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch geen kaartje voor nodig?Dat kan/mag zo ook wel, hoor.
Ach, de tissues had je toch al bij de hand, dus zoveel moeite is dat niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, en het is gewoon niet hetzelfde als je het beeldscherm steeds moet afvegen.
Als ze het eerst even schriftelijk komen vragen, wel ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt graag dat mensen op je tuffen?
Ik heb het niet over moeite, maar over het feit dat het niet hetzelfde is als in het echt. En als je scrollt, dan heb je iemand anders ondergetuft/gegooid.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, de tissues had je toch al bij de hand, dus zoveel moeite is dat niet.
Nou, zal ik dan een keer een spuugsessie houden?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het niet over moeite, maar over het feit dat het niet hetzelfde is als in het echt. En als je scrollt, dan heb je iemand anders ondergetuft/gegooid..
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:42 schreef babette21 het volgende:
he Peer, als we naar de Efteling gaan kunnen we wel carpoolen!!
ik kom toch langs Rotterdam
zwijndrecht ofzo toch?! ligt dat op de route??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil wel mee carpoolen als het zou kunnen...
Zwijndrecht ja. Ik weet niet je precieze route maar ik neem aan dat je er wel langs komt, het is vlak voor Dordt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
zwijndrecht ofzo toch?! ligt dat op de route??
in dat geval: geen probleem
Fuck hey die wil ik! Waaorm zo duur!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:27 schreef Dizer het volgende:
[[url=http://images.fisbase.nl/ProductImages/autoimport/1019000_1019099/00000p1019096_front.jpg]afbeelding][/url]
m'n routeplanner doet 't even niet, maar 't zal wel R'dam, Dordt, Breda zijn ja....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:25 schreef MissBliss het volgende:
Zwijndrecht ja. Ik weet niet je precieze route maar ik neem aan dat je er wel langs komt, het is vlak voor Dordt.
Tofquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
m'n routeplanner doet 't even niet, maar 't zal wel R'dam, Dordt, Breda zijn ja....
komt wel goed
Duur? WTF.. 70 euro voor alle 5 seizoenen is fucking goedkoopquote:
Ik heb niet zo 1,2,3 70 euroquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duur? WTF.. 70 euro voor alle 5 seizoenen is fucking goedkoop
't is veel dichterbij dan ik dachtquote:Van: blablabla Den Haag
Naar: Europalaan 1, 5171 Kaatsheuvel
Totale afstand: 98,9 kilometers
Geschatte totale tijd: 1 uur, 8 minuten
Nieuwe schoenen + verzekering + treinreis dit weekend + sparen = nog ongeveer 100 euro over van de stufi voor de rest van de maand.quote:
Ik ga hem denk ik ook niet meteen kopen. Ik heb nog X-Files die ik moet afkijken. Vandaag eindelijk klaar met seizoen 5. Dat betekent dat ik nog 4 seizoenen te gaan heb. En ik heb ook nog seizoen 1 van Carnavale om te kijken. En helaas koopt niemand mijn Charmed seizoen 1 en 2quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen + verzekering + treinreis dit weekend + sparen = nog ongeveer 100 euro over van de stufi voor de rest van de maand..
Maar salaris komt ook nog deze kant op.. Moet nog ff kijken, ik vind het wel veel geld. Ik wacht nog ff tot ze weer goedkoper worden, net als LOTR.
Nou broertje jankt nu.quote:
wat ben jij toch ook een kutjongquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou broertje jankt nu.
Eindelijk een idee van hoe BUPATIH eruit ziet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Te laat.Ze hebben me al 'nagetekend'. (
)
Excuse me?quote:
Hmm, die tweede lijkt al meer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Te laat.Ze hebben me al 'nagetekend'. (
)
Hij doet dat omdat je spelfouten maakt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Excuse me?
Hij stelt zich aan, hacked mn pc account, gaat op mn MSn zitten, veranderd mn wachtwoord, delete mn cookies, gooit de halve huiskamer naar m'n hoofd, vernielt een deur, schreeuwt de halve buurt bij elkaar en bezorgt mij hoofdpijn.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, die tweede lijkt al meer.
[afbeelding]
http://i1.tinypic.com/s4nuwk.jpgquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[Paint/fotosoep] Hier wat degene boven je heeft gezegd!!
Grijp deze unieke kans!!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hij doet dat omdat je spelfouten maakt.
Nou ja, zeg!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://i1.tinypic.com/s4nuwk.jpg
Tot zover mijn paintkunsten.
dan meldt je 'm aan bij BJZquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Excuse me?
Hij stelt zich aan, hacked mn pc account, gaat op mn MSn zitten, veranderd mn wachtwoord, delete mn cookies, gooit de halve huiskamer naar m'n hoofd, vernielt een deur, schreeuwt de halve buurt bij elkaar en bezorgt mij hoofdpijn.
En vergeet de kapotte console niet!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan meldt je 'm aan bij BJZ
maar 'm half in elkaar beuken, de hond op 'm afsturen en hier 'n beetje met zijn leed zitten pimpen is onlief
Schat, ik zit zelf bij BJZ etc.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan meldt je 'm aan bij BJZ
maar 'm half in elkaar beuken, de hond op 'm afsturen en hier 'n beetje met zijn leed zitten pimpen is onlief
kutbroertjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Excuse me?
Idolsquote:
Deze is nu ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kutbroertjeIk had hem het huis uitgegooid.....
Gelukkig is mijn broertje lief
![]()
Evert kwam net Cosmo tegenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
ik baal....... moet nog zoveel doen.... maar heb pijn als ik adem en hoest, het lijkt op spierpijn.... maar jah waarvan?
Maarjah.... is hier ehct een megazooi.... je wilt niet weten hoeveel was ik nog heb.... Ik haat wassen/strijken/ etc....![]()
quote:
Ik spreek m af en toe.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cosmo.... sinds Idols is afgelopen hoor ik niks meer van hem....
![]()
Enige waar ik goed voor ben is als ie Idols "nieuws" wil delen of m'n torrent van AI wil hebben.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Enige waar ik goed voor ben is als ie Idols "nieuws" wil delen of m'n torrent van AI wil hebben.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Faith die Buffy uit de klas lokte
![]()
Kellyquote:
quote:
Eens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:58 schreef Mrln het volgende:
zeg nou zelf..deze groep is toch tig keer beter dan Appel & Kelly ?![]()
Wat doet ze in NL?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga zo Kate Hudson proberen te meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |