quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
AMSTERDAM, dinsdag
Drie weken geleden bestond het nog niet, maar nu is het zo?n beetje de grootste internetrage van het moment: Google Idol. Geen lange rijen om auditie te mogen doen voor drie chagrijnige juryleden, maar gewoon je optreden filmen met je webcam en opsturen naar GoogleIdol.com waar het wereldwijde internetpubliek zijn oordeel kan vellen.
Inmiddels is de strijd op Google Idol gevorderd tot de halve finales, waarin twee vijftienjarige Nederlandse meiden tot de favorieten behoren. Onder de artiestennamen Pomme en Kelly zijn ze uitgegroeid tot absolute playbacksterren. Met het nummer ?Respect? van Aretha Franklin proberen ze tot de finale door te dringen. In eerste instantie had het duo de geplaybackte nummers van onder meer de Spice Girls, Backstreet Boys en Shania Twain voor de grap geplaatst op Google Video. Deze werden opgepikt door de Australische Ben Petro, die ze op zijn website googleIdol.com zette. De Hollandse meiden werden al snel publiekslievelingen.
Graag gedaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:47 schreef HuHu het volgende:
En nog bedankt voor het user-icon Boes-Poes.
Nou, ik dacht dat ik ze allemaal had. Maar het plaatje van because i got high wil niet ladenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:48 schreef HuHu het volgende:
Er missen trouwens wat filmpjes in de OP, hier staan ze allemaal: http://video.google.com/videosearch?q=pomme+kelly.
Because I got High staat er niet tussen bijvoorbeeld.
Owjaquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:49 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat ik ze allemaal had. Maar het plaatje van because i got high wil niet laden.
Ik heb het uitgelegd in het vorige topic, lees maar terug.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:49 schreef HuHu het volgende:
Met welk programma maak je dit Boes-Poes, dan ga ik ook zelf even wat proberen.
En download je ze eerst, kan je de Google-Video bestanden openen, of capture je ze?
Je icon!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
Die OP!
Ik ben al anderhalf uur aan het klooien, maar heb nu eindelijk een nieuw icoontje trouwens.
Misschien kun je nog wat tutorials voor mij maken voor Photoshop want daar bak ik nog echt niets van. Ik weet niet eens hoe je fatsoenlijk een figuur uit kunt knippen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
Die OP!
Ik ben al anderhalf uur aan het klooien, maar heb nu eindelijk een nieuw icoontje trouwens.
Dat is wel erg mooi gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |