Goed puntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:37 schreef BobRooney het volgende:
Gaat dit over Googleidols, of over Pomme en Kelly?
Die andere staat in ONZ dus hier kunnen we een serieuze P&K discussie voerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:37 schreef BobRooney het volgende:
Zie TTquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:37 schreef BobRooney het volgende:
Ze lijken me geen Sugababes-types ...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:22 schreef Badabingea het volgende:
Zitten ze zelf niet op Fok? Of doen ze alleen aan kansloze Sugababes shit?
Nou, echt wel he. Ze hebben CU2 profielen, Almererulez, en weet ik het wat nog meer...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:33 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ze lijken me geen Sugababes-types ...
CU2 is minder erg dan Sugababes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, echt wel he. Ze hebben CU2 profielen, Almererulez, en weet ik het wat nog meer...
Ja, ik kan toch moeilijk om het feit heen dat ze meedoenquote:
Haha, misschien zie ik ze nog een keerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:38 schreef MrBean het volgende:
[..]
CU2 is minder erg dan Sugababes.
En je bedoelt Apeldoorner.nl of iets dergelijks. Dat komt omdat ze gewoon in Apeldoorn wonen.
En Kelly heeft een Deviantart accountquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:38 schreef MrBean het volgende:
[..]
CU2 is minder erg dan Sugababes.
En je bedoelt Apeldoorner.nl of iets dergelijks. Dat komt omdat ze gewoon in Apeldoorn wonen.
Dat bedoel ik. Echte br33z4h's hebben het geduld niet om zo'n tekening te maken. Die tekenen een paar lijntjes en houden er dan mee op, omdat ze geen aandacht krijgen van foute jongens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:50 schreef hp22 het volgende:
[..]
En Kelly heeft een Deviantart account
http://mangaddicted.deviantart.com/
Oeps. Dit soort onzinposts passen eigenlijk niet in dit topic.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:28 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Echte br33z4h's hebben het geduld niet om zo'n tekening te maken. Die tekenen een paar lijntjes en houden er dan mee op, omdat ze geen aandacht krijgen van foute jongens.
[afbeelding]
En een echte breezer zou het meisje in deze tekening een kort rokje, een navelpiercing en een tribal hebben gegeven.
Zie het verschil metquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:26 schreef outcast_within het volgende:
Die OP mag wel gepimped worden zeg.
Open dan nisk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |