abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36322853
In navolging van dit topic Dieetclubmeeting deel XIII: sauna in Putten en chocolade!

Eerdere dieetclubmeetings
Dieetclubmeeting I in Burgers Zoo op 29-11-03 - Beestachtig gezellige meeting.
Dieetclubmeeting II in Sanadome op 20-03-04 - Een gezonde zwemmeeting.
Dieetclubmeeting III in Den Haag op 10-07-04 deel I en deel II - Gezellige smulmeeting met politiek tintje.
Dieetclubmeeting IV in de Efteling op 11-09-04 deel I en deel II - Gezellige meeting met een ganzenmars.
Dieetclubmeeting V - Brainstormtopic
Dieetclubmeeting VI in de sauna in Soesterberg op 12-02-05 - De zweetmeet
Dieetclubmeeting VII Loevestein, Efteling, Sauna/BBQ
Dieetclubmeeting VIII saunameeting in Drenthe op 26-11-2005- zweetmeet met afkoeling in de sneeuw
Dieetclubmeeting IX Dierentuin Emmen - 18 februari naar de dierentuin! Je kan dus nog mee.
Dieetclubmeeting X Dierentuin Emmen & Sauna Putten
Dieetclubmeeting XI Dierentuin Emmen & Sauna Putten
Dieetclubmeeting XII Dierentuin Emmen, sauna Putten en Chocoladeworkshop - we hebben nog een plekje vrij voor de sauna!

De Saunameeting!
Op 25 maart 2006 staat een meeting gepland in Beautyfarm Sauna Drome in Putten. We gaan hier heen op de Optimel zegeltjes en hebben voor 6 personen gereserveerd. De mensen die nu sowieso al meegaan zijn
  • Pandorah
  • Isabeau
  • teigan
  • octopussy
  • freecell
  • nog een plekje vrij!

Teigan en freecell vertrekken om 8:38 vanaf Groningen, Isabeau om 9:15v vanaf Hoogeveen en worden op station Putten opgehaald door Pandorah om 10:26. Octopussy is dan om een uur of 11 bij de sauna.

Chocoladeworkshop
    Op 1 juli gaan we bonbons maken in Schiedam. Er is gereserveerd voor 12 personen.

Wie gaan er mee?
  • Isabeau,
  • Rewimo,
  • Pandorah,
  • Levitation,
  • ymme,
  • Octopussy,
  • teigan,
  • YPPY
  • Fannetje
  • Faat
  • miss_dynastie
  • Kleintje

http://www.debontekoe.nl/
    Schiedam, na kopje koffie/thee uitleg over chocolade, daarna truffels, bonbons en een chocoladeschaaltje maken. Ook leer je decoreren. Produkten neem je mee naar huis, recepten krijg je mee. Workshop duurt 3 uur (14:00-17:00) Kosten: 43, - p.p.

Af- en aanmeldingen uiterlijk 2 weken van te voren!

Mini-Efteling meet
    Op zondag 26 maart naar de Efteling Toegang alleen mogelijk op Princess entreekaarten.

Wie gaan mee?
  • Fannetje
  • YPPY
  • Isabeau
  • Brigitta

Afgesproken met YPPY om 10:32 op station Den Bosch.

[ Bericht 51% gewijzigd door Isabeau op 24-03-2006 13:38:11 ]
  • "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_36323192
    Het mag wat mij betreft ook wel iets anders zijn als chinees, mijn oma is volgende week jarig, en ws. mag ik dan weer chinees eten...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      vrijdag 24 maart 2006 @ 11:47:29 #3
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_36323231
    Ja, en we willen tenslotte nog wel wat chinezen over houden
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_36323870
    Sorry dat het zo lang duurde met de OP, maar ik kreeg telefoon
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_36324000
    tvp
    pi_36324190
    ik ga trouwens niet mee met chocolademeeting en dat weten jullie best, mij dan wel in de OP zetten noem ik een gedeelte van de ontkenningsfase
    pi_36324302
    Dat lijstje van de chocoworkshop in de OP is niet meer zo up-to-date... er zat verderop in het eerder deel een acuelere lijst en anders zal ik vanavond een lijstje geven

Ik hoef ook niet zo nodig Chinees hoor... enne, als we niet uit een tentje komen in Putten, mocht ik die internetvriend (ja, Troel, je leest het goed ) bellen voor goedkope tips. Maar Putten is volgens mij niet zo goedkoop...
    pi_36324484
    Deze lijst is actueler, kostte even tijd
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_36324792
    O, en er is gereserveerd voor 12 personen, niet 13
    Hee, en Kleintje wil ook mee zie ik, dan zal ik haar even moeten mailen omtrent betalen enzo..
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 maart 2006 @ 12:41:16 #10
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_36324882
    O sorry, ik zie nu pas dat ik de vorige dicht had gegooid Heb post erin gemikt en moest toen weg om Christan van school te halen.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_36326753
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 12:38 schreef Pandorah het volgende:
    O, en er is gereserveerd voor 12 personen, niet 13
    Hee, en Kleintje wil ook mee zie ik, dan zal ik haar even moeten mailen omtrent betalen enzo..
    Aangepast

Maar we moeten natuurlijk niet in Putten eten. Ermelo en Harderwijk liggen ook redelijk in de buurt.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 13:39:43 #12
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_36326761
    Opgelost
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_36334510
    tvptje

Zondag wordt het wel slecht efteling weer trouwens

*anti-regendans instudeert*
    pi_36334956
    Gisteren heb ik zonder jas gewandeld en geduimd dat dat weer ook zondag zou komen, maar het ziet er niet naar uit
      vrijdag 24 maart 2006 @ 18:08:31 #15
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_36335014
    Gaan we gewoon de hele dag rondjes doen in het carnaval festival.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_36335035
    Of of of het spookslot!!
    pi_36335047
    Ik denk niet dat we in de piranha gaan
      vrijdag 24 maart 2006 @ 18:13:09 #18
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_36335133
    Dat is koud! Maar wel leuk.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
    pi_36335200
    Ja, zijn we straks allemaal nat bij 2 graden celsius

(maar je kan er vast direct doorlopen...)
    pi_36335392
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
    Ja, zijn we straks allemaal nat bij 2 graden celsius

(maar je kan er vast direct doorlopen...)
    Nou, die 2 graden celcius valt ook wel mee, volgens weeronline.nl wordt het in Den Bosch maar liefst 16 graden op zondag!

Maar ja, dus wel veel regen
    pi_36335473
    16 graden!! En dat veel regen daar vergissen ze zich vàst in
    pi_36335697
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aangepast

Maar we moeten natuurlijk niet in Putten eten. Ermelo en Harderwijk liggen ook redelijk in de buurt.
    Ik woon zelf in Putten, in putten is er inderdaad weinig waar je goedkoop kan eten.
    Ermelo en Harderwijk zijn wat dat betreft meer voorzien van lekkere en goedkope tentjes..

Pizzeria in Ermelo die wel aan te raden is: klik

Niet super goedkoop maar wel lekker, de Heksenketel in Harderwijk: klik
    pi_36339639
    ik lig nu in bed met migraine..... Dat moet morgen wel over zijn! Na twee pijnstillers en een paar uur slapen is het al veel beter, ik ga het morgen gewoon proberen!
    pi_36339755
    Beterschap freecell . Hopelijk is het morgen over

Heeft een van de dames trouwens nog extra slippers (maat 38/39) voor mij te leen? Ik kan die van mij nergens vinden / kwijt (of kan je ze daar ook lenen?)

[ Bericht 6% gewijzigd door Pandorah op 24-03-2006 21:43:08 ]
    pi_36341030
    Freecell, wel beter worden ja...

Ik ga zo ook maar even mijn spulletjes bij elkaar zoeken, want ik moet er morgen zo vroeg uit...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_36343596
    Freecell, morgen stap je vast weer lekker fris en fruitig uit bed hoop ik

Ik ga nu eventje spulletjes in een tas flikkeren en dan lekker naar bed, want iekke benne moeeeee

see you tomorrow, ladies
    pi_36347759
    goeiemorgen... Ik ben wakker en fris en fruitig(ofzoiets...)

zo even ontbijten en dan richting de bus maar denk ik..
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 maart 2006 @ 07:55:00 #28
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_36347840
    Goedemorgen
    Ik ben wakker en aangekleed, alleen nog even ontbijten en ik kan weg. Beetje te vroeg, aangezien ik op vier minuten lopen van het station bij TARA zit.
    Hoofdpijn zo goed als verdwenen, ik ga ervoor

en wederom de edit dat ik freecell ben en niet TARA ik leer het vast wel eens.
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    pi_36347868
    Ik ga mijn tas ook maar eens pakken.
      zaterdag 25 maart 2006 @ 08:05:17 #30
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_36347885
    Viel spass
    pi_36348101
    Dank je wel Plae
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 maart 2006 @ 09:29:03 #32
    13151 crew  Rewimo
    pi_36348371
    Veel plezier vandaag, meiden!
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_36349562
    TVP
    pi_36350371
    Veel plezier vandaag! Beetje laat, maar toch
    pi_36350408
    Overigens weet het weer voor morgen nog steeds niet wat ie wil geloof ik... Gisteren op het RTL weer zou het de hele dag droog zijn ( ), maar nu zeggen ze op weeronline dat het toch gaat regelen ( )
    pi_36365615
    Ben benieuwd hoe het was

Ik sta morgen rond half elf op station DB, YPPY en Isabeau, tot dan!
    pi_36368366
    Het was gezellig met elkaar hoor vandaag . De sauna vonden we zelf wat minder (druk, weinig variatie in soorten sauna's en binnen was het een beetje somber) maar het uitzicht op het bos was weer leuk (nog een eekhoorntje gezien ). De volgende keer gooien we de tomtom eruit en vragen we voortaan gewoon weer de weg aan mensen die hun tuin aan het doen zijn .

Gelukkig ging er voor Isa, teigan en freecell nog een trein eerder ipv maar een keer per uur (waren jullie nog eerder thuis?) en heb ik nog even in de file gestaan op de terugweg, octopussy vast ook ).

Hopelijk is het morgen mooi weer in de Efteling! Veel plezier Fannetje, Isa, schoonzus Isa en YPPY!
    pi_36368485
    Jammer dat de sauna een beetje tegen viel.
    Wel lekker gegeten?
    pi_36368620
    freecell was eerder thuis pandorah, ik heb met isabeau op de stoptrein gewacht en ben nu net pas thuis..

En moe, en een beetje overstuur, want het gaat allemaal even niet zoals ik wilde...

dus ik ga slapen
    pi_36368770
    We hebben een restaurantje gezocht in Harderwijk. Was wel aardig alleen de kok was een beetje fan van vet koken zogezegd...

teigan: overstuur zijn is niet leuk. Dikke troostknuffel .
    pi_36371839
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 00:06 schreef Liejannuh het volgende:
    Jammer dat de sauna een beetje tegen viel.
    Wel lekker gegeten?
    Ik heb nèt 2800 kcal ingevoerd in de Eetmeter en daar zit de brownie nog niet bij omdat hij die niet kent

*dikke knuffel* voor teigan en héél erg bedankt dat je zo lief was om met me me te reizen
    pi_36371863
    * Isabeau loopt hier bijna boos te stampvoeten

Bel net mijn schoonzusje die ten eerste is vergeten dat het zomertijd is en ten tweede gaat ze (oh ja) niet mee naar de Efteling.
    Maar goed, ze duwt nu haar jongste zoon in de auto en die gaat nu mee (haar oudste zoon is vorig jaar met me geweest).
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 maart 2006 @ 08:56:19 #43
    13151 crew  Rewimo
    pi_36371967
    Tsss, wie vergeet er nou de Efteling? Ondanks dat heel veel plezier!
    pi_36372097
    Zo, wat irritant zeg! Doet ze het weer? Vorig jaar was ze toch ook vergeten dat de oudste mee zou of hoe zat dat nou?
    @teigan: dikke knuffel!
    @Teigan en Isabeau: Sorry dat ik gisteravond een trein eerder heb genomen! Flink asociaal!
    Was achteraf trouwens wel goed, want ik was toch beroerd toen ik thuiskwam, ben meteen doorgerold het bed in, maar dat kon ik van te voren niet weten dus het blijft asociaal.

Verder vond ik de sauna wel leuk, maar niet bijzonder. HEt leukste waren de andere leuke mensen niet de sauna's.
    pi_36372137
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 07:47 schreef Isabeau het volgende:
    * Isabeau loopt hier bijna boos te stampvoeten

Bel net mijn schoonzusje die ten eerste is vergeten dat het zomertijd is en ten tweede gaat ze (oh ja) niet mee naar de Efteling.
    Maar goed, ze duwt nu haar jongste zoon in de auto en die gaat nu mee (haar oudste zoon is vorig jaar met me geweest).
    Nou ja, wat som zeg

Maar die oudste zoon herinner ik me nog wel ja, dat was wel een leuk ventje. Hopelijk deze ook

Ik ga nu ontbijten en stap over een klein half uurtje op de fiets richting station
    pi_36372843
    Zo, ik ben ook weer wakker... Ik ben nog wel wat raar in mijn hoofd en mijn maag, maar dat komt denk ik doordat ik mijn medicijnen dus niet had geslikt gisteren....
    Vandaar dat ik toen ik thuiskwam ook even over de rooie ging...

Ik bedacht me 10 minuten geleden opeens dat ik van 11 tot 1 bijles zou geven.... Gelukkig heeft mijn bijlesleerling ook niet aan de zomertijd gedacht denk ik...
    pi_36386125
    Zo, ik ben thuis en het was een geslaagd dagje efteling!

We hadden echt perfect weer, we hebben bijna de hele dag zonder jas gelopen. En lekker gegeten vanavond, al ben ik bang dat de weegschaal morgen daar iets minder positief over denkt
    pi_36389825
    Heb vandaag ook best nog wel behoorlijke buikpijn

Het was wel weer heel erg gezellig vond ik. De sauna vond ik niet zo bijzonder.
    Ik ben zaterdag direct naar Den Haag gereden naar de Fiddler, en daar heb ik nog gezeten tot een uurtje of 2. Ik was best moe

En Pandorah, ik stond inderdaad ook in de file op de A28. Dat duurde gelukkig niet zo lang.
    Het ging wel enorm stortregenen halverwege de terugweg, dus dat was wat minder.
    pi_36391811
    Ik heb een erg leuk weekend gehad Sauna & Efteling waren super, gezelschap geweldig en het weer ook nog eens zoals besteld. Okay, ik ben morgen ongetwijfeld een kilo zwaarder, maar dat mag de pret niet drukken (hoe voer ik in godsnaam boeuf bourguignon of creme brulé in de Eetmeter in?)

Van de sauna schrijf ik nog wel een review

Oh, de Efteling was bijna één die we de rest van ons leven zouden herinneren, maar het mocht niet zo zijn. Mijn schoonzus (die ineens niet mee zou gaan en toen weer wel) viel bijna uit de piranha in het water En dat bijna was heel erg bijna! Een onbekend meisje dat naast haar zat greep haar beet toen ze al met haar bips buiten het bootje in het water hing nadat ze haar evenwicht verloor.
    pi_36393138
    Mooi dat de Efteling leuk was . Eigenaardige actie hoor van je schoonzus, Isa, dat ze uit de piranha bijna viel ... gelukkig dat een onbekende haar weer in de boot trok (toch)
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 07:28:04 #51
    13151 crew  Rewimo
    pi_36395849
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 00:03 schreef Pandorah het volgende:
    Mooi dat de Efteling leuk was . Eigenaardige actie hoor van je schoonzus, Isa, dat ze uit de piranha bijna viel ... gelukkig dat een onbekende haar weer in de boot trok (toch)
    Volgens mij...
      maandag 27 maart 2006 @ 10:38:57 #52
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_36398034
    Het was erg gezellig gisteren en we hadden keigaaf weer. De heftige attracties heb ik overgeslagen, maar ik heb heerlijk in de zon gezeten daardoor. De vip gasten kregen trouwens paraplu's. Lekker positief.
    *OUD heilige*
    pi_36399673
    Die liepen vervolgens de hele zonnige zondag met een paraplu te sjouwen

Ik ben trouwens 2 ons afgevallen

Maar eh, gaan we nog een 'tussenmeeting' houden tussen nu en 1 juli? Wij (yppy, fannetje en ik) dachten aan een leuke wandeling ergens. Iets simpels en gezelligs. Wie hebben er wel zin in?
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 11:43:31 #54
    13151 crew  Rewimo
    pi_36399705
    Altijd leuk als het maar iets fotograbels is

O enne, even wachten tot mijn nagel eraf is en ik weer fatsoenlijk kan lopen
    pi_36399867
    Het lijkt mij ook wel lekker, het weer wordt nu toch steeds beter, wandelen is wel een leuk idee....

Op de een of andere manier denk ik ook gelijk aan daarna pannenkoeken eten..
    pi_36399942
    We wilden gewoon een leuke wandeling maken en uit de hoek van de andere dames werden de Brabantse Kempen geopperd. Ik zelf zou natuurlijk voor de Drentse hei gaan

(en een lekkere pannenkoek is natuurlijk altijd goed!
    niet te vaak dan...)
      maandag 27 maart 2006 @ 11:53:01 #57
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_36399981
    Neehee, de Loonse en Drunense duinen. Of Den Bosch-city en dan met een boot mee.
    *OUD heilige*
      maandag 27 maart 2006 @ 11:53:25 #58
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_36399987
    ja de drentse hei is natuurlijk een heeeeeeeeeeeeeel goed idee.... gezellig met de schaapskudde
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    pi_36399999
    We kunnen ook op de Veluwe gaan wandelen...
    pi_36400048
    Drentse hei
    Ik ga mee

En ik heb een review geschreven voor Putten, waar ik graag wat feedback op wil
      maandag 27 maart 2006 @ 11:58:29 #61
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_36400120
    drentse hei is mooi in exloo en in een plaatsje een paar minuten daarvandaan zit een heel leuk pannekoekenrestaurantje... (ik las hierboven iets over pannekoeken)
    pi_36400166
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 11:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
    drentse hei is mooi in exloo en in een plaatsje een paar minuten daarvandaan zit een heel leuk pannekoekenrestaurantje... (ik las hierboven iets over pannekoeken)
    Voor de Drentse hei heb ik al mezelf mee, en freecell, teigan en Beessie-Jen
      maandag 27 maart 2006 @ 12:04:07 #63
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_36400272
    dat schiet al mooi op Isa
    pi_36400711
    Ik hoor Kempen... ik ben meteen vóór!
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 12:23:49 #65
    13151 crew  Rewimo
    pi_36400892
    quote:
    Op maandag 27 maart 2006 11:49 schreef teigan het volgende:
    Op de een of andere manier denk ik ook gelijk aan daarna pannenkoeken eten..
    Jij ook al?
    pi_36402713
    Oh, na de Saunameet hebben we trouwens in Harderwijk in een alleraardigst restaurantje bij het Veluwemeer (freecell: Veluwemeer) gegeten, dat heette iets van De kombuis van Aaltje. Het was alleen jammer dat er maar 1 serveerster was.

De serveerster
  • Bij binnenkomst heeft ze tot 2x toe de woorden "ik weet niet wat de bedoeling is" geuit, terwijl we al hadden gezegd dat we een hapje kwamen eten. Alsof er nooit iemand kwam en ze helemaal confuus was dat er 5 vrouwen binnen kwamen.
  • Ze had de bestelling voor het drinken juist genoteerd, maar bracht 2 ice tea ipv 1.
  • Ze stootte het glas met cola een beetje om van octopussy, cola over de tafel.
  • Op de rekening stonden 6 hoofdmenu's, terwijl we maar met ons 5'en waren. Zulke grote eters waren we nou ook weer niet
  • Ze was nogal traag...

Het eten
  • De kok hield van roomboter en room.
  • De gebakken aardappeltjes waren duidelijk vele malen vetter dan de patat. Het glom je tegemoet en ze smaakten meer naar roomboter dan naar aardappel.
  • De tuinbonen dreven bijna in een roomsaus.
  • Er ontbrak rauwkost.
  • Op mijn vraag welk water met koolzuur ze er schonken zei ze dat er Spa Rood was. Toen ik zei dat ik het dan niet hoefde kreeg ik te horen dat er ook Sourcy rood was. (vreemd, twee soorten) Dus ik nam Sourcy Rood. Na één slokje kwam ik al tot de conclusie dat dit geen Sourcy was.
  • Mijn voorgerecht (zalm en paling op toast) was eenvoudig, maar meer dan ik had verwacht. Paling en zalm zijn nou niet bepaald goedkope gerechten en we hadden een 3-gangenmenu voor 19,95.
  • Mijn lamsboutjes waren wel uitstekend gebakken en de honing-tijmsaus was heerlijk.
  • Het toetje (brownie, warme appeltaart, ijs) was verrukkelijk.
  • Eten en drinken was niet duur. Een glas cola was bijv. 1,60. Ons 3-gangen-keuze-menu 19,95.
  • "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_36408040
    Wandelen als tussenmeeting is altijd leuk . Je kan richting Lage Vuursche gaan (is iets boven Utrecht) en daar zit het dorp vol pannenkoekenrestaurants Alleen is het een beetje druk in het weekend... Maar euh: ik wil ook best in Drenthe ofzo gaan wandelen hoor.
      maandag 27 maart 2006 @ 16:28:56 #68
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_36408131
    Als we echt in een 'natuurgebied' ofzo gaan wandelen, heb ik de voorkeur voor een wandeling die makkelijk in te korten is. Op het moment is mijn conditie niet zo goed en ik verwacht niet dat het snel verbeterd. Tientallen kilometers lopen ga ik dus niet redden vrees ik.
    *OUD heilige*
    pi_36408448
    Ok, leuk idee. Wandelen, gezelllig, goed voor de lijn. Ik zeg: JA...
    En pannenkoeken zeg ik natuurlijk nooit NEE tegen
    pi_36409502
    Wandelen (en fietsen) in Drenthe heb ik in mijn jeugd (te)veel gedaan, mijn ouders vonden het geweldig om ieder jaar weer op de zelfde camping in Amen te gaan staan.

Nu ik in Brabant woon hebben ze opeens de Kempen ontdekt en komen ze haast in mijn achter tuin camperen.

Wat ook mooi wandelen is, is de Mokerheide, net onder Nijmegen. Alleen jammer dat die net afgelopen week gedeeltelijk is afgefikt.
    ***Levi was here***
    pi_36410066
    Ik wilde net enthousiast gaan doen over een 2 daagse wandeling in Blankenberge (www.2daagse.be) op 6 en 7 mei. Wie zin heeft om mee te gaan laat het maar weten. Ik ga er de 24 km lopen.

Overigens ben ik ook groot voorstander van andere wandelingen, maar heb een redelijk druk schema de komende tijd, dus hou (wederom) vooral geen rekening met mij!
    pi_36410938
    Ik vind het trouwens allemaal prima Ik reis wel met de trein. Drentse hei, Drunense Duinen, Mokerheide, Lage Vuursche...allemaal prima Zijn er straks niet iets van bloesemtochten in de Betuwe? Lijken me ook leuk.
    pi_36411332
    De bloesemtochten zijn volgens mij eind april. Althans dat zei een vriendin van mij toen ik er vanmiddag was. Kan wel even navragen.

Enne... ook leuk: van Meijendaal naar Scheveningen lopen en weer terug (kunnen we voor YPPY uitrusten op een terrasje ). Bij station Driebergen - Zeist heb je een pannenkoekenhuisje vanwaar je allerlei tochten in het natuurgebied achter kan maken (die kan je zo lang maken als je zelf wilt).... Maar goed, waar wil iedereen heen en wanneer kan iedereen? En op zaterdag is het altijd rustiger met wandelaars dan op zondag...

Ik zie dat ik alweer vrij vol zit in mei dus laat ik maar met wat data opnoemen:
    za 29 / zo 30 april: Pandorah
    za 6 / zo 7 mei: Pandorah ovb
    za 13 / zo 14 mei: Pandorah zondag
    za 20 / zo 21 mei: Pandorah zondag
    do 25 mei (Hemelvaartsdag): Pandorah
    za 27 / zo 28 mei: Pandorah
    za 3 / zo 4 / ma 5 juni (Pinksteren): Pandorah za ovb en maandag

[ Bericht 2% gewijzigd door Pandorah op 27-03-2006 18:40:37 ]
    pi_36411336
    http://www.rodekruisbloesemtocht.nl/ bedoel je?
    Die schijnt echt belachelijk druk te zijn! Dus ik pas!
    pi_36412628
    ik weet zo nog niet welke dagen ik moet werken
    ja ik heb werk ik word aangenomen op mijn stage plaats kies maar wat uit dan kijk ik wel of ik kan ik kan met pasen ook al niet werken teminste 1e paasdag en die zaterdag voor pasen lanparty dus dan zal ik wel met pinksteren moeten werken.
    pi_36414000
    Ik kan iig niet op zaterdag 20 mei, dan is m'n vriend jarig. Verder heb ik eind april/mei nog niet zoveel staan geloof ik.
    pi_36414972
    Weekend van 12-14 mei ben ik in Belgie om in een steengroeve te duiken, het pinksterweekend breng ik door in zeeland. Verder heb ik waarschijnlijk een hoop verjaardagsfeestjes in mei. Maar daar kan ik nu nog niets over zeggen, dus ik houd even ovb aan.

za 29 / zo 30 april: Pandorah, occy
    za 6 / zo 7 mei: Pandorah ovb, occy ovb
    za 20 / zo 21 mei: Pandorah zondag, occy ovb
    do 25 mei (Hemelvaartsdag): Pandorah, occy
    za 27 / zo 28 mei: Pandorah, occy
    pi_36415110
    za 29 / zo 30 april: Pandorah, occy
    za 20 / zo 21 mei: Pandorah zondag, occy ovb, Isabeau
    za 27 / zo 28 mei: Pandorah, occy , Isabeau

Hmm, geloof niet dat ik vaak kan
    pi_36415144
    za 29 / zo 30 april: Pandorah, occy, teigan
    za 13 / zo 14 mei: Pandorah zondag, teigan
    za 20 / zo 21 mei: Pandorah zondag, occy ovb, Isabeau
    za 27 / zo 28 mei: Pandorah, occy , Isabeau, teigan
    za 3 / zo 4 / ma 5 juni (Pinksteren): Pandorah za ovb en maandag, teigan

ik kan wel redelijk vaak gelukkig, maar met pinksteren weet ik niet alle dagen zeker, bedenk me net dat zwager vlak erna jarig is...
      maandag 27 maart 2006 @ 20:23:03 #80
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_36415165
    za 13 / zo 14 mei: Pandorah zondag, teigan
    za 20 / zo 21 mei: Pandorah zondag, occy ovb, Isabeau, Troel zondag
    za 27 / zo 28 mei: Pandorah, occy , Isabeau, teigan, Troel heel eventueel zondag

overigens is het bij mij ovb. Het moet wel goed te doen zijn, want in beide gevallen heb ik de zaterdag ervoor ook wat, dus of het verstandig is is een tweede
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 maart 2006 @ 20:40:58 #81
    13151 crew  Rewimo
    pi_36415794
    za 13 / zo 14 mei: Pandorah zondag, teigan, Rewimo
    za 20 / zo 21 mei: Pandorah zondag, occy ovb, Isabeau, Troel zondag, Rewimo
    do 25 mei (Hemelvaartsdag): Pandorah, occy, Rewimo
    za 27 / zo 28 mei: Pandorah, occy , Isabeau, teigan, Troel heel eventueel zondag, Rewimo

Overigens overal een voorkeur voor de zaterdag (behalve Hemelvaart )
      dinsdag 28 maart 2006 @ 09:00:31 #82
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_36425523
    Op hemelvaart kan ik zeker niet, verder moeten jullie met mij maar geen rekening houden. Met een wandeling is het erg afhankelijk van hoe ik me die week/dag voel.
    *OUD heilige*
    pi_36426401
    Ik denk er nog even over na, ik heb nu eigenlijk even andere dingen aan mijn hoofd en ik weet dus nog niet of ik mee ga. Ik laat 't nog wel weten.
    ***Levi was here***
    pi_36426424
    De meeste mensen kunnen tot nu toe op 28 mei.
    pi_36427888
    28 mei kan ik ook wel. 20 mei ben ik jarig.
    Met hemelvaart en pinkerster, gaan we altijd met de vriendenploeg weg.
    Dus houdt het maar op 28 mei.

pi_36427924
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 09:53 schreef Isabeau het volgende:
    De meeste mensen kunnen tot nu toe op 28 mei.
    Ik niet
    De dag ervoor megafeest, ouders 40 jaar getrouwd
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 maart 2006 @ 11:04:25 #87
    13151 crew  Rewimo
    pi_36427987
    Misschien de topictitel nu even wijzigen in Wandelen en Chocolade?
      dinsdag 28 maart 2006 @ 11:05:25 #88
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_36428005
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik niet
    Ik heb de dag ervoor ook een feestje, maar ik probeer er wel bij te zijn hoor
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_36429564
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik niet
    Dat is geen excuus

En je kan mooi die glazen champagne er af lopen met de wandeling
    pi_36429845
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 11:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb de dag ervoor ook een feestje, maar ik probeer er wel bij te zijn hoor
    Ik blijf het weekend dus bij mijn ouders
    Was inderdaad niet duidelijk
      dinsdag 28 maart 2006 @ 12:49:13 #91
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_36430868
    ik kan 28 mei niet... heb weekenddienst...
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 maart 2006 @ 14:33:50 #92
    13151 crew  Rewimo
    pi_36462181
    Faat, bedankt, ik heb je chocoladegeld ontvangen
    pi_36489224
    Dus de meesten kunnen dan 28 mei?
    Misschien is het wel leuk om een NS wandeltocht te doen dan. Dan kunnen degene die minder km's willen lopen met de trein naar het andere punt kunnen gaan en de anderen die veel km's willen lopen het stuk gewoon lopen . Maar misschien is dit ook niet gezellig? Maar goed, ik weet toevallig een pannenkoekenrestaurant bij station Driebergen - Zeist en dat ik daar laatst bordjes van een NS wandeling heb gezien. Of we maken een stadswandeling met veel rustpunten? Maar als jullie elders willen wandelen is dat ook goed hoor!
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 maart 2006 @ 12:48:20 #94
    13151 crew  Rewimo
    pi_36489348
    Een stadswandeling van terrasje naar terrasje
    pi_36491373
    Dat klinkt wel goed, Pandorah. (die bij Driebergen-Zeist) Ik ben meer voor een 'buiten' wandeling dan voor een stadswandeling.
    pi_36491529
    Maar tussen door een lekker rustig terrasje is natuurlijk altijd leuk
    pi_36491855
    Ik heb even gekeken naar die tocht: hij loopt van Driebergen - Zeist naar Maarn via Austerlitz (zie http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1086970328839&pagename=www.ns.nl%2FTocht%2FTochtDetail&p=1069240372056&c=Tocht): 14 km is dat ding. Nou ben ik met een andere tocht langs het station van Maarn geweest maar daar heb ik niets qwa pannenkoeken gezien . Ymme: zo te zien heb je halverwege genoeg terrasjes want je komt langs de pyramide van Austerlitz...
    pi_36492176
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 14:17 schreef Pandorah het volgende:
    Ik heb even gekeken naar die tocht: hij loopt van Driebergen - Zeist naar Maarn via Austerlitz (zie http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1086970328839&pagename=www.ns.nl%2FTocht%2FTochtDetail&p=1069240372056&c=Tocht): 14 km is dat ding. Nou ben ik met een andere tocht langs het station van Maarn geweest maar daar heb ik niets qwa pannenkoeken gezien . Ymme: zo te zien heb je halverwege genoeg terrasjes want je komt langs de pyramide van Austerlitz...
    Lijkt me een erg leuke route. 14 is ook niet zoveel. Voor die gene die het niet zolang kunnen volhouden
    Oh ik heb d'r zin in. Gezellig, goed voor de lijn, voor je gezondheid.
    pi_36492414
    Naja, 14 km kán veel zijn als je een wat slechtere conditie hebt... maar je kan in Austerlitz de bus nemen naar Zeist (en vanaf daar vast wel weer naar Driebergen)... of gewoon wachten op de ophaaldienst als er mensen met de auto zijn .

Het is iig een erg leuke tocht door het bos
    pi_36492572
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 14:32 schreef Pandorah het volgende:
    Het is iig een erg leuke tocht door het bos
    Ik ben voor!
    pi_36492633
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 14:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben voor!
    Ik ook
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 maart 2006 @ 14:54:34 #102
    13151 crew  Rewimo
    pi_36493101
    14 kilometer... misschien word ik wel ophaaldienst
      donderdag 30 maart 2006 @ 15:46:27 #103
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_36494904
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 14:54 schreef Rewimo het volgende:
    Dat wilde ik net zeggen

Ik word wel bezemwagen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_36495784
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 14:54 schreef Rewimo het volgende:
    Altijd handig.
    Wat als je nou struikelt, en je enkel ofzo is gebroken. Dan gaat verder lopen, niet lukken waarschijnlijk

Dan hebben we jou hard nodig
      donderdag 30 maart 2006 @ 17:52:36 #105
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_36498755
    ik kan dus niet mee de 28 ste ... moet werken...
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 maart 2006 @ 18:20:46 #106
    13151 crew  Rewimo
    pi_36499374
    Ik kan best aardig lopen, maar ik weet echt niet of ik 14 km aankan Dus ik rijd wel naar de Piramide van Austerlitz (misschien neem ik Christan wel mee, kan hij daar lekker spelen) en dan ga ik daar heerlijk in de zon zitten wachten op jullie. Met Troel
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 maart 2006 @ 18:21:36 #107
    13151 crew  Rewimo
    pi_36499384
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 16:14 schreef ymme het volgende:

[..]

Altijd handig.
    Wat als je nou struikelt, en je enkel ofzo is gebroken. Dan gaat verder lopen, niet lukken waarschijnlijk

Dan hebben we jou hard nodig
    Nee, dan heb je een ambulance nodig Een dokter heb je trouwens al bij je
    pi_36502702
    zo snel breek je je enkel ook niet hoop ik....
    Ik wil wel mee wandelen, en 14 kilometer lijkt wel ver, maar ik red het hopelijk wel met goede schoenen..
    pi_36503489
    Bedenk dat het zondag is en dus erg druk bij die Pyramide. Misschien kunnen we dan beter vanuit Driebergen naar Austerlitz lopen en weer terug (of via Zeist, dan is het langer dan 12 km). Degenen die korter willen lopen kunnen dan op een gegeven moment omkeren. Het pannenkoekenrestaurant ligt naast het station en heeft een speelkamer voor de kinderen!
    pi_36988673
    topic kick

is er nog intresse voor een meeting in de sauna van geldrop???
    www.thermengeldrop.nl
    pi_36988761
    Ja, dat wilden we ook nog een keer doen, Riann
    pi_36988930
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:13 schreef Isabeau het volgende:
    Ja, dat wilden we ook nog een keer doen, Riann
    idd dat dacht ik ook
    pi_36989011
    Maar dat wordt denk ik pas richting najaar, Riann.
    pi_36989035
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
    Maar dat wordt denk ik pas richting najaar, Riann.
    Is goed als het maar een keer gebeurd
    pi_37438760
    gaan we nog steeds wandelen over 4 weken???
    pi_37439579
    Ik heb het wel opgeschreven in mijn agenda, dus ik kan nog steeds hoor
    pi_37439609
    ik weet niet eens of ik al iets genoteerd had, maar het staat nog open dacht ik

edit: niet dus, er ik ga dan aan mijn eerste wedstrijdboogschieten meedoen...
    pi_37441002
    Ik kan denk ik wel
    pi_37442325
    Ik kan ook nog
      maandag 1 mei 2006 @ 07:45:32 #120
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_37445230
    Ik heb het ook gepland staan.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 1 mei 2006 @ 08:25:50 #121
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_37445383
    Het wandelen ga ik definitief overslaan. Ik kan niet meer zo snel en zo lang en ik heb er geen zin in de boel op te houden. Of ik loop alles, of niks. Dat wordt niks dus.
    *OUD heilige*
      maandag 1 mei 2006 @ 08:33:17 #122
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_37445420
    Op 28 mei wordt op de Austerlitz een Fot meeting gehouden met mensen van OUD. Hou er dus rekening mee dat er veel cameras en kinderen aanwezig zijn
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_37446231
    Ik kan ook nog steeds
    pi_37446306
    Ik kan niet meer.
    Verjaardag Helaas.
    pi_37446317
    Maar bij de chocolade workshop kan er een bom op mijn huis neervallen (:D) maar daar ga ik zeker weten heen
    pi_37450326
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 09:46 schreef ymme het volgende:
    Maar bij de chocolade workshop kan er een bom op mijn huis neervallen (:D) maar daar ga ik zeker weten heen

ik zou het maar niet te hard roepen Ymme, met al die pech die jij hebt gehad de laatste tijd.
    pi_37451315
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 12:19 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik zou het maar niet te hard roepen Ymme, met al die pech die jij hebt gehad de laatste tijd.
    He maak me niet bang wil je.
      maandag 1 mei 2006 @ 12:56:34 #128
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_37451430
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 08:33 schreef Ymke het volgende:
    Op 28 mei wordt op de Austerlitz een Fot meeting gehouden met mensen van OUD. Hou er dus rekening mee dat er veel cameras en kinderen aanwezig zijn
    Maar die gaan echt niet allemaal dat stuk lopen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_37456615
    Wat maf, twee fokmeetings op dezelfde plek op dezelfde dag
    pi_37456744
    ik moet nog eventjes kijken of ik 28 mei moet werken
      maandag 1 mei 2006 @ 16:25:20 #131
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_37457955
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 15:44 schreef Isabeau het volgende:
    Wat maf, twee fokmeetings op dezelfde plek op dezelfde dag
    't is voor Rewimo wellicht makkelijk combineren

En het is al een gecombineerde FOT/OUD meet als ik het goed begrijp, want er zullen foto's gemaakt worden van de spelende kindertjes, dus dat zijn dan drie subfora straks
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_37483646
    oh jee, dus we komen op de foto?
      dinsdag 2 mei 2006 @ 13:15:03 #133
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_37484829
    Alleen de kindjes.
    *OUD heilige*
      dinsdag 2 mei 2006 @ 18:04:37 #134
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_37490524
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 12:20 schreef Fannetje het volgende:
    oh jee, dus we komen op de foto?
    Wellicht als je gaat schommelen

Nee, ik neem aan dat de fotograven zich echt op de kindertjes richten. Daarnaast, wij zijn van een andere meet en ongevraagd mensen op de foto's zetten is not done. Dat zullen ze dus waarschijnlijk ook niet doen.
    Natuurlijk zijn er wel mensen van de Dieetclub die hun toestel meenemen en je op de foto gaan zetten (Maar die worden ook niet zomaar online gegooid en dergelijke hoor zonder toestemming.)

Durf je nog
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_37493470
    Hoi

Ik maak de roosters op mijn werk Leuk hè
    En ik heb mezelf ingeroosterd op 30 juni en op 1 juli

* Isabeau gaat het zo snel mogelijk wijzigen
    pi_37498740
    Jaja, handig hoor roosters maken en die chocoladeworkshop zomaar vergeten!

Aniwee: liefhebbers voor de chocoladeworkshop kunnen zich altijd hier nog melden. Ze hebben vast nog wel plaats aldaar als ik bel .
    pi_37500167
    Pandorah, was mijn geld eigenlijk goed op je rekening aangekomen?

Ik zag trouwens dat ze bij iglo (van de diepvriesgroenten enzo) een actie hebben dat je met 5 streepjescodes achter de schermen kan kijken bij het Dolfinarium in Harderwijk met 2 personen voor 30 euro (samen). Dat is dan weer zo'n 2e kaartje gratis actie.
    Je kan voor een groep van max 20 personen een dag zoiets reserveren.

Lijkt me wel leuk voor de nazomer ofzo. Zie net dat het maar geldig is tot 3 september.
    pi_37501938
    quote:
    Op woensdag 3 mei 2006 00:42 schreef octopussy het volgende:
    Pandorah, was mijn geld eigenlijk goed op je rekening aangekomen?

Ik zag trouwens dat ze bij iglo (van de diepvriesgroenten enzo) een actie hebben dat je met 5 streepjescodes achter de schermen kan kijken bij het Dolfinarium in Harderwijk met 2 personen voor 30 euro (samen). Dat is dan weer zo'n 2e kaartje gratis actie.
    Je kan voor een groep van max 20 personen een dag zoiets reserveren.

Lijkt me wel leuk voor de nazomer ofzo. Zie net dat het maar geldig is tot 3 september.
    Je geld is prima aangekomen. Als dat niet zo was, had ik je wel even gemaild om dat te laten weten (toch? zo heb ik het in mijn hoofd zitten) .

Dolfinarium lijkt mij ook wel leuk om heen te gaan, nog nooit geweest eik
    Maar 3 september is wel snel toch?
    pi_37502518
    Oh ik heb zo'n zin in de chocolade meet.
    Zie ik eindelijk eens de gezichten achter al deze posten.
    Maar het blijft spannend
      woensdag 3 mei 2006 @ 12:33:13 #140
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_37507774
    Pandorah, spreek je mij binnenkort nog een keertje aan in de Metro over 1 juli?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_37509583
    quote:
    Op woensdag 3 mei 2006 12:33 schreef Troel het volgende:
    Pandorah, spreek je mij binnenkort nog een keertje aan in de Metro over 1 juli?
    Ik wilde je daar al over iets anders spreken maar dan kunnen we dit gelijk meenemen. Moet je er uiteraard wel zijn als je me wilt spreken .
      maandag 15 mei 2006 @ 10:56:09 #142
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_37838545
    Ja hoi.

Vergeten jullie niet dat we over twee weken gaan meeten?

Wie komen er eigenlijk allemaal?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 11:01:17 #143
    13151 crew  Rewimo
    pi_37838687
    Over twee weken? Praat me even bij Totaal niet meer aan gedacht Hoewel het geloof ik geen verstrekkende gevolgen heeft. Dat is het weekend na Hemelvaart toch?
    pi_37838725
    Ik kom!
    pi_37838759
    Nog een paar weken en dan is het 1 juli
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 11:04:24 #146
    13151 crew  Rewimo
    pi_37838768
    O, ik ben definitief bezemwagen. Ik heb een heel vervelende spier in mijn bovenbeen (Isabeau, iets met een heel moeilijke naam) waar ik steeds doorheen zak. Ik neem Christan lekker mee denk ik, misschien wil Frank ook wel mee die kant uit als je daar kunt fotograferen
      maandag 15 mei 2006 @ 13:02:32 #147
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_37842128
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 11:04 schreef Rewimo het volgende:
    O, ik ben definitief bezemwagen. Ik heb een heel vervelende spier in mijn bovenbeen (Isabeau, iets met een heel moeilijke naam) waar ik steeds doorheen zak. Ik neem Christan lekker mee denk ik, misschien wil Frank ook wel mee die kant uit als je daar kunt fotograferen
    Er is die dag ook een OUD/FOT meeting in Austerlitz

Het gaat om 28 mei.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 13:05:40 #148
    13151 crew  Rewimo
    pi_37842229
    Je meent het Eerst maar eens kijken wie er meegaan dan

Christan maar vermommen. Mij herkennen ze toch niet
      maandag 15 mei 2006 @ 15:11:31 #149
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_37845661
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 13:05 schreef Rewimo het volgende:
    Je meent het Eerst maar eens kijken wie er meegaan dan

Christan maar vermommen. Mij herkennen ze toch niet
    Echt wel
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 19:00:07 #150
    13151 crew  Rewimo
    pi_37852489
    Sjips, het gaat daar echt krioelen van de bekenden
      maandag 15 mei 2006 @ 21:39:53 #151
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_37858332
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 19:00 schreef Rewimo het volgende:
    Sjips, het gaat daar echt krioelen van de bekenden
    Nou dat klinkt ook aardig

Maar niet getreurd ik ben dan niet aanwezig
    pi_37858462
    Wel heel toevallig dat Nederland te klein is voor Fok Alsof het zo'n voor de hand liggende plek is om te meeten en dan nòg zijn er twee verschillende fokmeetings op dezelfde plaats.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 22:16:58 #153
    13151 crew  Rewimo
    pi_37860193
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 21:39 schreef Ymke het volgende:
    Nou dat klinkt ook aardig

Maar niet getreurd ik ben dan niet aanwezig
    Dat scheelt weer
    pi_38080111
    Dames, aangezien de wandelmeeting komende zondag al is kunnen we misschien wat gaan afspreken. Ik ben van plan om met de motor te komen, maar dan moet ik wel mijn motorkleding en helm kunnen dumpen bij iemand in de auto.

Waar kunnen we het beste afspreken? en hoe laat?
      maandag 22 mei 2006 @ 12:40:53 #155
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38080192
    Ik geloof dat Pandorah (weet het niet eens zeker) een route gevonden had?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 12:49:34 #156
    13151 crew  Rewimo
    pi_38080459
    Ik heb een auto waarin gedumpt kan worden
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 12:50:02 #157
    13151 crew  Rewimo
    pi_38080470
    Het was een wandeling van de NS, toch? Eens even speuren.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 12:52:37 #158
    13151 crew  Rewimo
    pi_38080560
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 13:05:22 #159
    13151 crew  Rewimo
    pi_38080985
    Hier de url van de routebeschrijving

Niet vergeten uit te printen, wandelaars
      maandag 22 mei 2006 @ 13:18:45 #160
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38081410
    Ik heb hem al uitgeprint en ik ga niet eens wandelen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 13:20:50 #161
    13151 crew  Rewimo
    pi_38081485
    Wij moeten ook nog even afspreken qua tijd en zo. En ik heb een gigaberg kleren voor Djulian die jij mee mag nemen
      maandag 22 mei 2006 @ 13:21:30 #162
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38081515
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 13:20 schreef Rewimo het volgende:
    Wij moeten ook nog even afspreken qua tijd en zo. En ik heb een gigaberg kleren voor Djulian die jij mee mag nemen
    Prima

Ik denk dat we gewoon afspreken bij Driebergen zodat daar spullen overgeladen kunnen worden en dergelijke. (Isabeau neemt wat boeken voor mij mee) Wellicht dat er eerst wat gedronken wordt gezamenlijk. Daarna rijden wij denk ik naar Austerlitz. Mocht er iets gebeuren, dan rijden we gewoon terug neem ik aan
    Als de dames in Austerlitz aankomen zal het wel zo ongeveer lunchtijd zijn. (Mag je overigens ook eigen eten meenemen naar die speeltuin? (Lunchroom is dicht op zondag) Na de lunch zal er wellicht nog verder gelopen worden naar Maarn (of niet of gedeeltelijk ) maar dat zien we dan wel weer Uiteindelijk zullen we ook met de auto naar het eindpunt gaan
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_38081905
    Ik zal er volgende week niet bij zijn.

Ik zie jullie wel weer op 1 juli
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 13:49:47 #164
    13151 crew  Rewimo
    pi_38082498
    We zullen inderdaad ook gsm-nummers uit moeten wisselen voor het geval we iemand op moeten pikken. Zelf eten meenemen lijkt me wel handig als er niks open is daar (tja Veluwe natuurlijk).
    pi_38083427
    Wie gaan er zondag nog mee zat ik me af te vragen?
  • Isabeau
  • Octopussy
  • Rewimo
  • Troel
  • teigan
  • Pandorah
    ...toch?

Als het wat mooier weer is, ga ik denk ik op de skates naar Driebergen want ik kan vast bij iemand in de auto leggen... Misschien dat we het beste van Driebergen naar Austerlitz en weer terug kunnen lopen. In Maarn is volgens mij ook niets open op zondag en in Driebergen is tenminste het pannenkoekenhuis (Princenhof) open en ligt vrijwel naast het station en het restaurant heeft ook een eigen parkeerplaats. En als in Austerlitz toch niets open is (ja, niet bij de pyramide, in het dorp zelf is wel wat open) waar we langs lopen, kunnen we het beste pas in de middag afspreken. Dan rusten de wandelaars in Austerlitz en als iedereen weer terug is in Driebergen een pannenkoekje eten.

Voorstel: 13.00 voor het pannenkoekenrestaurant (5 minuten lopen richting Zeist van het station af)?

En nog even voor de goede orde wie er allemaal meegaan op 1 juli:
  • Isabeau,
  • Rewimo,
  • Pandorah,
  • Levitation,
  • ymme,
  • Octopussy,
  • teigan,
  • YPPY
  • Fannetje
  • Faat
  • miss_dynastie
  • Troel (ovb)

Van Kleintje heb ik eik niets meer gehoord of ze mee wilt of niet.
  • pi_38083558
    Is het de bedoeling dat je zeg maar bij het eindpunt (Maarn) de trein pakt naar Driebergen? Ik ken die plaatsen helemaal niet verder.
    Dus dan parkeren bij station Driebergen-zeist ofzo?

[edit: ik zie pandorah's voorstel vind ik ook prima]
    pi_38083793
    octopussy: je kan ook parkeren bij het station. Dat is schuin tegenover het restaurant. Maar je kan dus ook daar op de parkeerplaats parkeren.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 14:29:18 #168
    13151 crew  Rewimo
    pi_38083878
    Prima Pandorah, zolang wij maar op dat terras kunnen zitten En het kind moet spelen natuurlijk. Want die gaat ook mee
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 14:30:06 #169
    13151 crew  Rewimo
    pi_38083916
    Moeten we nog reserveren bij dat pannenkoekenhuis? Misschien wel handig voor de zekerheid?
      maandag 22 mei 2006 @ 14:35:25 #170
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38084094
    Gewoon reserveren inderdaad!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_38084175
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 14:30 schreef Rewimo het volgende:
    Moeten we nog reserveren bij dat pannenkoekenhuis? Misschien wel handig voor de zekerheid?
    Misschien wel zo handig als het mooi weer is, dan gaat iedereen in die buurt wandelen. En voor de kinderen hebben ze zelfs binnen een aparte speelkamer met video . Ik zal van de week wel bellen om te reserveren vanaf een uurtje of 5.
      maandag 22 mei 2006 @ 14:42:25 #172
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38084333
    Hebben ze wel een spek-kaass pannenkoek daar
    Anders kom ik niet hoor
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_38084461
    ik ga niet mee hoor, ik heb (hopeljik) zondag een boogschietwedstrijd, gaat dat niet door, dan blijf ik alsnog liever thuis, ik ben de laatste weken al veels te veel weg, alles begint er een beetje onder te lijden..
    pi_38085325
    1 juli, ik heb d'r z'n zin in.

maar...... ja alweer een maar.... ik moet even mijn rooster afwachten voor de tentamens.
    Dus het hangt daarvan af of ik mee kan of niet.

Maar ik heb het vermoeden dat het goed gaat komen
      maandag 22 mei 2006 @ 15:15:45 #175
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_38085558
    Ik heb 't nogsteeds niet tegen mijn vriend gezegd...
    1. Hij is nog een groter chocolade monster dan ik en wil dan vast mee.
    2. Hij moppert dat ik teveel met mijn gewicht bezig ben en is een beetje bang dat 't erger wordt van het meekletsen in 't dieet-topic. Ben dus bang dat hij niet echt achter een nieuwe meet staat.

Twijfel dus nu ook een beetje of ik wel mee moet gaan. Het afvallen gaat rampzalig slecht en eigenlijk heb ik helemaal niets gedaan dat beloning verdient.
    ***Levi was here***
    pi_38085966
    Levitation, gewoon meegaan hoor, er zijn hier meer mensen met wie het absoluut niet goed gaat qua afvallen, en die gaan ook mee... Het is juist lekker om een dagje op pad te zijn en je niet te hoeven schamen voor de calorieen die je binnenkrijgt...

Ik ga ook niet goed, ik kom nog net niet aan, maar het eten gaat moeizaam, maar ik wil wel mee, voor de gezelligheid, en de steun/motivatie die ik eruit haal..
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 15:26:56 #177
    13151 crew  Rewimo
    pi_38085974
    Hee kom op, je belooft hem gewoon dat je de chocola voor hem meeneemt. Kan ie nooit weigeren Ga lekker mee, waarom moet je het zo nodig verdienen om iets leuks te doen

We gaan gewoon de hele workshop lang op je inpraten om je te inspireren Je zult zó ziek van ons worden dat je in no-time naar het Slank voor de Zomer-topic kunt vluchten
    pi_38085983
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 15:15 schreef Levitation het volgende:
    Ik heb 't nogsteeds niet tegen mijn vriend gezegd...
    1. Hij is nog een groter chocolade monster dan ik en wil dan vast mee.
    2. Hij moppert dat ik teveel met mijn gewicht bezig ben en is een beetje bang dat 't erger wordt van het meekletsen in 't dieet-topic. Ben dus bang dat hij niet echt achter een nieuwe meet staat.

Twijfel dus nu ook een beetje of ik wel mee moet gaan. Het afvallen gaat rampzalig slecht en eigenlijk heb ik helemaal niets gedaan dat beloning verdient.
    Lieverd, wat een onzin zeg: je hoeft jezelf toch niet te straffen omdat het met afvallen niet zo lukt? Ik denk dat het juist goed is om eens een dagje onbezorgd te zijn over je dieet en gewoon lekker meedoen met de chocolade workshop.

Sinds wanneer heeft je vriend iets te zeggen over wat jij wel of niet doet? Je gaat gewoon een gezellig dagje weg met vriendinnen, en wie weet heb je na de meeting wel weer wat goede moed!
      maandag 22 mei 2006 @ 16:08:46 #179
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_38087606
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 15:27 schreef octopussy het volgende:

[..]

Lieverd, wat een onzin zeg: je hoeft jezelf toch niet te straffen omdat het met afvallen niet zo lukt? Ik denk dat het juist goed is om eens een dagje onbezorgd te zijn over je dieet en gewoon lekker meedoen met de chocolade workshop.

Sinds wanneer heeft je vriend iets te zeggen over wat jij wel of niet doet? Je gaat gewoon een gezellig dagje weg met vriendinnen, en wie weet heb je na de meeting wel weer wat goede moed!
    Tja, eigenlijk hebben jullie wel gelijk. Ik zal thuis mededelen dat ik 1 juli op "chocolade-missie" ga.
    Misschien krijg ik mezelf zo ver dat ik tzt weer op mijn laagste gewicht terug ben, dat zou al een overwinning zijn. Mooie streefdatum, nog 5 weken en 2,7kg te gaan...
    ***Levi was here***
    pi_38088737
    zoals het er nu uitziet ga ik 1 juli niet mee
      maandag 22 mei 2006 @ 16:38:59 #181
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_38088869
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 16:35 schreef Isabeau het volgende:
    zoals het er nu uitziet ga ik 1 juli niet mee
    Hoe komt dat? Heb je jezelf ingeroosterd?
    Zou wel echt jammer zijn!
    ***Levi was here***
    pi_38088955
    Er is niemand die een nacht kan overnemen. Ene collega zit in het buitenland, de ander viert zijn verjaardag en weer een ander heeft een bruiloft en de laatste is er dan mee gestopt en de nieuwe nog niet ingewerkt.
    pi_38088997
    Isabeau. je moet mee hoor!
    pi_38089208
    Isabeau, dat kan niet hoor, jij moet mee.....
    Desnoods verplaatsen we de workshop hoor......

Ik zet mezelf trouwens voor zondag toch nog even op de misschien ipv de niet... Ik ga zo ff met vriendje overleggen, omdat we donderdag allebei ook vrij zijn, en ik vrijdag ook(en hij het kan regelen ws..)..
    jullie horen het nog
    pi_38089559
    Maar zondag kan ik wel!

En ik ben in onderhandeling met mensen die nooit op vrijdag/zaterdag werken.
      maandag 22 mei 2006 @ 16:57:39 #186
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38089654
    Owja, wellicht veel makkelijker, Rewimo, anders komen jullie zondag naar Ijsselstein en rijden we samen verder? Scheelt misschien kilometers (wellicht ook niet echt)?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_38090979
    Isa, 1 juli moet jij komen hoor.
    Nou wil ik dan ook echt een keer alle gezichten zien, achter die icoontjes
    pi_38091542
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
    Maar zondag kan ik wel!

En ik ben in onderhandeling met mensen die nooit op vrijdag/zaterdag werken.
    Beloof ze dat je chocolade meeneemt, er zijn vast wel liefhebbers
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 19:12:23 #189
    13151 crew  Rewimo
    pi_38094722
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 16:57 schreef Troel het volgende:
    Owja, wellicht veel makkelijker, Rewimo, anders komen jullie zondag naar Ijsselstein en rijden we samen verder? Scheelt misschien kilometers (wellicht ook niet echt)?
    Ik kom graag eerst naar IJsselstein (kunnen we vast voor-beppen), maar in verband met Christan rij ik liever wel in mijn eigen auto naar Driebergen, zodat we op tijd naar huis kunnen. Hij moet maandags weer naar school.
      maandag 22 mei 2006 @ 21:18:55 #190
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38099614
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 19:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik kom graag eerst naar IJsselstein (kunnen we vast voor-beppen), maar in verband met Christan rij ik liever wel in mijn eigen auto naar Driebergen, zodat we op tijd naar huis kunnen. Hij moet maandags weer naar school.
    Prima hoor!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 23 mei 2006 @ 09:17:55 #191
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_38112668
    Ik heb mijn vriend gisteren verteld dat ik echt heel nodig op chocolade-missie moet. Hij moest er erg om lachen; hij vond de combinatie Dieetclub en chocolade-workshop een beetje vreemd. Maar hij vond 't een mooi vooruitzicht dat ik met veel chocolade thuis zou komen.
    Bij deze: ik ga dus 1 juli wèl mee!
    ***Levi was here***
    pi_38112874
    jeej!!!!!!!!!!!!!!!!11

gezelllie
      dinsdag 23 mei 2006 @ 09:30:12 #193
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_38112933
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 09:27 schreef teigan het volgende:
    jeej!!!!!!!!!!!!!!!!11

gezelllie
    Nu Isa nog... ik hoop echt dat ze mee kan!
    Maar dat krijgt ze vast wel geregeld.... toch?
    ***Levi was here***
    pi_38113030
    daar zorgen we gewoon voor...
    Zouden ze om te kopen zijn met chocola?
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 mei 2006 @ 09:45:59 #195
    13151 crew  Rewimo
    pi_38113339
    Levitation

Als we die collega van Isa nou gewoon allemaal een bonbonnetje doneren?
      dinsdag 23 mei 2006 @ 09:52:52 #196
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_38113532
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 09:45 schreef Rewimo het volgende:
    Levitation

Als we die collega van Isa nou gewoon allemaal een bonbonnetje doneren?
    Lijkt me een goed idee... We krijgen ze wel omgekocht!
    ***Levi was here***
      dinsdag 23 mei 2006 @ 11:40:42 #197
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38116799
    Wat betreft 1 juli he... Ik vrees dat mijn onder voorbehoud wel heel erg onder voorbehoud wordt.

Er is dan dus ook een uitje van mijn werk van onze afdeling uit en eigenlijk kan ik daar niet wegblijven natuurlijk
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 mei 2006 @ 11:46:33 #198
    13151 crew  Rewimo
    pi_38116988
    Wij waren eerder!!!
      dinsdag 23 mei 2006 @ 11:50:08 #199
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_38117104
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 11:40 schreef Troel het volgende:
    Wat betreft 1 juli he... Ik vrees dat mijn onder voorbehoud wel heel erg onder voorbehoud wordt.

Er is dan dus ook een uitje van mijn werk van onze afdeling uit en eigenlijk kan ik daar niet wegblijven natuurlijk
    nee he...
    Maar wij zijn zo ontzettend gezellig, dat wil je toch niet missen?
    ***Levi was here***
      dinsdag 23 mei 2006 @ 11:52:55 #200
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38117181
    Nee, ik wil het ook niet missen, maar als ik inderdaad een contract krijg enzo dan kan ik het ook niet maken om dat te missen. Moeilijk moeilijk. Vooral omdat we (maar dat weet ik nog helemaal niet) heel misschien een boottocht gaan maken (we moeten tenslotte verzamelen in Enkhuizen).
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 mei 2006 @ 22:26:36 #201
    13151 crew  Rewimo
    pi_38141133
    Misschien nog een tipje voor een volgende meeting
    pi_38141489
    Leuke tip Rewimo
    Ik ben daar wel eens eerder geweest en het is leuk om daar een middagje te vermaken. Het is daar niet al te groot dus je raakt elkaar niet snel kwijt.

Oh, ik heb trouwens niet veel tijd gehad en morgen ook niet, om die pannenkoekentent te bellen. Wil een van jullie morgen de Princenhof in Driebergen bellen?

Troel: ik hoop dat je gewoon meekan. Je zegt gewoon dat je een andere afspraak hebt die ook heel belangrijk is .

Levitation: gezellig dat je gewoon toch meegaat
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 mei 2006 @ 22:48:16 #203
    13151 crew  Rewimo
    pi_38142291
    Ik wil wel even bellen morgen als iemand me helpt herinneren Moet toch de hele dag werken
      woensdag 24 mei 2006 @ 07:54:10 #204
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38150378
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 22:26 schreef Rewimo het volgende:
    Misschien nog een tipje voor een volgende meeting
    Whehhe

Voor dat dierenpark kan ik op mijn werk goedkope kaartjes krijgen geloof ik. (weet niet of het nog steeds kan)
    Maar ik ga voor Amersfoort als dierentuin!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 08:00:09 #205
    13151 crew  Rewimo
    pi_38150421
    Het gaat niet speciaal om dàt park, je krijgt met een abonnement op 1 van de aangesloten dierentuinen in juni 50% korting bij alle andere aangesloten dierentuinen Als je even doorklikt krijg je een kortingsbon in beeld.
      woensdag 24 mei 2006 @ 08:34:06 #206
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38150834
    Ah ok

Nouja, ik ben tot volgend jaar maart gratis in Amersfoort
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 08:35:07 #207
    13151 crew  Rewimo
    pi_38150856
    In mei is het wat minder gratis denk ik
      woensdag 24 mei 2006 @ 08:38:11 #208
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38150918
    voor de daggasten is de toegang 5 euro
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_38154356

Weer kan ik eens niet mee.

Geen chocolade voor mij.

In die maand krijg ik geen studiefinanciering, en een paar weken later heeft vriendje lief vakantie, en dan wil ik graag wat dingen samen met hem doen.

Sorry
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 10:59:19 #210
    13151 crew  Rewimo
    pi_38154528
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 08:38 schreef Troel het volgende:
    voor de daggasten is de toegang 5 euro
    Ik bedoelde meer voor jullie zelf
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 11:00:25 #211
    13151 crew  Rewimo
    pi_38154565
    Ow ik ging het pannenkoekenhuis bellen, zijn we met zijn zevenen, klopt dat? En om een uur of 5? Voor ons een mooie tijd in verband met school de volgende dag

• Isabeau
  • Octopussy
  • Rewimo
  • Troel
  • teigan
  • Pandorah
  • Christan
  • Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
      woensdag 24 mei 2006 @ 11:18:52 #212
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38155131
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:
    Ow ik ging het pannenkoekenhuis bellen, zijn we met zijn zevenen, klopt dat? En om een uur of 5? Voor ons een mooie tijd in verband met school de volgende dag

• Isabeau
  • Octopussy
  • Rewimo
  • Troel
  • teigan
  • Pandorah
  • Christan
  • Miss_d onder voorbehoud.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 24 mei 2006 @ 11:20:53 #213
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38155204
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 10:54 schreef ymme het volgende:

Weer kan ik eens niet mee.

Geen chocolade voor mij.

In die maand krijg ik geen studiefinanciering, en een paar weken later heeft vriendje lief vakantie, en dan wil ik graag wat dingen samen met hem doen.

Sorry
    Huh? Geen stufi? Ben je dan gestopt met je studie ofzo? Zit je vier jaar erop?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 11:23:56 #214
    13151 crew  Rewimo
    pi_38155306
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
    Miss_d onder voorbehoud.
    Schop dat voorbehoud lekker de deur uit, miss_d, ik wil je graag weer eens zien
      woensdag 24 mei 2006 @ 11:24:48 #215
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38155340
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 11:23 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Schop dat voorbehoud lekker de deur uit, ik wil je graag weer eens zien
    Mij zie je wel
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 11:28:18 #216
    13151 crew  Rewimo
    pi_38155464
    Ja, dat weet ik... tot vervelens toe
      † In Memoriam † woensdag 24 mei 2006 @ 11:30:51 #217
    43556 miss_dynastie
    pi_38155551
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 11:28 schreef Rewimo het volgende:
    Ja, dat weet ik... tot vervelens toe

Maaruh, zoals ik al gezegd had, onder voorbehoud he
    pi_38155635
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Huh? Geen stufi? Ben je dan gestopt met je studie ofzo? Zit je vier jaar erop?
    Vier jaar? Het is toch vijf jaar?

Nee in de maand juli geen stufi.

Kijk maar op www.ib-groep.nl. Ik vind het ook nergens op slaan. Een student heeft dus in de vakantie geen geld nodig
    pi_38155689
    Onder voorbehoud van wat dan?

wat kan er nu in godsnaam belangrijker zijn dan een dieetclubmeeting?
      woensdag 24 mei 2006 @ 11:37:22 #220
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38155760
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 11:33 schreef ymme het volgende:

[..]

Kijk maar op www.ib-groep.nl. Ik vind het ook nergens op slaan. Een student heeft dus in de vakantie geen geld nodig
    vier jaar studiefinanciering.

En ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar op mijn ib-groep.nl staan wel gewoon 12 maanden.

betaaldata 2006

24 januari
    24 februari
    24 maart
    24 april
    24 mei
    23 juni
    24 juli
    24 augustus
    22 september
    24 oktober
    24 november
    21 december

Het komt op mij een beetje over alsof je een smoesje wilt verzinnen omdat je niet naar de meet wil komen. Prima dat je niet wilt, maar dat kan je ook gewoon zeggen dan
    Maarja, ik zal de plank wel weer compleet misslaan.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_38155771
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 11:33 schreef ymme het volgende:

[..]

Ymme, je krijgt on principe 4 jaar stufi hoor (tenzij je van MBO naar HBO gaat). Maar waar zie jij staan op de website dat je in juli geen stufi krijgt? Ik kreeg altijd gewoon het hele jaar duur stufi! Alleen de OV kaart is niet geldig in de zomervakantie.

dit staat op de website:

betaaldata 2006

24 januari

24 februari

24 maart

24 april

24 mei

23 juni

24 juli

24 augustus

22 september

24 oktober

24 november

21 december

[edit: net te laat zie ik]
      † In Memoriam † woensdag 24 mei 2006 @ 11:40:26 #222
    43556 miss_dynastie
    pi_38155859
    Ik heb nog altijd StuFi gekregen in de zomervakantie hoor
    En het is vier jaar, geen vijf, tenzij je opleiding vijf jaar duurt.
      woensdag 24 mei 2006 @ 11:43:21 #223
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_38155979
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 11:37 schreef Troel het volgende:

[..]

En ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar op mijn ib-groep.nl staan wel gewoon 12 maanden.

betaaldata 2006

[knip]

Het komt op mij een beetje over alsof je een smoesje wilt verzinnen omdat je niet naar de meet wil komen. Prima dat je niet wilt, maar dat kan je ook gewoon zeggen dan
    Ik was het ook al aan het opzoeken, het klonk me zo vreemd in de oren. Maar ik kom inderdaad ook tot de zelfde conclusie.

Ymme: misschien ben je in de war met dat er bij de bedragen staat januari t/m juli, voor augustus t/m december gelden namelijk andere bedragen (ze verhogen de stufi per schooljaar). Maar de IB-groep betaalt gewoon het hele jaar door uit. Kun je dus toch mee!
    ***Levi was here***
      woensdag 24 mei 2006 @ 11:49:45 #224
    1348 Liejannuh
    MCCCXLVIII
    pi_38156198
    Zet mij maar op de reservelijst voor de chocolademeeting!
    Laat het binnenkort wel weten, lijkt me erg leuk in ieder geval.
    pi_38157855
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 11:37 schreef Troel het volgende:

[..]

betaaldata 2006

24 januari
    24 februari
    24 maart
    24 april
    24 mei
    23 juni
    24 juli
    24 augustus
    22 september
    24 oktober
    24 november
    21 december

Beetje jammer dat jij denkt dat het een smoesje is.
    Maar wij hebben wat financiele tegenslagen gehad maar daar ga ik hier op fok! geen uitgebreidt verslag over geven. En ja d'r werd mij verteld dat ik in juli geen stufi zou krijgen.
    Maar nu ik zelf (nog eens goed) kijk staat er inderdaad wel juli tussen ja.

Dit heb ik echt niet geweten, en dan is er mij de verkeerde informatie voorgehouden.
    Ik vond het zelf ookal zo raar omdat ik vorig jaar zomer wel gewoon stufi kreeg.
    Sorry voor het misverstand dan. Maar om nou meteen te gaan zeggen dat het een smoesje is ofzo, als ik geen zin had gehad ofzo, had ik dat ook gewoon zo gezegt hoor.
    pi_38157954
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 11:43 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik was het ook al aan het opzoeken, het klonk me zo vreemd in de oren. Maar ik kom inderdaad ook tot de zelfde conclusie.

Ymme: misschien ben je in de war met dat er bij de bedragen staat januari t/m juli, voor augustus t/m december gelden namelijk andere bedragen (ze verhogen de stufi per schooljaar). Maar de IB-groep betaalt gewoon het hele jaar door uit. Kun je dus toch mee!
    Inderdaad, dat denk ik dan.
    En nee, het bevalt me uitermate goed dat ik in juli dus wel stufi krijg Maar het gaat me dus nog niet lukken. Kan ik hiermee mooi toch wat rekeningen betalen, die nog betaald moeten worden, zodat we met een gerust hart een weekendje weg kunnen inplaats van 1/2 dagen naar dierentuin of iets dergelijks, dat hebben mijn vriend en ik samen wel verdient en dat gaat gewoon voor
    Maar dat zullen jullie hier ook wel begrijpen lijkt me.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zou dolgraag meegaan naar de meet (alweer een afzegging van ymme zulllen de meeste hier wel denken) maar ja, er is de afgelopen maanden zoveel gebeurt dat mijn vriend en ik niet echt wat samen hebben gedaan. En deze schade willen wij dus met de vakantie van hem (2 weken) flink gaan inhalen, en ja als je iets wilt doen kost het al snel een hoop geld, en als je niet al te veel uit te geven hebt, is alles meegenomen.
      woensdag 24 mei 2006 @ 12:58:29 #227
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_38158640
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 12:39 schreef ymme het volgende:

[..]

Inderdaad, dat denk ik dan.
    En nee, het bevalt me uitermate goed dat ik in juli dus wel stufi krijg Maar het gaat me dus nog niet lukken. Kan ik hiermee mooi toch wat rekeningen betalen, die nog betaald moeten worden, zodat we met een gerust hart een weekendje weg kunnen inplaats van 1/2 dagen naar dierentuin of iets dergelijks, dat hebben mijn vriend en ik samen wel verdient en dat gaat gewoon voor
    Maar dat zullen jullie hier ook wel begrijpen lijkt me.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zou dolgraag meegaan naar de meet (alweer een afzegging van ymme zulllen de meeste hier wel denken) maar ja, er is de afgelopen maanden zoveel gebeurt dat mijn vriend en ik niet echt wat samen hebben gedaan. En deze schade willen wij dus met de vakantie van hem (2 weken) flink gaan inhalen, en ja als je iets wilt doen kost het al snel een hoop geld, en als je niet al te veel uit te geven hebt, is alles meegenomen.
    Jammer dat je toch niet meegaat.

Maar waarom zeg je dat niet meteen? Nu heeft half Fok! de site van de IB-groep voor je afgestruind, omdat we dachten dat 't alleen daar vanaf hing. Als je niet mee kunt omdat 't financieel niet uitkomt (en E43 is best veel geld) snappen we dat heus wel... maar wees gewoon eerlijk, ok?
    ***Levi was here***
    pi_38159046
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 12:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Jammer dat je toch niet meegaat.

Maar waarom zeg je dat niet meteen? Nu heeft half Fok! de site van de IB-groep voor je afgestruind, omdat we dachten dat 't alleen daar vanaf hing. Als je niet mee kunt omdat 't financieel niet uitkomt (en E43 is best veel geld) snappen we dat heus wel... maar wees gewoon eerlijk, ok?
    Ik was eerlijk, ondanks dat ik in juli toch stufi krijg blijft het krab.
    Maar dan zou ik wel mee hebben kunnen gaan, maar dan geen uitje met vriendje lief kunnen veroorloven. maar echt, ik meende echt waar dat ik in juli geen stufi zou krijgen.

Gisteravond heb ik hier namelijk met mijn vriend over gepraat over hoe of wat, en zowel hij als ik wisten niet beter het niet te ontvangen in Juli. Dus ik heb geen moment gelogen of wat dan ook. Ben geheel eerlijk. Maar die stufi was het 1ste uitgangs punt waarom ik niet mee kon. Maar daarnaast zijn er nog meerdere.
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 13:11:22 #229
    13151 crew  Rewimo
    pi_38159103
    Dat is jammer ymme, maar iets leuks doen met je vriend is natuurlijk ook belangrijk

Misschien wil Liejannuh nu definitief mee, die had zich al gemeld en we hebben in elk geval 1 plek over nu.
    pi_38159186
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 13:11 schreef Rewimo het volgende:
    Dat is jammer ymme, maar iets leuks doen met je vriend is natuurlijk ook belangrijk

Misschien wil Liejannuh nu definitief mee, die had zich al gemeld en we hebben in elk geval 1 plek over nu.
    Is het toch ergens goed voor.

Ik zit hier nu wel met een schuldgevoel. "wat zullen ze wel niet van mij denken, meld ik mij alweer af". ?

"heb ik het allemaal niet goed uitgelegt, komt het daarom als een soort van leugen over" ?

In iedergeval, wens ik die gene die wel gaan heel veel plezier En denk tijdens het snoepen aan mij
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 13:15:40 #231
    13151 crew  Rewimo
    pi_38159272
    Tja je moet op 1 juli maar een dikke reep chocola kopen dus
    pi_38159318
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 13:15 schreef Rewimo het volgende:
    Tja je moet op 1 juli maar een dikke reep chocola kopen dus
    Dat doe ik zeker weten.
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 13:18:59 #233
    13151 crew  Rewimo
    pi_38159388
    Ik heb net voor 8 personen gereserveerd voor zondag om 17 uur bij Princenhof. Iemand meer of minder is geen probleem
      woensdag 24 mei 2006 @ 13:19:27 #234
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_38159415
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 13:09 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik was eerlijk, ondanks dat ik in juli toch stufi krijg blijft het krab.
    Maar dan zou ik wel mee hebben kunnen gaan, maar dan geen uitje met vriendje lief kunnen veroorloven. maar echt, ik meende echt waar dat ik in juli geen stufi zou krijgen.

Gisteravond heb ik hier namelijk met mijn vriend over gepraat over hoe of wat, en zowel hij als ik wisten niet beter het niet te ontvangen in Juli. Dus ik heb geen moment gelogen of wat dan ook. Ben geheel eerlijk. Maar die stufi was het 1ste uitgangs punt waarom ik niet mee kon. Maar daarnaast zijn er nog meerdere.
    Ben ook niet boos, hoor! Vandaar ook de achter mijn post!
    Je moet natuurlijk zelf bepalen waar je je geld aan uitgeeft! Kan me goed voorstellen dat je na alle ellende van de laatste tijd even lekker met je vriendje op stap wilt!

Alleen waren wij 't meteen gaan uitzoeken in de hoop dat je dan toch nog mee kon en daarna zeg je dat je stufi niet het enige struikelblok is. Iets vollediger zijn had dus ons zoekwerk en onduidelijkheid voorkomen. That's all!

We zullen aan je denken en ik wens je veel plezier met je uitje met je vriend!
    ***Levi was here***
    pi_38159575
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 13:19 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ben ook niet boos, hoor! Vandaar ook de achter mijn post!
    Je moet natuurlijk zelf bepalen waar je je geld aan uitgeeft! Kan me goed voorstellen dat je na alle ellende van de laatste tijd even lekker met je vriendje op stap wilt!

Alleen waren wij 't meteen gaan uitzoeken in de hoop dat je dan toch nog mee kon en daarna zeg je dat je stufi niet het enige struikelblok is. Iets vollediger zijn had dus ons zoekwerk en onduidelijkheid voorkomen. That's all!

We zullen aan je denken en ik wens je veel plezier met je uitje met je vriend!
    Inderdaad, daar had ik een zoektocht in kunnen voorkomen.

Toch bedankt voor het meekijken allemaal
      woensdag 24 mei 2006 @ 14:46:48 #236
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38162946
    hm.. hoe duur was het chocolademaken ookalweer?
    Doei.
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 14:47:53 #237
    13151 crew  Rewimo
    pi_38162989
    Euh... moet ik even opzoeken.
    pi_38163063
    ik ben dus voor zondag ook nog onder voorbehoud...
    Ik voel me de laatste dagen zo slecht(diepe put zeg maar) dat ik niet zover vooruit wil plannen, ik kijk zaterdag wel even wat het wordt...
    pi_38163125
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 09:46 schreef ymme het volgende:
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 14:51:57 #240
    13151 crew  Rewimo
    pi_38163131
    43 euro was het, Faithy
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 14:52:35 #241
    13151 crew  Rewimo
    pi_38163149
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 14:49 schreef teigan het volgende:
    ik ben dus voor zondag ook nog onder voorbehoud...
    Ik voel me de laatste dagen zo slecht(diepe put zeg maar) dat ik niet zover vooruit wil plannen, ik kijk zaterdag wel even wat het wordt...
    Misschien kun je het er zondag lekker uitwandelen?
      woensdag 24 mei 2006 @ 14:54:03 #242
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38163207
    43 euri.. ik denk er even over na voor als er uitvallers zijn

eindelijk ben ik uit het rood maar moet nog wel rustig aan doen, wil ik in de stijgende lijn blijven
    Doei.
    pi_38163593
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 14:52 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Misschien kun je het er zondag lekker uitwandelen?
    Het zou wel goed voor mij zijn, maar ik moet er wel een beetje van kunnen genieten dan... En zelf ook te genieten zijn..
      woensdag 24 mei 2006 @ 15:07:07 #244
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38163755
    het is onmogelijk om onvrolijk te zijn op een Dieetclubmeeting teigan en dat weet je zelf ook wel
    Doei.
    pi_38163786
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 14:51 schreef octopussy het volgende:

[..]

pi_38163956
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 15:03 schreef teigan het volgende:

[..]

Het zou wel goed voor mij zijn, maar ik moet er wel een beetje van kunnen genieten dan... En zelf ook te genieten zijn..
    Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden als je komt. En ik denk dat ik niet de enige ben!
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 15:58:04 #247
    13151 crew  Rewimo
    pi_38166016
    Christan wil jullie allemaal graag ontmoeten
      woensdag 24 mei 2006 @ 16:01:25 #248
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38166141
    oh, dan kom ik zeker

heb zaterdag feest van mn oom en tante, en daarna misschien MF feest in IJsselsteijn, dus moet even kijken of ik dat lichamelijk ga redden ik hou me even aanbevolen voor de wandeling
    Doei.
      woensdag 24 mei 2006 @ 16:18:38 #249
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_38166890
    Weersverwachting voor zondag in Utrecht (lijkt me dichtbij genoeg)
    16°C

Veel plezier allemaal!
    ***Levi was here***
      woensdag 24 mei 2006 @ 16:59:18 #250
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38168465
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 16:01 schreef Faithy het volgende:
    oh, dan kom ik zeker

heb zaterdag feest van mn oom en tante, en daarna misschien MF feest in IJsselsteijn, dus moet even kijken of ik dat lichamelijk ga redden ik hou me even aanbevolen voor de wandeling
    IJsselstEIn
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 24 mei 2006 @ 17:00:04 #251
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38168485
    ja joh, whatever

Doei.
      woensdag 24 mei 2006 @ 17:01:13 #252
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38168549
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 17:00 schreef Faithy het volgende:
    ja joh, whatever

Wel naar me zwaaien he
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_38168934
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 16:01 schreef Faithy het volgende:
    oh, dan kom ik zeker

MF is weer online
      woensdag 24 mei 2006 @ 17:13:11 #254
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38169044
    MF
    Doei.
    pi_38211419
    Even voor de goede orde: we spreken dus zondag om 13.00 af bij het pannenkoekenrestaurant bij het station in Driebergen?
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 mei 2006 @ 21:49:31 #256
    13151 crew  Rewimo
    pi_38212537
      vrijdag 26 mei 2006 @ 08:45:52 #257
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_38223110
    Wat ben ik jaloers op jullie zeg! Maar het gaat echt niet meer. Veel plezier!
    *OUD heilige*
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 mei 2006 @ 22:00:43 #258
    13151 crew  Rewimo
    pi_38247883
    Jammer YPPY, maar doe jij nou maar kalm aan. Al zou je natuurlijk best veegploeg kunnen worden en met Troel en mij het terras bevolken

Helaas ging ik vanmorgen weer keihard door mijn bovenbeenspier (nota bene toen we nog thuis waren ) en ik heb er de hele dag last van gehad. Heb zelfs pijnstillers ingenomen die ik gelukkig met vooruitziende blik in mijn zak had gestopt
    pi_38259198
    Ik heb zin in pannenkoeken

Nog iemand die vanuit het Noorden komt waarmee ik samen kan reizen?
    pi_38272154
    nee, ik ga definitief niet mee heb ik besloten... Ik voel me wel een stuk beter, maar ik moet nog even een flinke studieachterstand wegwerken en daar ga ik morgen even voor gebruiken...
    pi_38272346
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 22:00 schreef Rewimo het volgende:
    Helaas ging ik vanmorgen weer keihard door mijn bovenbeenspier (nota bene toen we nog thuis waren ) en ik heb er de hele dag last van gehad. Heb zelfs pijnstillers ingenomen die ik gelukkig met vooruitziende blik in mijn zak had gestopt
    Gaan we gezellig samen kreupel lopen Ik heb sinds vanmorgen verschrikkelijke spierpijn in mijn quadriceps, dus dat loopt heel soepel. *kuch* En morgen is het ongetwijfeld nog erger.
    pi_38272728
    Isabeau, laat je lekker masseren
    daar je heb je toch een vriend voor
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 17:35:06 #263
    13151 crew  Rewimo
    pi_38274105
    *strip Ibuprofen klaarlegt*
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 19:51:19 #264
    13151 crew  Rewimo
    pi_38278815
    quote:
    Op zaterdag 27 mei 2006 16:44 schreef Isabeau het volgende:
    Gaan we gezellig samen kreupel lopen Ik heb sinds vanmorgen verschrikkelijke spierpijn in mijn quadriceps, dus dat loopt heel soepel. *kuch* En morgen is het ongetwijfeld nog erger.
    Hoezo samen lopen trouwens Ik ben bezemwagen hoor
    pi_38279106
    YES!! Het is gelukt, een vaste collega gaat voor me werken op 30 juni
    (dat is best ongebruikelijk aangezien die nooit in het weekend werken )

Dus....ik ga mee naar de chocoladeworkshop
    pi_38279767
    Morgen een heerlijk traject: ik moet een stuk met de bus wegens werkzaamheden
    Maar goed, ik moet om 10:25 weg en kom om 12:33 aan op stationnetje Driebergen-Zeist. Geen idee waar ik daarna heen moet Links, rechts, wachten op anderen?
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 20:29:32 #267
    13151 crew  Rewimo
    pi_38280198
    Tegenover het station ligt het pannenkoekenhuis (als het goed is), daar kun je wachten op ons
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 20:30:07 #268
    13151 crew  Rewimo
    pi_38280220
    quote:
    Op zaterdag 27 mei 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:
    YES!! Het is gelukt, een vaste collega gaat voor me werken op 30 juni
    (dat is best ongebruikelijk aangezien die nooit in het weekend werken )

Dus....ik ga mee naar de chocoladeworkshop

Hoeveel chocola moet je daarvoor opofferen?
    pi_38280297
    quote:
    Op zaterdag 27 mei 2006 20:30 schreef Rewimo het volgende:

Hoeveel chocola moet je daarvoor opofferen?
    Ze is op dieet

Maar ik ben er heel erg blij mee en dan kan ik je morgen direct ook betalen, Rewimo
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 20:48:41 #270
    13151 crew  Rewimo
    pi_38280868
    Da's prima joh
    pi_38281783
    Isabeau: zo te zien aan het kaartje moet je als je uit Utrecht komt met de trein vanaf het station naar links (dus niet richting Driebergen maar richting Zeist) en vervolgens de weg oversteken. Dan moet je het restaurant de Princenhof al zien (zie www.princenhof.info). En woei! Je kan mee chocola eten ...

Neemt iemand een printje van de route dan ook mee? Ik vrees dat de printer het hier niet meer doet en ben op mijn werk vergeten te printen (druk druk druk he) ...
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 21:48:29 #272
    13151 crew  Rewimo
    pi_38283055
    Troel had hem al uitgeprint volgens mij
    pi_38285784
    whehehe ik ben net een uur bezig geweest om een mooie motorroute bij elkaar te puzzelen naar Driebergen. Alle routeplanners behalve 1 vinden dat ik niet moet zeuren en gewoon het hele stuk over de A12 moet rijden. Daar heb ik niet zo veel zin in

Dus nu heb ik met routenet een leuke route in elkaar gezet, en hoef ik alleen maar het laatste stukje (vanaf knooppunt de Meern) over de snelweg (hoewel dat nu wel weer een kutstuk is, het is beter dan dwars door Utrecht heen zonder TomTom)....

Ik doe er wel 2 uur over, dus ik ga morgen om half elf weg zodat ik 'wegkwijtraak'marge heb.

En nu maar hopen op mooi weer
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 23:03:41 #274
    13151 crew  Rewimo
    pi_38286167
    Ik ga om 10 uur weg Maar dat komt omdat ik eerst naar Troel ga om lekker bij te kletsen. Ik bedoel, anders hebben we daar alleen maar van 1 tot 5 en het etentje voor
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 mei 2006 @ 09:09:29 #275
    13151 crew  Rewimo
    pi_38293365
    Het is mooi weer Je krijgt het weer dat je verdient hè.
    pi_38293541
    En toch neem ik denk ik een parapluie mee
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 mei 2006 @ 09:47:33 #277
    13151 crew  Rewimo
    pi_38293618
    Lijkt me voor jou heel verstandig
      zondag 28 mei 2006 @ 09:49:28 #278
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38293633
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 mei 2006 @ 09:54:16 #279
    13151 crew  Rewimo
    pi_38293673
    Wij gaan naar Troel, tot straks allemaal
      zondag 28 mei 2006 @ 09:57:57 #280
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38293712
    Hmm, laa tik eens gaan douchen dan enzo
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_38293748
    Ik ga zo naar mijn trein Op Zeist uitstappen hè
      zondag 28 mei 2006 @ 10:07:35 #282
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38293809
    Is dat voor of na Bunnik? Anders moet je bij Bunnik even naar mijn werk zwaaien
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_38295511
    Voor wie dit nog leest: Veel plezier
      † In Memoriam † zondag 28 mei 2006 @ 11:52:15 #284
    43556 miss_dynastie
    pi_38295539
    Dank je fan.
    Ik ga denk ik zo'n beetje als laatste van huis (stap zo de deur uit)
    pi_38295948
    Ik stap zo ook de deur uit en ga lekker lui met de auto .
    pi_38296056
    Veel plezier allemaal!
      zondag 28 mei 2006 @ 13:02:15 #287
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_38297515
    En? En? En? Hoe was het?
    *OUD heilige*
    pi_38298855
    YPPY, de meeting is om 13.00 begonnen!
      zondag 28 mei 2006 @ 14:03:49 #289
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_38299473
    Ik ben nieuwsgierig, dit is de eerste grote meet die ik mis.
    *OUD heilige*
    pi_38310994
    Yppy, je had gerust met Troel en Rewimo op het terras bij de Pyramide kunnen zitten hoor als de bezemploeg . De wandeling van Driebergen naar Austerlitz was leuk: mooie bossen en zandduinen. Alleen is de NS niet zo handig met het aangeven van de route (of ik kan niet goed het boekje lezen ) dus we waren een paar keer ergens anders heen gelopen. De pannenkoeken en ijs waren heerlijk ! En volgens mij heeft Cristan zich ook aardig vermaakt in de speeltuin en speelkamer in het restaurant .
      † In Memoriam † zondag 28 mei 2006 @ 20:43:46 #291
    43556 miss_dynastie
    pi_38311937
    Ik ben ook thuis !
    Wel iets langzamer dan heen, maar dat mag de pret niet drukken
    Het was gezellig meiden, en jongen
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 mei 2006 @ 21:11:13 #292
    13151 crew  Rewimo
    pi_38313143
    Heej wij zijn er ook weer, boven ligt al iemand heerlijk te slapen

Het was erg gezellig, lekker gekletst en veel gelachen en een heerlijke pannenkoek gegeten

YPPY, je had je best vermaakt op het terras met de FOT/OUD-meet als buren
    pi_38314324
    hey hallo
    ik ben ook net thuis. Toch nog netjes qua tijd dacht ik zo (en dit keer de route in 1 keer gevonden).

En nu lekker met zere poten op de bank bijkomen \

De foto's zet ik zometeen wel even op mijn site.
      † In Memoriam † zondag 28 mei 2006 @ 21:42:35 #294
    43556 miss_dynastie
    pi_38314401
    Ben jij al thuis ?
    Wat goed (en voor het donker )
    pi_38315139
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
    Ben jij al thuis ?
    Wat goed (en voor het donker )

scheelt wel dat ik dus ook de route en de bochten en de flitskasten al een beetje kende, dan kan je er wat sneller doorheen.

Alleen Zoetermeer ga ik voortaan vermijden, dat is zo'n warrige stad.

Mijn vriendje heeft hier in de tuin gebarbecued met een vriend
      zondag 28 mei 2006 @ 21:58:50 #296
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38315326
    Ik heb echt genoten

Isabeau is netjes op de trein gezet. Ze had de trein van 20:18.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 mei 2006 @ 22:28:32 #297
    13151 crew  Rewimo
    pi_38316852
    Ik ga lekker in mijn bedje bijkomen van het meeten, met een goed boek

Ben helemaal rozig van het buiten zijn!
    pi_38317879
    Ik ben ook net thuis (incl. NS-busrit etc)

Het was reuze gezellig en de piramide van Austerlitz was absoluut iets wat je gezien moet hebben (eh, niet heus) En de pannenkoeken waren zalig

Troel nog bedankt voor het afzetten op Utrecht CS + gezelschap.
    Rewimo nog héél erg bedankt voor het voorschieten, ik had het anders echt niet kunnen betalen
    octopussy super bedankt voor de dvd (Dennis moest lachen en we gaan een kabeltje laptop-tv halen om ze zo te bekijken)

miss_dynastie: waarom duurde de terugreis langer dan?
    yppy: je werd gemist
      maandag 29 mei 2006 @ 07:49:13 #299
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38323820
    Dit moet overigens niet deel XIX zijn, maar XIV. De volgende wordt XV
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 29 mei 2006 @ 07:51:25 #300
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_38323831