Aangepastquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:38 schreef Pandorah het volgende:
O, en er is gereserveerd voor 12 personen, niet 13
Hee, en Kleintje wil ook mee zie ik, dan zal ik haar even moeten mailen omtrent betalen enzo..
Nou, die 2 graden celcius valt ook wel mee, volgens weeronline.nl wordt het in Den Bosch maar liefst 16 graden op zondag!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, zijn we straks allemaal nat bij 2 graden celsius
(maar je kan er vast direct doorlopen...)
Ik woon zelf in Putten, in putten is er inderdaad weinig waar je goedkoop kan eten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aangepast
Maar we moeten natuurlijk niet in Putten eten. Ermelo en Harderwijk liggen ook redelijk in de buurt.
Ik heb nèt 2800 kcal ingevoerd in de Eetmeter en daar zit de brownie nog niet bij omdat hij die niet kentquote:Op zondag 26 maart 2006 00:06 schreef Liejannuh het volgende:
Jammer dat de sauna een beetje tegen viel.
Wel lekker gegeten?
Nou ja, wat som zegquote:Op zondag 26 maart 2006 07:47 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau loopt hier bijna boos te stampvoeten
Bel net mijn schoonzusje die ten eerste is vergeten dat het zomertijd is en ten tweede gaat ze (oh ja) niet mee naar de Efteling.
Maar goed, ze duwt nu haar jongste zoon in de auto en die gaat nu mee (haar oudste zoon is vorig jaar met me geweest).
Volgens mij...quote:Op maandag 27 maart 2006 00:03 schreef Pandorah het volgende:
Mooi dat de Efteling leuk was. Eigenaardige actie hoor van je schoonzus, Isa, dat ze uit de piranha bijna viel
... gelukkig dat een onbekende haar weer in de boot trok (toch)
![]()
Voor de Drentse hei heb ik al mezelf mee, en freecell, teigan en Beessie-Jenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
drentse hei is mooi in exlooen in een plaatsje een paar minuten daarvandaan zit een heel leuk pannekoekenrestaurantje... (ik las hierboven iets over pannekoeken)
Jij ook al?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:49 schreef teigan het volgende:
Op de een of andere manier denk ik ook gelijk aan daarna pannenkoeken eten..
Ik nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:53 schreef Isabeau het volgende:
De meeste mensen kunnen tot nu toe op 28 mei.
Ik heb de dag ervoor ook een feestje, maar ik probeer er wel bij te zijn hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik niet
De dag ervoor megafeest, ouders 40 jaar getrouwd
Dat is geen excuusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik niet
De dag ervoor megafeest, ouders 40 jaar getrouwd
Ik blijf het weekend dus bij mijn oudersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb de dag ervoor ook een feestje, maar ik probeer er wel bij te zijn hoor
Lijkt me een erg leuke route. 14 is ook niet zoveel. Voor die gene die het niet zolang kunnen volhoudenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:17 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb even gekeken naar die tocht: hij loopt van Driebergen - Zeist naar Maarn via Austerlitz (zie http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1086970328839&pagename=www.ns.nl%2FTocht%2FTochtDetail&p=1069240372056&c=Tocht): 14 km is dat ding. Nou ben ik met een andere tocht langs het station van Maarn geweest maar daar heb ik niets qwa pannenkoeken gezien. Ymme: zo te zien heb je halverwege genoeg terrasjes want je komt langs de pyramide van Austerlitz...
Ik ben voor!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:32 schreef Pandorah het volgende:
Het is iig een erg leuke tocht door het bos![]()
Dat wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:54 schreef Rewimo het volgende:
14 kilometer... misschien word ik wel ophaaldienst
Altijd handig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:54 schreef Rewimo het volgende:
14 kilometer... misschien word ik wel ophaaldienst
Nee, dan heb je een ambulance nodigquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Altijd handig.
Wat als je nou struikelt, en je enkel ofzo is gebroken. Dan gaat verder lopen, niet lukken waarschijnlijk![]()
Dan hebben we jou hard nodig![]()
idd dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat wilden we ook nog een keer doen, Riann![]()
Is goed als het maar een keer gebeurdquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat wordt denk ik pas richting najaar, Riann.
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:46 schreef ymme het volgende:
Maar bij de chocolade workshop kan er een bom op mijn huis neervallen (:D) maar daar ga ik zeker weten heen
He maak me niet bang wil je.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
ik zou het maar niet te hard roepen Ymme, met al die pech die jij hebt gehad de laatste tijd.![]()
Maar die gaan echt niet allemaal dat stuk lopenquote:Op maandag 1 mei 2006 08:33 schreef Ymke het volgende:
Op 28 mei wordt op de Austerlitz een Fot meeting gehouden met mensen van OUD. Hou er dus rekening mee dat er veel cameras en kinderen aanwezig zijn
't is voor Rewimo wellicht makkelijk combinerenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat maf, twee fokmeetings op dezelfde plek op dezelfde dag
Wellicht als je gaat schommelenquote:
Je geld is prima aangekomen. Als dat niet zo was, had ik je wel even gemaild om dat te laten weten (toch? zo heb ik het in mijn hoofd zitten)quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:42 schreef octopussy het volgende:
Pandorah, was mijn geld eigenlijk goed op je rekening aangekomen?
Ik zag trouwens dat ze bij iglo (van de diepvriesgroenten enzo) een actie hebben dat je met 5 streepjescodes achter de schermen kan kijken bij het Dolfinarium in Harderwijk met 2 personen voor 30 euro (samen). Dat is dan weer zo'n 2e kaartje gratis actie.
Je kan voor een groep van max 20 personen een dag zoiets reserveren.
Lijkt me wel leuk voor de nazomer ofzo. Zie net dat het maar geldig is tot 3 september.
Ik wilde je daar al over iets anders spreken maar dan kunnen we dit gelijk meenemen. Moet je er uiteraard wel zijn als je me wilt sprekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:33 schreef Troel het volgende:
Pandorah, spreek je mij binnenkort nog een keertje aan in de Metro over 1 juli?
Er is die dag ook een OUD/FOT meeting in Austerlitzquote:Op maandag 15 mei 2006 11:04 schreef Rewimo het volgende:
O, ik ben definitief bezemwagen. Ik heb een heel vervelende spier in mijn bovenbeen (Isabeau, iets met een heel moeilijke naam) waar ik steeds doorheen zak. Ik neem Christan lekker mee denk ik, misschien wil Frank ook wel mee die kant uit als je daar kunt fotograferen
Echt welquote:Op maandag 15 mei 2006 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Je meent hetEerst maar eens kijken wie er meegaan dan
Christan maar vermommen. Mij herkennen ze toch niet![]()
Nou dat klinkt ook aardigquote:Op maandag 15 mei 2006 19:00 schreef Rewimo het volgende:
Sjips, het gaat daar echt krioelen van de bekenden
Dat scheelt weerquote:Op maandag 15 mei 2006 21:39 schreef Ymke het volgende:
Nou dat klinkt ook aardig![]()
Maar niet getreurd ik ben dan niet aanwezig
Primaquote:Op maandag 22 mei 2006 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Wij moeten ook nog even afspreken qua tijd en zo. En ik heb een gigaberg kleren voor Djulian die jij mee mag nemen
Misschien wel zo handig als het mooi weer is, dan gaat iedereen in die buurt wandelen. En voor de kinderen hebben ze zelfs binnen een aparte speelkamer met videoquote:Op maandag 22 mei 2006 14:30 schreef Rewimo het volgende:
Moeten we nog reserveren bij dat pannenkoekenhuis? Misschien wel handig voor de zekerheid?
Lieverd, wat een onzin zeg: je hoeft jezelf toch niet te straffen omdat het met afvallen niet zo lukt? Ik denk dat het juist goed is om eens een dagje onbezorgd te zijn over je dieet en gewoon lekker meedoen met de chocolade workshop.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:15 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 't nogsteeds niet tegen mijn vriend gezegd...
1. Hij is nog een groter chocolade monster dan ik en wil dan vast mee.![]()
2. Hij moppert dat ik teveel met mijn gewicht bezig ben en is een beetje bang dat 't erger wordt van het meekletsen in 't dieet-topic. Ben dus bang dat hij niet echt achter een nieuwe meet staat.![]()
Twijfel dus nu ook een beetje of ik wel mee moet gaan. Het afvallen gaat rampzalig slecht en eigenlijk heb ik helemaal niets gedaan dat beloning verdient.![]()
Tja, eigenlijk hebben jullie wel gelijk. Ik zal thuis mededelen dat ik 1 juli op "chocolade-missie" ga.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:27 schreef octopussy het volgende:
[..]
Lieverd, wat een onzin zeg: je hoeft jezelf toch niet te straffen omdat het met afvallen niet zo lukt? Ik denk dat het juist goed is om eens een dagje onbezorgd te zijn over je dieet en gewoon lekker meedoen met de chocolade workshop.![]()
Sinds wanneer heeft je vriend iets te zeggen over wat jij wel of niet doet? Je gaat gewoon een gezellig dagje weg met vriendinnen, en wie weet heb je na de meeting wel weer wat goede moed!![]()
Hoe komt dat? Heb je jezelf ingeroosterd?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:35 schreef Isabeau het volgende:
zoals het er nu uitziet ga ik 1 juli niet mee![]()
Beloof ze dat je chocolade meeneemt, er zijn vast wel liefhebbersquote:Op maandag 22 mei 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Maar zondag kan ik wel!
En ik ben in onderhandeling met mensen die nooit op vrijdag/zaterdag werken.
Ik kom graag eerst naar IJsselstein (kunnen we vast voor-beppen), maar in verband met Christan rij ik liever wel in mijn eigen auto naar Driebergen, zodat we op tijd naar huis kunnen. Hij moet maandags weer naar school.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:57 schreef Troel het volgende:
Owja, wellicht veel makkelijker, Rewimo, anders komen jullie zondag naar Ijsselstein en rijden we samen verder? Scheelt misschien kilometers (wellicht ook niet echt)?
Prima hoor!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kom graag eerst naar IJsselstein (kunnen we vast voor-beppen), maar in verband met Christan rij ik liever wel in mijn eigen auto naar Driebergen, zodat we op tijd naar huis kunnen. Hij moet maandags weer naar school.
Nu Isa nog... ik hoop echt dat ze mee kan!quote:
Lijkt me een goed idee...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Levitation
Als we die collega van Isa nou gewoon allemaal een bonbonnetje doneren?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:40 schreef Troel het volgende:
Wat betreft 1 juli he... Ik vrees dat mijn onder voorbehoud wel heel erg onder voorbehoud wordt.
Er is dan dus ook een uitje van mijn werk van onze afdeling uit en eigenlijk kan ik daar niet wegblijven natuurlijk
Whehhequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Misschien nog een tipje voor een volgende meeting
Ik bedoelde meer voor jullie zelfquote:
Miss_d onder voorbehoud.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:
Ow ik ging het pannenkoekenhuis bellen, zijn we met zijn zevenen, klopt dat? En om een uur of 5? Voor ons een mooie tijd in verband met school de volgende dagIsabeau Octopussy Rewimo Troel teigan Pandorah Christan
Huh? Geen stufi? Ben je dan gestopt met je studie ofzo? Zit je vier jaar erop?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:54 schreef ymme het volgende:
![]()
Weer kan ik eens niet mee.![]()
Geen chocolade voor mij.
In die maand krijg ik geen studiefinanciering, en een paar weken later heeft vriendje lief vakantie, en dan wil ik graag wat dingen samen met hem doen.
Sorry![]()
Schop dat voorbehoud lekker de deur uit, miss_d, ik wil je graag weer eens zienquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
Miss_d onder voorbehoud.
Mij zie je welquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Schop dat voorbehoud lekker de deur uit, ik wil je graag weer eens zien
Vier jaar? Het is toch vijf jaar?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Huh? Geen stufi? Ben je dan gestopt met je studie ofzo? Zit je vier jaar erop?
vier jaar studiefinanciering.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Vier jaar? Het is toch vijf jaar?
Nee in de maand juli geen stufi.
Kijk maar op www.ib-groep.nl. Ik vind het ook nergens op slaan. Een student heeft dus in de vakantie geen geld nodig![]()
Ymme, je krijgt on principe 4 jaar stufi hoor (tenzij je van MBO naar HBO gaat). Maar waar zie jij staan op de website dat je in juli geen stufi krijgt? Ik kreeg altijd gewoon het hele jaar duur stufi! Alleen de OV kaart is niet geldig in de zomervakantie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Vier jaar? Het is toch vijf jaar?
Nee in de maand juli geen stufi.
Kijk maar op www.ib-groep.nl. Ik vind het ook nergens op slaan. Een student heeft dus in de vakantie geen geld nodig![]()
Ik was het ook al aan het opzoeken, het klonk me zo vreemd in de oren. Maar ik kom inderdaad ook tot de zelfde conclusie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:37 schreef Troel het volgende:
[..]
vier jaar studiefinanciering.
En ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar op mijn ib-groep.nl staan wel gewoon 12 maanden.
betaaldata 2006
[knip]
Het komt op mij een beetje over alsof je een smoesje wilt verzinnen omdat je niet naar de meet wil komen. Prima dat je niet wilt, maar dat kan je ook gewoon zeggen dan
Maarja, ik zal de plank wel weer compleet misslaan.
Beetje jammer dat jij denkt dat het een smoesje is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:37 schreef Troel het volgende:
[..]
vier jaar studiefinanciering.
En ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar op mijn ib-groep.nl staan wel gewoon 12 maanden.
betaaldata 2006
24 januari
24 februari
24 maart
24 april
24 mei
23 juni
24 juli
24 augustus
22 september
24 oktober
24 november
21 december
Het komt op mij een beetje over alsof je een smoesje wilt verzinnen omdat je niet naar de meet wil komen. Prima dat je niet wilt, maar dat kan je ook gewoon zeggen dan
Maarja, ik zal de plank wel weer compleet misslaan.
Inderdaad, dat denk ik dan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik was het ook al aan het opzoeken, het klonk me zo vreemd in de oren. Maar ik kom inderdaad ook tot de zelfde conclusie.
Ymme: misschien ben je in de war met dat er bij de bedragen staat januari t/m juli, voor augustus t/m december gelden namelijk andere bedragen (ze verhogen de stufi per schooljaar). Maar de IB-groep betaalt gewoon het hele jaar door uit. Kun je dus toch mee!![]()
Jammer dat je toch niet meegaat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Inderdaad, dat denk ik dan.
En nee, het bevalt me uitermate goed dat ik in juli dus wel stufi krijgMaar het gaat me dus nog niet lukken. Kan ik hiermee mooi toch wat rekeningen betalen, die nog betaald moeten worden, zodat we met een gerust hart een weekendje weg kunnen inplaats van 1/2 dagen naar dierentuin of iets dergelijks, dat hebben mijn vriend en ik samen wel verdient en dat gaat gewoon voor
![]()
Maar dat zullen jullie hier ook wel begrijpen lijkt me.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zou dolgraag meegaan naar de meet (alweer een afzegging van ymme zulllen de meeste hier wel denken) maar ja, er is de afgelopen maanden zoveel gebeurt dat mijn vriend en ik niet echt wat samen hebben gedaan. En deze schade willen wij dus met de vakantie van hem (2 weken) flink gaan inhalen, en ja als je iets wilt doen kost het al snel een hoop geld, en als je niet al te veel uit te geven hebt, is alles meegenomen.![]()
Ik was eerlijk, ondanks dat ik in juli toch stufiquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jammer dat je toch niet meegaat.![]()
Maar waarom zeg je dat niet meteen? Nu heeft half Fok! de site van de IB-groep voor je afgestruind, omdat we dachten dat 't alleen daar vanaf hing. Als je niet mee kunt omdat 't financieel niet uitkomt (en E43 is best veel geld) snappen we dat heus wel... maar wees gewoon eerlijk, ok?![]()
Is het toch ergens goed voor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:11 schreef Rewimo het volgende:
Dat is jammer ymme, maar iets leuks doen met je vriend is natuurlijk ook belangrijk
Misschien wil Liejannuh nu definitief mee, die had zich al gemeld en we hebben in elk geval 1 plek over nu.
Dat doe ik zeker weten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:15 schreef Rewimo het volgende:
Tja je moet op 1 juli maar een dikke reep chocola kopen dus
Ben ook niet boos, hoor!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik was eerlijk, ondanks dat ik in juli toch stufikrijg blijft het krab.
Maar dan zou ik wel mee hebben kunnen gaan, maar dan geen uitje met vriendje lief kunnen veroorloven. maar echt, ik meende echt waar dat ik in juli geen stufi zou krijgen.
Gisteravond heb ik hier namelijk met mijn vriend over gepraat over hoe of wat, en zowel hij als ik wisten niet beter het niet te ontvangen in Juli. Dus ik heb geen moment gelogen of wat dan ook. Ben geheel eerlijk. Maar die stufi was het 1ste uitgangs punt waarom ik niet mee kon. Maar daarnaast zijn er nog meerdere.
Inderdaad, daar had ik een zoektocht in kunnen voorkomen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben ook niet boos, hoor!Vandaar ook de
achter mijn post!
Je moet natuurlijk zelf bepalen waar je je geld aan uitgeeft! Kan me goed voorstellen dat je na alle ellende van de laatste tijd even lekker met je vriendje op stap wilt!
Alleen waren wij 't meteen gaan uitzoeken in de hoop dat je dan toch nog mee kon en daarna zeg je dat je stufi niet het enige struikelblok is. Iets vollediger zijn had dus ons zoekwerk en onduidelijkheid voorkomen. That's all!![]()
We zullen aan je denken en ik wens je veel plezier met je uitje met je vriend!![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:46 schreef ymme het volgende:
Maar bij de chocolade workshop kan er een bom op mijn huis neervallen (:D) maar daar ga ik zeker weten heen
Misschien kun je het er zondag lekker uitwandelen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:49 schreef teigan het volgende:
ik ben dus voor zondag ook nog onder voorbehoud...
Ik voel me de laatste dagen zo slecht(diepe put zeg maar) dat ik niet zover vooruit wil plannen, ik kijk zaterdag wel even wat het wordt...
Het zou wel goed voor mij zijn, maar ik moet er wel een beetje van kunnen genieten dan... En zelf ook te genieten zijn..quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien kun je het er zondag lekker uitwandelen?
Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden als je komt. En ik denk dat ik niet de enige ben!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:03 schreef teigan het volgende:
[..]
Het zou wel goed voor mij zijn, maar ik moet er wel een beetje van kunnen genieten dan... En zelf ook te genieten zijn..
IJsselstEInquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:01 schreef Faithy het volgende:
oh, dan kom ik zeker![]()
heb zaterdag feest van mn oom en tante, en daarna misschien MF feest in IJsselsteijn, dus moet even kijken of ik dat lichamelijk ga reddenik hou me even aanbevolen voor de wandeling
MF is weer onlinequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:01 schreef Faithy het volgende:
oh, dan kom ik zeker![]()
heb zaterdag feest van mn oom en tante, en daarna misschien MF feest in IJsselsteijn, dus moet even kijken of ik dat lichamelijk ga reddenik hou me even aanbevolen voor de wandeling
Gaan we gezellig samen kreupel lopenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Helaas ging ik vanmorgen weer keihard door mijn bovenbeenspier (nota bene toen we nog thuis waren) en ik heb er de hele dag last van gehad. Heb zelfs pijnstillers ingenomen die ik gelukkig met vooruitziende blik in mijn zak had gestopt
Hoezo samen lopen trouwensquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Gaan we gezellig samen kreupel lopenIk heb sinds vanmorgen verschrikkelijke spierpijn in mijn quadriceps, dus dat loopt heel soepel. *kuch* En morgen is het ongetwijfeld nog erger.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:
YES!! Het is gelukt, een vaste collega gaat voor me werken op 30 juni![]()
![]()
(dat is best ongebruikelijk aangezien die nooit in het weekend werken)
Dus....ik ga mee naar de chocoladeworkshop![]()
Ze is op dieetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:30 schreef Rewimo het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel chocola moet je daarvoor opofferen?
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben jij al thuis?
Wat goed(en voor het donker
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |