quote:Op maandag 1 mei 2006 09:46 schreef ymme het volgende:
Maar bij de chocolade workshop kan er een bom op mijn huis neervallen (:D) maar daar ga ik zeker weten heen
He maak me niet bang wil je.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
ik zou het maar niet te hard roepen Ymme, met al die pech die jij hebt gehad de laatste tijd.![]()
Maar die gaan echt niet allemaal dat stuk lopenquote:Op maandag 1 mei 2006 08:33 schreef Ymke het volgende:
Op 28 mei wordt op de Austerlitz een Fot meeting gehouden met mensen van OUD. Hou er dus rekening mee dat er veel cameras en kinderen aanwezig zijn
't is voor Rewimo wellicht makkelijk combinerenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat maf, twee fokmeetings op dezelfde plek op dezelfde dag
Wellicht als je gaat schommelenquote:
Je geld is prima aangekomen. Als dat niet zo was, had ik je wel even gemaild om dat te laten weten (toch? zo heb ik het in mijn hoofd zitten)quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:42 schreef octopussy het volgende:
Pandorah, was mijn geld eigenlijk goed op je rekening aangekomen?
Ik zag trouwens dat ze bij iglo (van de diepvriesgroenten enzo) een actie hebben dat je met 5 streepjescodes achter de schermen kan kijken bij het Dolfinarium in Harderwijk met 2 personen voor 30 euro (samen). Dat is dan weer zo'n 2e kaartje gratis actie.
Je kan voor een groep van max 20 personen een dag zoiets reserveren.
Lijkt me wel leuk voor de nazomer ofzo. Zie net dat het maar geldig is tot 3 september.
Ik wilde je daar al over iets anders spreken maar dan kunnen we dit gelijk meenemen. Moet je er uiteraard wel zijn als je me wilt sprekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:33 schreef Troel het volgende:
Pandorah, spreek je mij binnenkort nog een keertje aan in de Metro over 1 juli?
Er is die dag ook een OUD/FOT meeting in Austerlitzquote:Op maandag 15 mei 2006 11:04 schreef Rewimo het volgende:
O, ik ben definitief bezemwagen. Ik heb een heel vervelende spier in mijn bovenbeen (Isabeau, iets met een heel moeilijke naam) waar ik steeds doorheen zak. Ik neem Christan lekker mee denk ik, misschien wil Frank ook wel mee die kant uit als je daar kunt fotograferen
Echt welquote:Op maandag 15 mei 2006 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Je meent hetEerst maar eens kijken wie er meegaan dan
Christan maar vermommen. Mij herkennen ze toch niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |