Aangepastquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:38 schreef Pandorah het volgende:
O, en er is gereserveerd voor 12 personen, niet 13
Hee, en Kleintje wil ook mee zie ik, dan zal ik haar even moeten mailen omtrent betalen enzo..
Nou, die 2 graden celcius valt ook wel mee, volgens weeronline.nl wordt het in Den Bosch maar liefst 16 graden op zondag!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, zijn we straks allemaal nat bij 2 graden celsius
(maar je kan er vast direct doorlopen...)
Ik woon zelf in Putten, in putten is er inderdaad weinig waar je goedkoop kan eten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aangepast
Maar we moeten natuurlijk niet in Putten eten. Ermelo en Harderwijk liggen ook redelijk in de buurt.
Ik heb nèt 2800 kcal ingevoerd in de Eetmeter en daar zit de brownie nog niet bij omdat hij die niet kentquote:Op zondag 26 maart 2006 00:06 schreef Liejannuh het volgende:
Jammer dat de sauna een beetje tegen viel.
Wel lekker gegeten?
Nou ja, wat som zegquote:Op zondag 26 maart 2006 07:47 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau loopt hier bijna boos te stampvoeten
Bel net mijn schoonzusje die ten eerste is vergeten dat het zomertijd is en ten tweede gaat ze (oh ja) niet mee naar de Efteling.
Maar goed, ze duwt nu haar jongste zoon in de auto en die gaat nu mee (haar oudste zoon is vorig jaar met me geweest).
Volgens mij...quote:Op maandag 27 maart 2006 00:03 schreef Pandorah het volgende:
Mooi dat de Efteling leuk was. Eigenaardige actie hoor van je schoonzus, Isa, dat ze uit de piranha bijna viel
... gelukkig dat een onbekende haar weer in de boot trok (toch)
![]()
Voor de Drentse hei heb ik al mezelf mee, en freecell, teigan en Beessie-Jenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
drentse hei is mooi in exlooen in een plaatsje een paar minuten daarvandaan zit een heel leuk pannekoekenrestaurantje... (ik las hierboven iets over pannekoeken)
Jij ook al?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:49 schreef teigan het volgende:
Op de een of andere manier denk ik ook gelijk aan daarna pannenkoeken eten..
Ik nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:53 schreef Isabeau het volgende:
De meeste mensen kunnen tot nu toe op 28 mei.
Ik heb de dag ervoor ook een feestje, maar ik probeer er wel bij te zijn hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik niet
De dag ervoor megafeest, ouders 40 jaar getrouwd
Dat is geen excuusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik niet
De dag ervoor megafeest, ouders 40 jaar getrouwd
Ik blijf het weekend dus bij mijn oudersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb de dag ervoor ook een feestje, maar ik probeer er wel bij te zijn hoor
Lijkt me een erg leuke route. 14 is ook niet zoveel. Voor die gene die het niet zolang kunnen volhoudenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:17 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb even gekeken naar die tocht: hij loopt van Driebergen - Zeist naar Maarn via Austerlitz (zie http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1086970328839&pagename=www.ns.nl%2FTocht%2FTochtDetail&p=1069240372056&c=Tocht): 14 km is dat ding. Nou ben ik met een andere tocht langs het station van Maarn geweest maar daar heb ik niets qwa pannenkoeken gezien. Ymme: zo te zien heb je halverwege genoeg terrasjes want je komt langs de pyramide van Austerlitz...
Ik ben voor!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:32 schreef Pandorah het volgende:
Het is iig een erg leuke tocht door het bos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |