DUS? Dat is geen regelquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind het een erg matige TT. Was de inspiratie op?
Oh.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Niks van opgestoken.
Miss? Ben je er al achter wie je vertraagd?quote:
Ttttttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Miss? Ben je er al achter wie je vertraagd?
IK NIET, IK NIETquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:22 schreef MissBliss het volgende:
Oke, WIE heeft er XS4all?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:22 schreef MissBliss het volgende:
En daar ben ik blij omquote:
Nee, heb jij xs4all?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Miss? Ben je er al achter wie je vertraagd?
Je kan me heel wat vertellen, maar dat móet wel een onbestaand woord zijnquote:
Ik wilde je er gewoon op wijzen dat 'vertraagd' met een t moet!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan me heel wat vertellen, maar dat móet wel een onbestaand woord zijn.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:22 schreef MissBliss het volgende:
En ik zat nog zo te twijfelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde je er gewoon op wijzen dat 'vertraagd' met een t moet!
Maar ik schoot uit!
Nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik zat nog zo te twijfelen.. Maar is het in die zin geen voltooid deelwoord?
Pffff.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:25 schreef MissBliss het volgende:
Weerstation Leeuwen??? Die laadt ook niet goed.
Oke, jij bent het nietquote:
Nee, er staat geen ander werkwoord in die zin, want het bestaat uit twéé delen. Een hoofdzin en een bijzin.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik zat nog zo te twijfelen.. Maar is het in die zin geen voltooid deelwoord?
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nee, er staat geen ander werkwoord in die zin, want het bestaat uit twéé delen. Een hoofdzin en een bijzin.En dus is vertraagt geen Vd
![]()
Ik ben het ook niet, heur.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nee, er staat geen ander werkwoord in die zin, want het bestaat uit twéé delen. Een hoofdzin en een bijzin.En dus is vertraagt geen Vd
![]()
Neequote:
Ik had het daar niet overquote:
Misschien een stomme vraag, maar is het niet misschien mogelijk dat het aan jou ligtquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
En dat wil dan Nederlands gaan studeren.
Nee, want net toen Bupa en ik alleen op deze pagina gepost hadden, was er niks aan de hand. Daarbij had Zhenar het ook en is het dus overduidelijk een complot tegen toffe usersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar is het niet misschien mogelijk dat het aan jou ligt?
Nee, dát ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
MB, stel Fok! dan in op de text_only-template.
Als je even TERUGLEEST!!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
Al laadt 'ie bij mij ook ietsjepietsje langzamer.!
Dit is een zwak excuus om jezelf tof te mogen noemen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
Al laadt 'ie bij mij ook ietsjepietsje langzamer.!
Op deze pagina heb ik er ook geen last van, ultiem tof natuurlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:35 schreef Bupatih het volgende:
Alles laadt bij mij gewoon langzamer.
Kun je nagaan hoe tof ik ben!![]()
Mwoah. Ik mag mezelf sowieso al tof noemen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is een zwak excuus om jezelf tof te mogen noemen?
Hij was wel leuk, als ik niet daarvoor al gereageerd hadquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, ik ben áltijd te laat met reageren.
Het was één groot geniaal topic. Begin maar met teruglezenquote:
Ja, en Bupa zelf had de grap ook al gemaaktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij was wel leuk, als ik niet daarvoor al gereageerd had
Jij heb wel lefquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Oh, ik snap hem al, vreemde quote, maar toch mag je blijven.
![]()
Ik word al bijna bangquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:18 schreef Dizer het volgende:
Voor een bi-avontuurtje, staat hij voor je klaar met 0909-Zhenar
Ik nietquote:
BRUTAAL NEST!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Idd, en dan zeggen ze dat WIJ niet lief zijn voor dequote:
Sowieso de OP van #700 lezenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:47 schreef babette21 het volgende:
Sven is weer zwart en ik lig twee topics achter....
zal ik gaan teruglezen?!
Je verdacht me wél van vertragingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd, en dan zeggen ze dat WIJ niet lief zijn voor denewbies
Idols schijn dicht te zitten, ik vraag me af waar al die users zijn heengegaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:47 schreef babette21 het volgende:
Sven is weer zwart en ik lig twee topics achter....
zal ik gaan teruglezen?!
Same herequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja die heb ik vanmiddag al even op 't werk bekeken [met gevaar voor eigen leven baan]
quote:
Er is een topic in B&D ofzo. (bugs en development?)quote:
Vroegie-checkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:53 schreef babette21 het volgende:
hihi de newbies snapten de vroegie-check niet![]()
ja dat zag ik zo in de gauwigheid ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:52 schreef Zhenar het volgende:
Dizer heeft trouwens best een goede smaak in kerels![]()
![]()
Ja dus? Bupa ook en dat is geen newbiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je verdacht me wél van vertraging.
Hier dusquote:
Hij heeft mijn kapsel (ongeveerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef babette21 het volgende:
ja, ik ben eruit... ik ga voor deze:
[afbeelding]
Wat zijn ze leukquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Pomme and Kelly op de voorpagina Telegraaf
Ah... BVO. Eenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef babette21 het volgende:
ja, ik ben eruit... ik ga voor deze:
[afbeelding]
thanx.... puur op de looks uitgekozen natuurlijk, want de inhoud doet er toch niet toequote:
En daar blijft 't verder ook bij qua overeenkomstenquote:
Is het Mark? Of Babette?quote:
ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het Mark? Of Babette?
Ik ben het ook nietquote:
Huhu, ik beschuldig helemaal niks of niemandquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is!!!!![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef Andiyan het volgende:
Ik bied mijn welgemeende verontschuldingen aan. Kan ik iets voor jullie betekenen?![]()
behálve oprotten![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En je kunt niet eens door een slotje posten.
Hah.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols schijnt dicht te zitten, ik vraag me af waar al die users zijn heengegaan.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
thanx.... puur op de looks uitgekozen natuurlijk, want de inhoud doet er toch niet toe
voor wie ga jij ?!??
Schijnt, Sven. Schijnt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols schijn dicht te zitten, ik vraag me af waar al die users zijn heengegaan.
Niet hierheen, in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols schijn dicht te zitten, ik vraag me af waar al die users zijn heengegaan.
Babette iig niet...quote:
VAL DOOD BUUP, VUILE VERRADER!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Het is gewoon MissBliss zelf.
Dit is een van haar stomme geintjes om ons uit elkaar te drijven.
Ze zit nu gewoon een potje te stoken!
Trap er niet in, jongens! Bied dapper weerstand! Ze mag niet zegevieren!!!!
Blijven ontkennen, blijven ontkennen.quote:
MissBliss zegeviert immer!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Het is gewoon MissBliss zelf.
Dit is een van haar stomme geintjes om ons uit elkaar te drijven.
Ze zit nu gewoon een potje te stoken!
Trap er niet in, jongens! Bied dapper weerstand! Ze mag niet zegevieren!!!!
QuickQuote werktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
VAL DOOD BUUP, VUILE VERRADER!!!!!!!!!!![]()
![]()
::R;R:R;R
quote:
quote:
quote:
Zien jullie dat?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Doodverwensingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het al aangekaart achter de schermen.quote:
quote:Slapen is geen luxe maar noodzaak
Miljoenen mensen zouden beter presteren als ze later met hun werk zouden beginnen.
Slapen lijkt voor veel mensen tijdverspilling. Onze nachtrust is te kort en dat wordt alleen maar erger.
Uit Amerikaans onderzoek is bekend dat in 1959 mensen van middelbare leeftijd 8 tot 9 uur sliepen. In 1984 was dat 7 tot 8 uur.
In Nederland gaat het dezelfde kant op. Het eerste slaaponderzoek in ons land, gehouden aan de Universiteit Utrecht onder vierhonderd mensen, wijst uit dat Nederlanders per nacht gemiddeld 7 uur en 20 minuten slapen. Ruim 50 procent is moe bij het opstaan, 15 procent is zelfs zeer moe. Eén op de zes mensen valt soms in slaap op een feestje of in de bioscoop.
Dat slaapgebrek hebben we grotendeels aan onszelf te wijten; één op de drie Nederlanders gaat na middernacht naar bed, drie procent pas na half twee.
Waarom we zo weinig waarde hechten aan slapen, is niet onderzocht. Slaap- en droomonderzoeker Victor Spoormaker van de Universiteit Utrecht heeft wel een idee. ,,We hebben te veel te doen. Vooral ’s avonds. Tv kijken, sociale contacten en internetten kosten veel tijd, en dan zie je dat mensen het eerst op slapen bezuinigen.’’
Toch is slaapgebrek niet louter onze eigen schuld, zegt Spoormaker. ,,Het slaap- en waakritme wordt geregeld in de hersenen. Hoe laat we moe worden en wanneer we ontwaken is zelfs genetisch bepaald. Ons land telt een paar miljoen mensen die pas na middernacht moe worden. Zij klagen omdat ze vroeg op het werk moeten zijn, en dat wordt veel te weinig serieus genomen.’’ Soepeler werktijden zouden een oplossing kunnen zijn. Spoormaker: ,,Hun productiviteit zou met sprongen toenemen als ze bijvoorbeeld om 11 uur zouden mogen beginnen. Zelf ben ik meestal om 12 uur op mijn faculteit en werk tot 8 uur. Om negen uur beginnen heeft voor mij totaal geen zin. Dan zit ik eerst drie uur alleen koffie te drinken en mijn taken steeds opnieuw te doen.’’
Hoogleraar psychofysiologie Gerard Kerkhof, tevens verbonden aan het slaapcentrum van het MCH Westeinde Ziekenhuis in Den Haag, vindt het recente onderzoek van Spoormaker niet helemaal representatief, vanwege het aantal ondervraagde personen. Maar dat we veel te weinig slapen, is een gegeven. ,,Duidelijk is ook dat mensen steeds meer ‘bijslapen’ in het weekeinde om de slaapschuld die ze door de week opbouwen, af te lossen.’’
Dat is maar deels succesvol. Voor een optimale nachtrust zijn vooral de fases van de diepe slaap cruciaal. Dan komen de hersenen tot rust. Mensen die overdag uitslapen, komen niet meer in die belangrijke diepe slaap terecht, zegt de hoogleraar. ,,Slapen overdag is kwalitatief veel minder dan ’s nachts.’’
De gevolgen van het collectieve slaaptekort voor de samenleving worden enorm onderschat, vindt professor Kerkhof. „Twee weken lang minder dan zeven uur slapen heeft hetzelfde effect op het concentratie- en prestatievermogen als anderhalf tot twee etmalen achter elkaar wakker blijven. Ik erger me eraan dat we wél dure alcoholcontroles uitvoeren, maar totaal niet alert zijn op al die mensen die vanuit de nachtdienst zo de weg opgaan.’’
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zien jullie dat?![]()
!!! Nu wilt ze ook nog dat ik er dood bij neerval!
MissBliss is een verderfelijk stuk vreten! Dát is het! Bah!
Ze wilt gewoon aandacht!!! En dat deze hechte groep uit elkaar valt!![]()
NOU!! DAT GAAT JE MOOI NIET LUKKEN, FEEKS!
quote:
FLIKKER OP AANDACHTSTREKKER!!!1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zien jullie dat?![]()
!!! Nu wilt ze ook nog dat ik er dood bij neerval!
MissBliss is een verderfelijk stuk vreten! Dát is het! Bah!
Ze wilt gewoon aandacht!!! En dat deze hechte groep uit elkaar valt!![]()
NOU!! DAT GAAT JE MOOI NIET LUKKEN, FEEKS!
quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
FLIKKER OP AANDACHTSTREKKER!!!1
ALS MIJN PAGINA NIET LAADT, DAN LAADT IE NIET EN HET IS JOUW SCHULD:r:r;
En er is NIKS mis metfeeksen
[..]
Oei, dan ben ik volgens mij al zeker 4 etmalen wakkerquote:
ik heb echt geen idee waar jullie 't over hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:18 schreef MissBliss het volgende:
Babette iig niet...
Mevrouwtje MB stelt zich weer eens aan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar jullie 't over hebben
Neequote:
MB wil Bupa dood hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Je bent nu eenmaal neurotisch of niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mevrouwtje MB stelt zich weer eens aan.
Ik probeerde het terug te zoeken, maar het werd mij niet duidelijk. Iets dat te maken heeft met MB's trage laden ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
En je blijft ook niet tot 12 uur in je bed liggen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:27 schreef rena het volgende:
Ik ben dan al 3 weken wakker of zoNiet dat ik het leuk vind, maar ik kan gewoon niet vroeg naar bed
![]()
En je speelt door voor de koel-vriescombiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik probeerde het terug te zoeken, maar het werd mij niet duidelijk. Iets dat te maken heeft met MB's trage laden ofzo?
Dat wist ik alquote:
FLIKKER DAN OOK MAAR DOOD!!quote:
quote:
ik heb dat ook al 'n paar dagen... gewoon refreshen als 't net even wat langer duurtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:15 schreef MissBliss het volgende:
Waarom blijft ShowChat nou eeuwig laden bij mij, gisteren ook al
kijk, nu vallen de stukjes op hun plaatsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:49 schreef MissBliss het volgende:
Omdat ik nog nergens last van had toen alleen Babette, Dizer en ik hier gepost hadden, en toenjij en Bupa hier gepost hadden had ik weer hetlaad-probleem
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:33 schreef pberends het volgende:
Als MB over 10 jaar een verlepte heks is loopt ze te smachten naar iemand zoals Buup.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En je blijft ook niet tot 12 uur in je bed liggen?
IK BEN AL UITGESPEELD!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En je speelt door voor de koel-vriescombi.
Damn, zijn mooie beesten geworden, zeg!quote:
Waar zouden ze naar kijken?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Waarom laat je de afbeelding zien in de quote, Zhenar?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef babette21 het volgende:
je loopt trouwens wel 'n heel klein beetje 't topic te verneuken zo
Ja. En hij jou niet!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:45 schreef Paltos het volgende:
Heb ik nou heel #700 gemist?
Nee de andere helft volgt zo dadelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:45 schreef Paltos het volgende:
Heb ik nou heel #700 gemist?
Broodquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee de andere helft volgt zo dadelijk.![]()
! STEL GEEN VRAGEN ALS JE HET ANTWOORD AL WEET!11!111!!
Zijn jullie nou echt zo stom?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Retoriek.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Grijpt naar Babette's buttonquote:
Plaatje werkt nietquote:
Blijkt bij nader inzien inderdaad niet interessantquote:
De nieuwe SHO'ers toch niet, jaloerse jankzak.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
Ja, die hebben we nou allemaal al 5 keer gezien hoor..![]()
Er zijn ook nog noobs hier hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
Dat was lekker vriendelijk hè, dat GR uitlenen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De nieuwe SHO'ers toch niet, jaloerse jankzak.
Ik gok op programma'tjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat was lekker vriendelijk hè, dat GR uitlenen?
Wel, die KUTMONGOOL heeft al mijn programmaatjesOf hoe je't ook schrijft eraf gegooid.![]()
![]()
Ook al je spelletjes?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wel, die KUTMONGOOL heeft al mijn programmaatjesOf hoe je't ook schrijft eraf gegooid.![]()
![]()
quote:
Kwik en Kwak zijn smeerlappen trouwens, die deden het onlangs met een 10 keer oudere vrouwtje, en Lizzy heeft de hele sloot al afgewerkt.quote:
Waarom heb je de conversatie weggehaald?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:02 schreef Paltos het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Kwik en Kwak zijn smeerlappen trouwens, die deden het onlangs met een 10 keer oudere vrouwtje, en Lizzy heeft de hele sloot al afgewerkt.
Dag, PeRi. Je oogt moe.quote:
Welke film dan wel?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:17 schreef PeRi het volgende:
Dat ben ik ook, beste Erik. Erg moe. Zo moe dat ik straks de douche in duik en daarna met een filmpje het bed in. Denk ik.
Je wilt iets kwijt!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:18 schreef MissBliss het volgende:
*zucht*
Nee, alleen dat mn geduld op begint te rakenquote:
of ze ís iets kwijt......quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:19 schreef Zhenar het volgende:
Je wilt iets kwijt!
Zit je nog steeds met een langzaam-laad-probleem?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, alleen dat mn geduld op begint te raken
Of wel dus, want dat wou ik kwijt.
Ik weet het nog niet. Ik heb Hellboyquote:
Nee zoals wel blijkt niet idereen dus, maar ik vind ze hilarischquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
Ik heb ze geen van allen gezien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik heb Hellboy!! nieuw op dvd, maar die heb ik toch al -tig keer gezien. Ik heb ook nog Me and you and everyone we know, Walk on water, Date Movie en nog een boel The Simpsons afleveringen
. liggen. Moeilijk, want ik weet nog niet in welke bui ik ben.
.
Dat ook jaquote:
Neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit je nog steeds met een langzaam-laad-probleem?
Ik ook nietquote:
Neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:22 schreef PeRi het volgende:
MB, alles okay?
Meiske, als je het niet kwijt wil, dat kan en laat je vooral niet dwingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Maar ik wil ook weer niet de standaard >> R&P-reacties, dus ik hou mn mond
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Whehe, inlezen, lieve newbie van mequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meiske, als je het niet kwijt wil, dat kan en laat je vooral niet dwingen.
Maar...
Nu brand ik werkelijkwaar van nieuwsgierigheid.
Beetje gal spuwen mag altijd toch wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Beetje gal spuwen mag altijd toch wel.. Sterkte iig
.
Ik vind zulke films ook leuk. En ik ben de enige in mijn omgevingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Date movie is leuk!Maar dat ligt meer aan mij dan aan de film.
![]()
Inlezen? Waar? Waar? Waar?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, inlezen, lieve newbie van me
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:25 schreef rena het volgende:
[..]
Joh, je moet hier ook wel iets serieus kunnen vertellen hoor![]()
![]()
Thank youquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Beetje gal spuwen mag altijd toch wel.. Sterkte iig
.
* Met nummer 1 begintquote:
Voordat hij die doorgelezen heeft is hij weer een newbiequote:
*Tip* Ik kom pas voor in nummer 13..quote:
Hij komt toch nog wel naar de Efteling?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:29 schreef MissBliss het volgende:
Ja, das raar... de me-tag kan je niet quick-quoten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*Tip* Ik kom pas voor in nummer 13..
De afk tag ook al niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, das raar... de me-tag kan je niet quick-quoten.
Geen ideequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij komt toch nog wel naar de Efteling?.
Ik zie.quote:
23 april geloof ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Op welke dag is jullie Efteling-meet?
Nee, dit zeg ik niet om mee te mogen/kunnen/hoeven, maar gewoon uit interesse.![]()
Doeiquote:
Blame it on the newbs, blame it on mequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:39 schreef LeBeau het volgende:
Alweer bijna door 701 heen? Kan het nog sneller?
QuickQuote LeBeauquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:39 schreef LeBeau het volgende:
Alweer bijna door 701 heen? Kan het nog sneller?
quote:
QuickQuote Tha_Erikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De gedachte aan gal doet me rillen.
Airellebellequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:50 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
Wat is en doet quickquote nou eigenlijkquote:
Jaja, ook met QuickQuote.quote:
Voor jou gebruik ik de normale Quote-functie.quote:
Tha_Erik ook.quote:
Ik ben blankquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is en doet quickquote nou eigenlijk?
quote:
Die quote razendsnel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is en doet quickquote nou eigenlijk?
Nu kan die arme jongen mij geen notes meer geven enzoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Nu mist hij allemaal toffe crew-dingen, zoals.....euh.....en....ja....euh...MIJ!!
Heb ik ook nooit gedaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:03 schreef niksan het volgende:
[..]
Nu kan die arme jongen mij geen notes meer geven enzo
Ik wist hetquote:
Die geeft jou een nieuwe quote-knop, zodat de quote in het Quick-Reply venstertje verschijnt ipv een nieuwe pagina.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Sven, je hebt dan wel quickquote, maar zo quick quote je mij helemaal niet met een belangrijke vraag..
[..]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
![]()
Jij moet niet meer gokken.quote:
*jouw notes verwijdert*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:03 schreef niksan het volgende:
[..]
Nu kan die arme jongen mij geen notes meer geven enzo
Aha.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die geeft jou een nieuwe quote-knop, zodat de quote in het Quick-Reply venstertje verschijnt ipv een nieuwe pagina.
Mits je Firefox hebt.quote:
Wat is het dán?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
Jij moet niet meer gokken.
Of Nederland gaan studeren.
Principieel begin ik niet aan FireFoxquote:
Steek die principes maar in je reet, Firefox is tof.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Principieel begin ik niet aan FireFox.
Ik voelde me vandaag al zo kaalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wáárom?
?
[..]
Jij moet niet meer gokken.
Of Nederlands gaan studeren.
[..]
*jouw notes verwijdert*
Noteloos = tof
Meneer Kerkhof, er staat toch op de nacht van zaterdag op zondag en niet van de nacht op zondag op maandag???quote:Tijdens de aankomende nacht van zaterdag op zondag gaat de klok één uur voorruit. Sommige mensen hebben moeite met deze verzetting, meent Kerkhof. "Op maandag is het sowieso al lastig vroeg uit bed te komen. Als je dan ook nog een uur korter kunt slapen, dan geeft dat een dubbele dreun."
Programmaatjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is het dán?
Ik word hier een beetje sip van, al mijn taalkundige fouten.
Ik heb het nog niet écht gedaan, hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:09 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik voelde me vandaag al zo kaal![]()
Dus dat was het
Ik ben noteloos
Damn, that feels good
Begrijpelijk, met mij in de buurt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is het dán?
Ik word hier een beetje sip van, al mijn taalkundige fouten.
Ga altijd uit van je eigen krachten, Paltos!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat ik aan mezelf durfde twijfelen.!
Je bent mijn leermeesterquote:
En wij beginnen principieel niet aan jouquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, die komt even hard aan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:15 schreef Dada het volgende:
[..]
En wij beginnen principieel niet aan jou![]()
Rot op
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach kom op, probeer je niet sterker voor te doen dan je bent he. Effe kijken: over een paar maanden is het duidelijk dat Floortje en Raffaela allebei zijn gefloptquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, die komt even hard aan.
Who cares...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach kom op, probeer je niet sterker voor te doen dan je bent he. Effe kijken: over een paar maanden is het duidelijk dat Floortje en Raffaela allebei zijn geflopt
Nu komt het hoor, het jankfestijn van de IDOgroep
Kom kom, verzin eens iets beters.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach kom op, probeer je niet sterker voor te doen dan je bent he. Effe kijken: over een paar maanden is het duidelijk dat Floortje en Raffaela allebei zijn geflopt
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom kom, verzin eens iets beters.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Whehequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
Kom kom, verzin eens iets beters.
Mag ik op mijn manier stangen jongensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Wat hij zegt.
Hiermee jaag ze écht niet weg, hoor!
Mogen zij dat dan ook?quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Whehe
Alsof zij hem kenden
(Buup post effe de twee mongolensmilies)
Wie bedoel jij met "zij"?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Mogen zij dat dan ook?
Liegerdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet écht gedaan, hoor.!
Maar tof dat jij je zo goed voelt terwijl ik nog niks heb gedaan.
Je zei dat ik noteloos wasquote:
Hoe noem je dat dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooooooooooooh!
Dat was geen liegen.![]()
Hm....tja als ik de spelregels zo doorlees mag bijna iedereen op zijn eigen manier stangen. Behalve de ex Idols posters die hebben al hun kruit al verschoten in IDOquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Stangers.
Vreemdgaanquote:
Ik vroeg jou nietsquote:
Ik ben al heel erg geöntIDOd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Hm....tja als ik de spelregels zo doorlees mag bijna iedereen op zijn eigen manier stangen. Behalve de ex Idols posters die hebben al hun kruit al verschoten in IDO [afbeelding]
Eens een IDO altijd een IDOquote:
Sneeuwt het nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |