Ik wachte alleen even op de uitleg van Bupa dat ik het dus goed schrijfquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs dat het dus echt "smilies" is.
quote:
Nonsens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
*Scorebord verandert*
Bupatih en een klein beetje MB - Dada, LeBeau, Tha_Erik en alle andere ongelovige honden
* 10 -0
quote:
quote:
Ik weet het, maar nadat ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
!!!
Je postte eerst "", dus toen wilde ik reageren met "Nonsens"...maar je had het al snel veranderd!
Het geeft een vertrouwd gevoel, wetende dat er een Bupa is die over me waaktquote:
Ik typ.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih! Ik heb een vraag!
Als je het werkwoord typen hebt, is het dan ik typ of ik type?
Jullie hebben het allemaal fout! Het is smilia!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
*Scorebord verandert*
Bupatih en een klein beetje MB - Dada, LeBeau, Tha_Erik en alle andere ongelovige honden
* 10 -0
Eigenlijk dacht ik zelf aan smileyën.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie hebben het allemaal fout! Het is smilia!
Smilia aan je lul, ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie hebben het allemaal fout! Het is smilia!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:03 schreef Andiyan het volgende:
Dit topic is een van de geniaalste ooit. De OP al (
), en dan al die discussies nog eens, en die [afbeelding]
Ik lag elke 5 minuten lezen weer in n deuk.
Dat had ik ook!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:15 schreef MissBliss het volgende:
Waarom blijft ShowChat nou eeuwig laden bij mij, gisteren ook al
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat had ik ook!
Een complot tegen toffe mensen!![]()
En wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:20 schreef Zhenar het volgende:
Jezus![]()
Het hoeren topic is alweer bijna afgelopen en ik heb amper mee kunnen doen![]()
Ik zie ook NIKS wat nog niet ingeladen is, maar dat debiele rondje blijft draaienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Bij mij gaat het razend snel allemaal.
Het ligt dus aan de posts van een bepaald persoonquote:
Tadaa. Iedereen is bangquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:41 schreef MissBliss het volgende:
Niemand post meer
Dan kan ik toch niet zien vanaf wiens posts hij niet meer laadt::r:r;r;
;r
Jawel!!!!quote:
Waaromquote:
Alsjeblieft, laat het 't kleine insectenboek zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:46 schreef Bupatih het volgende:
Nietes! Ik ben het niet!
Het is Erik of het klein insectenboek!![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik nog nergens last van had toen alleen Babette, Dizer en ik hier gepost hadden, en toenjij en Bupa hier gepost hadden had ik weer hetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom? Waarom niet iemand anders? Je vindt me gewoon niet aardig, denk ik
.
I rest my casequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Bij mij gaat het razend snel allemaal.
Lees de rest van het topic ook even door! Je steekt er genoeg van op.quote:
quote:Wil je een tennisracket in je reet? Voor deze dame bel je met 0909-Airelle
Ik lees altijd terug waarde heer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees de rest van het topic ook even door! Je steekt er genoeg van op.
Nee, ik kan niet zien van wie het afkomtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
MissBliss, ben je er al achter? Of ben je aan het laden?![]()
Dat is aan de ene kant goed,want stel dat ik de reden ben, dan weet je het gelukkig niet, maar aan de andere kant is het niet goed, want nu zit ik in die eeuwige spanning of ik nou wel of niet schuldig ben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zien van wie het afkomt
Ik merk het wel, bij een nieuwe pagina waar óf alleen jij óf alleen Bupa maar gepost heeft... Niet allebei dusquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is aan de ene kant goed,want stel dat ik de reden ben, dan weet je het gelukkig niet, maar aan de andere kant is het niet goed, want nu zit ik in die eeuwige spanning of ik nou wel of niet schuldig ben.
![]()
Binnen 2 posts zullen we het weten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik merk het wel, bij een nieuwe pagina waar óf alleen jij óf alleen Bupa maar gepost heeft... Niet allebei dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |