Ik wist hetquote:
Die geeft jou een nieuwe quote-knop, zodat de quote in het Quick-Reply venstertje verschijnt ipv een nieuwe pagina.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Sven, je hebt dan wel quickquote, maar zo quick quote je mij helemaal niet met een belangrijke vraag..
[..]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat was lekker vriendelijk hè, dat GR uitlenen?
Wel, die KUTMONGOOL heeft al mijn programmaatjesOf hoe je't ook schrijft eraf gegooid.![]()
![]()
Jij moet niet meer gokken.quote:
*jouw notes verwijdert*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:03 schreef niksan het volgende:
[..]
Nu kan die arme jongen mij geen notes meer geven enzo
Aha.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die geeft jou een nieuwe quote-knop, zodat de quote in het Quick-Reply venstertje verschijnt ipv een nieuwe pagina.
Mits je Firefox hebt.quote:
Wat is het dán?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
Jij moet niet meer gokken.
Of Nederland gaan studeren.
Principieel begin ik niet aan FireFoxquote:
Steek die principes maar in je reet, Firefox is tof.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Principieel begin ik niet aan FireFox.
Ik voelde me vandaag al zo kaalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wáárom?
?
[..]
Jij moet niet meer gokken.
Of Nederlands gaan studeren.
[..]
*jouw notes verwijdert*
Noteloos = tof
Meneer Kerkhof, er staat toch op de nacht van zaterdag op zondag en niet van de nacht op zondag op maandag???quote:Tijdens de aankomende nacht van zaterdag op zondag gaat de klok één uur voorruit. Sommige mensen hebben moeite met deze verzetting, meent Kerkhof. "Op maandag is het sowieso al lastig vroeg uit bed te komen. Als je dan ook nog een uur korter kunt slapen, dan geeft dat een dubbele dreun."
Programmaatjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is het dán?
Ik word hier een beetje sip van, al mijn taalkundige fouten.
Ik heb het nog niet écht gedaan, hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:09 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik voelde me vandaag al zo kaal![]()
Dus dat was het
Ik ben noteloos
Damn, that feels good
Begrijpelijk, met mij in de buurt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is het dán?
Ik word hier een beetje sip van, al mijn taalkundige fouten.
Ga altijd uit van je eigen krachten, Paltos!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat ik aan mezelf durfde twijfelen.!
Je bent mijn leermeesterquote:
En wij beginnen principieel niet aan jouquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, die komt even hard aan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:15 schreef Dada het volgende:
[..]
En wij beginnen principieel niet aan jou![]()
Rot op
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach kom op, probeer je niet sterker voor te doen dan je bent he. Effe kijken: over een paar maanden is het duidelijk dat Floortje en Raffaela allebei zijn gefloptquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, die komt even hard aan.
Who cares...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach kom op, probeer je niet sterker voor te doen dan je bent he. Effe kijken: over een paar maanden is het duidelijk dat Floortje en Raffaela allebei zijn geflopt
Nu komt het hoor, het jankfestijn van de IDOgroep
Kom kom, verzin eens iets beters.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach kom op, probeer je niet sterker voor te doen dan je bent he. Effe kijken: over een paar maanden is het duidelijk dat Floortje en Raffaela allebei zijn geflopt
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom kom, verzin eens iets beters.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Whehequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
Kom kom, verzin eens iets beters.
Mag ik op mijn manier stangen jongensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Wat hij zegt.
Hiermee jaag ze écht niet weg, hoor!
Mogen zij dat dan ook?quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Whehe
Alsof zij hem kenden
(Buup post effe de twee mongolensmilies)
Wie bedoel jij met "zij"?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Mogen zij dat dan ook?
Liegerdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet écht gedaan, hoor.!
Maar tof dat jij je zo goed voelt terwijl ik nog niks heb gedaan.
Je zei dat ik noteloos wasquote:
Hoe noem je dat dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooooooooooooh!
Dat was geen liegen.![]()
Hm....tja als ik de spelregels zo doorlees mag bijna iedereen op zijn eigen manier stangen. Behalve de ex Idols posters die hebben al hun kruit al verschoten in IDOquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Stangers.
Vreemdgaanquote:
Ik vroeg jou nietsquote:
Ik ben al heel erg geöntIDOd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Hm....tja als ik de spelregels zo doorlees mag bijna iedereen op zijn eigen manier stangen. Behalve de ex Idols posters die hebben al hun kruit al verschoten in IDO [afbeelding]
Eens een IDO altijd een IDOquote:
Sneeuwt het nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |