Nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik zat nog zo te twijfelen.. Maar is het in die zin geen voltooid deelwoord?
Pffff.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:25 schreef MissBliss het volgende:
Weerstation Leeuwen??? Die laadt ook niet goed.
Oke, jij bent het nietquote:
Nee, er staat geen ander werkwoord in die zin, want het bestaat uit twéé delen. Een hoofdzin en een bijzin.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik zat nog zo te twijfelen.. Maar is het in die zin geen voltooid deelwoord?
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nee, er staat geen ander werkwoord in die zin, want het bestaat uit twéé delen. Een hoofdzin en een bijzin.En dus is vertraagt geen Vd
![]()
Ik ben het ook niet, heur.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nee, er staat geen ander werkwoord in die zin, want het bestaat uit twéé delen. Een hoofdzin en een bijzin.En dus is vertraagt geen Vd
![]()
Neequote:
Ik had het daar niet overquote:
Misschien een stomme vraag, maar is het niet misschien mogelijk dat het aan jou ligtquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
En dat wil dan Nederlands gaan studeren.
Nee, want net toen Bupa en ik alleen op deze pagina gepost hadden, was er niks aan de hand. Daarbij had Zhenar het ook en is het dus overduidelijk een complot tegen toffe usersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar is het niet misschien mogelijk dat het aan jou ligt?
Nee, dát ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
MB, stel Fok! dan in op de text_only-template.
Als je even TERUGLEEST!!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
Al laadt 'ie bij mij ook ietsjepietsje langzamer.!
Dit is een zwak excuus om jezelf tof te mogen noemen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
Al laadt 'ie bij mij ook ietsjepietsje langzamer.!
Op deze pagina heb ik er ook geen last van, ultiem tof natuurlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:35 schreef Bupatih het volgende:
Alles laadt bij mij gewoon langzamer.
Kun je nagaan hoe tof ik ben!![]()
Mwoah. Ik mag mezelf sowieso al tof noemen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is een zwak excuus om jezelf tof te mogen noemen?
Hij was wel leuk, als ik niet daarvoor al gereageerd hadquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, ik ben áltijd te laat met reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |