jaquote:Op zondag 19 maart 2006 01:25 schreef Merkie het volgende:
4? Gaat dit over een 4-delige spin-off van 24?
komt eraanquote:En het vorige deel staat niet in de OP.
Moet altijd aan Half-fe 2 denken bij dat topic met "rise and shine" in de titelquote:24 (Amerika) deel 8: Then day 5 began...
24 (VS) Rise and Shine, a new day has begun! Day 5
24 (USA) deel 9 - "Relax, he's really good at this."
"Today's a good day" komt trouwens uit 'Flatliners'. En we weten wie daar in speeldequote:
er was ook 2x een deel 6quote:Op zondag 19 maart 2006 01:29 schreef Merkie het volgende:
Er is trouwens ooit wat misgegaan met de topicnummering:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:29 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Ik weet nu dat ik ernaast zat maar als je aflevering 13 niet hebt gezien weet je dat NIET. Het gaat er niet om of je er naast zit of niet.
Het is zó vervelend om een episode te kijken terwijl je weet dat er een vrouwelijk slachtoffer gaat vallen. Of het juist is of niet, de topictitel duidt er zó erg op.
dat is je ondertitelquote:Op zondag 19 maart 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Today's a good day" komt trouwens uit 'Flatliners'. En we weten wie daar in speelde
(de officiele zin is today's a good day to die')
Weet ik. Maar ik voegde daar even de ondertitel aan toe. Wist je dat dat uit Flatliners komt, met Kiefer? Ik geloof zelfs dat hij het is die het zei.quote:
nopequote:Op zondag 19 maart 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik voegde daar even de ondertitel aan toe. Wist je dat dat uit Flatliners komt, met Kiefer? Ik geloof zelfs dat hij het is die het zei.
Zeker doen. Daar zit een scene in die je heel bekend voor komt aan het einde van seizoen 4 van 24quote:
Heb zelf geloof ik alleen maar Phone Booth en Dark City gezien als films met Jackquote:Op zondag 19 maart 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Today's a good day" komt trouwens uit 'Flatliners'. En we weten wie daar in speelde
(de officiele zin is today's a good day to die')
Schaam jequote:Op zondag 19 maart 2006 01:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb zelf geloof ik alleen maar Phone Booth en Dark City gezien als films met Jack.
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:36 schreef qu63 het volgende:
24 (USA) Deel 16 : She's gone Jack :'(
andere topic is nog niet helemaal dicht geloof ik
fuck Mike, ik wilde em al edittenquote:
Dat staat er nu ook een beetje voor Jan Doedel.quote:24 s5 (USA) deel xx - [leuke subtitel]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd. Seizoen 5 moet er eigenlijk echt wel bij lijkt me.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat staat er nu ook een beetje voor Jan Doedel.My soul is painted like the wings of butterflies
Flatlinerts heb ik ook gezien. Was wel grappig toen... Geloof ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schaam je
Hij heeft echt wel goede films gemaakt. Flatliners is heel bijzonder. Maar de films die puur gericht zijn op entertainment (young guns en three musketeers) zijn ook echt wel de moeite waard
"A few good men" is briljant, maar daar heeft hij een bijrolletje in.
The Vanishing is een remake van 'Spoorloos' en niet zo goed als het orgineel, maar omdat Kiefer erin speelt zéér zeker de moeite waard
The Sentinelquote:Op zondag 19 maart 2006 01:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Flatlinerts heb ik ook gezien. Was wel grappig toen... Geloof ik.Verheug me wel op die film met Kiefert en Michael Douglas, hoe heet ie ook alweer?
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.. even een beetje een spoiler (hele kleine) over komende afleveringen.ik las die spoiler ook al in het vorige topic ja, iets uitgebreider zelfs nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Idd. Seizoen 5 moet er eigenlijk echt wel bij lijkt me.
en nu lees ik weer een spoiler!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ja. Voor het mooi hadden de rollen tussen Sutherland en Douglas omgedraaid moeten zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
The Sentinel
Alleen speelt hij daar wel een soortgelijke rol als in 24 geloof ik. Da's dan wat minder eigenlijk.
Ik verheug me dan weer wel op '24 - the movie'
Er staat niet echt wat er gaat gebeuren, dus zo'n erge spoiler is het toch niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik las die spoiler ook al in het vorige topic ja, iets uitgebreider zelfs nog
en nu lees ik weer een spoiler!
in het vorige topic stond het iets uitgebreiderquote:Op zondag 19 maart 2006 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er staat niet echt wat er gaat gebeuren, dus zo'n erge spoiler is het toch niet?
Ik wilde zelf alle spoilers weten de afgelopen weken omdat ik zeker wilde zijn dat niet Kim of Tony doodgingen. Van afl 13 had ik ergens het hele verhaal zelfs al gelezen... Behalve het einde
Ik zei gister iets soortgelijks (iets minder overdreven) toen ik aan m'n broertje probeerde uit te leggen waarom 24 zo ontzettend vet is. M'n moeder stond er ook bij. Ik werd aangekeken alsof ik klinisch gestoord wasquote:Op zondag 19 maart 2006 03:41 schreef Myers het volgende:
Jack is echt zo fucking cool, ik zie niet in dat er ook maar 1 persoon in deze hele wereld cooler kan zijn dan Jack.
JACK ROELT JACK ROELT JACK ROELT
die is toch van vorig jaar?quote:
Jahquote:Op zondag 19 maart 2006 11:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
die is toch van vorig jaar?
Dat ie dat tankstation "overvalt" toch?
lijkt mij dat er nog geen eguipment in zitquote:Op zondag 19 maart 2006 11:27 schreef qu63 het volgende:
en hoort de onderkant van zo'n gun er zo uit te zien
Een leeg magazijn, en gebruikt hij dat geweer niet later nog om een paar schoten te lossen??quote:Op zondag 19 maart 2006 11:27 schreef qu63 het volgende:
en hoort de onderkant van zo'n gun er zo uit te zien
Hoe oud is ej dochter dan? Het is maar een serie hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft net afl 13 gezien en zat er echt behoorlijk doorheen. Vandaar mijn post.
En of ik dat nou al 1 of 2 keer eerder heb gezegd zal mij een zorg wezen.
hij is niet helemaal leeg, tochquote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Een leeg magazijn, en gebruikt hij dat geweer niet later nog om een paar schoten te lossen??![]()
Dat het maar een serie is, is aan sommige reacties hier niet te merkenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoe oud is ej dochter dan? Het is maar een serie hoor.
Dus? Het is en blijft Jackquote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Een leeg magazijn, en gebruikt hij dat geweer niet later nog om een paar schoten te lossen??![]()
als dit die overval is daar schiet hij niet dan kan het kloppenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon het magazijn eruit gehaald omdat hij niemand wilde verwonden. What a guy!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:40 schreef burpicane het volgende:
[..]
als dit die overval is daar schiet hij niet dan kan het kloppen
*heeft stiekem ff snel 4.3 laatste minuut gekeken* het is met die overval en daar schiet hij niet tot dat hij zijn wagen terugkrijgt na die 'arrestatie' waar hij nieuw magazijn er in doet![]()
Dat koomt omdat Jack Jack is.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het ook altijd zo mooi dat Jack bij een bestorming altijd met een klein pistooltje en zonder helm of wat dan ook naar binnen rent en dat alle SWAT mensen die wel helemaal in het pak zijn dood gaan en Jack niet.
... TVP
deze dusquote:Op zondag 19 maart 2006 16:21 schreef qu63 het volgende:
"Martha" speelt ook in de serie "In-laws", nu op Net5
Met Kiefer zo ongeveer in de tegenovergestelde rol van '24'.quote:
nouja.. hij is iig wel rechtvaardig bezigquote:Op zondag 19 maart 2006 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met Kiefer zo ongeveer in de tegenovergestelde rol van '24'.
Wel weer een realtime-aspect in PhoneBooth. Ik vond Cellular, van dezelfde schrijver, ook wel erg oke, ook erg 24-achtig.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met Kiefer zo ongeveer in de tegenovergestelde rol van '24'.
Vond je? Hij was behoorlijk slecht in die film. Veel erger kon niet echt, dacht ik zo. Zeer laf ook.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
nouja.. hij is iig wel rechtvaardig bezig
nee, zn "slachtoffers" waren laf. die gingen vreemd of spraken niet de waarheid. hij vroeg alleen aan hen of ze de waarheid wilde vertellen. dat deden ze nietquote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond je? Hij was behoorlijk slecht in die film. Veel erger kon niet echt, dacht ik zo. Zeer laf ook.
goed, dat is waarquote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef Merkie het volgende:
Nou, het is best laf om vanuit een onvindbare hotelkamer met een snipergun iemand ergens toe te dwingen. Dat zou Jack Bauer nooit doen. Die pakt gewoon een mes en zet hem onder z'n oog (à la Walt).
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:56 schreef Merkie het volgende:
Ik zal m'n best doen morgen, heb de illegaleDVD thuis liggen, dus ik kan wel de audio proberen te rippen
.
Ik zapte er toevallig langs en zag dat het erop was en dacht ok dat is wel interessant en dan hoor ik in één keer kiefer die de voice-over doet. En voordat ik zijn stem hoorde zat ik nog te denken wat zou jack bauer in zo`n situatie doen?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
Jack doet nu de voice over van een vliegtuigkaping kaping
discovery
http://www.24addict.com/24transcripts.htmlquote:Op maandag 20 maart 2006 00:07 schreef Merkie het volgende:
Ik zoek ff op wanneer hij het zegt, maar kan dat niet vinden. Staat niet in het script iig. Maar in het script staan ook dingen die ik niet herken uit de film
.
Niet slecht??? Die andere mensen die hij terloops maar even vermoordde vind jij normaalquote:Op zondag 19 maart 2006 23:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
goed, dat is waar
maar ik vond hem niet "slecht" ofzo
in Phone Booth is JackKiefer veel te rustigquote:Op maandag 20 maart 2006 00:22 schreef Merkie het volgende:
Oh, ik dacht dat hij het in Phone Booth zei. Ach ja, seizoen 1 van 24 heb ik ook thuis, dus is ook geen probleem
.
niet zomaarquote:Op maandag 20 maart 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet slecht??? Die andere mensen die hij terloops maar even vermoordde vind jij normaal
Pfff... sorry hoor, maar beetje vreemde ideeën zijn dat.
Meerdere dankzij Myers.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:27 schreef TC03 het volgende:
Meerdere dankzij Myers.
ahquote:
Ja, dan is het logisch dat hij die luitjes vermoordde inderdaadquote:Op maandag 20 maart 2006 00:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet zomaar
Als *what'shisname* luisterde naar Kiefer, waren die andere niet gedood
Hij was grof tegen die hoertjes en tegen die pooier, dus zijn eigen schuld
DAMMIT!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:03 schreef Myers het volgende:
Hoor ik toch liever SON OF A BITCH.
neeheequote:Op maandag 20 maart 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dan is het logisch dat hij die luitjes vermoordde inderdaad
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 20 maart 2006 00:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
neehee
Kiefer geeft aan wat er moet gebeuren om die mensen te laten overleven. dat andere figuur doet dat niet. dus op zich doet Kiefer het goed
nu ga ik twijfelen of het sarcasme is of dat je me gelijk geeftquote:
Ga maar uit van het eerste. Lijkt me logisch. Je probeert me te overtuigen dat het logisch is dat iemand mensen vermoordt omdat er niet naar hem wordt geluisterd en omdat iemand niet doet wat hij zegtquote:Op maandag 20 maart 2006 00:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu ga ik twijfelen of het sarcasme is of dat je me gelijk geeft
Die dénkt dat hij goed bezig is ja. Maar feit blijft dat hij een zwaar gestoorde psychopaat is natuurlijk, die mensen vermoordt als er niet naar hem wordt geluisterd. Als je dat kunt goed praten, dan kun je heel veel moorden goed praten en ben je toch niet helemaal okee bezig volgens mijquote:
dat bedoel ikquote:
dat vind ik dan weer niet goedquote:Op maandag 20 maart 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die dénkt dat hij goed bezig is ja. Maar feit blijft dat hij een zwaar gestoorde psychopaat is natuurlijk, die mensen vermoordt als er niet naar hem wordt geluisterd. Als je dat kunt goed praten, dan kun je heel veel moorden goed praten en ben je toch niet helemaal okee bezig volgens mij
zo zei ik het nietquote:Op maandag 20 maart 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga maar uit van het eerste. Lijkt me logisch. Je probeert me te overtuigen dat het logisch is dat iemand mensen vermoordt omdat er niet naar hem wordt geluisterd en omdat iemand niet doet wat hij zegt![]()
Huh???? En ik geloof nu echt dat je dat nog meent ookquote:Op maandag 20 maart 2006 00:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer niet goed
Kiefer was in mijn ogen zeker geen bad-guy in Phone Booth
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh???? En ik geloof nu echt dat je dat nog meent ook
quote:Maar goed, we raken off-topic,
quote:dus laat maar zitten.
eens, maar zo zat het niet in Phone Booth geloof ikquote:Voor mij is iedereen die iemand anders vermoordt zonder zelf gevaar te lopen een bad guy,
quote:maar daar denk jij dus anders over. Ach, moet kunnen.
Dan denk ik toch dat we het beide over een andere film hebben.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:55 schreef qu63 het volgende:
eens, maar zo zat het niet in Phone Booth geloof ik
ik ga em morgen nog maar een keer kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat we het beide over een andere film hebben.
Die beller (gvd wat was zn naam nouquote:Op maandag 20 maart 2006 01:00 schreef Merkie het volgende:
Kiefer speelt een gestoorde pyschopaat die denkt dat hij goed bezig is. Hij kent geen grenzen als hij iemand probeert te laten doen wat hij goed vindt. Hij was wel een badguy, alleen was dat niet zijn intentie. Dus het ligt er maar aan hoe je het bekijkt.
Kleine verschil is dat hij geen mensen om het leven brengt. Misschien toch wel een belangrijk detail. Dat sommige mensen andere mensen belazeren, is niets nieuws.... en vreemdgaan is nog altijd geen misdaad. Mensen vermoorden die dat zogenaamd verdienen gelukkig wel. Alleen al dat feit maakt die persoon die Kiefer speelt een gestoorde bad guy.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die beller (gvd wat was zn naam nou) denk ook dat hij goed bezig is door die loopjongen kutklusjes te laten doen en iedereen voorliegen inclusief zn vrouw
hij wil niemand doden, hij wil dat "de bellers" gewoon de waarheid sprekenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kleine verschil is dat hij geen mensen om het leven brengt. Misschien toch wel een belangrijk detail. Dat sommige mensen andere mensen belazeren, is niets nieuws.... en vreemdgaan is nog altijd geen misdaad. Mensen vermoorden die dat zogenaamd verdienen gelukkig wel. Alleen al dat feit maakt die persoon die Kiefer speelt een gestoorde bad guy.
Jep... en kapers willen gewoon dat hun eisen worden ingewilligd 'for the good cause' en de jongen die gewoon een aantal scholieren neerknalde met een geweer wilde gewoon dat hij op school rechtvaardig werd behandeld.... en de werknemer die zijn baas en een stelletje anderen vermoordde, wilde gewoon dat hij niet was ontslagen.... en Binladen wil gewoon dat Amerika zich terug trekt.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij wil niemand doden, hij wil dat "de bellers" gewoon de waarheid spreken
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... en kapers willen gewoon dat hun eisen worden ingewilligd 'for the good cause' en de jongen die gewoon een aantal scholieren neerknalde met een geweer wilde gewoon dat hij op school rechtvaardig werd behandeld.... en de werknemer die zijn baas en een stelletje anderen vermoordde, wilde gewoon dat hij niet was ontslagen.... en Binladen wil gewoon dat Amerika zich terug trekt.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:27 schreef Merkie het volgende:
http://home.planet.nl/~crapt001/pickupthephone.mp3
Dan zou ik de film toch nog maar eens goed bekijken, want in feite is het gewoon hetzelfde. Ze denken allemaal dat ze bezig zijn voor een, in hun ogen, goed doel.quote:
telefoon die mp3's kan afspelen?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:32 schreef Merkie het volgende:
Geheugenkaartje, kabeltje, bluetooth?
ik ga em nog een keer kijken jaquote:Op maandag 20 maart 2006 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik de film toch nog maar eens goed bekijken, want in feite is het gewoon hetzelfde. Ze denken allemaal dat ze bezig zijn voor een, in hun ogen, goed doel.
in sommige gevallen wel jaquote:Laat me raden: je bent vast ook voor de doodstraf?
Ik had liever Kim doodgezien dan Edjequote:Op maandag 20 maart 2006 09:36 schreef Richardfun het volgende:
En gaan we het nu weer over 24 hebben trouwens?
Raar de seizoen die ik per week moest kijken vergat ik dat ook altijd terwijl ik toch op het puntje van m'n stoel zatquote:Op maandag 20 maart 2006 10:09 schreef SunChaser het volgende:
Wat was de cliffhanger ook al weer, ben t vergeten.
lees het topic ffquote:Op maandag 20 maart 2006 08:39 schreef DaMart het volgende:
Gisterenavond was er op Discovery een documentaire over flight 93, het vliegtuig dat op 11-9-2001 zijn bestemming niet bereikte. Heel toepasselijk was de voice-over van Kiefer... alsof Jack even vertelde wat er allemaal gebeurd was aan boord... eigenlijk verwachtte ik dat Jack op de een of andere manier dat vliegtuig wel zou enteren, de terroristen eruit gooien en zo.... maar helaas...
Het was niet echt een cliffhanger zoals in de vorige eps. Tony stief in Jack z'n armen, en die biatch van Homeland Security was onderweg om CTU over te nemen.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:09 schreef SunChaser het volgende:
Wat was de cliffhanger ook al weer, ben t vergeten.
Ow ja, dat mokkel is er ook nogquote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Het was niet echt een cliffhanger zoals in de vorige eps. Tony stief in Jack z'n armen, en die biatch van Homeland Security was onderweg om CTU over te nemen.
nee joh, zij is beter dan de restquote:Op maandag 20 maart 2006 12:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja, dat mokkel is er ook nogheb nu al een hekel aan d'r
"Everything goes by us"leer nou is van die andere 4 dagen
Was ik al vergetenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Het was niet echt een cliffhanger zoals in de vorige eps. Tony stief in Jack z'n armen, en die biatch van Homeland Security was onderweg om CTU over te nemen.
Ik kan helaas geen hele topics gaan doorlezen nu ik alleen op mijn werk kan internetten. Als ik thuis weer online kan zijn, dan lees ik wel weer voordat ik iets postquote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
lees het topic ff
ik had het ook al gemeld
sorryquote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen hele topics gaan doorlezen nu ik alleen op mijn werk kan internetten. Als ik thuis weer online kan zijn, dan lees ik wel weer voordat ik iets post![]()
Hoer herkenbaarquote:Op maandag 20 maart 2006 12:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga denk ik bij gebrek aan spanning door de week maar aan Prison Break beginnen
of Queen - We I will rock kill youquote:Op maandag 20 maart 2006 14:24 schreef Myers het volgende:
Wat denken jullie dat Jack's lievelings liedje is?
Ik denk wel dat Jack graag luistert naar Sinéad O'Connor - Nothing compares to you, alleen dan zingt hij het waarschijnlijk als 'nothing compares to me'.
Of Blink182 - Dammit!quote:Op maandag 20 maart 2006 14:24 schreef Myers het volgende:
Wat denken jullie dat Jack's lievelings liedje is?
Ik denk wel dat Jack graag luistert naar Sinéad O'Connor - Nothing compares to you, alleen dan zingt hij het waarschijnlijk als 'nothing compares to me'.
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef -Mo- het volgende:
Kiefer had in Phone Booth weer een héél geile stem.![]()
Mijn favoriete speeltje is dan ook dít.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef -Mo- het volgende:
Tof.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef -Mo- het volgende:
Preview:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 05:24 schreef bob1234 het volgende:
Vraag me ook af wat die mannen met Palmer moetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke SD kaart truc van Jack, behalve China is nu ook Duitsland uit op zijn bloed.
Jack gaat Audrey ondervragen, dat belooft wat. Check de promotrailer maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 05:24 schreef bob1234 het volgende:
Wow wat een superaflevering weer![]()
Maar denk toch niet dat Audrey corrupt is![]()
Vraag me ook af wat die mannen met Palmer moetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:12 schreef burpicane het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door flapp0r op 21-03-2006 13:54:03 ]Hij was maar een clown...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:29 schreef Richardfun het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De preview is wel uitgezonden, en staat zelfs op internet. Tis zelfs makkelijker om de preview te downloaden van internet dan de aflevering zelf, dus ik snap de commotie niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:37 schreef Merkie het volgende:
flapp0r, alles wat niet is uitgezonden in spoilertags. Dus ook alles uit de preview. Je hebt al wat verklapt, heel erg bedankt.
Ik had het over uitgezonden afleveringen. Mensen mijden die previews bewust he. Alles wat uit niet uitgezonden afleveringen komt moet in spoilertags. Standaardregel in dit forum, standaardregel in dit topic.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:41 schreef flapp0r het volgende:
[..]
De preview is wel uitgezonden, en staat zelfs op internet. Tis zelfs makkelijker om de preview te downloaden van internet dan de aflevering zelf, dus ik snap de commotie niet.
Omdat veel mensen expres die previews mijden omdat ze zonder spoilers een nieuwe ep in willen gaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:41 schreef flapp0r het volgende:
[..]
De preview is wel uitgezonden, en staat zelfs op internet. Tis zelfs makkelijker om de preview te downloaden van internet dan de aflevering zelf, dus ik snap de commotie niet.
Niet iedereen wil de preview zien!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:41 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Waar staan de standaardregels van dit topic dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had het over uitgezonden afleveringen. Mensen mijden die previews bewust he. Alles wat uit niet uitgezonden afleveringen komt moet in spoilertags. Standaardregel in dit forum, standaardregel in dit topic.
Jij altijd met je gezeik over spoilers!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Omdat veel mensen expres die previews mijden omdat ze zonder spoilers een nieuwe ep in willen gaan.
Nergens, maar dit is al heel lang zo afgesproken. Ik zal de OP editten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:46 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Waar staan de standaardregels van dit topic dan?
Ik wilde alleen die gast wat sense inpraten om de mensheid van spoilers te redden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij altijd met je gezeik over spoilers!
Als het een regel is, moet het wel ergens staan. Ik zal deze regels dan ook wel opvolgen hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nergens, maar dit is al heel lang zo afgesproken. Ik zal de OP editten.
Ja, dat vond ik ook niet zo toppie. En een Martial Law terwijl Jack en Desmond gewoon in de auto zitten en die Lexus gewoon aan komt rijden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:48 schreef Merkie het volgende:
Trouwens wel vaag hoe snel Henderson weg was. Binnen 3 minuten was 'ie het gebouw uit en zijn ze 'm helemaal kwijt?
s p o i l e r t a g s a . u . b .quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:24 schreef flapp0r het volgende:
Done, als jij nou eens de OP aanpast, zijn we allebei tevreden mensenquote:
ik plak er wel even wat leuks inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:56 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Done, als jij nou eens de OP aanpast, zijn we allebei tevreden mensen![]()
Kan pas binnen 24 uur na het openen van het topic.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:56 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Done, als jij nou eens de OP aanpast, zijn we allebei tevreden mensen![]()
ik denk dat Jack van hot naar her vliegt, iedereen ondervraagt, tegen elkaar uitspeeld, zelfs de president en het toch allemaal oplostquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:57 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat seizoen 5 nog heel stoer gaat worden: Henderson en Wayne Palmer. Die hebben natuurlijk ook behoorlijk interessante informatie.
VP? Ik hoop niet dat Wayne informatie had over Audrey.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef flapp0r het volgende:
Ik ben benieuwd wat Wayne te vertellen heeft aan Aaron. Denk toch wel dat het iets met de VP te maken heeft idd.
Nope, geen dooie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef qu63 het volgende:
over dooie gesproken.. niemand deze ep, toch?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef qu63 het volgende:
over dooie gesproken.. niemand deze ep, toch?
VP= vice presidentquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
VP? Ik hoop niet dat Wayne informatie had over Audrey.Net zoals Jack met zijn 'Getting Walt Cummings"-actie, kwam hij ook met informatie die el presidente al lang wist.
OMG, ik zou even de NSA bellen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:03 schreef qu63 het volgende:
zijn er trouwens nog meer mensen die de FOX-nieuwsbrief ontvangen?
Het plaatje van Jack wat daarbij zit is veel lichter/gekleurder dan dat het in deze ep was!
helaas nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:08 schreef flapp0r het volgende:
Kan slecht zien wat daar staat, heb je geen grotere plaatje?
kijk eens rechtsonderinquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef flapp0r het volgende:
Hehe, valt me op dat er geen terroristen in Oost-Europa zitten volgens de WET-list. Wat ik overigens ook een geniale quote vind, is die van Bill: 'CTU was hit, but we're still doing our job.' Lekker die bitch van Homeland voor schut zetten hehe
De poll op de 24 site zegt dat 66% niet gelooft dat Audrey een mol is.
Iemand die au revoir zegt lijkt mij eerder Fransquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:21 schreef burpicane het volgende:
Ik bedenk me opeens iets op het einde van s1 belt nina toch met een duitste vrouw? zou dat niet Collette kunnen zijn
Hmm, da's Griekenland. Van Griekenland had ik helemaal niet verwacht dat het procentueel gezien meer terroristen heeft dan Frankrijk of Spanje. Ze hadden beter Joegoslavië rood kunnen maken, want Jack heeft daar ook ooit een operatie gedaan. Ik verwijs daarbij naar de Drazen brothers.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
kijk eens rechtsonderin
Das de Balkan
en ik vind het best knap dat zo'n klein gebied procentueel gezien veel meer terroristen heeft dan Frankrijk of Spanje!
zeg jij eens Au Revoirquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iemand die au revoir zegt lijkt mij eerder Frans.
dat was gewoon een actie..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:25 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Hmm, da's Griekenland. Van Griekenland had ik helemaal niet verwacht dat het procentueel gezien meer terroristen heeft dan Frankrijk of Spanje. Ze hadden beter Joegoslavië rood kunnen maken, want Jack heeft daar ook ooit een operatie gedaan. Ik verwijs daarbij naar de Drazen brothers.
ik had toch van Zwitserland wat meer verwacht ivm met die bank geheimenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef flapp0r het volgende:
Hehe, valt me op dat er geen terroristen in Oost-Europa zitten volgens de WET-list. Wat ik overigens ook een geniale quote vind, is die van Bill: 'CTU was hit, but we're still doing our job.' Lekker die bitch van Homeland voor schut zetten hehe
De poll op de 24 site zegt dat 66% niet gelooft dat Audrey een mol is.
"The Western European Terrorist (WET) list is a fictional device created by the show’s writers."quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef flapp0r het volgende:
Ach ja, dat boeit verder niet, maar ik had het niet verwacht van de schrijvers om griekenland daar rood te maken. Valt me ook op, dat ze een europese kaart hebben gebruikt op de site van 24. Ze hadden beter een kaart van midden-azie kunnen plaatsen.
Ohwjahquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
"The Western European Terrorist (WET) list is a fictional device created by the show’s writers."
Ik denk dat er daarom een kaart van Europa staat
Of Duitsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
zeg jij eens Au Revoir
Als je belt met een Zwitserse bank zal je ook wel Frans moeten spreken hoor
http://feeds.feedburner.com/24Season5Promosquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:09 schreef KreKkeR het volgende:
Waar vind ik trouwens werkende previews van dit seizoen? Want ik hoor iedereen er steeds over praten, maar de previews achter de link in openingspost gaan maar tot episode 8 ofzo.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:24 schreef de_sapje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was maar een clown...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:26 schreef flapp0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:31 schreef de_sapje het volgende:
[..]Ok..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het wel cool vinden als chase terug zou komen. Op de een of andere manier vind ik hem ook wel cool, maar uiteraard niet zo cool als Jack
Hij was maar een clown...
en die is?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:55 schreef flapp0r het volgende:
Ik heb toch liever de OP van qu63.
Zie pagina 1 van dit topic, eigenlijk mijn OP.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:07 schreef burpicane het volgende:
[..]
en die is?
ik vind die wel goed van
"I had your word, now I know what it's worth"
Vroeg me inderdaad af of iemand hier dusdanig technisch snugger is dat hij/zij ons kan vertellen of zoiets uberhaupt mogelijk is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:11 schreef Atreidez het volgende:
Kicke afleveringEn wat een einde weer
Nu weer een week wachten ...
Hoe programmeer je trouwens een memorycard zodat ie gaat self destructen ?
je zou misschien wel kunnen programmeren dat ie veel stroom ineens trekt, waardoor ie overbelast raakt.. gok ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:26 schreef TC03 het volgende:
Lijkt me niet mogelijk, maar een memory card die zijn eigen data wist zou moeten kunnen bestaan. Dat ziet er alleen niet zo spectaculair uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, maar ik tag het maar even.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:16 schreef CloudStrife het volgende:
Many Cotto op zijn forum, een van de nieuwe grote schrijvers van dit seizoen:ik gok opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, maar ik tag het maar even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik gok opIk denk dat je "place" niet letterlijk moet opvattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:24 schreef de_sapje het volgende:zou gaaf zijn, maar is vast niet waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:16 schreef CloudStrife het volgende:
Many Cotto op zijn forum, een van de nieuwe grote schrijvers van dit seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, maar ik tag het maar even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:01 schreef de_sapje het volgende:
[..]daar zitten ze nu alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en volgens imdb hadden we Mandy al 2 afleveringen gezien moeten hebben
It's Time To Shine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de rest een goede aflevering, met een heerlijk eind
de preview?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:16 schreef SunChaser het volgende:
Kutje, kan nergens de jeweetwel vinden
En nu durf ik hier niet te lezen
Ja waar staan die en misschien een idee om ze in de OP te zetten.quote:
Kim, Mike en Aaron ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:33 schreef Wytze het volgende:
Ik vond het einde echt heel bizar :|
Als jack audrey gaat torcheren wordt ik boos.
Btw, dit moet het laatste seizoen zijn want jack is nog de enige survivor vanuit season 1 en 2
En als ze Jack kunnen doen opstaan uit de dood, dan kan dat met Nina ookquote:
Lijkt mij ook beter voor de serie als Audrey echt een mol is. Dat is iets wat niemand (tenminste ik niet) zag aankomen en wat Jack ook in een lastige situatie brengt. Kan wel goede scenes opleveren denk ik. Ik zou het ook een beetje slap vinden als ze niet echt overgelopen zou zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:43 schreef MuKe het volgende:
Toen ik Audrey Raines hoorde werd ik gek...... klaaaaar...![]()
Tering man, ik sprong zowat uit me stoel...![]()
![]()
![]()
als ze nou met een smoesje komen van 'ze werkte undercover' of whatever wordt het wel een beetje gaar.... hoeveel keer hebben we dat al niet voorbij zien komen...
ik hoop dat ze echt met iets origineels komen, maar ik weet bijna zeker dat ze van Audrey geen mol/verrader gaan maken.. gaat missch een beetje te ver... maar aan de andere kant...wat ging niet te ver in seizoen 5....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beter voor de serie als Audrey echt een mol is. Dat is iets wat niemand (tenminste ik niet) zag aankomen en wat Jack ook in een lastige situatie brengt.
Vraag nummer 3 lijkt me niet zo moeilijk. De andere vragen is idd ff afwachten. Het was iig weer een fijne aflevering.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is Audrey a mole?
Does Wayne Palmer escape his assassins?
Who ordered the assassination of Wayne Palmer?
Will Jack sleep with Colette Stenger?
Find out in the next episode of 24..
Ik weet niet of Walt en de VP samen heulen. Maar ik denk dat het doel van de VP anders is namelijk de President afzetten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beter voor de serie als Audrey echt een mol is. Dat is iets wat niemand (tenminste ik niet) zag aankomen en wat Jack ook in een lastige situatie brengt. Kan wel goede scenes opleveren denk ik. Ik zou het ook een beetje slap vinden als ze niet echt overgelopen zou zijn.
Daarnaast denkt iedereen aan de VP, maar het kan natuurlijk ook nog Aaron Pierce zijn, ik bedoel als Audrey zelfs met terroristen samenwerkt waarom dan niet Aaron. Ik ga ook wel voor de VP, maar het ligt wel een beetje voor de hand. Daarnaast is het witte huis dan wel heeel corrupt als zowel Walt als de VP heulen met de vijand.
Ben benieuwd naar ep. 15![]()
Zo'n goeie ouwe fascistische coup, gefinancierd door grote corporations doet het wel goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:02 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik weet niet of Walt en de VP samen heulen. Maar ik denk dat het doel van de VP anders is namelijk de President afzetten.
Hier word ik ook een beetje moe van!quote:En ook die hint die dat vrouwke weer gaf, het wordt zo wel een beetje lineair. Bron 1: ga naar B. Bron 2 bij B: ga naar C. Bron 3 bij C: ga naar D. Enz. Owja, deze heb ik ook nog gehoord: "Right now she's our only lead."
Dit waren de mollen die ik mij kon herinneren, er zullen er vast nog meer zijn. Wie weet er nog meer????quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:47 schreef dapluiz het volgende:
Die ene ex van curtis was toch ook een mole vorig seizoen ?
[Edit]Laat maar wilde net wat plaatsenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:25 schreef dapluiz het volgende:
Ik weet der naam niet meer, anders had ik een foto-tje kunnen gaan zoeken
Gevonden :
[afbeelding]
[afbeelding]
Aisha Tyler en in 24 Marianne Taylor
En Jamey Farrell (Karina Arroyave) was geen mole, die was genaait door Nina, dus die kan uit je lijstje
Niet als colette de gegevens al eerder had, of dat er een socket vrij was gemaakt zodat ze alles van CTU oid kon downloadenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:23 schreef Atreidez het volgende:
Wat op zich wel weird was geweest is als Audrey door de gasaanval omgekomen zou zijn, dan had Colette haar plattegrond niet gehad en had Bierko dus ook geen schematics gehad van dat gebouw.. Dan had in principe Bierko ze eigen aanval verijdeld
Ze kan het eerder in handen hebben gehad.. Zelf downloaden lijkt me uitgesloten, ze wist namelijk niet wat ze moest hebbenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef qu63 het volgende:
Niet als colette de gegevens al eerder had, of dat er een socket vrij was gemaakt zodat ze alles van CTU oid kon downloaden
maar minder fikkies die Audrey Raines hetenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ze kan het eerder in handen hebben gehad.. Zelf downloaden lijkt me uitgesloten, ze wist namelijk niet wat ze moest hebbenMaargoed, ik geloof nog steeds niet dat good old Audrey het heeft gedaan.. Er zijn tenslotten ook meer hondjes die fikkie heetten, misschien is t een andere audrey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |