Je zit er naast, dus zeur niet. Dat is het dus juist, deze TT geeft absoluut niet weg wat er is gebeurt/gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:17 schreef de_sapje het volgende:
Sorry jongens, ik heb het topic niet gelezen want ik moet episode 13 nog kijken, dus ik weet niet of dit al vaker is gezegd in het topic. Maar gebruik aub niet zulke quotes als "She's gone Jack" in de topictitel. Ik weet nu dat er een vrouw gaat sterven die belangrijk is voor Jack, en dat is feitelijk een spoiler.
Ik smeek jullie!
ik bedoelde meer een ander soort linkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:29 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
wat dacht je van http://www.fox.com/24/ Duh![]()
rechts staat een mooi kopje "24 Music"![]()
Gaat per weekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:10 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Nu al?
Ik ga de game ook halen.
Die topictitel wordt leuk als je de aflevering pas gezien hebt. Ik vond 'm ook vreselijk irritant, want ik dacht, daar gaat Audrey of Kim. Maar ze bleven maar leven, toen ik Tony ik pas met die spuit in z'n handen zag staan dacht ik ... he, misschien gaat het wel over Michelle.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:04 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je zit er naast, dus zeur niet. Dat is het dus juist, deze TT geeft absoluut niet weg wat er is gebeurt/gaat gebeuren.
Hoef je niet 10x per topic te vermelden hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Nu moet het echt stoppen met die bekende doden.
Gaan we katten? Vervuil jij het topic niet met van die idiote reacties en reageer normaal jaquote:Op zondag 19 maart 2006 00:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoef je niet 10x per topic te vermelden hoor.
Mis ik een PI?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan we katten? Vervuil jij het topic niet met van die idiote reacties en reageer normaal ja![]()
![]()
![]()
Welke precies?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bommetje erop
[..]
Alleen niet de juiste
Als je dezequote:
Ik zat er ook een beetje doorheen.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft net afl 13 gezien en zat er echt behoorlijk doorheen.
*voorquote:Op zondag 19 maart 2006 00:53 schreef TC03 het volgende:
"I'm okay... I'm okay!" Was ook wel een redelijk dramatisch stukje.![]()
?
krijgen we dan niet weer het hele spoilerverhaal?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben voor :
24 (USA) Deel 17 : Are you alright? - No
Vanwege de zeer unieke uitspraak. Dit zegt Jack normaal nooit.
Tuurlijk niet. Dit is helemaal een nietszeggende titel. Ten eerste kan iedereen het gezegd hebben... en als ze al raden dat het Jack is die 'no' zegt, dan kan het nog altijd echt overal op slaan. Dus lijkt me totaal geen spoiler. Ja, er gebeurt iets ergs... Goh... what else is newquote:Op zondag 19 maart 2006 01:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
krijgen we dan niet weer het hele spoilerverhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |