quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef -Mo- het volgende:
Kiefer had in Phone Booth weer een héél geile stem.![]()
Mijn favoriete speeltje is dan ook dít.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef -Mo- het volgende:
Tof.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef -Mo- het volgende:
Preview:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 05:24 schreef bob1234 het volgende:
Vraag me ook af wat die mannen met Palmer moetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke SD kaart truc van Jack, behalve China is nu ook Duitsland uit op zijn bloed.
Jack gaat Audrey ondervragen, dat belooft wat. Check de promotrailer maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 05:24 schreef bob1234 het volgende:
Wow wat een superaflevering weer![]()
Maar denk toch niet dat Audrey corrupt is![]()
Vraag me ook af wat die mannen met Palmer moetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:12 schreef burpicane het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door flapp0r op 21-03-2006 13:54:03 ]Hij was maar een clown...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:29 schreef Richardfun het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De preview is wel uitgezonden, en staat zelfs op internet. Tis zelfs makkelijker om de preview te downloaden van internet dan de aflevering zelf, dus ik snap de commotie niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:37 schreef Merkie het volgende:
flapp0r, alles wat niet is uitgezonden in spoilertags. Dus ook alles uit de preview. Je hebt al wat verklapt, heel erg bedankt.
Ik had het over uitgezonden afleveringen. Mensen mijden die previews bewust he. Alles wat uit niet uitgezonden afleveringen komt moet in spoilertags. Standaardregel in dit forum, standaardregel in dit topic.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:41 schreef flapp0r het volgende:
[..]
De preview is wel uitgezonden, en staat zelfs op internet. Tis zelfs makkelijker om de preview te downloaden van internet dan de aflevering zelf, dus ik snap de commotie niet.
Omdat veel mensen expres die previews mijden omdat ze zonder spoilers een nieuwe ep in willen gaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:41 schreef flapp0r het volgende:
[..]
De preview is wel uitgezonden, en staat zelfs op internet. Tis zelfs makkelijker om de preview te downloaden van internet dan de aflevering zelf, dus ik snap de commotie niet.
Niet iedereen wil de preview zien!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:41 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Waar staan de standaardregels van dit topic dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had het over uitgezonden afleveringen. Mensen mijden die previews bewust he. Alles wat uit niet uitgezonden afleveringen komt moet in spoilertags. Standaardregel in dit forum, standaardregel in dit topic.
Jij altijd met je gezeik over spoilers!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Omdat veel mensen expres die previews mijden omdat ze zonder spoilers een nieuwe ep in willen gaan.
Nergens, maar dit is al heel lang zo afgesproken. Ik zal de OP editten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:46 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Waar staan de standaardregels van dit topic dan?
Ik wilde alleen die gast wat sense inpraten om de mensheid van spoilers te redden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij altijd met je gezeik over spoilers!
Als het een regel is, moet het wel ergens staan. Ik zal deze regels dan ook wel opvolgen hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nergens, maar dit is al heel lang zo afgesproken. Ik zal de OP editten.
Ja, dat vond ik ook niet zo toppie. En een Martial Law terwijl Jack en Desmond gewoon in de auto zitten en die Lexus gewoon aan komt rijden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:48 schreef Merkie het volgende:
Trouwens wel vaag hoe snel Henderson weg was. Binnen 3 minuten was 'ie het gebouw uit en zijn ze 'm helemaal kwijt?
s p o i l e r t a g s a . u . b .quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:24 schreef flapp0r het volgende:
Done, als jij nou eens de OP aanpast, zijn we allebei tevreden mensenquote:
ik plak er wel even wat leuks inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:56 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Done, als jij nou eens de OP aanpast, zijn we allebei tevreden mensen![]()
Kan pas binnen 24 uur na het openen van het topic.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:56 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Done, als jij nou eens de OP aanpast, zijn we allebei tevreden mensen![]()
ik denk dat Jack van hot naar her vliegt, iedereen ondervraagt, tegen elkaar uitspeeld, zelfs de president en het toch allemaal oplostquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:57 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat seizoen 5 nog heel stoer gaat worden: Henderson en Wayne Palmer. Die hebben natuurlijk ook behoorlijk interessante informatie.
VP? Ik hoop niet dat Wayne informatie had over Audrey.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef flapp0r het volgende:
Ik ben benieuwd wat Wayne te vertellen heeft aan Aaron. Denk toch wel dat het iets met de VP te maken heeft idd.
Nope, geen dooie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef qu63 het volgende:
over dooie gesproken.. niemand deze ep, toch?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef qu63 het volgende:
over dooie gesproken.. niemand deze ep, toch?
VP= vice presidentquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
VP? Ik hoop niet dat Wayne informatie had over Audrey.Net zoals Jack met zijn 'Getting Walt Cummings"-actie, kwam hij ook met informatie die el presidente al lang wist.
OMG, ik zou even de NSA bellen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:03 schreef qu63 het volgende:
zijn er trouwens nog meer mensen die de FOX-nieuwsbrief ontvangen?
Het plaatje van Jack wat daarbij zit is veel lichter/gekleurder dan dat het in deze ep was!
helaas nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:08 schreef flapp0r het volgende:
Kan slecht zien wat daar staat, heb je geen grotere plaatje?
kijk eens rechtsonderinquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef flapp0r het volgende:
Hehe, valt me op dat er geen terroristen in Oost-Europa zitten volgens de WET-list. Wat ik overigens ook een geniale quote vind, is die van Bill: 'CTU was hit, but we're still doing our job.' Lekker die bitch van Homeland voor schut zetten hehe
De poll op de 24 site zegt dat 66% niet gelooft dat Audrey een mol is.
Iemand die au revoir zegt lijkt mij eerder Fransquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:21 schreef burpicane het volgende:
Ik bedenk me opeens iets op het einde van s1 belt nina toch met een duitste vrouw? zou dat niet Collette kunnen zijn
Hmm, da's Griekenland. Van Griekenland had ik helemaal niet verwacht dat het procentueel gezien meer terroristen heeft dan Frankrijk of Spanje. Ze hadden beter Joegoslavië rood kunnen maken, want Jack heeft daar ook ooit een operatie gedaan. Ik verwijs daarbij naar de Drazen brothers.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
kijk eens rechtsonderin
Das de Balkan
en ik vind het best knap dat zo'n klein gebied procentueel gezien veel meer terroristen heeft dan Frankrijk of Spanje!
zeg jij eens Au Revoirquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iemand die au revoir zegt lijkt mij eerder Frans.
dat was gewoon een actie..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:25 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Hmm, da's Griekenland. Van Griekenland had ik helemaal niet verwacht dat het procentueel gezien meer terroristen heeft dan Frankrijk of Spanje. Ze hadden beter Joegoslavië rood kunnen maken, want Jack heeft daar ook ooit een operatie gedaan. Ik verwijs daarbij naar de Drazen brothers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |