ik denk dat Jack van hot naar her vliegt, iedereen ondervraagt, tegen elkaar uitspeeld, zelfs de president en het toch allemaal oplostquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:57 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat seizoen 5 nog heel stoer gaat worden: Henderson en Wayne Palmer. Die hebben natuurlijk ook behoorlijk interessante informatie.
VP? Ik hoop niet dat Wayne informatie had over Audrey.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef flapp0r het volgende:
Ik ben benieuwd wat Wayne te vertellen heeft aan Aaron. Denk toch wel dat het iets met de VP te maken heeft idd.
Nope, geen dooie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef qu63 het volgende:
over dooie gesproken.. niemand deze ep, toch?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef qu63 het volgende:
over dooie gesproken.. niemand deze ep, toch?
VP= vice presidentquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
VP? Ik hoop niet dat Wayne informatie had over Audrey.Net zoals Jack met zijn 'Getting Walt Cummings"-actie, kwam hij ook met informatie die el presidente al lang wist.
OMG, ik zou even de NSA bellen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:03 schreef qu63 het volgende:
zijn er trouwens nog meer mensen die de FOX-nieuwsbrief ontvangen?
Het plaatje van Jack wat daarbij zit is veel lichter/gekleurder dan dat het in deze ep was!
helaas nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:08 schreef flapp0r het volgende:
Kan slecht zien wat daar staat, heb je geen grotere plaatje?
kijk eens rechtsonderinquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef flapp0r het volgende:
Hehe, valt me op dat er geen terroristen in Oost-Europa zitten volgens de WET-list. Wat ik overigens ook een geniale quote vind, is die van Bill: 'CTU was hit, but we're still doing our job.' Lekker die bitch van Homeland voor schut zetten hehe
De poll op de 24 site zegt dat 66% niet gelooft dat Audrey een mol is.
Iemand die au revoir zegt lijkt mij eerder Fransquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:21 schreef burpicane het volgende:
Ik bedenk me opeens iets op het einde van s1 belt nina toch met een duitste vrouw? zou dat niet Collette kunnen zijn
Hmm, da's Griekenland. Van Griekenland had ik helemaal niet verwacht dat het procentueel gezien meer terroristen heeft dan Frankrijk of Spanje. Ze hadden beter Joegoslavië rood kunnen maken, want Jack heeft daar ook ooit een operatie gedaan. Ik verwijs daarbij naar de Drazen brothers.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
kijk eens rechtsonderin
Das de Balkan
en ik vind het best knap dat zo'n klein gebied procentueel gezien veel meer terroristen heeft dan Frankrijk of Spanje!
zeg jij eens Au Revoirquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iemand die au revoir zegt lijkt mij eerder Frans.
dat was gewoon een actie..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:25 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Hmm, da's Griekenland. Van Griekenland had ik helemaal niet verwacht dat het procentueel gezien meer terroristen heeft dan Frankrijk of Spanje. Ze hadden beter Joegoslavië rood kunnen maken, want Jack heeft daar ook ooit een operatie gedaan. Ik verwijs daarbij naar de Drazen brothers.
ik had toch van Zwitserland wat meer verwacht ivm met die bank geheimenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef flapp0r het volgende:
Hehe, valt me op dat er geen terroristen in Oost-Europa zitten volgens de WET-list. Wat ik overigens ook een geniale quote vind, is die van Bill: 'CTU was hit, but we're still doing our job.' Lekker die bitch van Homeland voor schut zetten hehe
De poll op de 24 site zegt dat 66% niet gelooft dat Audrey een mol is.
"The Western European Terrorist (WET) list is a fictional device created by the show’s writers."quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef flapp0r het volgende:
Ach ja, dat boeit verder niet, maar ik had het niet verwacht van de schrijvers om griekenland daar rood te maken. Valt me ook op, dat ze een europese kaart hebben gebruikt op de site van 24. Ze hadden beter een kaart van midden-azie kunnen plaatsen.
Ohwjahquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
"The Western European Terrorist (WET) list is a fictional device created by the show’s writers."
Ik denk dat er daarom een kaart van Europa staat
Of Duitsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
zeg jij eens Au Revoir
Als je belt met een Zwitserse bank zal je ook wel Frans moeten spreken hoor
http://feeds.feedburner.com/24Season5Promosquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:09 schreef KreKkeR het volgende:
Waar vind ik trouwens werkende previews van dit seizoen? Want ik hoor iedereen er steeds over praten, maar de previews achter de link in openingspost gaan maar tot episode 8 ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:24 schreef de_sapje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was maar een clown...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:26 schreef flapp0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:31 schreef de_sapje het volgende:
[..]Ok..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het wel cool vinden als chase terug zou komen. Op de een of andere manier vind ik hem ook wel cool, maar uiteraard niet zo cool als Jack
Hij was maar een clown...
en die is?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:55 schreef flapp0r het volgende:
Ik heb toch liever de OP van qu63.
Zie pagina 1 van dit topic, eigenlijk mijn OP.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:07 schreef burpicane het volgende:
[..]
en die is?
ik vind die wel goed van
"I had your word, now I know what it's worth"
Vroeg me inderdaad af of iemand hier dusdanig technisch snugger is dat hij/zij ons kan vertellen of zoiets uberhaupt mogelijk is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:11 schreef Atreidez het volgende:
Kicke afleveringEn wat een einde weer
Nu weer een week wachten ...
Hoe programmeer je trouwens een memorycard zodat ie gaat self destructen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |