Dat het maar een serie is, is aan sommige reacties hier niet te merkenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoe oud is ej dochter dan? Het is maar een serie hoor.
Dus? Het is en blijft Jackquote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Een leeg magazijn, en gebruikt hij dat geweer niet later nog om een paar schoten te lossen??![]()
als dit die overval is daar schiet hij niet dan kan het kloppenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Een leeg magazijn, en gebruikt hij dat geweer niet later nog om een paar schoten te lossen??![]()
Hij heeft gewoon het magazijn eruit gehaald omdat hij niemand wilde verwonden. What a guy!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:40 schreef burpicane het volgende:
[..]
als dit die overval is daar schiet hij niet dan kan het kloppen
*heeft stiekem ff snel 4.3 laatste minuut gekeken* het is met die overval en daar schiet hij niet tot dat hij zijn wagen terugkrijgt na die 'arrestatie' waar hij nieuw magazijn er in doet![]()
Dat koomt omdat Jack Jack is.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het ook altijd zo mooi dat Jack bij een bestorming altijd met een klein pistooltje en zonder helm of wat dan ook naar binnen rent en dat alle SWAT mensen die wel helemaal in het pak zijn dood gaan en Jack niet.
... TVP
deze dusquote:Op zondag 19 maart 2006 16:21 schreef qu63 het volgende:
"Martha" speelt ook in de serie "In-laws", nu op Net5
Met Kiefer zo ongeveer in de tegenovergestelde rol van '24'.quote:
nouja.. hij is iig wel rechtvaardig bezigquote:Op zondag 19 maart 2006 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met Kiefer zo ongeveer in de tegenovergestelde rol van '24'.
Wel weer een realtime-aspect in PhoneBooth. Ik vond Cellular, van dezelfde schrijver, ook wel erg oke, ook erg 24-achtig.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met Kiefer zo ongeveer in de tegenovergestelde rol van '24'.
Vond je? Hij was behoorlijk slecht in die film. Veel erger kon niet echt, dacht ik zo. Zeer laf ook.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
nouja.. hij is iig wel rechtvaardig bezig
nee, zn "slachtoffers" waren laf. die gingen vreemd of spraken niet de waarheid. hij vroeg alleen aan hen of ze de waarheid wilde vertellen. dat deden ze nietquote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond je? Hij was behoorlijk slecht in die film. Veel erger kon niet echt, dacht ik zo. Zeer laf ook.
goed, dat is waarquote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef Merkie het volgende:
Nou, het is best laf om vanuit een onvindbare hotelkamer met een snipergun iemand ergens toe te dwingen. Dat zou Jack Bauer nooit doen. Die pakt gewoon een mes en zet hem onder z'n oog (à la Walt).
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:56 schreef Merkie het volgende:
Ik zal m'n best doen morgen, heb de illegaleDVD thuis liggen, dus ik kan wel de audio proberen te rippen
.
Ik zapte er toevallig langs en zag dat het erop was en dacht ok dat is wel interessant en dan hoor ik in één keer kiefer die de voice-over doet. En voordat ik zijn stem hoorde zat ik nog te denken wat zou jack bauer in zo`n situatie doen?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
Jack doet nu de voice over van een vliegtuigkaping kaping
discovery
http://www.24addict.com/24transcripts.htmlquote:Op maandag 20 maart 2006 00:07 schreef Merkie het volgende:
Ik zoek ff op wanneer hij het zegt, maar kan dat niet vinden. Staat niet in het script iig. Maar in het script staan ook dingen die ik niet herken uit de film
.
Niet slecht??? Die andere mensen die hij terloops maar even vermoordde vind jij normaalquote:Op zondag 19 maart 2006 23:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
goed, dat is waar
maar ik vond hem niet "slecht" ofzo
in Phone Booth is JackKiefer veel te rustigquote:Op maandag 20 maart 2006 00:22 schreef Merkie het volgende:
Oh, ik dacht dat hij het in Phone Booth zei. Ach ja, seizoen 1 van 24 heb ik ook thuis, dus is ook geen probleem
.
niet zomaarquote:Op maandag 20 maart 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet slecht??? Die andere mensen die hij terloops maar even vermoordde vind jij normaal
Pfff... sorry hoor, maar beetje vreemde ideeën zijn dat.
Meerdere dankzij Myers.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:27 schreef TC03 het volgende:
Meerdere dankzij Myers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |