quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:16 schreef CloudStrife het volgende:
Many Cotto op zijn forum, een van de nieuwe grote schrijvers van dit seizoen:ik gok opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, maar ik tag het maar even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik gok opIk denk dat je "place" niet letterlijk moet opvattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:24 schreef de_sapje het volgende:zou gaaf zijn, maar is vast niet waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:16 schreef CloudStrife het volgende:
Many Cotto op zijn forum, een van de nieuwe grote schrijvers van dit seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, maar ik tag het maar even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:01 schreef de_sapje het volgende:
[..]daar zitten ze nu alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en volgens imdb hadden we Mandy al 2 afleveringen gezien moeten hebben
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de rest een goede aflevering, met een heerlijk eind
de preview?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:16 schreef SunChaser het volgende:
Kutje, kan nergens de jeweetwel vinden
En nu durf ik hier niet te lezen
Ja waar staan die en misschien een idee om ze in de OP te zetten.quote:
Kim, Mike en Aaron ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:33 schreef Wytze het volgende:
Ik vond het einde echt heel bizar :|
Als jack audrey gaat torcheren wordt ik boos.
Btw, dit moet het laatste seizoen zijn want jack is nog de enige survivor vanuit season 1 en 2
En als ze Jack kunnen doen opstaan uit de dood, dan kan dat met Nina ookquote:
Lijkt mij ook beter voor de serie als Audrey echt een mol is. Dat is iets wat niemand (tenminste ik niet) zag aankomen en wat Jack ook in een lastige situatie brengt. Kan wel goede scenes opleveren denk ik. Ik zou het ook een beetje slap vinden als ze niet echt overgelopen zou zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:43 schreef MuKe het volgende:
Toen ik Audrey Raines hoorde werd ik gek...... klaaaaar...![]()
Tering man, ik sprong zowat uit me stoel...![]()
![]()
![]()
als ze nou met een smoesje komen van 'ze werkte undercover' of whatever wordt het wel een beetje gaar.... hoeveel keer hebben we dat al niet voorbij zien komen...
ik hoop dat ze echt met iets origineels komen, maar ik weet bijna zeker dat ze van Audrey geen mol/verrader gaan maken.. gaat missch een beetje te ver... maar aan de andere kant...wat ging niet te ver in seizoen 5....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beter voor de serie als Audrey echt een mol is. Dat is iets wat niemand (tenminste ik niet) zag aankomen en wat Jack ook in een lastige situatie brengt.
Vraag nummer 3 lijkt me niet zo moeilijk. De andere vragen is idd ff afwachten. Het was iig weer een fijne aflevering.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is Audrey a mole?
Does Wayne Palmer escape his assassins?
Who ordered the assassination of Wayne Palmer?
Will Jack sleep with Colette Stenger?
Find out in the next episode of 24..
Ik weet niet of Walt en de VP samen heulen. Maar ik denk dat het doel van de VP anders is namelijk de President afzetten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beter voor de serie als Audrey echt een mol is. Dat is iets wat niemand (tenminste ik niet) zag aankomen en wat Jack ook in een lastige situatie brengt. Kan wel goede scenes opleveren denk ik. Ik zou het ook een beetje slap vinden als ze niet echt overgelopen zou zijn.
Daarnaast denkt iedereen aan de VP, maar het kan natuurlijk ook nog Aaron Pierce zijn, ik bedoel als Audrey zelfs met terroristen samenwerkt waarom dan niet Aaron. Ik ga ook wel voor de VP, maar het ligt wel een beetje voor de hand. Daarnaast is het witte huis dan wel heeel corrupt als zowel Walt als de VP heulen met de vijand.
Ben benieuwd naar ep. 15![]()
Zo'n goeie ouwe fascistische coup, gefinancierd door grote corporations doet het wel goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:02 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik weet niet of Walt en de VP samen heulen. Maar ik denk dat het doel van de VP anders is namelijk de President afzetten.
Hier word ik ook een beetje moe van!quote:En ook die hint die dat vrouwke weer gaf, het wordt zo wel een beetje lineair. Bron 1: ga naar B. Bron 2 bij B: ga naar C. Bron 3 bij C: ga naar D. Enz. Owja, deze heb ik ook nog gehoord: "Right now she's our only lead."
Dit waren de mollen die ik mij kon herinneren, er zullen er vast nog meer zijn. Wie weet er nog meer????quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:47 schreef dapluiz het volgende:
Die ene ex van curtis was toch ook een mole vorig seizoen ?
[Edit]Laat maar wilde net wat plaatsenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:25 schreef dapluiz het volgende:
Ik weet der naam niet meer, anders had ik een foto-tje kunnen gaan zoeken
Gevonden :
[afbeelding]
[afbeelding]
Aisha Tyler en in 24 Marianne Taylor
En Jamey Farrell (Karina Arroyave) was geen mole, die was genaait door Nina, dus die kan uit je lijstje
Niet als colette de gegevens al eerder had, of dat er een socket vrij was gemaakt zodat ze alles van CTU oid kon downloadenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:23 schreef Atreidez het volgende:
Wat op zich wel weird was geweest is als Audrey door de gasaanval omgekomen zou zijn, dan had Colette haar plattegrond niet gehad en had Bierko dus ook geen schematics gehad van dat gebouw.. Dan had in principe Bierko ze eigen aanval verijdeld
Ze kan het eerder in handen hebben gehad.. Zelf downloaden lijkt me uitgesloten, ze wist namelijk niet wat ze moest hebbenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef qu63 het volgende:
Niet als colette de gegevens al eerder had, of dat er een socket vrij was gemaakt zodat ze alles van CTU oid kon downloaden
maar minder fikkies die Audrey Raines hetenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ze kan het eerder in handen hebben gehad.. Zelf downloaden lijkt me uitgesloten, ze wist namelijk niet wat ze moest hebbenMaargoed, ik geloof nog steeds niet dat good old Audrey het heeft gedaan.. Er zijn tenslotten ook meer hondjes die fikkie heetten, misschien is t een andere audrey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |