quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef alwaysthebest het volgende:
SHO-feedback en het spoorloos verdwenen topic. Hilarisch weer.
ik voel me eerlijk gezegd nogal bedreigt, met zo'n aanval van twee kantenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Link? Ik kan er namelijk niks over vinden?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette is TOF!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik voel me eerlijk gezegd nogal bedreigt, met zo'n aanval van twee kanten
Oh, dankje nog hè.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er is eerst een geregistreerd partnerschap in het leven geroepen, zodat ook homostellen veel rechten en plichten zoals bij een huwelijk kregen. Daarin was Nederland niet de eerste, ik meen dat bv. Denemarken al eerder was (weet ik niet helemaal zeker). Daarna is pas geregeld dat homostellen ook konden huwen, met (bijna) dezelfde rechten/plichten als heterokoppels. In 1990 bepaalde de Hoge Raad nog dat het niet de bedoeling van de wet was dat mensen van het gelijk geslacht konden trouwen, daarom is de wet veranderd.
In veel landen worden huwelijken tussen gelijke geslachten niet erkend, en zal dat huwelijk in die landen vaak niet rechtsgeldig zijn.
Nog iets?
Zelf geschrevenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom erbij, kom erbij, zet je zorgen maar opzij.
Ooooooooooooooooooh!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Juist. Altijd leuk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Link? Ik kan er namelijk niks over vinden?Alleen wat geleuter door/over Haaibaaike.
Ooh.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooh!
Ik las het als 'het spoorloos verdwenen topic' in plaats van 'het Spoorloos Verdwenen-topic'.
Ja, maar die paupers van Walt Disney hebben gejat voor bij Belle en het Beest.quote:
Mag ik dr uitschelden voor je? Ahh toe?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik voel me eerlijk gezegd nogal bedreigt, met zo'n aanval van twee kanten
Niet in SHO, in ieder geval.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:15 schreef PeRi het volgende:
Mag ik dr uitschelden voor je? Ahh toe?.
Je staat altijd klaar he? Ook in US, toen met Brechtje opeensquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
alleen in het SV topic, anders bemoeit CC zich er weer tegenaan......quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:15 schreef PeRi het volgende:
Gedraag je toch eens volwassen, PeeR!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben er altijd en overalquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je staat altijd klaar he? Ook in US, toen met Brechtje opeens.
Het siert je, en dat weet je, en dat siert je ook weerquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben er altijd en overal. En Brechtje is gewoon een rotkind. Sowieso moet niemand zomaar ineens dom gaan doen uit het niets, dan trek ik mn mond wel open, om wie het ook gaat..
Het spijt me, vergeef mequote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef Copycat het volgende:
Het is Cc!
Potdimme, U denkt precies hetzelfde als ik, waarde heer!quote:
Maar dit keer ging het om Skaai, en das mijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het siert je, en dat weet je, en dat siert je ook weer.
Wat spelen ze goed samen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, da's CeeCee
maar da's wel de tofste van allemaal, samen met Niles
Dát geloof ik graag.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whehehe, maar Cc is een stuk lekkerder!
Alleen kwaliteitsposts hier s.v.p.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Radiostilte?
Van welke horen zeggen heb je dat?quote:
Erik, je spaart plaatjes van pinguïns!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:21 schreef babette21 het volgende:
Vooral uw feauteauxboek!! En van dat stuk vreten dat zich uw medemod noemt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van welke horen zeggen heb je dat?
![]()
Heeft Ruud de Wild z'n mond voorbij gepraat?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:27 schreef PeRi het volgende:
Hallo, hallo, dit is het mannetje van de radio.
Waarom noem je díé twee?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Ruud de Wild z'n mond voorbij gepraat?
Of Felix Meurders?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Waarom noem je díé twee?
Wie heeft er wel eens een VIP gepaald?
Goedenavond!quote:
Zal ik me meldenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Wie heeft er wel eens een VIP gepaald?
Komt dat vaker voor?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's niet grappig
ze was heel onaardig tegen me![]()
mja, soms.....quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt dat vaker voor?
Ik kies voor jouw kant, aangezien ik HB niet ken en jou een beetjequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja, soms.....
terwijl ik enkel lief wil zijn door wat pr te verzorgen....![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kies voor jouw kant, aangezien ik HB niet ken en jou een beetje.
Slijmen is nog altijd één van de beste manieren om erbij te mogen horen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed, jongen, slijm je maar lekker omhoog hier binnen de SC-commune
![]()
![]()
![]()
ik lees niet eens terug, tenzij het minder dan 100 posts zijn....quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
Dat ze hier altijd meeleest trouwens.![]()
Oh niksquote:
vertellluuuuhhh!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh niks.
Maar er staat toch alleen maar bullshit in.
Showchat[rondom mij]quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef PeRi het volgende:
LEES JE HET HAAIBAAIKE, STOM MENS. STOM, DAT BEN JE. S T O M. STOM.
zullen we vragen of ze meegaat naar de Efteling?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef PeRi het volgende:
Haaibaaike is natuurlijk als de dood dat er weer eens iets lulligs wordt gezegd over dr door al die nare ShowChat kinderen.
SV is 'n aardig alternatiefquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:52 schreef PeRi het volgende:
Ik mis het Vuurzee-topique.
Fill me in!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:52 schreef PeRi het volgende:
Ik mis het Vuurzee-topique.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
zullen we vragen of ze meegaat naar de Efteling?!
ik bedoel, ze komt hier vaker dan welke SC'er dan ook![]()
dit heeft ze wel heel letterlijk: voor elk wissewasje naar de juf rennen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:28 schreef Copycat het volgende:
Zo te zien in SHOChat is het alweer opgelost.
Haaibaaike: de volgende keer kun je beter eerst in SHO Feedback: Zeur hier tegen Duiveltja & Cc posten als er iets in SHO je niet zint.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef PeRi het volgende:
. Haaibaaike
. Ga
. je
. mee
. naar
. de
Efteling
?
.
4quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:58 schreef babette21 het volgende:
[..]dan
gaan
we
met
z'n
drieën
in
de
Monsieur Cannibal
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef PeRi het volgende:
4. Je vergeet
. mijn
. grote vriend
. Pistol Pete
.
Kansloos, die kerelquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:32 schreef BVO het volgende:
Ah, Schoondochter Gezocht is een geniaal programma.
Heb in een deuk gelegenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kansloos, die kerel. Dat meisje van 17
![]()
.
Die tapasquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb in een deuk gelegen!
Alles was gewoon zó fout.
Whehe, het hele bed zat onderquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Alleen even druk met school (ik i.i.g.)
Ohjaaa, toen lag ik echt dubbelquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehe, het hele bed zat onder.
En die moeder die zowat door dat raam donderde op het laatst.
Hips Don't Lie.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef PeRi het volgende:
LEES JE HET HAAIBAAIKE, STOM MENS. STOM, DAT BEN JE. S T O M. STOM.
Ccquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vooral uw feauteauxboek!! En van dat stuk vreten dat zich uw medemod noemt.
Ik heb een belangrijke mededeling in je fotoboek gezet...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga niet mee.
Hallo newbie.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef SpeedJeffrey het volgende:
*Voelt zich aangesproken door de titel*
Kom je ook van IDO?quote:
Dat staat dan al een tijd zo gruwelijk fout!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een belangrijke mededeling in je fotoboek gezet...
Heel misschien dan. Wie gaan er eik allemaal mee?quote:En jammer
Da's best een poepsalaris.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:29 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Momenteel nog ff:
Postbode: 6,- per uur.
Per 1 april:
Horeca Drievliet: 4.11 per uur.
(17 jaar)
Ik moet vaker je fotoboek checkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat staat dan al een tijd zo gruwelijk fout!![]()
![]()
Uuuuhm,quote:Heel misschien dan. Wie gaan er eik allemaal mee?
Ja!quote:
Voor een 17 jarige mag ik bij de TPG absoluut niet klagen!quote:
Dan weet je eindelijk hoe ik eruit zie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:21 schreef MissBliss het volgende:
Als je nu eens herkenbare foto's erin zet
Ah..Ik heb PeRi wel eens gemeet, maar de rest niet. Hoe zijn ze?quote:
[..]
Uuuuhm,
Ik + aanhang
Dizer
Zhenar
Babette21
PeRi + FlyingFox
..... vast nog wel iemand waar ik niet op kan komen nu
Dan heb ik meer reden om te kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:24 schreef Duiveltja het volgende:
Dan weet je eindelijk hoe ik eruit zie?
Nou, IK ben tof, maar dat wist je alquote:Ah..Ik heb PeRi wel eens gemeet, maar de rest niet. Hoe zijn ze?
Drievliet, is dat een soort pretpark ofzo?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:24 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Voor een 17 jarige mag ik bij de TPG absoluut niet klagen!
Bij Drievliet dadelijk iets meer, maargoed... ik heb het daar echt naar mn zin
Btw... ik kom niet van de Idols dinges af nee...
Of minder natuurlijk. Zoals die ene van retecool zei: "Die mensen van FOK.nl zijn nog lelijker dan ik dacht". Ik ben verder niet van plan om een duidelijke foto te posten. Ik ben vandaag overigens wel naar de kapper gegaan voor een lekker kort kapselquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan heb ik meer reden om te kijken
Oké allemaal toffe mensen. Ik weet niet of mijn tofheid daar dan nog wel tussen past.quote:[..]
Nou, IK ben tof, maar dat wist je al
Zhenar en Dizer zijn ook heel tof
Mijn vriendje natuurlijk ook
En Babette21 weet ik niet, maar die is vast ook wel tof!
Jep, want een dagje Drievliet, wie wilt dat nou niet!?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Drievliet, is dat een soort pretpark ofzo?
We zijn allemaal lelijk jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Of minder natuurlijk. Zoals die ene van retecool zei: "Die mensen van FOK.nl zijn nog lelijker dan ik dacht". Ik ben verder niet van plan om een duidelijke foto te posten. Ik ben vandaag overigens wel naar de kapper gegaan voor een lekker kort kapsel![]()
The more the merrier (of hoe je dat ook schrijft..quote:Oké allemaal toffe mensen. Ik weet niet of mijn tofheid daar dan nog wel tussen past.
Tof!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:37 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Jep, want een dagje Drievliet, wie wilt dat nou niet!?
Heb het er al 3 jaar erg naar mn zin, in de horeca uiteraard. Bij de attracties is geen hol aan.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof!
Ik mag niet meer typen want vriendje kan niet slapen door het typ-geluid
Dus: truste!
Drievlietquote:
Animatie-team?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:56 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Op welke afdeling zat ie?
Of een foto?
Het zou kunnen... Er zijn veel mensen in het animatie team geweest, zelfs ik voor 3 dagen bij Halloweenquote:
PeRi [14.gif]quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:15 schreef PeRi het volgende:
Dizer!
Jij vuile edit-slet! Ik snapte hem al nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:34 schreef PeRi het volgende:
Duif kutpiemol je komt.
Zolang je maar een aanhanger bent van Raffie ben je welkomquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
GoedemorgenIk dacht ik kom alvast een kijkje nemen hierzo, aangezien IDO dalijk sluit. En een aantal leuke programma's weer begint.... Temptation Island enzo
Dus ben ik hier wat vaker te vinden
![]()
Ga je piemol zoeken, lulquote:
Dan kan ik wel geloof ikquote:
Oeh das weer niet leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, soms wel. Ik doe het over China (economie enzo).
Hij zei van wel.. maar jah.. Sven kennende laat ie alles omgooien speciaal voor hem en dan komt ie gewoon niet opdagenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:08 schreef PeRi het volgende:
23 april staat in mn agenda. En Sven ging toch ook mee?
.
Hm, bij IDO kwam ie ook, dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij zei van wel.. maar jah.. Sven kennende laat ie alles omgooien speciaal voor hem en dan komt ie gewoon niet opdagen
Ik durf niet.....verlegen enzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:34 schreef PeRi het volgende:
Duif kutpiemol je komt.
quote:
wel een kort lijstje trouwens....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:27 schreef MissBliss het volgende:
En Babette21 weet ik niet, maar die is vast ook wel tof!
achquote:
Dat is een duim, nitwit!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef Duiveltja het volgende:
Copycunt
Piemol heb ik hier. [afbeelding]
Ik wil opzich best wel meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel een kort lijstje trouwens....
ik wil datSven
ook meegaat....
enMark
...en
Airelle
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallooooooooooooooo.
Bevuilak Babette's mouw maar. Asociaal!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:08 schreef PeRi het volgende:
En hij laat mij hier achter bij jullie. *Neus afveegt aan babette's mouw*
ik gaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:00 schreef mark_03 het volgende:
Ik wil opzich best wel mee. Maar dan moeten er wel meer mee gaan
.
Ik maak het uit!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bevuilak Babette's mouw maar. Asociaal!
Als je me ff oppikt ga ik ZEKER mee, beloofdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik gadat zou toch op zich genoeg moeten zijn
![]()
je mag zelfs meerijden, hoewel me dat enorm onlogisch lijkt aangezien jij uit Groningen moet komen
maar heb ik 't iig aangeboden hihi![]()
Ja, loop maar weer weg voor conflictsituaties! Altijd de makkelijke weg kiezen jij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:12 schreef PeRi het volgende:
Ik maak het uit!
wie laat jou achter?! en wat heeft mijn mouw jou misdaan?!?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:08 schreef PeRi het volgende:
En hij laat mij hier achter bij jullie. *Neus afveegt aan babette's mouw*
fixedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef Copycat het volgende:
En dat is een image NOT hosted by tripod...
Wie loopt er hier nou weg? Richting Parijs welteverstaan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, loop maar weer weg voor conflictsituaties! Altijd de makkelijke weg kiezen jij..
Tom! Ik kom bij jouw mouw even uithuilen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie laat jou achter?! en wat heeft mijn mouw jou misdaan?!?
Parijs is veelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:15 schreef PeRi het volgende:
Wie loopt er hier nou weg? Richting Parijs welteverstaan?.
quote:
Hij heeft een mond, dus heeft hij ook tanden. HIj moet zich toch verstaanbaar kunnen maken. Ik vind piem0l goed zoals ie isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat die maar gewoon in je broek!
En overweeg een bezoek aan een plastisch chirurg. Een lul met tandjes is rrrraaarrrrr!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:18 schreef mark_03 het volgende:
Girl, put your records on, tell me your favourite song
![]()
gekkiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef mark_03 het volgende:
Als je me ff oppikt ga ik ZEKER mee, beloofd.
Krijg helemaal zin in de lente van dat nummer... beetje Nelly Furtado-achtig. Album vind ik tegenvallenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik wil opzich best wel mee. Maar dan moeten er wel meer mee gaan
.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
achWat hebben jullie allemaal tegen CDP
![]()
Zijn jullie wel blij met mij![]()
Ff binnenslepen zoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:40 schreef babette21 het volgende:
kennen jullie dit album?! ik heb er 'n paar keer een commercial van gezien, en 't klinkt erg fijn
[afbeelding]
Norah Jones met dat bandje dus
als in bestellen.... ??quote:
Downloaden, duhquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
als in bestellen.... ??
ik zou wel willen, maar ik moet echt eens op mijn geld gaan letten
die creditcard lijdt tegenwoordig een eigen leven
daar doe ik niet aanquote:
Jaa, ik ken ze uiteraard nog. Zat elke zaterdagmiddag als 10-jarig ventje de Mega Top 50 op te nemen. En al die bandjes heb ik nogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan[nee echt niet, wat dat betreft ben ik braaf
]
ik doe wel aan kopiëren, is tenslotte vergelijkbaar met het aloudecassettebandje*
* voor de kinderen onder ons: het cassettebandje was een klein, rechthoekig, plastic voorwerp, met twee gaatjes in het midden en een magnetische lint, waar je aan twéé kanten [de zogenaamde A- en B-kant] iets op kon nemen, tenzij dat lint dermate in de knoop raakte dat je de hele zooi weg kon gooien...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jaa, ik ken ze uiteraard nog. Zat elke zaterdagmiddag als 10-jarig ventje de Mega Top 50 op te nemen. En al die bandjes heb ik nog. Zo leuk, al die oude reclames er tussendoor. Toen werd het nog uitgezonden door Veronica, met Gijs Staverman ...
![]()
![]()
Wat een tijd
.
Dat had ook z'n charme. Helemaal verdwenen door eerst de minidisc en nu het downloaden van muziek. Maar wel altijd nog leuk om die oude bandjes terug te luisterenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jaaa, cassettebandjes opnemen met de radio..
Hmm, dat deed ik dan weer nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef MissBliss het volgende:
En als het lint van het bandje dan brak, het weer aan elkaar plakken met plakband
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef MissBliss het volgende:
En als het lint van het bandje dan brak, het weer aan elkaar plakken met plakband
Neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
BVO, heb je ooit al iets gehoord van Expeditie Robinson?
Mij ook niet.quote:
Ik zou ook liever een Dizzle of een Bupatih of een Haaibaaike of een CDP zien... dat zijn tenminste intrigerende personen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee. Ze zullen me niet willen denk ik
.
Je zou een suffe Bupatih in ER leuker vinden dan een intrigerende persoonlijkheid als ik?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een Dizzle of een Bupatih of een Haaibaaike of een CDP zien... dat zijn tenminste intrigerende personen!
Jij bent best tof enzoalleen niet bepaald intrigerend. Afgaand op je (zeer vermakelijke) posts, denk ik dat je zeer onvermakelijk bent in een reality show.
![]()
Maar zo intrigerend ben je niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zou een suffe Bupatih in ER leuker vinden dan een intrigerende persoonlijkheid als ik?.
Dan ken je me dus nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar zo intrigerend ben je niet!![]()
Wel gaafmaar intrigerend...
![]()
Alsof ik zo'n 200 kilometer ga reizen om te meetenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:30 schreef mark_03 het volgende:
Wie wil me meeten... ben vanmiddag in Assen(+ vriendin
)
ja HB naar Robinson!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik zou ook liever een Dizzle of een Bupatih of een Haaibaaike of een CDP zien... dat zijn tenminste intrigerende personen!
Hmm, is dat intrigerend bedoeld?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n 200 kilometer ga reizen om te meeten.
heb je 'm even geluisterd?! of kende je 'm al??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef PeRi het volgende:
The Little Willies is aardig okay.
Maar dan moet ze al haar programma's missen. Joling & Gordon, Shownieuws, Boulevard, Spoorloos Verdwenen, Mooi weer de Leeuw, en wat ze allemaal nog niet meer kijkt. EN opnemen doet ze niet aanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja HB naar Robinson!!![]()
hoewel ze gisteren wel heel onlief tegen mij was
Ik heb 'm geluisterd, maar ik zou 'm niet kopen denk ik. Ook weer niet zo super vind ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je 'm even geluisterd?! of kende je 'm al??
zal ik 'm kopen????
ik ben door, maar ik twijfel nogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, wie kan me even up-to-daten? Expeditie Robinson, wie heeft zich ervoor aangemeld? Wie is er door, en wie niet?
daar heb ik toch helemaal geen tijd voor enzo?!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:37 schreef PeRi het volgende:
Anders ga je toch in de winkel ff luisteren? Dat kan toch wel bij een beetje platenzaak?
http://www.emimusic.ca/thelittlewillies/quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar heb ik toch helemaal geen tijd voor enzo?!![]()
Ze hebben mij gevraagd als eilandkannibaal.quote:
mijn katten hebben daar gelukkig nooit last van gehad.....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef MissBliss het volgende:
Hoe lang duurt het voor gecastreerde katten hun hormonen kwijt zijn?
Ben dat gevecht en gepis en geblaas en gesproei al zó lang zat
De schatjes zijn dus gisteren gecastreerd nadat de een bijna de ander het oor afgebeten heeftgisteren alles koek en ei
vandaag zijn we weer in de hel
Een week?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn katten hebben daar gelukkig nooit last van gehad.....
Maar denk een weekje ofzo? In ieder geval succes!
ze hebben mij gevraagd als De Slet van het eiland, op zich wel amusantquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
Ze hebben mij gevraagd als eilandkannibaal.![]()
Maar ik heb last van mijn maag.![]()
Kattenvrouwtjesgedrag?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef Zhenar het volgende:
MissBliss, jouw kattenvrouwtjesgedrag is niet echt tof ofzo![]()
Omdat ik bang ben dat als ik mij er op verheug, het niet waar blijkt te zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hebben mij gevraagd als De Slet van het eiland, op zich wel amusant
maar ik wil eerst weten wie de andere deelnemers zijn...
btw waarom heb jij nog niet blij gedaan over mijn deelname aan het Eftelingreisje
VVD'ers zijn nooit intrigerendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:20 schreef BVO het volgende:
Je zou een suffe Bupatih in ER leuker vinden dan een intrigerende persoonlijkheid als ik?.
Soms is het nodigquote:
quote:
Een maandquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een week?
Het is al een maand lang dramaNaja, een week kan dan nog wel
En dank je
daar is ze lekker klaar mee danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
De hond van mijn tante werd gecastreerd, omdat die alles aanviel wat niet onze hond was (beste vriendjes, doe je niks aan).
Volgens mij is er toen gezegd dat er na een maand verandering kan komen, alleen is er niks gebeurd, het is nu ongeveer een half jaar geleden.
quote:
Hoe vaak moet 'ie nou nog zeggen dat 'ie niet van het anale isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:42 schreef Dada het volgende:
[..]Zhenar
Nog mensen in hun kont geneukt?
Toch???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe vaak moet 'ie nou nog zeggen dat 'ie niet van het anale is.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe vaak moet 'ie nou nog zeggen dat 'ie niet van het anale is.
Moet ie het nou ALWEER uitleggen?quote:
ik hou me altijd aan mijn woordquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:34 schreef Zhenar het volgende:
Omdat ik bang ben dat als ik mij er op verheug, het niet waar blijkt te zijn![]()
![]()
Maar ik vind het VET TOF!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
De hond van mijn tante werd gecastreerd, omdat die alles aanviel wat niet onze hond was (beste vriendjes, doe je niks aan).
Volgens mij is er toen gezegd dat er na een maand verandering kan komen, alleen is er niks gebeurd, het is nu ongeveer een half jaar geleden.
Ja, wat is daar mis mee?quote:
Wat zijn katten toch vieze en enge wezensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:59 schreef MissBliss het volgende:
Ja, wat is daar mis mee?
2 katten (broertjes) die ineens van de ene op de andere dag vijanden zijn en elkaar het leven zuur maken. Uit angst durft de ene niet meer op de kattenbak en gebruikt het bed als alternatief.. De ander reageert daarop door de gordijnen als sproei-onderwerp te gebruiken.. Elke dag ruzie en vechten, zelfs normaal eten zit er niet meer in uit angst.
Zitten ze op de krabpaal komen ze vechtend op je rug terecht zodat jij ook open ligt. En als hoogtepunt een bijna afgebeten oor. En dan? Dan doe je alles wat de dierenarts aanraadt en NIKS van dat alles helpt. Na 4 weken proberen worden ze gecastreerd. Niks mis mee lijkt me
Nou idd! Kijk die enge wezensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat zijn katten toch vieze en enge wezens
Die mand hadden wij ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou idd! Kijk die enge wezens*ril*
[afbeelding]
* snikje *quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:08 schreef MissBliss het volgende:
Nou idd! Kijk die enge wezens*ril*
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:11 schreef Tania18 het volgende:
Oh nee, hij lijkt er alleen maar op
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:13 schreef babette21 het volgende:
onze kat nam genoegen met 'n doos
of een warme schoot
of het bed van Babette
Van de Ikea?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Onze kat heeft ook geen mand... Die heeft een kattenkussen in de vorm van een muis
wij hebben 1x een speeltje voor d'r gekocht, maar ze vond er geen drol aanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:15 schreef MissBliss het volgende:
Onze kat heeft ook geen mand... Die heeft een kattenkussen in de vorm van een muis
Nee, onze kat is ook al blij met een touwtjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hebben 1x een speeltje voor d'r gekocht, maar ze vond er geen drol aan
voldoende knikkers en touwtjes [en dozen dus] en 't beest was volmaakt gelukkig
en nu wil mijn paps dus geen nieuwe meer en is mijn ouderlijk huis lang zo leuk niet meer
Ja, diequote:
Vind je het niet gezellig danquote:
Heyquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vind je het niet gezellig dan
wij hadden echt zo'n diva, met name de laatste jaren was ze óf aan het slapen óf zat ze "in bad"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:19 schreef MissBliss het volgende:
Nee, onze kat is ook al blij met een touwtjeOf gewoon een plek om te liggen, want hij slaapt tegenwoordig ongeveer 22 uur per dag
![]()
ik heb 'n heel tof konijn, die loopt vrij over 't balkonquote:Heb je in je eigen huis ook geen huisdieren?![]()
haiquote:
Wat moet ik me daar dan bij voorstellenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hadden echt zo'n diva, met name de laatste jaren was ze óf aan het slapen óf zat ze "in bad"
[..]
quote:ik heb 'n heel tof konijn, die loopt vrij over 't balkon
en ik was laatste naar het asiel gegaan voor 'n kat, maar d'r zat niks tussen,
dus ik denk dat ik toch maar eenkleintje
neem
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hadden echt zo'n diva, met name de laatste jaren was ze óf aan het slapen óf zat ze "in bad"
Ooooh, konijntjes zijn ook tof!quote:ik heb 'n heel tof konijn, die loopt vrij over 't balkon
en ik was laatste naar het asiel gegaan voor 'n kat, maar d'r zat niks tussen,
dus ik denk dat ik toch maar eenkleintje
neem
nee, d'r zit gaas voorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? [/q
dat ze zichzelf de halve dag zat te wassen....
en dan om zich heen ging zitten kijken van "look at me"
we noemden haar altijd Hertoginnetjeik mis haar...
[q]Valt 't knijntje dan niet van het balkon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |