Oeh das weer niet leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, soms wel. Ik doe het over China (economie enzo).
Hij zei van wel.. maar jah.. Sven kennende laat ie alles omgooien speciaal voor hem en dan komt ie gewoon niet opdagenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:08 schreef PeRi het volgende:
23 april staat in mn agenda. En Sven ging toch ook mee?
.
Hm, bij IDO kwam ie ook, dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij zei van wel.. maar jah.. Sven kennende laat ie alles omgooien speciaal voor hem en dan komt ie gewoon niet opdagen
Ik durf niet.....verlegen enzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:34 schreef PeRi het volgende:
Duif kutpiemol je komt.
quote:
wel een kort lijstje trouwens....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:27 schreef MissBliss het volgende:
En Babette21 weet ik niet, maar die is vast ook wel tof!
achquote:
Dat is een duim, nitwit!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef Duiveltja het volgende:
Copycunt
Piemol heb ik hier. [afbeelding]
Ik wil opzich best wel meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel een kort lijstje trouwens....
ik wil datSven
ook meegaat....
enMark
...en
Airelle
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallooooooooooooooo.
Bevuilak Babette's mouw maar. Asociaal!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:08 schreef PeRi het volgende:
En hij laat mij hier achter bij jullie. *Neus afveegt aan babette's mouw*
ik gaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:00 schreef mark_03 het volgende:
Ik wil opzich best wel mee. Maar dan moeten er wel meer mee gaan
.
Ik maak het uit!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bevuilak Babette's mouw maar. Asociaal!
Als je me ff oppikt ga ik ZEKER mee, beloofdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik gadat zou toch op zich genoeg moeten zijn
![]()
je mag zelfs meerijden, hoewel me dat enorm onlogisch lijkt aangezien jij uit Groningen moet komen
maar heb ik 't iig aangeboden hihi![]()
Ja, loop maar weer weg voor conflictsituaties! Altijd de makkelijke weg kiezen jij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:12 schreef PeRi het volgende:
Ik maak het uit!
wie laat jou achter?! en wat heeft mijn mouw jou misdaan?!?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:08 schreef PeRi het volgende:
En hij laat mij hier achter bij jullie. *Neus afveegt aan babette's mouw*
fixedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef Copycat het volgende:
En dat is een image NOT hosted by tripod...
Wie loopt er hier nou weg? Richting Parijs welteverstaan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, loop maar weer weg voor conflictsituaties! Altijd de makkelijke weg kiezen jij..
Tom! Ik kom bij jouw mouw even uithuilen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie laat jou achter?! en wat heeft mijn mouw jou misdaan?!?
Parijs is veelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:15 schreef PeRi het volgende:
Wie loopt er hier nou weg? Richting Parijs welteverstaan?.
quote:
Hij heeft een mond, dus heeft hij ook tanden. HIj moet zich toch verstaanbaar kunnen maken. Ik vind piem0l goed zoals ie isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat die maar gewoon in je broek!
En overweeg een bezoek aan een plastisch chirurg. Een lul met tandjes is rrrraaarrrrr!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:18 schreef mark_03 het volgende:
Girl, put your records on, tell me your favourite song
![]()
gekkiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef mark_03 het volgende:
Als je me ff oppikt ga ik ZEKER mee, beloofd.
Krijg helemaal zin in de lente van dat nummer... beetje Nelly Furtado-achtig. Album vind ik tegenvallenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik wil opzich best wel mee. Maar dan moeten er wel meer mee gaan
.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
achWat hebben jullie allemaal tegen CDP
![]()
Zijn jullie wel blij met mij![]()
Ff binnenslepen zoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:40 schreef babette21 het volgende:
kennen jullie dit album?! ik heb er 'n paar keer een commercial van gezien, en 't klinkt erg fijn
[afbeelding]
Norah Jones met dat bandje dus
als in bestellen.... ??quote:
Downloaden, duhquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
als in bestellen.... ??
ik zou wel willen, maar ik moet echt eens op mijn geld gaan letten
die creditcard lijdt tegenwoordig een eigen leven
daar doe ik niet aanquote:
Jaa, ik ken ze uiteraard nog. Zat elke zaterdagmiddag als 10-jarig ventje de Mega Top 50 op te nemen. En al die bandjes heb ik nogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan[nee echt niet, wat dat betreft ben ik braaf
]
ik doe wel aan kopiëren, is tenslotte vergelijkbaar met het aloudecassettebandje*
* voor de kinderen onder ons: het cassettebandje was een klein, rechthoekig, plastic voorwerp, met twee gaatjes in het midden en een magnetische lint, waar je aan twéé kanten [de zogenaamde A- en B-kant] iets op kon nemen, tenzij dat lint dermate in de knoop raakte dat je de hele zooi weg kon gooien...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jaa, ik ken ze uiteraard nog. Zat elke zaterdagmiddag als 10-jarig ventje de Mega Top 50 op te nemen. En al die bandjes heb ik nog. Zo leuk, al die oude reclames er tussendoor. Toen werd het nog uitgezonden door Veronica, met Gijs Staverman ...
![]()
![]()
Wat een tijd
.
Dat had ook z'n charme. Helemaal verdwenen door eerst de minidisc en nu het downloaden van muziek. Maar wel altijd nog leuk om die oude bandjes terug te luisterenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jaaa, cassettebandjes opnemen met de radio..
Hmm, dat deed ik dan weer nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef MissBliss het volgende:
En als het lint van het bandje dan brak, het weer aan elkaar plakken met plakband
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef MissBliss het volgende:
En als het lint van het bandje dan brak, het weer aan elkaar plakken met plakband
Neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
BVO, heb je ooit al iets gehoord van Expeditie Robinson?
Mij ook niet.quote:
Ik zou ook liever een Dizzle of een Bupatih of een Haaibaaike of een CDP zien... dat zijn tenminste intrigerende personen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee. Ze zullen me niet willen denk ik
.
Je zou een suffe Bupatih in ER leuker vinden dan een intrigerende persoonlijkheid als ik?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een Dizzle of een Bupatih of een Haaibaaike of een CDP zien... dat zijn tenminste intrigerende personen!
Jij bent best tof enzoalleen niet bepaald intrigerend. Afgaand op je (zeer vermakelijke) posts, denk ik dat je zeer onvermakelijk bent in een reality show.
![]()
Maar zo intrigerend ben je niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zou een suffe Bupatih in ER leuker vinden dan een intrigerende persoonlijkheid als ik?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |