Hmm, dat deed ik dan weer nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef MissBliss het volgende:
En als het lint van het bandje dan brak, het weer aan elkaar plakken met plakband
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef MissBliss het volgende:
En als het lint van het bandje dan brak, het weer aan elkaar plakken met plakband
Neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
BVO, heb je ooit al iets gehoord van Expeditie Robinson?
Mij ook niet.quote:
Ik zou ook liever een Dizzle of een Bupatih of een Haaibaaike of een CDP zien... dat zijn tenminste intrigerende personen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee. Ze zullen me niet willen denk ik
.
Je zou een suffe Bupatih in ER leuker vinden dan een intrigerende persoonlijkheid als ik?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een Dizzle of een Bupatih of een Haaibaaike of een CDP zien... dat zijn tenminste intrigerende personen!
Jij bent best tof enzoalleen niet bepaald intrigerend. Afgaand op je (zeer vermakelijke) posts, denk ik dat je zeer onvermakelijk bent in een reality show.
![]()
Maar zo intrigerend ben je niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zou een suffe Bupatih in ER leuker vinden dan een intrigerende persoonlijkheid als ik?.
Dan ken je me dus nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar zo intrigerend ben je niet!![]()
Wel gaafmaar intrigerend...
![]()
Alsof ik zo'n 200 kilometer ga reizen om te meetenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:30 schreef mark_03 het volgende:
Wie wil me meeten... ben vanmiddag in Assen(+ vriendin
)
ja HB naar Robinson!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik zou ook liever een Dizzle of een Bupatih of een Haaibaaike of een CDP zien... dat zijn tenminste intrigerende personen!
Hmm, is dat intrigerend bedoeld?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n 200 kilometer ga reizen om te meeten.
heb je 'm even geluisterd?! of kende je 'm al??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef PeRi het volgende:
The Little Willies is aardig okay.
Maar dan moet ze al haar programma's missen. Joling & Gordon, Shownieuws, Boulevard, Spoorloos Verdwenen, Mooi weer de Leeuw, en wat ze allemaal nog niet meer kijkt. EN opnemen doet ze niet aanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja HB naar Robinson!!![]()
hoewel ze gisteren wel heel onlief tegen mij was
Ik heb 'm geluisterd, maar ik zou 'm niet kopen denk ik. Ook weer niet zo super vind ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je 'm even geluisterd?! of kende je 'm al??
zal ik 'm kopen????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |