Hallo newbie.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef SpeedJeffrey het volgende:
*Voelt zich aangesproken door de titel*
Kom je ook van IDO?quote:
Dat staat dan al een tijd zo gruwelijk fout!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een belangrijke mededeling in je fotoboek gezet...
Heel misschien dan. Wie gaan er eik allemaal mee?quote:En jammer
Da's best een poepsalaris.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:29 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Momenteel nog ff:
Postbode: 6,- per uur.
Per 1 april:
Horeca Drievliet: 4.11 per uur.
(17 jaar)
Ik moet vaker je fotoboek checkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat staat dan al een tijd zo gruwelijk fout!![]()
![]()
Uuuuhm,quote:Heel misschien dan. Wie gaan er eik allemaal mee?
Ja!quote:
Voor een 17 jarige mag ik bij de TPG absoluut niet klagen!quote:
Dan weet je eindelijk hoe ik eruit zie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:21 schreef MissBliss het volgende:
Als je nu eens herkenbare foto's erin zet
Ah..Ik heb PeRi wel eens gemeet, maar de rest niet. Hoe zijn ze?quote:
[..]
Uuuuhm,
Ik + aanhang
Dizer
Zhenar
Babette21
PeRi + FlyingFox
..... vast nog wel iemand waar ik niet op kan komen nu
Dan heb ik meer reden om te kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:24 schreef Duiveltja het volgende:
Dan weet je eindelijk hoe ik eruit zie?
Nou, IK ben tof, maar dat wist je alquote:Ah..Ik heb PeRi wel eens gemeet, maar de rest niet. Hoe zijn ze?
Drievliet, is dat een soort pretpark ofzo?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:24 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Voor een 17 jarige mag ik bij de TPG absoluut niet klagen!
Bij Drievliet dadelijk iets meer, maargoed... ik heb het daar echt naar mn zin
Btw... ik kom niet van de Idols dinges af nee...
Of minder natuurlijk. Zoals die ene van retecool zei: "Die mensen van FOK.nl zijn nog lelijker dan ik dacht". Ik ben verder niet van plan om een duidelijke foto te posten. Ik ben vandaag overigens wel naar de kapper gegaan voor een lekker kort kapselquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan heb ik meer reden om te kijken
Oké allemaal toffe mensen. Ik weet niet of mijn tofheid daar dan nog wel tussen past.quote:[..]
Nou, IK ben tof, maar dat wist je al
Zhenar en Dizer zijn ook heel tof
Mijn vriendje natuurlijk ook
En Babette21 weet ik niet, maar die is vast ook wel tof!
Jep, want een dagje Drievliet, wie wilt dat nou niet!?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Drievliet, is dat een soort pretpark ofzo?
We zijn allemaal lelijk jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Of minder natuurlijk. Zoals die ene van retecool zei: "Die mensen van FOK.nl zijn nog lelijker dan ik dacht". Ik ben verder niet van plan om een duidelijke foto te posten. Ik ben vandaag overigens wel naar de kapper gegaan voor een lekker kort kapsel![]()
The more the merrier (of hoe je dat ook schrijft..quote:Oké allemaal toffe mensen. Ik weet niet of mijn tofheid daar dan nog wel tussen past.
Tof!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:37 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Jep, want een dagje Drievliet, wie wilt dat nou niet!?
Heb het er al 3 jaar erg naar mn zin, in de horeca uiteraard. Bij de attracties is geen hol aan.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof!
Ik mag niet meer typen want vriendje kan niet slapen door het typ-geluid
Dus: truste!
Drievlietquote:
Animatie-team?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:56 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Op welke afdeling zat ie?
Of een foto?
Het zou kunnen... Er zijn veel mensen in het animatie team geweest, zelfs ik voor 3 dagen bij Halloweenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |