OMGquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:24 schreef Agiath het volgende:
Mn moeder is wel eens boos op me geworden omdat ik niet wou vertellen waarom in gebanned was op fok (tubgirl)![]()
Ook dit was tijdens het eten
Geloof me, Yvonne doet netjes uitloggen iedere avondquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef Koenz0r het volgende:
Ik zou gewoon stiekem op mijn moeders account gaan en mijzelf puik unbannen
Dit meen je toch niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:24 schreef Agiath het volgende:
Mn moeder is wel eens boos op me geworden omdat ik niet wou vertellen waarom in gebanned was op fok (tubgirl)![]()
Ook dit was tijdens het eten
Ja echt waar...quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja echt waar...
Me moeder weet dat ik hier regelmatig rondhang, en ik zei tijdens het eten tegen me broertje die hier altijd lurkt...
"Lol, ik ben gebanned op fok!"
Moeder: "Waarom dan? Wat heb je daar dan uitgespookt, ik wil het weten!"
En toen begon de ruzie
Voortaam hou ik me mond maar whehehe
Lieve yvonne en anderen,quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
!!!
OMG!
En? Kreeg je straf?
Moest je een excuusmailtje sturen naar 'de meneren en mevrouwen van Fok'?
Nee daarna heb ik er niks meer over gehoort gelukkig... Ik dacht wel van "wtf overkomt me nu weer lol!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
!!!
OMG!
En? Kreeg je straf?
Moest je een excuusmailtje sturen naar 'de meneren en mevrouwen van Fok'?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Lieve yvonne en anderen,
Het spijt me.
Liefs, Agiath (en kusjes van mijn moeder)
Wat was haar reactie nou precies?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee daarna heb ik er niks meer over gehoort gelukkig... Ik dacht wel van "wtf overkomt me nu weer lol!"
Het probleem is dat m'n moeder erg goed meegaat met der tijd, ze weet goed hoe ze met een computer om moet gaan enzo....En dus ook wat "gebanned op Fok!" inhoud...
Maar ze bleef maar doordreunen erop, echt![]()
![]()
Dat van m'n broetje is nog waar ook, hij zei op een gegeven moment echt constant ROFLOL en LOLLERTONKSquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat was haar reactie nou precies?
"WTF, n00b?"
En je broertje was ondertussen bezig met ROFLOL'en.
(Als jij het eerst klaar bent met eten, roep je dan Fipo?)
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Koenz0r het volgende:
En hoe complimenteert je vader het eten?
Het eten was 14.gif/13.gif
Oh, boy!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat van m'n broetje is nog waar ook, hij zei op een gegeven moment echt constant ROFLOL en LOLLERTONKS
Help, m'n familie is computerverslaafd
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Koenz0r het volgende:
En hoe complimenteert je vader het eten?
Het eten was 14.gif/13.gif
Ach het valt eigenlijk nog wel mee, alleen me broertje is te erg soms, terwijl hij niet eens een fok account heeft...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
[..]
Oh, boy!
Kun je geen IP-ban aanvragen ofzo?Het is het beste voor het hele gezin!
Kent ze tubgirl al?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ach m'n valt eigenlijk nog wel mee, alleen me broertje is te erg soms, terwijl hij niet eens een fok account heeft...
M'n moeder komt hier gelukkig niet, maar zit wel uren te surfen en te emailen![]()
Whehe!quote:M'n vader is gelukkig nog normaal, die zit een half uur te zoeken naar een inkomend mailtje in Postvak Out gelukkig
Misschien leuk als mailtjequote:
Waarom "ja dus?"quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kent ze tubgirl al?Ja, dus.
![]()
[..]
Whehe!
Oh, ik begreep dat al niet helemaal.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarom "ja dus?"
Ik heb haar nooit vertelt waarom ik gebanned was weet je nog?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef Koenz0r het volgende:
Agiath, heeft je moeder toegang tot Het Keldertje?
Zit hier niet op hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef Koenz0r het volgende:
Maar de brandende vraag nartuurlijk;
Wat voor username heeft je moeder?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef Agiath het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie het al voorme...
Kom ik op me ouders laptop ok fok..
"Je bent ingelogt als hotmommy" En in MAT allemaal Kelder-topics![]()
Dan hopen dat je niet 48 uur het huis wordt buitengezet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Misschien leuk als mailtje
Onderwerp: Mam, kijk eens wat een leuk plaatje
Van: zoonlief!
Of dat hij alleen niet meer mag komen in de eetkamer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan hopen dat je niet 48 uur het huis wordt buitengezet.
Whehe past je sleutel niet meer op je voordeur, hangt er een briefje...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan hopen dat je niet 48 uur het huis wordt buitengezet.
We hebben het topic ff gekaapt en leuker gemaakt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef kippiej het volgende:
Okay slechts een paar reacties hier waren dus ontopic?
ik denk dat yvon haar door een bushokje tyftquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:21 schreef Koenz0r het volgende:
Brechtje, hoe leg jij dit uit aan je moeder?
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B ..
Bespreek je dit aan de eettafel? Of wordt jij nu zonder eten naar bed gestuurd?
Inderdaad. Als ik tegen mijn moeder zeg dat ik naar Fok ga, zal ze waarschijnlijk zeggen dat ik wel voor het eten thuis moet zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:44 schreef djenneke het volgende:
Mijn moeder weet niet eens dat Fok! bestaat... en ja, dat pleit voor mij en vooral mijn familie... ja...
En niet met vreemde mensen praten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik tegen mijn moeder zeg dat ik naar Fok ga, zal ze waarschijnlijk zeggen dat ik wel voor het eten thuis moet zijn.
En al luid schreeuwde ze Stervende ...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik denk dat yvon haar door een bushokje tyft.
Kan mooi hier toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:53 schreef Agiath het volgende:
Misschien een nieuw topic maken waarin dit soort grappen centraal staan?
ONZ/Fok! in de huiskamer
Idee'tje?
dat zal brechtje maar overkomenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef Agiath het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie het al voorme...
Kom ik op me ouders laptop ok fok..
"Je bent ingelogt als hotmommy" En in MAT allemaal Kelder-topics![]()
Whehehequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat zal brechtje maar overkomen.
Geef de TT dan ff een zwaai met je magische stafquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kan mooi hier toch?Er staan hier al wat leuke reacties (en dáár weer reacties op).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |