Virus.NL | woensdag 15 maart 2006 @ 20:43 |
BMW ![]() ![]() [centraal] BMW 3-serie fantopic [e21, e30, e36, e46] [Centraal] BMW (3-serie) fantopic [deel 2] [Centraal] BMW (3-serie) fantopic [deel 3] [Centraal] BMW (3-serie) fantopic [deel 4] [Centraal] BMW (3-serie) fantopic [deel 5] [Centraal] BMW fantopic [deel 6] Freude am Fahren [Centraal] BMW topic [deel 7] The Ultimate driving machine! [Centraal] BMW fantopic [deel 8] E30 toekomstige klassieker? | |
Virus.NL | woensdag 15 maart 2006 @ 20:45 |
Repost uit deel 8 ![]() ![]() | |
Alexxxxx | woensdag 15 maart 2006 @ 20:51 |
Hij blijft mooi ![]() Merk en type: BMW 850i Eigenaar: onbekend Land van herkomst: Nederland Locatie: Rijswijk (ZH): In de Boogaard Datum: 12-03-2006 Fotograaf/Bron: Alex Miedema Bijzonderheden: bouwjaar 1990 | |
Johnny_Footballhero | woensdag 15 maart 2006 @ 20:54 |
Rijden weinig nog "goede" exemplaren van rond hè, die 8-serie. De meeste exemplaren die in omloop zijn schijnen allemaal wel kuren te hebben. | |
Youp | woensdag 15 maart 2006 @ 22:39 |
quote:alex?! geen tractor! ![]() ![]() | |
Alexxxxx | woensdag 15 maart 2006 @ 22:40 |
quote:Ik heb wel meer BMW's op de foto hoor ![]() | |
Sunrise | woensdag 15 maart 2006 @ 22:57 |
quote:De meesten die je koopt zijn 850 Ci uit 1991/1992 en hebben veel problemen ja... Er zijn echter nog wel CSi modellen in omloop in concoursstaat... en heb er zelfs eentje van 1996 gezien voor rond de 23000 euro.. Maar de standaard 850 is rond de 8000 euro met een kilometerstand van rond de 2 ton ![]() | |
Youp | woensdag 15 maart 2006 @ 23:00 |
quote:onderhoud kost je na 2 jaar meer dan de aanschafprijs ![]() ![]() | |
Youp | woensdag 15 maart 2006 @ 23:01 |
quote:ja maar dat je m ook mooi vind! ![]() | |
Alexxxxx | woensdag 15 maart 2006 @ 23:05 |
quote:Ik heb een brede smaak ![]() Maar voor deze 850 ben ik zlefs uit de bus gestapt om hem op de foto te zetten ![]() | |
yup | woensdag 15 maart 2006 @ 23:32 |
850CSi is de bruutste BMW ooit gebouwd, no fucking doubt. | |
Alexxxxx | woensdag 15 maart 2006 @ 23:33 |
quote:Imho de op 1 na bruutste. De M1 is nog gaver. Op de derde plek staat de eerste 6 serie voor mij ![]() | |
yup | woensdag 15 maart 2006 @ 23:44 |
quote:M1 heeft echt historie (geboorte van M, voorloper van de andere M modellen zeg maar), maar de 850CSi is zo bizar bruut, dat ding straalt gewoon bruutheid uit... | |
vwk | donderdag 16 maart 2006 @ 10:31 |
Vraag me alleen af waarom z'n grille en niertje aan de bestuurderskant loszit ![]() | |
Inorbit | donderdag 16 maart 2006 @ 10:46 |
De 8serie zit ook in the itailan job 2, zoals je een maandag hebt kunnen zien. het is alleen zo jammer dat de meeste automaat zijn. zo'n ding wil je toch zelf schakelen, dan zijn ze ook een stuk sneller | |
Virus.NL | donderdag 16 maart 2006 @ 17:56 |
![]() ![]() ![]() ![]() Toch leuk als ze zwaaien of seinen naar je als je foto's aan het maken bent ![]() ![]() ![]() [ Bericht 40% gewijzigd door Virus.NL op 16-03-2006 18:13:35 ] | |
Youp | donderdag 16 maart 2006 @ 19:17 |
quote:rijdt ook erg lekker ![]() | |
Youp | donderdag 16 maart 2006 @ 19:18 |
quote:en de ![]() ![]() | |
Youp | donderdag 16 maart 2006 @ 19:18 |
quote:CSi is handbak ![]() | |
Virus.NL | donderdag 16 maart 2006 @ 19:58 |
![]() | |
ChRoNiC | donderdag 16 maart 2006 @ 22:46 |
8 serie is echt een mooie wagen. Hij komt ook behoorlijk groot over als je hem ziet. Ik vind het een fantastische auto, zou er graag een keer in rijden ![]() | |
Youp | donderdag 16 maart 2006 @ 23:03 |
quote:is hij ook! en helaas lomp zwaar... 1800kg.... | |
yup | donderdag 16 maart 2006 @ 23:07 |
quote:Ik wille ook. ![]() Serieus als ik het geld had.... Laat maar dat gaat een lang verhaal worden :p Maarja, 850CSi kopen, helemaal laten reviseren, en gaan met die banaan. Uiteraard als je genoeg geld hebt, want goedkoop zal zo een klus niet zijn denk ik ![]() | |
ChRoNiC | donderdag 16 maart 2006 @ 23:08 |
quote:Tsja, groot en zwaar is toch niet zo'n rare combinatie? | |
Youp | donderdag 16 maart 2006 @ 23:11 |
quote:kleine 50.000 euro ofzo exclusief aanschaf zal t wel zijn denk ik ![]() | |
Youp | donderdag 16 maart 2006 @ 23:12 |
quote:klopt, sportief en zwaar wel... maar ondanks zn gewicht een erg soepele auto ![]() | |
yup | donderdag 16 maart 2006 @ 23:14 |
quote:Hebbie wel de bruutste BMW ooit he ![]() ![]() | |
Youp | donderdag 16 maart 2006 @ 23:22 |
quote:nouja... een van de ![]() -edit- CSL te koop! klik | |
eer-ik | donderdag 16 maart 2006 @ 23:27 |
Ok, wat heeft die persoon met die CSL gedaan? Of is 88K idd een schappelijk bedrag voor zo'n ding? Ik heb altijd zoiets van: zo'n bak verkoop je niet op autotrader. Het lijkt me altijd een site voor mensen die een opgenaaide auto hebben en hem daar voor meer geld dan ie waard is, kunnen verkopen. Zo'n CSL is fucking briljant ![]() | |
ChRoNiC | donderdag 16 maart 2006 @ 23:50 |
automaat CSL? Hij bedoelt zeker die SMG bak ofzo.. | |
ChRoNiC | donderdag 16 maart 2006 @ 23:50 |
quote:Hij staat bij een BMW dealer. Ekris. Jezus wat een auto, heb hem nog eens even zitten bekijken. Als ik het geld had zou ik hem zo kopen! | |
Youp | vrijdag 17 maart 2006 @ 00:02 |
quote:staan er zelfs 2 op... bij het zelfde bedrijf als ik me niet vergis.... en autotrader is dus niet voor particulieren ![]() | |
eer-ik | vrijdag 17 maart 2006 @ 00:04 |
niet alléén voor particulieren denk ik dan.. Want er staan toch wel wat particulieren op.. Anyway, Youp, ik zie jou toch wel als een van den BWM kenners in PTA, Denk je echt dat een CSL met zo'n km-stand nog zoveel oplevert? En let wel: het is geen aanval, maar een vraag... | |
yup | vrijdag 17 maart 2006 @ 00:10 |
quote:Autotrader mag je tegenwoordig als particulier advertentie op pleuren hoor :-) | |
Nuvole | vrijdag 17 maart 2006 @ 02:04 |
Vraag: (waarschijnlijk/hopelijk weet Youp dit) Is de 5 Serie E60 zowel met gewone sleutel als met blokje + startknop leverbaar? | |
RijstNatie | vrijdag 17 maart 2006 @ 02:30 |
kheb een probleempje met mn luchtmassameter, een veel voorkomend probleem bij de 320 diesel... kan iemand mij hier mee over vertellen, oorzaak, gevolg, oplossing enz.. | |
Hyperdude | vrijdag 17 maart 2006 @ 07:59 |
Oorzaak: Bosch in combinatie met "moderne" dieseltechniek. Gevolg: motor levert slechtere prestaties. Oplossing: nieuwe LMM. Die LMM schijnt bij diesels gewoon een slijtageonderdeel te zijn, net zoals remmen en koppeing ![]() Hebben ze ook geheid op voorraad, je bent nl. niet de enige met dit probleem ![]() lees hier maar verder: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?s=&threadid=126276&highlight=luftmasse. Schoonmaken kan je ook proberen: CONRAD Art. 820533-ZA Reiniger EUR 8,47 - 400ml. Wel ff uitzoeken hoe en wat. [ Bericht 21% gewijzigd door Hyperdude op 17-03-2006 08:08:42 ] | |
Youp | vrijdag 17 maart 2006 @ 09:08 |
quote:nu alleen nog met blokje... is eerder geleverd met een gewone sleutel maar sinds de komst van de 650i en de E90 krijg je in de 5 en 6 serie ook alleen een blokje ![]() | |
Youp | vrijdag 17 maart 2006 @ 09:13 |
quote:nouja nieuw kostte ze zo'n 120.000 euro in duitsland dus in nederland nog een stukje meer.... daarbij is het een gelimiteerde oplage geweest waarvan er niet heel veel verkocht zijn... het is dus een kwestie van "wat de gek er voor geeft" aangezien ze normaal gewoon nergens aangeboden worden ![]() | |
Hyperdude | vrijdag 17 maart 2006 @ 09:16 |
Scheelt zo'n CSL nou echt zoveel met een gewone M3? En zo ja wat moet/kan je ermee op de openbare weg? Ding ziet er trouwens heel erg uit als een gejohhniede 316 Coupé ![]() | |
ChRoNiC | vrijdag 17 maart 2006 @ 09:56 |
quote: ![]() | |
vwk | vrijdag 17 maart 2006 @ 10:53 |
Hyperdude = cultuurbarbaar. Ze zijn lichter, en een stuk meer opgefokt. Beetje zoals M3 3L en M3 GT. Scheelt wat kilotjes en een paar PK's, en hebben afaik standaard alleen SMG. Ander bumpertje, zwaar stoer interieur. Kevlar/koolstof (weet ik veel) stoelen met alcantara. | |
Nuvole | vrijdag 17 maart 2006 @ 12:00 |
quote:Thanx Youp! Die startknop is dus echt heel recent ingevoerd? Een vriend had nl in een (nieuwe) 530d met startknop gereden, maar b.v. op Autotrader zag ik bij occasions van 2006 (ook de duurdere als een 535d en 545i) alleen sleutels. Maar de E90 is er toch al vanaf 2005. Maakt ook niet, maar is er onlangs een lichte facelift van de E60 geweest dan of is het een kleine modelwijziging? Ik zag in de brochure op bmw.nl wel de startknop staan. | |
ChRoNiC | vrijdag 17 maart 2006 @ 14:37 |
Wat voor blokje hebben jullie het over eigenlijk? Zo'n soort startkaart anex afstandsbediening voor alarm/deuren ofzo? Foto anyone ![]() | |
Nuvole | vrijdag 17 maart 2006 @ 15:43 |
quote: ![]() Dit is een 'sleutel'-blokjekastjeapparaatje van een 7 Serie. | |
Youp | vrijdag 17 maart 2006 @ 16:38 |
quote:ja in die tijd zijn de 650 en de 550 etc. ook gekomen ![]() ![]() en de facelift van de E60 moet nog komen ![]() ![]() | |
Jimmie | vrijdag 17 maart 2006 @ 18:07 |
quote:In NL is ie 121000 of was eigenlijk. In Duitsland zal die dan iets van 75000 gekost hebben, aangezien een M5 in Duitsland 82000 euro kost en in NL 131000... BPM ![]() Heb overigens wel gelezen dat dit jaar nog BPM over opties gaat vervallen, dus alleen over basismodel. Is al een hele verbetering om auto's met lm velgen en opties te zien rijden dan van die kale auto's op stale velgen ![]() Is dat 'blokje' bij BMW zo nieuw dan? Had al zo'n blokje in 2001 bij m'n auto. Als je op het knopje links bovenaan drukt komt de sleutel er gewoon uit toch? | |
Virus.NL | vrijdag 17 maart 2006 @ 19:04 |
CSL ![]() ![]() ![]() ![]() | |
yup | zaterdag 18 maart 2006 @ 12:40 |
http://video.google.com/videoplay?docid=7829341333908711207 Zal wel niet zo nieuw zijn maar blijft toch aardig gek deze filmpje. Vooral hoe die op het laatst die bocht pakt, dat is dus echt wel met 160+, die gast achter het stuur kan echt wel een potje hoeken... Filmpje over de nieuwe M5 bij de weg... Effe de limieten van het ding proberen ![]() | |
metallicattim | zaterdag 18 maart 2006 @ 15:08 |
Iemand geintresseerd in een 318i die wel wat werk nodig heeft? Mag nu weg voor 650 euro. Als je serieus geintresseerd bent kun je contact met mij opnemen. ![]() | |
Sunrise | zondag 19 maart 2006 @ 13:24 |
quote:Tim et zit niet echt mee met verkopen he ![]() | |
Hyperdude | zondag 19 maart 2006 @ 13:26 |
quote:Omdat als je een goeie E30 325 ziet je 'm direct moet kopen anders is ie weg ![]() Succes met verkoop trouwens | |
yup | zondag 19 maart 2006 @ 13:28 |
Mwa een auto met werk en zonder apk is altijd moeilijk te verkopen... | |
Sunrise | zondag 19 maart 2006 @ 13:32 |
quote:Je meent het ![]() | |
Sunrise | zondag 19 maart 2006 @ 13:35 |
Dit is de mijne trouwens ![]() ![]() | |
Youp | zondag 19 maart 2006 @ 17:48 |
quote:ja bij BMW is dat nog niet zo lang ![]() ![]() overigens heb ik nog een nieuwtje... als alles goed is ga ik naar dé BMW fabrieken in Munchen! ![]() ![]() ![]() | |
Youp | zondag 19 maart 2006 @ 17:49 |
quote:ziet er zo goed uit ![]() ![]() | |
Virus.NL | zondag 19 maart 2006 @ 18:08 |
quote:Is dat op 13 april voor 375 euro? | |
Hyperdude | zondag 19 maart 2006 @ 20:41 |
http://video.google.com/videoplay?docid=2593342452060744621 | |
Youp | zondag 19 maart 2006 @ 21:43 |
quote:13 april idd, geld weet ik niks van ![]() | |
Mr._T-Rex | dinsdag 21 maart 2006 @ 13:06 |
quote:blijft een mooie ![]() | |
metallicattim | dinsdag 21 maart 2006 @ 18:13 |
quote:Zo is dat helemaal! Ik heb alweer een geintresseerde gevonden ![]() | |
Hyperdude | woensdag 22 maart 2006 @ 20:07 |
Zimmermann heeft nu ook "zwevende"/ floating hub remschijven. Nu hoor ik ook wel eens mindere verhalen over (met name de doorboorde schijven voor BMW) maar deze zijn misschien toch wel interessant, en goedkoper dan de M3 schijvies ![]() http://www.otto-zimmermann.de/ Formule Z nu nog hopen dat ze ook maten voor de 330 gaan leveren (liefst met ABE) | |
Hyperdude | woensdag 22 maart 2006 @ 20:34 |
2002 Alpina A4 Baujahr 1973 Alpina Einzeldrosseleinspritzung mit Alpina Kugelfischer Einspritzpumpe Schmiedekolben m. Übermass (2100ccm) Alpina Spezialzylinderkopf mit Alpina Nockenwelle Fächerkrümmer Erleicherte Pleuel, Kurbelwelle und Schwungrad - alles feingewuchtet Leistung 170 PS bei 7200 U/min Höchstgeschwindigkeit 209 km/h 5-Gang Sportgetriebe (System Porsche) Alpina Bremse mit vorne innenbelüfteten Bremsscheiben Ölkühleranlage statt Batterie (diese wurde im Kofferraum verlegt...) Turbo Auspuffanlage Turbo Tank (70 Liter) Turbo Frontspoiler Doppelscheinwerfer Alpina Innenausstattung mit Dekorstoff und Alpina Sportsitze Bereifung: VA 6 x 15 mit 195/50VR15 HA 7 x 15 mit 205/50VR15 auf Alpina Speichenfelge Hinterachse vom 323i (E21) mit längerer Übersetzung u. Sperre ![]() ![]() ![]() | |
Youp | woensdag 22 maart 2006 @ 20:56 |
quote:kicke! maar die dubbele verlichting... dat is toch niet origineel alpina...? -edit- overigens is hij van na 73... aangezien hij vierkante achterlampen heeft.... | |
Hyperdude | woensdag 22 maart 2006 @ 21:13 |
Kan toch ook modeljaar 1974 zijn, dat begint bij BMW altijd na de zomervakantie, dus vanaf september. Ik weet er verder niet zoveel van, was een beetje knip+plak post ![]() Geinige link over Alpina 2002 http://www.bmw-02-club.de/alpina.htm en of ie origineel is: http://www.bmw-02-club.de/faq/orig11.htm Hoe gaat het met uw Toerinkie? Nog op schema? | |
Youp | woensdag 22 maart 2006 @ 21:38 |
quote:eind volgende maand heb ik een afspraak met een ex collega en mede klassieker BMW enthousiast en dan gaan we m afmaken ![]() | |
Hyperdude | woensdag 22 maart 2006 @ 21:39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Inorbit | zondag 26 maart 2006 @ 14:18 |
quote:netjes. ik heb zojuist ook besloten dat ik mijn bmw ga houden. en dat ik het stukje bij beetje helemaal ga opknappen. hij heeft me weer zo verwend tijdens een stukje scheuren over de dijk. lift-off driften is eigenlijk veel makkelijker als power over | |
Hyperdude | zondag 26 maart 2006 @ 18:14 |
Zo winterbanden er vanmiddag afgehaald en de zomerbandjes er weer op. ff op spanning gebracht en dat rijdt dus VEEL BETER dan die winterbanden. ![]() | |
LoggedIn | zondag 26 maart 2006 @ 19:08 |
Een zooitje fotos die je moet zien!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=61759 | |
Youp | zondag 26 maart 2006 @ 19:17 |
omfg! ![]() ![]() | |
LoggedIn | zondag 26 maart 2006 @ 21:24 |
nog een filmpje ![]() http://m3bigboy.homestead.com/files/M5_Driving_Experience.wmv | |
metallicattim | vrijdag 31 maart 2006 @ 20:09 |
Hey mensen Gister en vandaag had ik dan eindelijk tijd... ben mn velgen gaan schrobben, jah zelfs met de tandenborstel erbij! Band er maar vanaf gehaald, leek me wat makkelijker werken ![]() Voor: ![]() Na 2 min werk, beloofde veel ![]() Begint ergens op te lijken ![]() Tim in action: ![]() Eindresultaat na een dik uur velgenpoetsen met de tandenborstel ![]() Contrast foto ![]() Er zit alleen nog teer op, wat ik er niet afkrijg, daarom kom ik nu bij mn vraag, hoe krijg ik dit eraf? ![]() 2e velg is ook af, deze ging minder goed schoon aan de rand, zit veel meer teer op. ![]() Met andere woorden, nog 2 velgen te gaan en dan van alle 4 nog de teer verwijderen. | |
Hyperdude | zaterdag 1 april 2006 @ 09:16 |
Is dat niet gewoon ingevreten remstof? Ik zie dat je in Kerkrade woont; ga ff naar de ATU in Aachen (zijn er 2, er zit eentje vlak bij de paardenrenbaan, kijk ff op www.atu.de, ook verder wel handig voor betaalbare onderdelen) daar hebben ze AluTeufel, wel de rode kopen!.Kan je volgens mij niet in NL kopen, is ook gemeen spul, en je plastic velgharten misschien ff eraf halen. NIET te lang laten inwerken iig. Ik gebruik het 1 op 5 verdund, maar puur krijg je alles van je velgen. ![]() [ Bericht 5% gewijzigd door Hyperdude op 01-04-2006 10:49:35 ] | |
aKra | zaterdag 1 april 2006 @ 10:01 |
Megiuars heeft goed velgenspul, als je dat er op spuit zie je gewoon alles eraf glijden, even inspuiten en hogedruk erop en bijna alles is weg, met een borstel krijg je dus 100% resultaat ![]() Is wel duur, anders ga je even naar de Kruidvat en haal je daar velgenspul, maar of dat nou net zo'n goed resultaat geeft? | |
Hyperdude | zaterdag 1 april 2006 @ 10:43 |
Ik stuur die gast niet voor niets naar Aken! AluTeufel is gewoon de beste. ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Hyperdude op 01-04-2006 10:48:27 ] | |
Hyperdude | zaterdag 1 april 2006 @ 10:48 |
Zijn er trouwens hier ook dieselrijders die tweetakt olie bij de diesel kieperen? Ik rij zelf (natuurlijk ![]() Lees hier verder(Pas op, DUITStalig ![]() http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?s=&threadid=156131 en het berelange topic: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?s=&threadid=145766&perpage=25&pagenumber=1 [ Bericht 3% gewijzigd door Hyperdude op 01-04-2006 11:59:23 ] | |
yup | zaterdag 1 april 2006 @ 11:52 |
Gebruik gewoon dasty, je weet wel die shit van wibra. Je denkt zal niet helpen, dat dacht ik ook. Beste middel op aarde. Zelfs de meest bizar verwaarloosde velgen konden zeer makkelijk schoongemaakt worden... | |
Youp | zaterdag 1 april 2006 @ 13:56 |
Dasty = oké olé olé !!! ![]() maar intensieve industrieële alu cleaner is toch echt beter yup ![]() wanneer je je velgen regelmatig bijhoudt krijg je ze prima schoon met dasty maar als er al 5 jaar remstof op in aan het vreten is geweest is dat spul echt niet meer voldoende.... ![]() | |
metallicattim | zaterdag 1 april 2006 @ 16:21 |
ik heb nu een of ander profi teer/lijm remover spul gehaald en kga er ook de hoge drukspuit op loslaten, als dat ook niet werkt, dan weet ik het ook niet meer... khad je post helaas niet eerder gezien Hyperdude anders wat ik wel naar Aachen gereden. Morgen grote BMW meeting, dus velgen moeten wel beetje mooi uitzien hé! haha ![]() | |
Five_Aces | zaterdag 1 april 2006 @ 16:54 |
Ah jij gaat ook heen? Even door de wasbox vond ik genoeg ![]() | |
Youp | zaterdag 1 april 2006 @ 18:31 |
welke BMW meet? waar? ![]() | |
MrSASO | zondag 2 april 2006 @ 15:49 |
quote:He ik heb een vraagje wat betaal je ongeveer voor een goede 325 ?? Of kan ik voor dat geld beter een nieuwere type halen | |
bbosch | zondag 2 april 2006 @ 16:51 |
Zijn er nog BMW liefhebbers die hun trots willen tonen op Koninginnedag 29 april 2006? http://showyourwheels.punt.nl ![]() | |
eer-ik | zondag 2 april 2006 @ 17:36 |
nee, want dan mag ik niet meer rijden ![]() | |
metallicattim | zondag 2 april 2006 @ 19:38 |
quote:Echt een goede kost je zeker 2500 euro. Mijne koste 2700. Dus bepaal zelf maar, als je niet gek bent van dit type moet je gewoon een nieuwer type kopen. zo simpel is dat. | |
yup | zondag 2 april 2006 @ 19:42 |
quote:Voordat me E30 getotalled werd had ik velgen die echt heel lang in de stalling waren gebleven, en nooit zijn schoongemaakt. Ik pakte dasty ik knalde het erop en het ging er veel makkelijker af dan velgen cleaner enzo... Je moet ook wat meer kracht gebruiken, het spul is wel voldoende voor echt verwaarloosde velgen, alleen je moet veel kracht gebruiken (vermoeiend geloof me)... Maar als je kijkt naar de prijs van Dasty, dan is de prijs/kwaliteit verhouding gewoon echt miljoenen kilometers ver dan andere shit. Voor extreem verwaarloosde velgen had ik misschien de helft van het flesje nodig ofzo... quote:Een nette vind je heus wel voor 1750 euro. Gewoon eentje die netjes is onderhouden en bereden, die van jou is veel meer specialer hoor (die M zooi bumpers enzo, en handbak, en ook nog eens een zeldzame kleurtje...) | |
Hyperdude | zondag 2 april 2006 @ 20:19 |
Ik heb ook €2700 betaald. 1990 325 iX Touring met 300K op de teller, paar kleine roestplekjes en functionerende airco+ schuifdak ![]() En Yup kan hierboven typen wat ie wil; maar een goede E30 325 onder de 2000 is mi. niet mogelijk, of iemand moet 'm onder dwang verkopen ![]() En als je een E30 325 weet voor 1750 dan koop ik 'm direct als het een goede is ![]() | |
Youp | zondag 2 april 2006 @ 21:51 |
quote:yup geloof me... ik denk dat ik meer (BMW) velgen schoon heb gemaakt dan jij ![]() ![]() ![]() | |
MrSASO | zondag 2 april 2006 @ 21:59 |
quote:Hmm dan heb ik denk ik wel eentje van begin 90, jammer eigenlijk want ik vind de E30 echt een topbak | |
Youp | zondag 2 april 2006 @ 22:01 |
quote:ja alleen weer een waardeloze ![]() | |
MrSASO | zondag 2 april 2006 @ 22:12 |
quote:Ik kan wel een 325 turbodiesel kopen voor 2000 dan moet een goede E36 toch ook wel lukken? | |
Hyperdude | zondag 2 april 2006 @ 22:18 |
Diesel is een totaal ander verhaal, niet alleen qua prijs ![]() | |
MrSASO | zondag 2 april 2006 @ 22:20 |
Een diesel is toch eigenlijk altijd duurder dat probeer ik aan te geven. Dus zou in mijn optiek een benzine voor dezelfde prijs wel lukken. Of houden jullie garageprijzen aan?? | |
Hyperdude | zondag 2 april 2006 @ 22:25 |
Een E36 diesel is niet echt duurder dan een vergelijkbare benzine. De diesels van de E36 zijn niet echt goed. Enige die de moeite misschien waard is: 325 TDS. Ik heb mijn redelijk opgereden 1992 325 Coupé met 225K op de teller ingruild voor 3000. Veel goedkoper kan je dus een fatsoenlijke 325 niet vinden vrees ik. Maar er staat natuurlijk meer dan genoeg bagger "voor weinig" te koop. Om in te rijden is het ook niet direct goedkoop; ik ga hier niet zeggen dat als je 2-3000 aanschaf niet kunt/wilt betalen je het onderhoud/benzine ook niet kunt/wilt betalen, maar je moet eea. niet onderschatten. [ Bericht 11% gewijzigd door Hyperdude op 02-04-2006 22:31:32 ] | |
yup | zondag 2 april 2006 @ 22:27 |
quote:Eentje was touring ander was sedan, beide in redelijk goede staat hoor. Alleen verzekering was onbetaalbaar voor mij dus dat komt later nog wel... Hell, voor 3000 euro had ik een kale dealeronderhouden in bereden door opa en oma staat voor je van iemand anders, een E36 325i dus... Helaas had ik toen de knaken niet want dat zou mijn bka moeten zijn... Nadeel was dat het ding helemaal kaal was qua opties... quote:Bij oude auto's gaat dat niet altijd op, ga jij nog makkelijk een 2.5 turbodiesel kunnen vinden met minder dan 250.000 km? Dacht het niet. (wat ik bedoel door de hoge km standen worden de prijzen alsnog gelijk getrokken, of zijn de diesels goedkoper zelfs...) En zoals Hyperdude zegt, E36 en diesel zijn niet echt super, 325TDs is mega goed, alleen dingen zuipen wel wat meer dan je wilt... Als je wilt dieselen moet je bij VW zijn, alhoewel die dingen ook niet voor spotprijzen worden verkocht ![]() | |
Coupe | zondag 2 april 2006 @ 22:49 |
Mensen wat vinden jullie hiervan ? Een BMW M535 I Hartge (3,8L Alpine B9 blok). ![]() ![]() Is van een goede vriend van me ! ![]() Alleen... een paar maand terug sloeg het noodlot toe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nouja zoals duidelijk is, niet meer teredden ![]() Maar, via via aan een nieuwe carroserie gekomen en nu zsm beginnen om alles over tebouwen zodat hij over 3 maanden weer rondrijdt (volgens de planning). De auto is het waard om hem weer optebouwen (is toch een uitzonderlijk model ![]() | |
Youp | zondag 2 april 2006 @ 22:56 |
quote:zonde zonde zonde ja ![]() | |
MrSASO | zondag 2 april 2006 @ 22:57 |
quote:Nou die 325 TD die is van een maat van mij en doet hem weg voor 2000 hij heeft wel 3 ton gelopen maar hij rijdt echt nog als nieuw. Coupe zonde echt zonde ik hoop dat jullie hem nog goed krijgen alleen dan wel in het zwart AUB ![]() | |
Youp | zondag 2 april 2006 @ 23:00 |
nee, zoiets moet je gewoon in de originele kleur laten... en heel stiekem het chassisnummer ook omkatten ![]() ![]() | |
MrSASO | zondag 2 april 2006 @ 23:01 |
quote:Ik begrijp de gedachte wel achter de originele kleur maar ik vind zwart toch echt mooier. Maarja over smaak valt niet te twisten ![]() | |
Coupe | zondag 2 april 2006 @ 23:04 |
Zwart, bijna goed ![]() ![]() Van de week strippen, alle hartge delen eraf en zoveel mogelijk proberen teredden van de verbreders. En dan alles overbouwen op de nieuwe ![]() | |
Youp | zondag 2 april 2006 @ 23:07 |
quote:klopt maar zo'n liefhebbersauto is dan ineens nog maar de helft waard ![]() | |
Youp | zondag 2 april 2006 @ 23:08 |
quote:jammer..... | |
Coupe | zondag 2 april 2006 @ 23:08 |
voor de originaliteit mensen ![]() ![]() | |
Coupe | zondag 2 april 2006 @ 23:09 |
quote:Lees bovenstaande reactie maar ![]() | |
Youp | zondag 2 april 2006 @ 23:14 |
quote:dat is een ander verhaal ![]() | |
MrSASO | zondag 2 april 2006 @ 23:15 |
quote:Ik denk niet dat het zo los zal lopen alleen omdat je de kleur verandert. Het gaat toch om het blok van dat beest. | |
yup | zondag 2 april 2006 @ 23:16 |
quote:325 TD is wel heel wat minder als een 325 TDS he... Dacht 143 tegen 116 pk ofzo... | |
MrSASO | zondag 2 april 2006 @ 23:20 |
quote:Damn dat wist ik niet maar toch voelt die 116 PK toch heel wat sterker aan. Maarja dat zal wel door het koppel komen. | |
Coupe | zondag 2 april 2006 @ 23:21 |
quote:Antraciet ![]() ![]() | |
yup | zondag 2 april 2006 @ 23:22 |
Valt wel mee vind ik, een 318i is iig iets sneller dan een 325TD... | |
Youp | zondag 2 april 2006 @ 23:32 |
quote:helaas zit dat toch anders ![]() ![]() | |
Youp | zondag 2 april 2006 @ 23:32 |
quote: ![]() | |
metallicattim | maandag 3 april 2006 @ 06:25 |
quote:Check dit: Het overzicht van het plein in HiRes: http://www.destroyerofsenses.com/BMW/06-04-02/Veenendaal48.jpg en de andere Foto's http://www.destroyerofsenses.com/BMW/06-04-02 | |
LoggedIn | maandag 3 april 2006 @ 10:26 |
quote:vond ik mijn linkje toch leuker ![]() ![]() | |
vwk | maandag 3 april 2006 @ 11:02 |
Wat is het verhaal achter dat blok dan? Zowel Hartge als Alpina is toch motorisch.. of is het Alpina motorisch en onderstel/spoilers van Hartge? ![]() | |
Mr._T-Rex | maandag 3 april 2006 @ 13:39 |
is dit een originele M5? Zo ja: ![]() ![]() ![]() Nog ff een ander E30 vraagje: Ik dacht altijd dat alle E30 cabrio's van het Type I waren, maar ik zie op deze foto een Type II cabrio. Weet iemand vanaf wanneer die dan gebouwd zijn? Is dat een overgangsmodel geweest voordat de E36 cabrio er was, terwijl de E36 er wel al was ofzo? | |
Inorbit | maandag 3 april 2006 @ 13:44 |
quote:Mooi ding, net zoals die hartge. mijn pa heeft een 525i automaat gehad van dit type. door dat enorm gave morotgeluid heb ik mijn bmw voorliefde ontwikkeld | |
MrSASO | maandag 3 april 2006 @ 13:52 |
quote:Het geluid van die motoren is gewoon als muziek in mijn oren heerlijk | |
Inorbit | maandag 3 april 2006 @ 14:00 |
quote:de laatste tijd als ik in mijn 325i E30 rijd doe ik ook de radio uit als er een beetje doorgereden word | |
MrSASO | maandag 3 april 2006 @ 15:32 |
dat kan ik van mijn 316 niet echt zeggen helaas | |
Youp | maandag 3 april 2006 @ 17:56 |
whehe de 120 klinkt ook wel erg gaaf, ookal blijft het een 4pitter... wanneer ik daar goed mee ga gassen zet ik de radio ook wel eens uit ![]() en de 6....... spreekt voor zich denk ik ![]() | |
Hyperdude | maandag 3 april 2006 @ 20:10 |
quote:In 1991 kreeg de E30 cabrio de "nieuwe" achterlichten, gemaakt tot 1993. toen kwam de E36 cabrio. De E30 Touring 4 cylinder is zelfs gemaakt tot 1994, toen kwam de E36 Touring. [ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 03-04-2006 20:17:10 ] | |
Mr._T-Rex | maandag 3 april 2006 @ 20:23 |
quote:Weer wat geleerd ![]() van de touring wist ik ![]() Thnx ![]() | |
Hyperdude | maandag 3 april 2006 @ 20:26 |
Saaie site met duffe BMW weetjes, bv. voor Mr. _T-Rex ![]() http://www.bmwinfo.com/ | |
Bassie_van_Adriaan | maandag 3 april 2006 @ 22:39 |
gister een nieuw interieur gekocht en vandaag erin gezet, zal morgen fotos maken [ Bericht 39% gewijzigd door Bassie_van_Adriaan op 05-04-2006 10:05:29 ] | |
metallicattim | dinsdag 4 april 2006 @ 06:32 |
Netjes man!! Zoiets moet ik ook nog hebben in mijn kleur! | |
Bassie_van_Adriaan | dinsdag 4 april 2006 @ 08:58 |
hier wat foto's deurpaneeltjes en hoedenplank er ook maar gelijk bijgekocht | |
Hyperdude | dinsdag 4 april 2006 @ 20:05 |
Die lijken wel heel erg op de "gewone"BMW sportstoelen voor de E30, zijn er verder nog verschillen behalve het M label? Er staat trouwens bij De Beier BMW in Heerenveen een zwarte E39 M5 voor €25900 te koop. Maar 152000 kms, voor de helden onder ons. ![]() ![]() | |
Bassie_van_Adriaan | dinsdag 4 april 2006 @ 22:51 |
zijn idd gewoon bmw sportstoelen met een M label | |
Bassie_van_Adriaan | dinsdag 4 april 2006 @ 22:55 |
quote:zn rechtervoorvelg zit andersom voorderest prachtige auto | |
Mr._T-Rex | dinsdag 4 april 2006 @ 23:07 |
Nouja, de velgen zijn sowieso niet origineel, die zijn van de E34. Maar voor de rest issie best origineel volgens mij | |
ChRoNiC | dinsdag 4 april 2006 @ 23:19 |
Ik kom ook maar weer eens buurten ![]() Die Hartge is wel zonde zeg! Maar ben wel erg benieuwd naar de nieuwe opbouw. In de originele staat dus. | |
vwk | woensdag 5 april 2006 @ 09:53 |
Heeft of weet iemand toevallig (buiten de standaard marktplaats etc.) nog een redelijke E30 325i? Roest e.d. maakt niet zoveel uit, als ie technisch maar in redelijk tot goede staat is ![]() | |
Inorbit | woensdag 5 april 2006 @ 10:59 |
quote:wat is je email? | |
Hyperdude | donderdag 6 april 2006 @ 20:29 |
BMW op Techno Classica 2006 in Essen, vandaag begonnen http://www.7-forum.com/news/wmview.php?ArtID=1078 http://www.7-forum.com/news/2006/technoclassica/bmw_exponate.php ![]() | |
vwk | vrijdag 7 april 2006 @ 11:17 |
quote:Gaaf ![]() quote:vincentkoeter [at] hotmail [dot] com ![]() | |
Hyperdude | vrijdag 7 april 2006 @ 19:32 |
idioot in BMW ![]() http://www.jumpingpixels.com/bmw2.html | |
peacetaker | vrijdag 7 april 2006 @ 23:02 |
ik reed afgelopen woensdag mee met een vriend van me in zijn Starlet en er kwam een hele vette nieuwe BMW 5 serie ons tegemoet het deed me heel erg denken aan me M5 maar die is toch nog niet te koop dacht ik zo.. weet iemand hier misschien meer over te vertellen? hij had dezelfde voorbumper als de M5 sedan...jammer genoeg heb ik geen foto ervan kunnen nemen | |
Youp | vrijdag 7 april 2006 @ 23:20 |
quote:de huidige M5 (E60) is toch al meer dan een jaar leverbaar.... ook kan je voor je gewone 5serie een M pakket krijgen... M technik onderstel + bumpers en skirts en interieurdelen... M5 ![]() M-technik ![]() op een M5 (en ook M6) kan je btw geen mistlampen krijgen ![]() | |
LoggedIn | vrijdag 7 april 2006 @ 23:23 |
quote:maar dat ga je toch niet kopen? ![]() | |
Jimmie | vrijdag 7 april 2006 @ 23:25 |
quote:Voor een 535D is dat toch wel gaaf hoor ![]() | |
Youp | vrijdag 7 april 2006 @ 23:28 |
quote:mooie bumpers en lager, stugger, beter onderstel... M sport stuur.... waarom niet? ![]() gewoon als de "sport" uitvoering van andere merken.. noemen ze bij BMW M technik ![]() -edit- ik vind het wel een pré ![]() | |
peacetaker | vrijdag 7 april 2006 @ 23:38 |
het zal mijn vermoeidheid zijn... maargoed ik bedoelde dus de touring versie ![]() de m5 zelf heb ik al vaak genoeg gezien en op de foto vastgelegd | |
Youp | vrijdag 7 april 2006 @ 23:58 |
quote:die is niet leverbaar in M5... dat was alleen bij de E34 M5... en alleen met de 3.8 met 340pk ![]() | |
Jimmie | zaterdag 8 april 2006 @ 00:16 |
Maar gaat wel komen zover ik weet ![]() | |
Youp | zaterdag 8 april 2006 @ 10:04 |
quote:ik weet van niks... bron? ![]() | |
StephanL | zaterdag 8 april 2006 @ 11:04 |
Afgelopen vrijdag ook een M BMW gezien, maar geen idd welke. Ieder geval geen 3, 5 of een 7 serie ![]() | |
Youp | zaterdag 8 april 2006 @ 11:06 |
Z3 M roadster en M coupe![]() | |
StephanL | zaterdag 8 april 2006 @ 12:02 |
De Coupe, de dichte ![]() | |
Jimmie | zaterdag 8 april 2006 @ 12:43 |
quote:De geruchtenmachine is flink bezig, BMW heeft volgens mij nog niks bevestigd. Maar er is meerdere malen een M5 touring van BMW gespot op de nurburgring aant testen. ![]() ![]() http://www.worldcarfans.c(...)50623.001/BMW/1.html Nog een bericht er over. Misschien kijkt BMW naar de mogelijkheden, maar als je bedenkt dat Audi met de RS avants bezig is, is dit geen onlogische stap om de touring weer terug te brengen. Van mij mogen ze iig ![]() | |
Youp | zaterdag 8 april 2006 @ 13:04 |
quote:ik vind het ook wel geinig ja ![]() E34 M5 Touring was ook uber ![]() ![]() ![]() | |
Jimmie | zaterdag 8 april 2006 @ 13:07 |
Jeps mooie bak! Zijn dat originele M velgen? Vind het niet hele mooie velgen, zou er Alpina's ofzo onder gooien of BMW's spaak variant. | |
Youp | zaterdag 8 april 2006 @ 13:09 |
quote:jep dat zijn de originele M5 velgen ![]() ![]() | |
Hyperdude | zaterdag 8 april 2006 @ 13:10 |
quote:Wer bremst verliert! ![]() Op zich mag ik dat Q-car effect wel. ![]() Als ze de M3 niet met van die lullige neppe spatbordluchthappers hadden uitgerust, en 'm ook in Touring hadden verkocht, had ik misschien wel een M3 gekocht ipv een gewone 330. ![]() (Niet als ik nog een avond had gaan zitten berekenen wat een M3 per km kost ![]() | |
Youp | zaterdag 8 april 2006 @ 13:11 |
quote:wat een linkse uitspraak..... zeker overal 25km/h max rijden ![]() ![]() | |
Jimmie | zaterdag 8 april 2006 @ 13:13 |
Tsja stock blijft het mooist meestal ![]() Int echie zal het er wel beter uit zien denk ik. Maar goed ik zou zelf denk ik niet zo snel een touring kopen, liever een M sedan/coupe ![]() | |
Youp | zaterdag 8 april 2006 @ 13:28 |
quote:ik ook, maar zo'n E34 M Touring zou ik toch nog wel eens willen hebben... ![]() ![]() | |
Hyperdude | zaterdag 8 april 2006 @ 13:33 |
quote:Hoe zo links, van remmen is nog niemand sneller geworden? ![]() E39 M5 (voor €25900 bij De Beier in Heerenveen) ziet er toch ook nog steeds dreigend uit ![]() ![]() | |
Youp | zaterdag 8 april 2006 @ 13:40 |
quote:remmen is verspilde energie... als je gewoon overal 25km/h rijdt op de cruise control kan je gewoon zonder te remmen overal komen zonder dat je het milieu overbelast ![]() en die E39, ook een heerlijke auto ![]() | |
Hyperdude | zaterdag 8 april 2006 @ 13:44 |
quote:1999 150000 kms geen garantie Ik denk dat ie zo goedkoop zodat de klant nog geld over heeft voor het te verwachten onderhoud ![]() €25900 is trouwens nog wel steeds 57000 Oud-Hollandsche Guldens. Maar per PK niet echt duur ![]() | |
Youp | zaterdag 8 april 2006 @ 13:58 |
quote:mjah er staan ook zat E39's van 50-70k ![]() | |
Nuvole | zondag 9 april 2006 @ 00:16 |
quote: quote:Weliswaar niet bij een BMW-dealer, maar volgens zijn ze gewoon niet zo exorbitant duur na een jaar of 6-7: BMW M5 1999. Ik herinner me trouwens ook gelezen te hebben dat de E60 M5 Touring zo goed als zeker komt. En over de E39: Er is ook 1 E39 M5 Touring, speciaal voor/door een M-ingenieur gemaakt. Deze: ![]() ![]() Ik kom hier ook nog een Amerikaanse M5 T tegen, maar op de een of andere manier heb ik daar meer een 'huisvlijt' indruk van. [ Bericht 4% gewijzigd door Nuvole op 09-04-2006 00:24:36 ] | |
Youp | zondag 9 april 2006 @ 14:56 |
quote:die in Spaubeek heeft wel meer M's staan normaal... is een soort van handelaar, laatst ook een 360 modena ![]() ![]() | |
-Mzraki- | woensdag 12 april 2006 @ 16:27 |
*tvp.![]() ![]() Stond op de route naar school, leuk ![]() | |
MrSASO | woensdag 12 april 2006 @ 17:31 |
quote:Ik hoop dat ik ooit nog zo eentje zal bezitten ![]() ![]() ![]() | |
MrSASO | woensdag 12 april 2006 @ 17:36 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Inorbit | woensdag 12 april 2006 @ 21:03 |
quote:zijn schitterende wagens. vandaag nog 1 gezien bij de bmw dealer van Lage Weg. lijkt me een mooie wagen om te hebben als klassieker | |
Pharell | woensdag 12 april 2006 @ 21:14 |
quote:die fotos zijn al een hele tijd geleden gepost... maar wat een super geile uitvoering ![]() ![]() | |
Youp | woensdag 12 april 2006 @ 21:21 |
quote:mee eens ![]() | |
metallicattim | woensdag 12 april 2006 @ 21:44 |
de oude E24 en de nieuwe E63 zijn gewoon Über sportwagens! Kvind de oude zelfs mooier kwa styling! mjah ik houd dan ook van de oude ( lees: hoekige ) modellen, rijd niet voor nix een e30 ![]() | |
MrSASO | woensdag 12 april 2006 @ 22:24 |
quote: ![]() | |
Youp | woensdag 12 april 2006 @ 22:39 |
quote:nouja uber sportwagen... eerder uber relaxte lekker sportieve cruisebak... ![]() ![]() | |
-Mzraki- | woensdag 12 april 2006 @ 22:54 |
quote:Klopt, foto's zijn van m'n broertje en ik heb ze hier al eens eerder gepost. Maar zeg nou zelf, een repost is hij wel waard ![]() | |
Youp | donderdag 13 april 2006 @ 13:12 |
bij het zien van die foto's.... en bij het zien van de prijzen op autotrader/marktplaats etc... krijg ik bijna de neiging mn 02 te verkopen wanneer hij af is en een 635CSi aan te schaffen............![]() ![]() | |
eer-ik | donderdag 13 april 2006 @ 13:13 |
Of je koopt er gewoon een 635CSi bij ![]() Moet je Leen effe bellen... 'T zijn wel allebij briljante karren... edit: én dan staan er 2 6-en bij je op de stoep ![]() Patser ![]() ![]() | |
Youp | donderdag 13 april 2006 @ 13:21 |
quote:muahahaha ![]() maar ik heb helaas geen centen voor een 2000 Tii en een KTM-SM EN een 635CSi... ![]() nadeel 2... ik denk dat zo'n kreng niet in ons schuurtje past ![]() | |
Johnny_Footballhero | donderdag 13 april 2006 @ 13:29 |
Zitten jullie elders ook op BMW fora? Ben zelf lid van BMW Club 2003 forum. | |
Youp | donderdag 13 april 2006 @ 13:31 |
quote:nee, ik moet me idd maar eens ergens aanmelden... linkie? ![]() ![]() | |
Johnny_Footballhero | donderdag 13 april 2006 @ 13:31 |
quote:http://www.bmwclub2003.nl/forum/ | |
Tommeh | donderdag 13 april 2006 @ 13:32 |
Ik ook en ook bij bmwdriversclub ![]() | |
Youp | donderdag 13 april 2006 @ 13:34 |
quote:ziet er leuk uit J_F, ik denk dat ik me daar wel aan ga melden ![]() ![]() | |
Youp | donderdag 13 april 2006 @ 13:39 |
done ![]() als ik thuis ben me maar eens even voor gaan stellen ![]() | |
Johnny_Footballhero | donderdag 13 april 2006 @ 13:43 |
quote:Ik heb een lid geworven. ![]() | |
Youp | donderdag 13 april 2006 @ 13:46 |
quote:you go girl ![]() nog even een mooie foto.... ![]() fapperdefapfap ![]() | |
MrSASO | donderdag 13 april 2006 @ 14:28 |
quote:Van deze drie zou ik nog voor de middelste gaan ![]() | |
Tommeh | donderdag 13 april 2006 @ 14:34 |
Ik ook, imo the mooiste. | |
MrSASO | donderdag 13 april 2006 @ 14:44 |
quote:Het is gewoon die neus die hem zo mooi maakt. Jammer dat BMW niet een soort van retro modellen heeft gemaakt, ik vind die nieuwste BMW`s niet zo mooi meer jammer eigenlijk. | |
Tommeh | donderdag 13 april 2006 @ 14:51 |
quote:Dit heb ik dus ook. | |
MrSASO | donderdag 13 april 2006 @ 14:53 |
quote:Hopen dan dat ze deze lijn niet voortzetten maar weer een beetje kijken naar de jaren 80 BMW styling | |
Youp | donderdag 13 april 2006 @ 15:00 |
ik vind de nieuwe BMW's wel mooi ![]() ![]() | |
MrSASO | donderdag 13 april 2006 @ 15:06 |
quote:Echt lelijk zijn ze niet maar ik vind ze zo log en lomp overkomen die nieuwe dan he | |
LoggedIn | donderdag 13 april 2006 @ 15:34 |
ik vind juist die ouwe niet interessant, de niewe modellen wel ![]() ![]() | |
metallicattim | donderdag 13 april 2006 @ 15:37 |
kvind die nieuwe juist iets voor zakenmensen... je kunt er ook zo weinig mee. Die oude modellen kun je mee kloten wat je wil, als je iets wil doen aan die nieuwe modellen moet je al monteur zijn bij wijze van. | |
MrSASO | donderdag 13 april 2006 @ 15:38 |
quote:ICT opleiding eerder ![]() | |
eer-ik | donderdag 13 april 2006 @ 16:37 |
quote:Je kan ze ook gewoon standaard laten ![]() | |
metallicattim | donderdag 13 april 2006 @ 16:49 |
quote:jah dat ook nog! En ok, origineel houden is 1 ding, maar stel er is iets kapot aan je E30, dan doe je je werkkleren aan en repareer je het... dat doe je niet met je E90 ![]() | |
Youp | donderdag 13 april 2006 @ 20:14 |
quote:ojawel hoor ![]() | |
MrSASO | donderdag 13 april 2006 @ 20:30 |
quote:Hmmm dan moet je wel een BMW monteur zijn met alle bijbehorende gereedschap | |
Hyperdude | donderdag 13 april 2006 @ 20:44 |
quote:Nee hoor, want die E90 zit nog in de garantie, en dan moet je er met je vingertjes vanaf blijven! ![]() | |
Youp | donderdag 13 april 2006 @ 21:23 |
quote:mwah als je daar een half jaartje gemonteurd heb steek je aardig wat op ![]() ![]() quote:ook dat is waar ![]() | |
metallicattim | vrijdag 14 april 2006 @ 11:07 |
wil je me nu beweren dat het repareren van een e30 even moeilijk is als een e90 voor iemand die NIET bij BMW montuer is geweest? ![]() | |
Mr._T-Rex | vrijdag 14 april 2006 @ 14:20 |
ik kwam net dit tegen:quote:bron Mensen die dit kennen? Youp, heb jij een idee of dit werkt? | |
Youp | vrijdag 14 april 2006 @ 14:30 |
quote:nee... E30 stelt gewoon niks voor, is allemaal peanuts ![]() | |
Youp | vrijdag 14 april 2006 @ 14:31 |
quote:ik heb idd vaak kapotte combi's gezien maar mij lijkt een nieuwe ook de enige optie... aangezien het LCD schermpje gewoon naar de kloten is ![]() | |
Mr._T-Rex | vrijdag 14 april 2006 @ 14:34 |
quote:Ja, dat dacht ik ook ja. Leek me al bezeikte boel. | |
Hyperdude | vrijdag 14 april 2006 @ 17:01 |
quote:Dit is wel een betrouwbare site. http://bmw.bazzi.biz/tipstricks.htm , wel Duits voor de slimmerikken dus ![]() Met ook een handleiding voor pixelfouten reparatie en "geheim menu". Wel weten wat je doet, anders is ie stuk ![]() | |
MrSASO | zaterdag 15 april 2006 @ 01:19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Engine: ALPINA B7 Turbo Brakes: Porsche Bi-turbo Frame: Gruppe N Reinforced Clutch. Painting is a reference from Alpina B7 Wheels are OZ MITO in 8*18 and 9*18 Ik vind hem mooi. | |
metallicattim | zaterdag 15 april 2006 @ 02:20 |
hijs vet !!! Owjah 30 April Mini-limburg BMW meeting! 17:00 Rodastadion, Burgerking parkeerplaats. tot nu toe: 1xe30 2xe46 1xe36 en waarschijnlijk nog een e46 en een e34. Hopenlijk word het aantal nog meer. | |
Youp | zaterdag 15 april 2006 @ 13:42 |
quote:netjes, niet overdone en loeisnel ![]() | |
Jimmie | zaterdag 15 april 2006 @ 14:09 |
Bij de Telegraaf van vandaag zit een Autovisie special over BMW en BMW Motorsport. Net even doorheen gebalderd zit een mooi artikel bij over de BMW 3.0 CSL ![]() | |
Youp | zaterdag 15 april 2006 @ 15:51 |
quote:wij hebben m ook al een paar dagen thuis liggen ![]() | |
RRRobert | zaterdag 15 april 2006 @ 16:26 |
Vanochtend de Klassiek & Techniek gekocht. Daar staat een mooi (cover) artikel in over de restauratie van een (IMHO) prachtige '68 BMW 2000 CA![]() ![]() | |
Mr._T-Rex | zaterdag 15 april 2006 @ 16:48 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (alleen originel spiegels terugzetten ja) | |
MrSASO | zaterdag 15 april 2006 @ 16:57 |
Jammer dat jullie die spiegels niet mooi vinden, ik vind ze aardig goed bij de auto passen. | |
Youp | zaterdag 15 april 2006 @ 17:35 |
quote:die spiegels staan op geen enkele auto die 600km/h niet haalt ![]() | |
MrSASO | zaterdag 15 april 2006 @ 17:57 |
quote:Bij nader inzien zie ik dat de spiegels op de eerste foto anders zijn als de rest. | |
Tommeh | zaterdag 15 april 2006 @ 18:43 |
Hele mooie m3 alleen zou hij dezelfde M parallel velgen erop moeten zijn als de M5 ernaast. Eerder wel eens gezien en dat staat zo mooi! ![]() | |
Youp | zondag 16 april 2006 @ 16:09 |
quote:dat zijn de originele en mooie spiegels ![]() | |
MrSASO | zondag 16 april 2006 @ 16:12 |
quote:Klopt zien er inderdaad een stukkie mooier uit als die andere spiegels. Dat ik dat niet gezien heb ![]() | |
Youp | zondag 16 april 2006 @ 17:07 |
ik heb nog een pimpy 635 CSi gevonden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() iets te donkere ramen en jammer van de verwijderde BMW logo's... maar verder erg gaaf ![]() | |
MrSASO | zondag 16 april 2006 @ 17:09 |
quote:Jammer juist van de velgen en de logo`s ben ik het juist met je eens maar verder ![]() ![]() P.S. Ik denk dat die velgen van die M3 die ik heb gepost heel mooi onder deze zouden staan. ![]() | |
ChRoNiC | zondag 16 april 2006 @ 17:27 |
quote:Wij kregen er 2 van BMW toegezonden ![]() Die spiegels zijn trouwens echt fucking lelijk.., alleen op de eerste foto zien ze er mooi uit. Maar dat zijn inderdaad die originele. | |
Youp | zondag 16 april 2006 @ 19:23 |
quote:ik vind de velgen eigenlijk wel ontzettend geil... maar ik heb gewoon een zwak voor gepolijste velgen met een zwart hart.... lijkt op mij zeg maar ![]() ![]() | |
MrSASO | zondag 16 april 2006 @ 19:30 |
quote:Het zijn wel mooie velgen, maar dan had de auto een andere kleur moeten hebben vind ik. Bijvoorbeeld Wit. | |
Hyperdude | maandag 17 april 2006 @ 09:15 |
En daar zijn ze, vers van de pers. Eerste plaatjes ongecamoufleerde E92 ![]() ![]() ![]() Valt niets eens tegen voor een BangleMW ![]() | |
LoggedIn | maandag 17 april 2006 @ 10:43 |
quote:wat moet dat voorstellen? ![]() ![]() | |
Youp | maandag 17 april 2006 @ 11:08 |
quote:whehehe ik heb m elders al langs zien komen ![]() opzich wel mooi alleen die achterlampen hebben iets te veel van de nieuwe gefacelifte (en imo niet mooie) achterlichten van de 7serie... | |
eer-ik | maandag 17 april 2006 @ 11:34 |
Ik vind het een mooie bak ![]() Zou er best een willen hebben. Ik kan alleen niet lezen wat er nou achterop staat. Is dat nou 335i? Of 'gewoon' 330i? | |
Hyperdude | maandag 17 april 2006 @ 11:45 |
quote:Staat ie al bij jullie in de garage ofzo? ![]() Lijkt idd in zij-aanzicht wel een beetje op zo'n oude Civic coupe uit USofA ![]() Jammer dat er steeds meer naar de Amerikaanse smaak wordt gekeken. Maar voor alle auto's geldt dat je ze eerst maar eens in "het echt" moet bekijken. Blijf nog steeds bij mijn mening dat een (bv. zilveren, niet "getunede") E36 coupé de mooiste/strakste is van de "normale BMW's". BMW's zijn altijd een beetje "vreemd" vormgegeven. Ik word bv. gestoord van de ribbels en welvingen van mijn E46 Touring. Zijaanzicht is prima, achterzijde is veelteveel aan "gestyled". (of heeft ie standaard 4 diffusors ofzo?) Zo maar een plaatje: ![]() | |
Youp | maandag 17 april 2006 @ 11:50 |
quote:335i ![]() quote:helaas niet ![]() | |
Hyperdude | maandag 17 april 2006 @ 11:59 |
En die dubbele Audi uitlaten? Stom mode-gedoe. Behalve bij een V8 hebben die dingen toch alleen maar nadelen, gewicht/plaats/vervangingskosten. Ik dacht dat ze daar wel vanaf waren na de E21 323i ![]() Bij Audi kan je al Doppeltauspuff als optie krijgen op een A2 1.1 ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Hyperdude op 17-04-2006 12:05:15 ] | |
natte-flamoes | maandag 17 april 2006 @ 12:26 |
quote:Ik weet niet hoor, je post hier in een bwm fantopic topic dus ik neem aan dat je bmw fan bent? Dan snap ik je opmerking niet helemaal. BMW is een merk wat vernieuwd, zowel op het vlak van techniek als vormgeving. Als ik jouw opmerking zo lees heb ik het idee dat je nog in bmws zoals die in de jaren 30 rondreden wil rondrijden. Vernieuwing is niet helemaal jouw ding, wel? | |
Youp | maandag 17 april 2006 @ 12:32 |
quote:E46 M3? ![]() overigens is die dubbele uitlaat alleen bij de 335i 3liter turbo dus ![]() bij audi is het een optie, bij BMW krijg je het standaard maar alleen bij een dikke motor.... | |
Hyperdude | maandag 17 april 2006 @ 12:42 |
quote:Zolang het geen V8 betreft blijf ik het overdreven/nutteloos vinden. Bij M-modellen (voor zover die geen V8 hebben) wordt het toch ook alleen maar gebruikt om onderscheid te maken met de "mindere" modellen. | |
LoggedIn | maandag 17 april 2006 @ 12:51 |
quote:tuurlijk wel, verniewing is juist goed.. ![]() ![]() | |
Youp | maandag 17 april 2006 @ 13:26 |
quote:jep maar een 335i is ook niet echt een minder model laten we maar zeggen ![]() | |
MrSASO | maandag 17 april 2006 @ 13:50 |
quote:Ik moet je helaas wel een beetje gelijk geven, BMW word wel een beetje eenheidsworst met dit model. Maarja mischien valt hij in het echt beter in de smaak. | |
ChRoNiC | maandag 17 april 2006 @ 17:40 |
quote:Inderdaad, hij deed me vrijwel direct denken aan een Honda Civic. Valt wat mij betreft een beetje tegen. De voorkant vind ik trouwens wel mooi. | |
eer-ik | maandag 17 april 2006 @ 18:29 |
quote:Ik vind het er prima uitzien. Het maakt (voor mij iig) de symmetrie van de auto af. Ik vind die kleine spiegel van volkswagen ook echt om te kotsen. Net of ie gehandicapt is ofzo. Dat het onzinnig is, zit wel wat in ja. Maar om een extra uitlaat op je auto te plakken die niet werkt is ook kansloos ![]() | |
Mr._T-Rex | maandag 17 april 2006 @ 18:48 |
Het schuin-achter aanzicht deed me ook meteen denken aan de Xedos 6 van mazda. | |
MI55ILLE | maandag 17 april 2006 @ 20:55 |
ik denk dat 2 uitlaten aan de linkerkant toch iets beter past vind ik, net als de 530![]() | |
Hyperdude | dinsdag 18 april 2006 @ 19:26 |
Nog een paar (officiële) E92 plaatjes.![]() ![]() ![]() | |
Johnny_Footballhero | dinsdag 18 april 2006 @ 19:28 |
quote:Mijn God wat een gelukt product! ![]() | |
Johnny_Footballhero | dinsdag 18 april 2006 @ 19:29 |
Vreemd trouwens, het is een coupé. | |
Hyperdude | dinsdag 18 april 2006 @ 19:30 |
quote:Dat is meestal met de 3-serie Coupé ![]() | |
Johnny_Footballhero | dinsdag 18 april 2006 @ 19:31 |
quote:Ik dacht dat ik 535i las op de achterzijde joh! Dan lijkt ie kennelijk ook groter dan de e90. ![]() | |
-Mzraki- | dinsdag 18 april 2006 @ 20:12 |
Paar fototjes van de BMW 130i cup:![]() ![]() ![]() ![]() Zeker leuk om te zien ![]() bron. | |
MrSASO | dinsdag 18 april 2006 @ 20:37 |
quote:Hier ziet hij er wel beter op. Helemaal top ![]() ![]() ![]() | |
Mr._T-Rex | dinsdag 18 april 2006 @ 21:06 |
Ik weet nog niet of ik hem wel mooi vind ![]() | |
-Mzraki- | dinsdag 18 april 2006 @ 21:12 |
quote:Hij is in ieder geval fuckin groot ![]() | |
Youp | dinsdag 18 april 2006 @ 21:34 |
quote:zeker mooi ![]() | |
Youp | dinsdag 18 april 2006 @ 21:35 |
quote:zeker erg vet ![]() waarom hebben wij geen 130i? ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 18 april 2006 @ 22:40 |
Ik heb vandaag twee BMW's op de foto gezet. Een hele gave 1802 en een Z3 coupé met velgen die niet bij de auto passen. ![]() | |
Nuvole | dinsdag 18 april 2006 @ 23:55 |
quote:Ik vind het een heel geslaagd model. Echt een eigen gezicht, maar wel met bekende elementen uit het BMW-vocabulair. De voorzijde doet denken aan de 5-serie E60, de achterzijde aan de 7-serie E65. Let ook op de L-vorm van de achterlichten die weer terug is. Goed dat ze dat kenmerk niet voorgoed weggegooid hebben. | |
Youp | woensdag 19 april 2006 @ 00:34 |
quote:inderdaad lelijke velgen... het is overigens wel een M coupé ![]() tenzij de eigenaar de normale vinnen vervangen heeft voor M vinnen en er een M bumper op heeft geschroefd..... | |
Inorbit | woensdag 19 april 2006 @ 09:06 |
quote:Wat een schitterende wagen zeg. en over een (jaar?) als je er al een paar hebt zien rijden vind je hem steeds mooier. alleen die uitlaten moeten wel enkelwandig. en de achterbak lijkt mij iets te gemaakt voor zo'n vouwdak. Edit: groot istie zeker zeg. als mijn E30 coupe'tje er naast staat zal de E90 wel wat uitsteken lijkt mij zo. [ Bericht 7% gewijzigd door Inorbit op 19-04-2006 09:16:18 ] | |
Inorbit | woensdag 19 april 2006 @ 09:13 |
quote:BBS CH velgen ![]() wel bruut. er staat als het goed is net zoals bij M-velgen ook "Motorsport" in. is het geen 1602 die daarboven? trouwens die "2002" onder je M6 spot lijkt mij zo een Turbo | |
Youp | woensdag 19 april 2006 @ 14:03 |
quote:ik denk het niet, aangezien hij ook dubbele koplampen heeft... dat hoort ook niet ![]() ![]() | |
Inorbit | woensdag 19 april 2006 @ 14:07 |
quote:jah die dubbele koplampen vond ik ook raar. maar kon dat er niet op als optie van alpina ofzo. of gewoon later. hij heeft wel de uitgeklopte wielkasten. dacht ik ![]() | |
-Mzraki- | woensdag 19 april 2006 @ 15:21 |
quote:Nog steeds, dat 2002 Turbo in spiegelbeeld: ![]() | |
Inorbit | woensdag 19 april 2006 @ 16:03 |
quote:Het zou tof zijn als ze dat op de 335i E90 Coupe ook doen. beetje oude glorie ophalen | |
vwk | woensdag 19 april 2006 @ 17:03 |
Ik vind die velgen eigenlijk wel goed staan ![]() | |
Alexxxxx | woensdag 19 april 2006 @ 17:24 |
quote:er stond Z3 op de kont ![]() ![]() | |
Jimmie | woensdag 19 april 2006 @ 17:33 |
quote:Is er geen latere evolutie geweest van de Turbo dan? Als je goed kijkt zie je aan de zijkant nog wel turbo staan. CSL's zijn ook met dubbele koplampen geweest, misschien zo'n rooster voor de lampen gejat ![]() Aangezien die gespot is in de Techno Classica Essen, lijkt me niet dat ze daar neppe auto's toelaten om op de beurs te staan. ![]() Zitten ook nog rally lampen bij, dus misschien is ie daar wel op geprepareerd. | |
Hyperdude | woensdag 19 april 2006 @ 17:39 |
Iedere lelijke otoo ziet er goed uit in het zwart! ![]() ![]() Hartge Classic 2 velgen | |
Scepsis | woensdag 19 april 2006 @ 17:58 |
7 serie achterlichten passen echt niet bij die 3-serie coupé. ![]() | |
Jimmie | woensdag 19 april 2006 @ 18:23 |
Vind die achterilchten stukken mooier dan die Nissan Primera versies van de gewone 3 serie | |
JWD | woensdag 19 april 2006 @ 18:31 |
Over zwarte auto's gesproken... ![]() Ik vond deze foto nog, zwart op wit ![]() ![]() Ik hoor overigens uit verschillende bronnen waaronder een BMW dealer dat er toch echt een M5 touring aan zit te komen, ben dus erg benieuwd! Tot die tijd ben ik erg blij met m'n Dieseltje, vooral als ik bij de pomp sta naast een eigenaar van een M5 ![]() | |
Youp | woensdag 19 april 2006 @ 23:23 |
quote:nope... en die wielkasten zijn er op gebouwd hoor ![]() ![]() ![]() quote:nope... de turbo is helaas gestopt bij nummertje 1672 en daar is nooit een evolutie ofzo op gekomen.. overigens was hij alleen leverbaar in chamonix wit en zilvergrijs metallic en alleen de eerste modellen hadden "2002 turbo" in spiegelschrift op de voorspoiler staan daar de duitse overheid het niet zo kon warderen ![]() die lampen zijn niet origineel iig ![]() | |
Inorbit | zondag 23 april 2006 @ 14:53 |
nog meer 3 coupe. hoe meer ik hem zie des te mooier word hij. even van de bmw site:![]() ![]() ![]() ![]() | |
vwk | maandag 24 april 2006 @ 13:18 |
![]() Mooie opvolger voor die van mij 8) over een jaar of 5 that is ![]() | |
Pharell | maandag 24 april 2006 @ 14:05 |
quote:die dubbele koplampen komen vaker voor! http://www.bmw-2002-turbo-club.de/mitglieder.htm kijk maar naar de link! | |
323i | maandag 24 april 2006 @ 18:56 |
Prachtige wagen de nieuwe 3 serie coupe. Zodra die hier bij BMW Smudde Almelo staat ga ik gelijk een kijkje nemen ![]() | |
Youp | maandag 24 april 2006 @ 22:10 |
quote:omdat de E90 en de E92 toch wel verschillen ![]() ![]() | |
Youp | maandag 24 april 2006 @ 22:10 |
quote:populaire "upgrade" voor 02's maar niet origineel ![]() | |
Nuvole | maandag 24 april 2006 @ 22:16 |
quote:Bij de E36 werden er nog allerlei achtervoegsels gebruikt voor de varianten, zelfs Z3 is ook een E36: 1990 - 1998 E36 3er (Entwicklung ab 7/81) 1992 - 1999 E36/2 3er Coupé 1992 - 1999 E36/2S M3 Coupé 1993 - 1999 E36/2C 3er Cabriolet 1996 - 1996 E36/2CS M3 Cabriolet 1995 - 1999 E36/3 3er touring 1991 - 1998 E36/4 3er Limousine 1997 - 1997 E36/4S M3 Limousine 1994 - 1998 E36/5 3er compact - Prototyp E36/5S M3 compact - Prototyp E36/6 3er compact (Fünftürer) 1996 - 2002 E36/7 Z3 roadster 1997 - 2002 E36/7S M roadster 1998 - 2002 E36/8 Z3 Coupé 1998 - 2002 E36/8S M coupé 1996 - 1996 E36/4Cab Baur-Topcabriolet TC4 Bron: www.bmwarchiv.de Nu nummeren ze gewoon door per carrosserievariant. Misschien om de E-tjes vol te krijgen en sneller met de F-jes te kunnen beginnen. ![]() | |
Nuvole | maandag 24 april 2006 @ 22:18 |
quote:Ik vind (b.v.)een E36 Limousine en een Z3 roadster toch ook wel wezenlijk van elkaar verschillen. Ik denk dat het gewoon een kwestie van andere managers, andere inzichten en daardoor een andere invulling/toepassing van de codes is. Noem het een administratieve oplossing. En een E36 sedan en coupé hebben trouwens ook andere vormen en lampunits, zij het dat de verschillen subtieler zijn. | |
vwk | dinsdag 25 april 2006 @ 09:37 |
Ehm, pardon, E36 sedan en coupe hebben dezelfde lichtunits... Het gaat om de basis, de Z3 coupe en roadster staan op hetzelfde onderstel als de andere E36's. ![]() | |
Youp | dinsdag 25 april 2006 @ 11:28 |
quote:nope niet helemaal, Z3 heeft een E30 achteras als het goed is ![]() | |
Youp | dinsdag 25 april 2006 @ 11:29 |
quote:jep klopt, ik ben ook een keer in de war geweest met de DIS tester toen ik wat met een Z3 ging doen... E36 idd ![]() | |
Mr._T-Rex | dinsdag 25 april 2006 @ 11:37 |
quote:En ook van die lampunits klopt niet, die zijn wel degelijk verschillend (achter) bij de coupe en de sedan | |
Youp | dinsdag 25 april 2006 @ 11:38 |
quote:koplampen ![]() | |
vwk | dinsdag 25 april 2006 @ 12:14 |
quote:Achteras is verwaarloosbaar ![]() Maar je snapt m'n punt ![]() quote:Lampunits.. lichtunits... ik bedoel de koplampen ![]() De lichtunits, a la, dat is bij iedere variant anders. Coupé, sedan, compact, touring, allemaal andere achterlichten. | |
Youp | dinsdag 25 april 2006 @ 20:40 |
een maat van me heeft vorige week zn rijbewijs gehaald, hij kwam even langs zonet ![]() ![]() ![]() deze is van z'n pa... en van hem heb ik ook mijn 02 gekocht ![]() | |
Nuvole | dinsdag 25 april 2006 @ 22:50 |
quote:De Z3 is volgens mij best sterk gebaseerd op de Z1 volgens mij. Ook b.v. de verlichtingstrekschakelaar van de Z3 à la E30 vind ik lekker nostalgisch. quote:BMW is één grote familie. ![]() quote:Haha, je krabbelt een stukje terug ![]() quote:Youp, je hebt je goeie vrienden uitgezocht ![]() Is die 02 origineel of helemaal gerestaureerd? En zo ja, is dat een origineel kenteken of vervangend blauw? | |
Hyperdude | dinsdag 25 april 2006 @ 22:55 |
Wat doet dat 02 in de grill? Is dat origineel? Ziet er wel strak uit die 02 trouwens ![]() | |
Nuvole | dinsdag 25 april 2006 @ 23:01 |
quote:Daar zat ik ook naar te kijken, komt me ook niet bekend voor. Maar wat een lekker strak kontje is dat idd. ![]() | |
nicket84 | dinsdag 25 april 2006 @ 23:57 |
Ga zaterdag mijn 323f tegen mijn eerste BMW inruilen. Een zwarte 318i uit 94. | |
Youp | woensdag 26 april 2006 @ 09:38 |
quote:origineel kenteken geloof ik, en hij is gerestaureerd... alleen niet perfect (overzetdorpels enzo) maar dat was al toen ze hem kochten ![]() | |
Youp | woensdag 26 april 2006 @ 09:39 |
quote:dat is niet origineel af fabriek nee maar ongeveer 50% van de 02's heeft dat ![]() | |
vwk | woensdag 26 april 2006 @ 10:24 |
quote:Huh, wie, ik? ![]() Beetje misinterpretatie ![]() De nieren zijn hetzelfde, de grille is iets anders, niertjes zijn echter even hoog/breed ![]() Z3 is gewoon gebaseerd op de E36's, echter is de Z1 wel een stuk afgeleid van de E36's. | |
Jimmie | woensdag 26 april 2006 @ 11:58 |
quote:Volgens RDW: Datum eerste afgifte Nederland 19 februari 1998 Dus import en blauwe kenteken als leukigheidje ![]() Wel een kicke bak ![]() | |
MrSASO | woensdag 26 april 2006 @ 12:43 |
quote:Leuke wagen, word de volgende een turbo?? ![]() | |
Youp | woensdag 26 april 2006 @ 13:14 |
quote:i donno.... hij heeft al 300 vrijwaringsbewijzen thuis liggen ![]() ![]() ![]() die kerel heeft echt alles al gehad ![]() ![]() modellen waarvan ik weet dat hij ze gehad heeft : 502's, 3200CS Bertone (die was moooooooi en heeft hij helaas voor een Z1 weggedaan), heel veel 02's, een Isetta en nog vanalles ![]() | |
Nuvole | donderdag 27 april 2006 @ 00:18 |
quote:Goeie keuze. Hopelijk ga je er veel fijne kilometers mee maken. Zodra je foto's ervan hebt, posten! ![]() quote:Ik ga er nog eens goed opletten; BMW's kijken, altijd leuk. En is de Z1 niet afgeleid van de E30 i.p.v. de E36? Of heeft ie het beste van beide? quote:RDW: had ik nog niet aan gedacht. *checkt ook* Voertuigsoort Personenauto Merk BMW Handelsbenaming 2002 Kleur(en) Rood ![]() De RDW is kleurendoof of overgespoten en niet doorgegeven? | |
Inorbit | donderdag 27 april 2006 @ 08:34 |
quote:zo zou je het kunnen zeggen denk ik ![]() | |
Inorbit | donderdag 27 april 2006 @ 13:25 |
Dit brute apparaat staat te koop op mobile.de![]() en in de beschrijving staat dat het monster 320 pk uitspuwt. dus ik dacht, daar moet een ander blok in liggen, en jawel hoor. alleen mijn vraag is, welk? gezien de enorme hoeveelheid plastick er op is het een vrij nieuw blok: ![]() 4.0 V8 M5 lees ik net [ Bericht 2% gewijzigd door Inorbit op 27-04-2006 13:56:07 ] | |
vwk | donderdag 27 april 2006 @ 13:53 |
Nou nou, dat nieuwe valt wel mee. Ziet er uit als een x40i, in ieder geval een V8. Een '90-er E36 heeft ook al plastic kappen ![]() |