Hier ziet hij er wel beter op. Helemaal topquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Nog een paar (officiële) E92 plaatjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is in ieder geval fuckin grootquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:06 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik weet nog niet of ik hem wel mooi vind
zeker mooiquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zeker erg vetquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Paar fototjes van de BMW 130i cup:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker leuk om te zien.
bron.
Ik vind het een heel geslaagd model. Echt een eigen gezicht, maar wel met bekende elementen uit het BMW-vocabulair. De voorzijde doet denken aan de 5-serie E60, de achterzijde aan de 7-serie E65.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
inderdaad lelijke velgen... het is overigens wel een M coupéquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag twee BMW's op de foto gezet. Een hele gave 1802 en een Z3 coupé met velgen die niet bij de auto passen.
Wat een schitterende wagen zeg. en over een (jaar?) als je er al een paar hebt zien rijden vind je hem steeds mooier. alleen die uitlaten moeten wel enkelwandig. en de achterbak lijkt mij iets te gemaakt voor zo'n vouwdak.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BBS CH velgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag twee BMW's op de foto gezet. Een hele gave 1802 en een Z3 coupé met velgen die niet bij de auto passen.
ik denk het niet, aangezien hij ook dubbele koplampen heeft... dat hoort ook nietquote:Op woensdag 19 april 2006 09:13 schreef Inorbit het volgende:
[..]
BBS CH velgenalleen zijn ze 1 tikje te groot voor een z3'tje.
wel bruut. er staat als het goed is net zoals bij M-velgen ook "Motorsport" in.
is het geen 1602 die daarboven?
trouwens die "2002" onder je M6 spot lijkt mij zo een Turbo
jah die dubbele koplampen vond ik ook raar. maar kon dat er niet op als optie van alpina ofzo. of gewoon later. hij heeft wel de uitgeklopte wielkasten. dacht ikquote:Op woensdag 19 april 2006 14:03 schreef Youp het volgende:
[..]
ik denk het niet, aangezien hij ook dubbele koplampen heeft... dat hoort ook nietdie turbo lip en striping zullen ze er ook wel gewoon op geplakt hebben
Nog steeds, dat 2002 Turbo in spiegelbeeld:quote:Op woensdag 19 april 2006 14:07 schreef Inorbit het volgende:
[..]
jah die dubbele koplampen vond ik ook raar. maar kon dat er niet op als optie van alpina ofzo. of gewoon later. hij heeft wel de uitgeklopte wielkasten. dacht ik
[afbeelding]
Het zou tof zijn als ze dat op de 335i E90 Coupe ook doen. beetje oude glorie ophalenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nog steeds, dat 2002 Turbo in spiegelbeeld:.
er stond Z3 op de kontquote:Op woensdag 19 april 2006 00:34 schreef Youp het volgende:
[..]
inderdaad lelijke velgen... het is overigens wel een M coupé
tenzij de eigenaar de normale vinnen vervangen heeft voor M vinnen en er een M bumper op heeft geschroefd.....
Is er geen latere evolutie geweest van de Turbo dan? Als je goed kijkt zie je aan de zijkant nog wel turbo staan. CSL's zijn ook met dubbele koplampen geweest, misschien zo'n rooster voor de lampen gejatquote:Op woensdag 19 april 2006 14:03 schreef Youp het volgende:
[..]
ik denk het niet, aangezien hij ook dubbele koplampen heeft... dat hoort ook nietdie turbo lip en striping zullen ze er ook wel gewoon op geplakt hebben
nope... en die wielkasten zijn er op gebouwd hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 14:07 schreef Inorbit het volgende:
[..]
jah die dubbele koplampen vond ik ook raar. maar kon dat er niet op als optie van alpina ofzo. of gewoon later. hij heeft wel de uitgeklopte wielkasten. dacht ik
[afbeelding]
nope... de turbo is helaas gestopt bij nummertje 1672 en daar is nooit een evolutie ofzo op gekomen.. overigens was hij alleen leverbaar in chamonix wit en zilvergrijs metallic en alleen de eerste modellen hadden "2002 turbo" in spiegelschrift op de voorspoiler staan daar de duitse overheid het niet zo kon warderenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:33 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Is er geen latere evolutie geweest van de Turbo dan? Als je goed kijkt zie je aan de zijkant nog wel turbo staan. CSL's zijn ook met dubbele koplampen geweest, misschien zo'n rooster voor de lampen gejat
Aangezien die gespot is in de Techno Classica Essen, lijkt me niet dat ze daar neppe auto's toelaten om op de beurs te staan.![]()
Zitten ook nog rally lampen bij, dus misschien is ie daar wel op geprepareerd.
die dubbele koplampen komen vaker voor!quote:Op woensdag 19 april 2006 14:07 schreef Inorbit het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |