Nee hoor, want die E90 zit nog in de garantie, en dan moet je er met je vingertjes vanaf blijven!quote:
mwah als je daar een half jaartje gemonteurd heb steek je aardig wat opquote:Op donderdag 13 april 2006 20:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hmmm dan moet je wel een BMW monteur zijn met alle bijbehorende gereedschap
ook dat is waarquote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nee hoor, want die E90 zit nog in de garantie, en dan moet je er met je vingertjes vanaf blijven!![]()
bronquote:Veel BMW`s van het type E39 & E38 hebben een defect
instrumenten display. Vaak geven de displays halve of
onleesbare tekens. Dit kun je in veel gevallen zelf
repareren. De enige optie volgens BMW is een nieuwe
instrumenten-kombi-unit kopen van maarliefst EURO500,-
Maar met de handleiding die wij hebben (NEDERLANDS-TALIG)
kun je als je een beetje handig bent dit zelf repareren.
Handleiding is tevens voorzien van veel duidelijk foto`s
van
de handelingen die men moet verrichten!
Tevens kunt u met deze handleiding een GEHEIM-MENU
vrijschakelen waarmee u o.a. de volgende gegevens kunt
laten
weergeven op het display:
Instrumenten-kombi TEST
Service Interval
Laatste Service (hoeveel dagen geleden)
Tankinhoud
Koelvloeistof temperatuur
Toerental motor
Aktuele snelheid in kilometers digitaal!
Boordspanning
Instellen Taal display (UK, USA, Italiaans, Spaans, Japans,
Frans, Canada, Australie)
Gong test
Omschakeling klok AM/PM
Dus ook als uw instrumentendisplay volledig werkt zijn dit
toch leuke nieuwe functies die u met de handleiding kunt
vrijschakelen!!!! (bij de meeste displays werkt dit!)
nee... E30 stelt gewoon niks voor, is allemaal peanutsquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef metallicattim het volgende:
wil je me nu beweren dat het repareren van een e30 even moeilijk is als een e90 voor iemand die NIET bij BMW montuer is geweest?![]()
ik heb idd vaak kapotte combi's gezien maar mij lijkt een nieuwe ook de enige optie... aangezien het LCD schermpje gewoon naar de kloten isquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:20 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ik kwam net dit tegen:
[..]
bron
Mensen die dit kennen?
Youp, heb jij een idee of dit werkt?
Ja, dat dacht ik ook ja. Leek me al bezeikte boel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:31 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb idd vaak kapotte combi's gezien maar mij lijkt een nieuwe ook de enige optie... aangezien het LCD schermpje gewoon naar de kloten is(dat zou je natuurlijk kunnen vervangen op de een of andere manier maar dat lijkt me een ontzettend prutswerk)
Dit is wel een betrouwbare site.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook ja. Leek me al bezeikte boel.
netjes, niet overdone en loeisnelquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:19 schreef MrSASO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Engine: ALPINA B7 Turbo
Brakes: Porsche Bi-turbo
Frame: Gruppe N
Reinforced Clutch.
Painting is a reference from Alpina B7
Wheels are OZ MITO in 8*18 and 9*18
Ik vind hem mooi.
wij hebben m ook al een paar dagen thuis liggenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:09 schreef Jimmeh het volgende:
Bij de Telegraaf van vandaag zit een Autovisie special over BMW en BMW Motorsport. Net even doorheen gebalderd zit een mooi artikel bij over de BMW 3.0 CSL
quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:19 schreef MrSASO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Engine: ALPINA B7 Turbo
Brakes: Porsche Bi-turbo
Frame: Gruppe N
Reinforced Clutch.
Painting is a reference from Alpina B7
Wheels are OZ MITO in 8*18 and 9*18
Ik vind hem mooi.
die spiegels staan op geen enkele auto die 600km/h niet haaltquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:57 schreef MrSASO het volgende:
Jammer dat jullie die spiegels niet mooi vinden, ik vind ze aardig goed bij de auto passen.
Bij nader inzien zie ik dat de spiegels op de eerste foto anders zijn als de rest.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:35 schreef Youp het volgende:
[..]
die spiegels staan op geen enkele auto die 600km/h niet haalt
dat zijn de originele en mooie spiegelsquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:57 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Bij nader inzien zie ik dat de spiegels op de eerste foto anders zijn als de rest.
Klopt zien er inderdaad een stukkie mooier uit als die andere spiegels.quote:
Jammer juist van de velgen en de logo`s ben ik het juist met je eens maar verderquote:Op zondag 16 april 2006 17:07 schreef Youp het volgende:
ik heb nog een pimpy 635 CSi gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iets te donkere ramen en jammer van de verwijderde BMW logo's... maar verder erg gaaf
Wij kregen er 2 van BMW toegezondenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:09 schreef Jimmeh het volgende:
Bij de Telegraaf van vandaag zit een Autovisie special over BMW en BMW Motorsport. Net even doorheen gebalderd zit een mooi artikel bij over de BMW 3.0 CSL
ik vind de velgen eigenlijk wel ontzettend geil... maar ik heb gewoon een zwak voor gepolijste velgen met een zwart hart.... lijkt op mij zeg maarquote:Op zondag 16 april 2006 17:09 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Jammer juist van de velgen en de logo`s ben ik het juist met je eens maar verder![]()
![]()
P.S. Ik denk dat die velgen van die M3 die ik heb gepost heel mooi onder deze zouden staan.![]()
Het zijn wel mooie velgen, maar dan had de auto een andere kleur moeten hebben vind ik.quote:Op zondag 16 april 2006 19:23 schreef Youp het volgende:
[..]
ik vind de velgen eigenlijk wel ontzettend geil... maar ik heb gewoon een zwak voor gepolijste velgen met een zwart hart.... lijkt op mij zeg maar![]()
wat moet dat voorstellen?quote:Op maandag 17 april 2006 09:15 schreef Hyperdude het volgende:
En daar zijn ze, vers van de pers.
Eerste plaatjes ongecamoufleerde E92
whehehe ik heb m elders al langs zien komenquote:Op maandag 17 april 2006 09:15 schreef Hyperdude het volgende:
En daar zijn ze, vers van de pers.
Eerste plaatjes ongecamoufleerde E92
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt niets eens tegen voor een BangleMW
Staat ie al bij jullie in de garage ofzo?quote:Op maandag 17 april 2006 11:08 schreef Youp het volgende:
[..]
whehehe ik heb m elders al langs zien komen
335iquote:Op maandag 17 april 2006 11:34 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind het een mooie bak
Zou er best een willen hebben.
Ik kan alleen niet lezen wat er nou achterop staat.
Is dat nou 335i?
Of 'gewoon' 330i?
helaas nietquote:Op maandag 17 april 2006 11:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Staat ie al bij jullie in de garage ofzo?![]()
Ik weet niet hoor, je post hier in een bwm fantopic topic dus ik neem aan dat je bmw fan bent? Dan snap ik je opmerking niet helemaal. BMW is een merk wat vernieuwd, zowel op het vlak van techniek als vormgeving. Als ik jouw opmerking zo lees heb ik het idee dat je nog in bmws zoals die in de jaren 30 rondreden wil rondrijden. Vernieuwing is niet helemaal jouw ding, wel?quote:Op maandag 17 april 2006 10:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat moet dat voorstellen?als je em zo ziet lijkt het nieteens op een BMW:
[afbeelding]
E46 M3?quote:Op maandag 17 april 2006 11:59 schreef Hyperdude het volgende:
En die dubbele Audi uitlaten? Stom mode-gedoe.
Behalve bij een V8 hebben die dingen toch alleen maar nadelen, gewicht/plaats/vervangingskosten. Ik dacht dat ze daar wel vanaf waren na de E21 323i
Bij Audi kan je al Doppeltauspuff als optie krijgen op een A2 1.1![]()
Zolang het geen V8 betreft blijf ik het overdreven/nutteloos vinden.quote:
tuurlijk wel, verniewing is juist goed..quote:Op maandag 17 april 2006 12:26 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, je post hier in een bwm fantopic topic dus ik neem aan dat je bmw fan bent? Dan snap ik je opmerking niet helemaal. BMW is een merk wat vernieuwd, zowel op het vlak van techniek als vormgeving. Als ik jouw opmerking zo lees heb ik het idee dat je nog in bmws zoals die in de jaren 30 rondreden wil rondrijden. Vernieuwing is niet helemaal jouw ding, wel?
jep maar een 335i is ook niet echt een minder model laten we maar zeggenquote:Op maandag 17 april 2006 12:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zolang het geen V8 betreft blijf ik het overdreven/nutteloos vinden.
Bij M-modellen (voor zover die geen V8 hebben) wordt het toch ook alleen maar gebruikt om onderscheid te maken met de "mindere" modellen.
Ik moet je helaas wel een beetje gelijk geven, BMW word wel een beetje eenheidsworst met dit model.quote:Op maandag 17 april 2006 12:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
tuurlijk wel, verniewing is juist goed..maar bmw's hebben qua uiterlijk doorgaans een uitstraling die geen enkele andere auto heeft, en dát ontbreekt op de foto die ik aanhaalde compleet imo.. en daar val ik over
Inderdaad, hij deed me vrijwel direct denken aan een Honda Civic. Valt wat mij betreft een beetje tegen.quote:Op maandag 17 april 2006 13:50 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik moet je helaas wel een beetje gelijk geven, BMW word wel een beetje eenheidsworst met dit model.
Maarja mischien valt hij in het echt beter in de smaak.
Ik vind het er prima uitzien.quote:Op maandag 17 april 2006 11:59 schreef Hyperdude het volgende:
En die dubbele Audi uitlaten? Stom mode-gedoe.
Behalve bij een V8 hebben die dingen toch alleen maar nadelen, gewicht/plaats/vervangingskosten. Ik dacht dat ze daar wel vanaf waren na de E21 323i
Bij Audi kan je al Doppeltauspuff als optie krijgen op een A2 1.1![]()
Mijn God wat een gelukt product!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Nog een paar (officiële) E92 plaatjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is meestal met de 3-serie Coupéquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Vreemd trouwens, het is een coupé.
Ik dacht dat ik 535i las op de achterzijde joh! Dan lijkt ie kennelijk ook groter dan de e90.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat is meestal met de 3-serie Coupé![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |